9 جایگزین برتر گوگل ادسنس
برای کسب درآمد، بیشتر ناشران از یک صرافی تبلیغات یا یک شبکه تبلیغاتی استفاده میکنند. در واقع، کسب درآمد از این طریق کار آسانی نیست. اگر خودتان ناشر باشید، احتمالا با مواردی مثل گوگل ادسنس که واسطهای برای کسب درآمد است، آشنا هستید. ادسنس نمونهای از پرکاربردترین شبکههای تبلیغاتی موجود در بازار است.
وقتی صحبت از بهترین شبکه تبلیغاتی برای کسب درآمد از وبسایت یا کانال میشود، بیشتر مردم سراغ گوگل ادسنس میروند. چرا؟ دلیلش ساده است.
همانطور که میدانید، گوگل ادسنس یکی از محصولات گوگل است. با ادغام آن، ناشران میتوانند شانس نمایش تبلیغات باکیفیت از شرکتها و برندهای مختلف را داشته باشند. وقتی ارزش وبسایت شما را ببینند، در قرار دادن تبلیغات خود در آن تردید نخواهند کرد. و به لطف این شبکه تبلیغاتی، ناشران به محض نمایش تبلیغات در پلتفرم خود، به طور خودکار سود کسب میکنند.
ادسنس با تبادل تبلیغات به گونهای متفاوت عمل میکند. در حالی که شبکههای تبلیغاتی بهعنوان واسطهای برای اتصال تبلیغکنندگان و ناشران عمل میکنند، تبادل تبلیغات بازار واقعیای است که در آن معاملات انجام میشود. کالاهای موجود در این بازار، محصولات فیزیکی نیستند، بلکه افراد در آن فضای تبلیغاتی یا موجودی آن را میخرند و میفروشند.
ناشران معتبر قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند. طبیعتاً، تبلیغکنندگانی که میخواهند آگهیهایشان در پر مخاطبترین مکان قرار گیرد، حاضرند بیشتر پول بپردازند. و زمانی که عرضه و تقاضا به هم میرسند، سود حاصل میشود.
اگرچه ادسنس اغلب یکی از سودآورترین شبکههای تبلیغاتی به نظر میرسد، اما مواردی وجود دارد که باعث میشود تا حدودی از آن متنفر باشند. اول از همه، شرایط کسب درآمد از وبسایتها مبهم است. برخلاف شرایط کانالهای یوتیوب که هر جنبه آن مشخص شده است، هیچ توضیح دقیقی درباره عوامل لازم وجود ندارد. در نهایت، ناشران سردرگم مانده و به امید پذیرفته شدن پلتفرم خود، بهطور ارگانیک به ساخت وبسایتهای خود میپردازند.
دوم اینکه، روند راهاندازی برای برخی افراد ممکن است کمی گیجکننده باشد. مبتدیانی که برای اولین بار وارد دنیای نشر میشوند، پیمایش همه چیز را دشوار خواهند یافت. خوشبختانه، آموزشهای بسیاری در این زمینه وجود دارد که میتوان از آنها بهعنوان راهنما استفاده کرد.
در دنیای تبلیغات آنلاین، گوگل ادسنس یکی از محبوبترین ابزارها برای کسب درآمد از سایتهاست. با این حال، برخی از وبمسترها به دلایل مختلف به دنبال جایگزینهای گوگل ادسنس هستند. یکی از بهترین گزینهها برای این افراد استفاده از خدمات سئو وردپرس است، زیرا این خدمات میتوانند موجب بهبود عملکرد سایت در موتورهای جستجو شوند و از این طریق، بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنند. این در نهایت به افزایش فرصتهای درآمدزایی از طریق تبلیغات، چه با استفاده از گوگل ادسنس و چه از طریق دیگر پلتفرمهای تبلیغاتی، کمک خواهد کرد.
از آنجا که عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند، بهتر است از همین حالا به دنبال راه حلهای جایگزین باشیم.
درباره تبادل آگهی
همانطور که گفته شد، علاوه بر استفاده از شبکههای تبلیغاتی، ناشران میتوانند از صرافیهای تبلیغاتی نیز سود ببرند. اینها بازارهایی هستند که ناشران میتوانند موجودی تبلیغاتی خود را در آنها بفروشند. تا زمانی که بتوانند موجودی با کیفیت بالا ارائه دهند، به طور بالقوه درآمد بالاتری نیز کسب خواهند کرد.
سیستم مورد استفاده در تبادل آگهی، مزایدهای است که بهصورت لحظهای انجام میشود. ناشران بهعنوان فروشنده میتوانند حداقل قیمت برای فضای تبلیغاتی خود را تعیین کنند. ابتدا قیمتها مقایسه میشوند و از آنجا، ناشران میتوانند قیمت پیشنهادی خود را تعیین کنند. سپس، این فضای تبلیغاتی توسط صرافی به تبلیغکنندگان مزایده داده میشود. هرچه پیشنهاد بالاتر باشد، برای هر دو طرف، یعنی تبلیغکنندگان و ناشران، بهتر است.
و البته برنده حراج، بالاترین پیشنهاد دهنده است.
در راستای طراحی سایت وردپرس و توسعه وبسایت، انتخاب جایگزینهای مناسب برای گوگل ادسنس میتواند به تنوع در روشهای درآمدزایی کمک کند. برخی از گزینههای محبوب مانند Media.net، AdThrive و Ezoic گزینههای قابلتوجهی هستند که تبلیغات هدفمند و درآمدزایی مؤثر را ارائه میدهند. این پلتفرمها معمولاً از مدلهای مشابه گوگل ادسنس بهره میبرند، اما ممکن است ویژگیهایی منحصر به فرد و نرخهای درآمدی بهتری برای وبسایتهای خاص داشته باشند.
آیا تبادل آگهی مهم است؟
بله، ایده اصلی این است که تبادل آگهی همیشه میتواند به عنوان جایگزینی استفاده شود، بنابراین ناشران همیشه راهی برای کسب درآمد از داراییهای دیجیتال خود پیدا میکنند. زمانی که آنها توسط گوگل ادسنس پذیرفته نمیشوند، تبادل آگهی میتواند یک گزینه دوم بسیار خوب باشد.
بورس تبلیغات برای تبلیغکنندگان و ناشران سودمند است. از دیدگاه تبلیغکنندگان، آنها میتوانند جایگاه تبلیغاتی مناسبی برای کمپین تبلیغاتی خود پیدا کنند. با انتخاب ناشران و پلتفرمهای مرتبط، شانس دستیابی به سطح بالایی از تبدیل افزایش مییابد. به این ترتیب، این یک پیروزی برای تبلیغکنندگان است، زیرا احتمال خرید محصولات آنها توسط افراد بیشتری افزایش مییابد.
برای ناشران، تبادل تبلیغات میتواند راهی عالی برای کسب درآمد از داراییهای دیجیتال آنها باشد. با بهینهسازی وبسایت و پلتفرمهای خود، میتوانند بهطور بالقوه ارزش آنها را افزایش دهند و در نتیجه، حداقل قیمت را نیز بالا ببرند. و این برای ناشران نیز سودمند است، زیرا تا زمانی که وبسایت آنها رشد کند و عملکرد خوبی برای تبلیغات داشته باشد، میتوانند درآمد بیشتری کسب کنند.
چطور کار میکنند؟
وقتی در یک صرافی تبلیغات حساب کاربری میسازید، میبینید که موجودی تبلیغات شما نمایش داده شده و برای مزایده آماده میشود. معمولا از سه روش نظاممند برای انجام مزایده استفاده میکنند. اول، مزایده آزاد. مزایده آزاد به این معنی است که همه ناشران و تبلیغکنندگان میتوانند در مزایده شرکت کنند. ناشران میتوانند فضای تبلیغاتی بیشتری بخرند تا مطمئن شوند تبلیغاتشان نمایش داده میشود و در عین حال از نمایش تبلیغات دیگران جلوگیری کنند.
همچنین مزایده خصوصی وجود دارد که فرآیندی است که در آن ناشر برای برگزاری مزایدهای محدودتر، دعوتنامهای را برای گروهی از تبلیغکنندگان بالقوه ارسال میکند. البته ناشر باید دارای اعتبار و شهرت بالایی در بازار باشد.
برای واجد شرایط بودن، تبلیغکنندگان باید حداقل نرخ CPM تعیینشده توسط ناشر را کسب کنند. البته، ناشر باید قیمت مناسبی برای فضای تبلیغاتی خود تعیین کند؛ اگر قیمت خیلی بالا باشد، تبلیغکنندگان بلافاصله آن را نادیده میگیرند.
و آخرین مورد، معامله ترجیحی است. این مزایده توسط ناشر بهطور مستقیم با تبلیغکنندهی مورد نظر انجام میشود و حتی قبل از آغاز مزایدهی عمومی نیز ممکن است. در این زمان، تبلیغکنندگان ممکن است فرصتی برای خرید فضای تبلیغاتی انحصاری و ممتاز با قیمت بالاتر داشته باشند. تا زمانی که تراکنش انجام نشده باشد، مذاکرهی قیمت امکانپذیر است.
دربارهٔ راهکارهای جایگزین
میبینید، تبادلهای تبلیغاتی میتوانند درآمد اضافی خوبی برای ناشران فراهم کنند. با اینکه این فرآیند پیچیده به نظر میرسد، در واقع اینطور نیست. اگرچه رقابت برای ورود به برنامه ادسنس، بهخصوص در بازار امروز، بسیار شدید است، شاید اکنون زمان مناسبی برای تلاش باشد.
با این حال، شبکههای تبلیغاتی دیگری هم وجود دارند که تعدادشان بسیار زیاد است. در این مقاله، نه جایگزین برتر گوگل ادسنس را که باید در نظر بگیرید، توضیح خواهیم داد. به جنبههای مختلف هر شبکه تبلیغاتی، از جمله بهترین ویژگیها، مزایا، معایب و نظرات کاربران خواهیم پرداخت.
9 جایگزین برتر گوگل ادسنس
از میان شبکههای تبلیغاتی فراوان موجود در بازار، این نه مورد از بهترینها هستند که باید در نظر بگیرید.
کدفیول
سوخت کد
در وهله اول، کدفیول را به عنوان بهترین پیشنهاد خود معرفی میکنیم. کدفیول حتی امروزه نیز به دلیل تبلیغات پر درآمدش که برای بسیاری از ناشران بسیار سودمند است، یکی از بهترین جایگزینهای ادسنس محسوب میشود. اما البته برای دریافت مبالغ بالا، باید شرایط خاصی را برآورده کرد. برای مثال، ارزش پروژه باید بیش از ۱۰ هزار دلار باشد که رقم بالایی است.
یکی دیگر از مزایای عالی CodeFuel، روشهای متعدد کسب درآمد آن است. علاوه بر کسب درآمد از طریق درامدزایی از وبسایت، میتوانید در صورت داشتن افزونه کروم، از آن نیز کسب درآمد کنید. بنابراین، ممکن است بتوانید همزمان درآمد بسیار بالاتری کسب کنید.
از سال ۲۰۱۴، کد فیول بهعنوان شریکی قابل اعتماد و مطمئن در زمینه تبلیغات برای بسیاری از ناشران فعالیت داشته است. این سایت همچنین بهینهسازی انواع تبلیغات را ارائه میدهد که میتواند برای افزایش اثربخشی و در نهایت درآمد مفید باشد.
ویژگیهای برتر
- روشهای مختلف بهینهسازی متناسب با نیاز ناشران
- به ناشران امکان بهینهسازی عالی تبلیغات و سفارشیسازیهای متنوع میدهد.
مزایا:
- رابط کاربری خوب و قابل فهم است.
- روشهای مختلف کسب درآمد
- کدفیول با ابزارهای تحلیلی مختلف، یکپارچگی بیشتری ارائه میدهد.
- ابزارهای تحلیلی رایگان دارد
- ناشران میتوانند از طریق بهینهسازی تبلیغات به سود بیشتری دست یابند.
معایب:
- این خواسته خیلی بالاست، حتی برای ناشرانی که سالها در بازار فعالیت میکنند.
- فرآیند راهاندازی اغلب طولانی و پیچیده توصیف میشود.
آنچه دربارهاش گفتند
هنوز هم بسیاری کُدفیول را جایگزینی مناسب برای ادسنس میدانند. این پلتفرم برای کسانی که واجد شرایط هستند و میخواهند بهطور مداوم کار کنند، ارزش زیادی دارد. با ابزارهای تحلیلی رایگان و بهینهسازی تبلیغات، حداقل میتوان تبلیغات را برای مخاطبان مؤثرتر کرد. اما با این حال، شرایط آن بسیار سخت است و نمیتوان از آن چشم پوشی کرد.
ورود به تبادل تبلیغات کدفیول را بررسی کنید
بازدید مجدد محتوا
ریوکنтент
گزینه دوم ما در فهرست، ریوکانتنت است. اگر روی تبلیغات بومی تمرکز دارید، این پلتفرم مناسب شماست. ریوکانتنت پلتفرمی است که فرایند تطبیق در آن صورت میگیرد. این پلتفرم شما را مستقیماً به تبلیغکنندگان بالقوه متصل میکند و این فرایند زمان زیادی نمیبرد. علاوه بر تبلیغات بومی، انواع دیگری از تبلیغات از جمله تبلیغات ویدئویی، موبایلی و نمایشگاهی نیز در دسترس هستند.
ریوکاننت مدتهاست که به خاطر شهرت خود به عنوان یک پلتفرم عالی شناخته شده است. این پلتفرم میتواند مزایای زیادی را برای هر دو طرف ارائه دهد که بسیار عالی است.
ویژگیهای برتر
- سیستمی دارد که قابل فهم و استفاده آسان است.
- راهاندازی سریع
- گزینههای تبلیغاتی فراوان
- منابع ترافیکی بسیار خوبی دارد
مزایا:
- انواع مختلف آگهی
- ارتباطات عالی برای جذب ترافیک قابل توجه
- بهینهسازی تبلیغات بومی در آن نسبت به سایر شبکهها بهتر است.
معایب:
- حجم تبلیغات محدود است.
- گاهی اوقات، ترافیک از منابعی با نرخ پرش بالا میآید.
- بودجه روزانه محدود است.
آنچه درباره آن گفتند
این شبکه تبلیغاتی از کاربران، نظرات نسبتا خوبی دریافت کرده است. نقطه قوت آن، بهینهسازی تبلیغات بومی است که مورد استفادهی بسیاری از افراد قرار میگیرد. گزینههای تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد. با این حال، برخی گزارشها حاکی از کیفیت پایین ترافیک آن هستند.
ورود به حساب کاربری ریو کانتنت را بررسی کنید
تبلیغات آدثرایو
آدثرایو
گزینه سوم ما AdThrive است؛ یکی از جذابترین شبکههای تبلیغاتی که میتوانید برای افزایش بیشتر درآمدتان از تبلیغات انتخاب کنید. این شبکه بر اساس سیستم هزینه به ازای نمایش کار میکند، بنابراین با هر بار نمایش تبلیغ، درآمد کسب خواهید کرد.
اگر در کسب درآمد از وبسایت خود مشکل دارید، تیم آنها به شما کمک میکند تا مشکل را پیدا کنید و با هم بهترین راهحل را بیابید. هرچند همه اینها برای مبتدیان مناسب به نظر میرسد، اما ادثرایو در واقع برای وبلاگنویسان باتجربه مناسبتر است.
شرط، بالا است؛ حداقل ۱۰۰ هزار بازدید در ماه از آمریکا لازم است و حداقل پرداخت پلتفرم ۲۵ دلار است.
ویژگیهای برتر
- سیستمی عالی برای حداکثر رساندن درآمد تبلیغات دارد
- دور موتور بالایی دارد
- بهینهسازی عالی تبلیغات
مزایا:
- راهی عالی برای بهینهسازی تبلیغات شما ارائه میدهد
- حداقل پرداخت
- خدمات مشتریان عالی
معایب:
- نیاز بسیار بالا
- مناسب برای مبتدیان نیست
- باید ترافیکها خیلی دقیق باشند.
آنچه دربارهاش گفتند
برخی از نقدها نشان میدهند که AdThrive جایگزین بسیار مناسبی برای Adsense است. درآمد حاصل از تبلیغات به لطف ترافیک بالا، قابل توجه است؛ اما شرایط لازم برای استفاده از آن، به ویژه برای مبتدیان، بسیار دشوار است.
ورود به ادترايو را بررسی کنید
مدیاوین
مدیاوین
شبکهی تبلیغاتی بعدی که پیشنهاد میکنیم، مدیاواین است. شبیه ادسنس، این پلتفرم ۷۵ درصد از درآمد را با وبلاگنویسان یا ناشرانی که با آنها همکاری میکنند، تقسیم میکند. بسیاری گفتهاند که مدیاواین مشابه ادثرایو کار میکند، فقط با برخی تفاوتها از جمله شرایط پذیرش. برای درخواست همکاری، حداقل به ۵۰ هزار بازدید ماهانه نیاز دارید.
حداقل مبلغ پرداخت در این پلتفرم برای انتقال بانکی مستقیم و پیپال، ۲۵ دلار است.
ویژگیهای برتر
- حقوق بسیار بالا
- سهم عادلانه با ناشران
- درآمد بالا
مزایا:
- ناشران ممکن است گزینههای زیادی برای بهینهسازی تبلیغات داشته باشند.
- انعطافپذیری بالایی دارد
- حداقل پرداخت پایینی دارد
معایب:
- این انتظار کمی بالاست.
آنچه درباره آن گفتند
شبیه ادثرایو، مردم در مورد میدیاوین بهخاطر تواناییاش در ایجاد درآمد بالاتر نظرهای خوبی داشتند. به لطف ترافیک هدفمند به مکانهای با نرخ پرداخت بالا، ناشران ممکن است فرصتی برای کسب درآمد بسیار بهتر از قبل داشته باشند. اما حداقل میزان لازم برای درخواست هنوز هم بالا در نظر گرفته میشود، حتی اگر فقط نصف میزان ادثرایو باشد.
ورود به مدیاوین را بررسی کنید
پلیوایِر
پلیوایِر
گزینه بعدی در فهرست، پلیوایرد است. این پلتفرمی است که با استفاده از بهترین فناوری تبلیغاتی خود، بهینهسازی میشود. آنها گفتهاند که پیادهسازی فناوری میتواند سیستم را هوشمندتر کند. این پلتفرم، پلتفرم اختصاصی خود به نام RAMP دارد که به طور خلاصه به معنای مدیریت افزایش درآمد توسط متخصصان است. اما باز هم، این شبکه تبلیغاتی به ۵۰۰ هزار بازدید صفحه در ماه نیاز دارد که بسیار زیاد است. در ضمن، حداقل مبلغ پرداخت کم است؛ ۱۰۰ دلار برای پیپال و ۵۰۰ دلار برای انتقالات سیمی.
ویژگیهای برتر
- سامانهای پیشرفته برای بهینهسازی تبلیغات شما
- رابط کاربری، جذاب و قابل دسترسی است.
مزایا:
- مبلغ پرداختی کم
- مدت زمان انتقال سریع
- به لطف رَمپ، ناشران ممکن است درآمد بیشتری کسب کنند.
معایب:
- نیاز بسیار بالا
- سیستم ممکن است کمی پیچیده باشد.
آنچه دربارهاش گفتند
مردم میگفتند این پلتفرم ممکن است از طریق سیستم پیشرفته خود سود بیشتری به آنها برساند. اما مسئلهی نگرانکنندهی آنها، حداقل تعداد بازدید ماهانه برای ثبت نام که ۵۰۰ هزار بازدید است، میباشد.
ورود به پلی وایر را بررسی کن
تبلیغدهندهی بیدورتیسر
تبلیغدهنده
شبکه تبلیغاتی دیگری که پیشنهاد میکنیم، Bidvertiser است. این پلتفرم، مانند اکثر شبکههای تبلیغاتی، از سیستم مزایده استفاده میکند؛ اما سیستم سادهتری دارد. بهجای استفاده از اتوماسیون برای قرار دادن تبلیغات، این شبکه تبلیغاتی، گزینههایی از تبلیغدهندگانی را که مایل به پرداخت برای فضای تبلیغاتی شما هستند، در اختیارتان قرار میدهد.
با این حال، با وجود امیدوارکننده بودن این روش، ممکن است هم مزایا و هم معایبی داشته باشد؛ از جمله ریسک افزایش قیمت فضای تبلیغاتی به دلیل رقابت شدید بین تبلیغکنندگان، و حتی احتمال عدم دریافت هیچ پیشنهادی به دلیل دیده نشدن تبلیغ توسط تبلیغکنندگان.
ویژگیهای برتر
- سیستم پیشنهاددهی به راحتی قابل فهم است.
- روش بسیار خوبی برای ارتباط دادن ناشران و تبلیغکنندگان
مزایا:
- حقوق کم
- احتمال درآمد بیشتر از تبلیغات
- سیستم ساده و قابل فهم است.
معایب:
- درخواست بسیار مهم
- این سیستم ممکن است معایبی نیز داشته باشد، مانند عدم تبدیل.
آنچه درباره آن گفتند
در کل، این پلتفرم جایگزین مناسبی برای آدسنس است و به شیوهای سادهتر میتوانید از آن کسب درآمد کنید. سیستم مزایدهی خوبی دارد و سیستم کلی آن نیز بهراحتی قابل فهم است. با این حال، اگر مراقب نباشید، میتواند ریسکهایی جدی و وحشتناک هم به همراه داشته باشد.
ورود به حساب کاربری Bidvertiser را بررسی کنید
تبولا
تبولا
اگر میخواهید با شرکتهای بزرگتر همکاری کنید، تابولا گزینه بسیار مناسبی است. یکی از بهترین ویژگیهای این شبکه تبلیغاتی، روابط خوب و مستحکم آن با برندهای مشهور و شناختهشده در بازارهای خود است.
به لطف این، ناشران میتوانند از طریق تبلیغات با کیفیت بالا درآمد بیشتری کسب کنند. این پلتفرم متخصص در تبلیغات بومی است. حداقل بازدید ماهانه برای درخواست عضویت در برنامه ۵۰۰۰۰۰ بازدید است و حداقل پرداخت از طریق پیپال ۵۰ دلار است.
ویژگیهای برتر
- روابط عالی با برندهای بزرگ
- بهینهسازی عالی تبلیغات بومی
- تبلیغات با کیفیت بالا برای همه ناشران
مزایا:
- حداقل پرداخت پایین
- سفارشهای با کیفیتتر از برندهای بزرگتر
- بهینهسازی تبلیغات بومی
معایب:
- نیاز بالا
- شاید راهاندازی کمی دشوار و پیچیده باشد.
آنچه درباره آن گفتند
برای ناشرانِ خواهان افزایش درآمد تبلیغاتی، تبولا شبکهای مناسب برای امتحان کردن است. با تبلیغات باکیفیت از برترین بازیگران بازار، ناشران ممکن است فرصت کسب سود بیشتر داشته باشند. اما، نیاز به ترافیک بسیار بالا در نظر گرفته میشود.
ورود به تابولا را بررسی کن
آدکش
آدکش
گزینه بعدی در فهرست، ادکَش است. این پلتفرم با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان همکاری کرده و نزدیک به یک میلیون اپلیکیشن از طریق آن نصب شده است. مزیت ادکَش، پشتیبانی از انواع تبلیغات از جمله تبلیغات ممتاز است. همچنین امکان شخصیسازی و بهینهسازی این تبلیغات را نیز فراهم میکند.
ادکَش روشهای پرداخت متعددی دارد و حداقل مبلغ پرداخت آن پایین است.
ویژگیهای برتر
- بهینهسازی عالی تبلیغات
- موجودی زیاد تبلیغاتی
- پایگاه کاربران بسیار گسترده
مزایا:
- حداقل مبلغ پرداختی پایینی دارد
- روشهای پرداخت مختلفی موجود است
- همه نوع تبلیغاتی پذیرفته میشود.
معایب:
- پشتیبانی مشتری کمی بیپاسخ است.
- رقابت شدید
آنچه دربارهاش گفتند
اگر به دنبال شبکه تبلیغاتی با شرایط آسان و روشهای پرداخت متنوع هستید، آدکش ارزش امتحان کردن را دارد. بسیاری از کاربران از این سرویس راضی هستند و تعداد بالای کاربران گواه این مدعاست. هرچند، برخی از کاربران نیز از خدمات مشتریان آن شکایت داشتهاند.
ورود به ادکش را بررسی کنید
نصب برنامه
نرمافزار ستاپاد
آخرین مورد در فهرست، ستاپاد است. این شبکه تبلیغاتی، برای همکاری حداقل ۱۰۰ هزار بازدید ماهانه نیاز دارد و در ازای آن درآمد تبلیغاتی بسیار بیشتری را وعده میدهد. میتوانید فرمتهای مختلف تبلیغاتی از جمله تبلیغات انبساطی، بومی، چسبنده و میانجی را انتخاب کنید.
ویژگیهای برتر
- بهینهسازی عالی تبلیغات
- قرارگیری بهتر تبلیغات
- تبلیغات با کیفیت بالا ارائه میدهد
مزایا:
- حداقل پرداخت پایین
- گزینههای متنوع تبلیغاتی
- ناشران ممکن است فرصت درآمد بالا داشته باشند.
معایب:
- نیاز به ترافیک بالا
- نیاز به ادغام دستی دارد
- گاهی اوقات، این پلتفرم ممکن است خیلی کند کار کند.
آنچه درباره آن گفتند
به لطف حداقل ترافیک مورد نیاز، برخی ناشران از افزایش درآمد تبلیغاتی خود خبر دادهاند. اما برخی دیگر از کندی، عدم پاسخگویی و نیاز به ادغام دستی پلتفرم که زمانبر است، شکایت دارند.
ورود به تنظیمات اپ
نتیجهگیری
و این همه آنچه در مورد نه جایگزین گوگل ادسنس میتوانیم بگوییم. همانطور که میبینید، گزینههای زیادی وجود دارد که میتوانید در نظر بگیرید؛ از آنهایی که به ترافیک بالایی نیاز دارند تا آنهایی که برای مبتدیان مناسبتر هستند.
پس مناسبترین را انتخاب کنید و به شیوهی خاص خودتان درآمد بالایی کسب کنید. موفق باشید!