09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و کمپین‌های تبلیغاتی دیور

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و کمپین‌های تبلیغات آنلاین دیور که صنعت مد را متحول می‌کنند

دیور، خانه مد لوکس چندملیتی فرانسوی، بدون شک یکی از نیروهای تأثیرگذار در صنعت مد سریع است.

با بیش از ۲۰۰ هزار کارمند در سراسر جهان، برند کریستین دیور بازی «محبوبیت آنلاین» را نیز بازسازی می‌کند؛ بر اساس مطالعه‌ی دیجیتال لوکس در سال ۲۰۲۳، دیور به دست می‌آورد ۱۳.۸۳ درصد از کل جستجوها در حوزه تجملات آنلاین، رقبایی مانند شانل، گوچی و لوئی ویتون را شکست داد.

یعنی تیم بازاریابی دیجیتال دیور می‌داند چگونه در فضای آنلاین چابک بماند. اما چگونه این کار را انجام می‌دهند؟ برای درک محبوبیت بی‌چون و چرای دیور در دنیای دیجیتال، ادامه مطلب را بخوانید.

هویت و ثبات برند دیور

دیور به عنوان یک برند، گواهی بر موفقیت پایدارش در صنعت مد لوکس است.

برند مد سریع، با رویکرد استراتژیک، تعهد به نوآوری و توانایی انطباق با روندهای متغیر، الهام‌بخش نسل‌های مختلف است.

دیور ضمن تجسم ظرافت پاریسی، با پیچیدگی، نوآوری و جذابیت شناخته می‌شود و این ترکیب مدرن، تمام جنبه‌های دیور، از طراحی تا ارتباطات را فرا می‌گیرد و هویت آن را می‌سازد.

دیور با تمرکز بر مهارت و کیفیت، از مرغوب‌ترین مواد و دقت بی‌نظیر در جزئیات استفاده می‌کند. علاوه بر این، این برند با نمایش مدرنیته‌ی جاودانه خود، از به کارگیری میراث غنی‌اش دریغ نمی‌کند. و تمام این عناصر بنیادین، هویت برند دیور را می‌سازند.

این برند متعلق به ال‌وی‌ام‌اچ، هویت بصری خود را به‌صورت آنلاین نیز حفظ می‌کند؛ علاوه بر استفاده از زبان بصری ثابت در همه پلتفرم‌ها، دیور ارزش‌های اصلی خود را تقویت می‌کند. این تعهد به ثبات برند ممکن است شامل مشارکت‌های استراتژیک با… باشد. آژانس‌های بازاریابی لوکس به گونه‌ای که حضور آنلاین دیور با ویژگی انحصاری این برند همسو باشد.

مشاهده این مطلب  پنج راه برای افزایش دیده شدن کسب‌وکار شما توسط مشتریان

مثل دیگر برندهای لباس لوکس لوئی ویتون دیور بر مهارت‌های هنری پشت محصولات خود تاکید می‌کند و از روایت‌گری بهره می‌برد. استراتژی‌های تبلیغات لوکس این آثار، نه تنها مهارت و ظرافت بی‌نظیر در خلق هر قطعه دیور را به نمایش می‌گذارند، بلکه به روایت برند نیز کمک می‌کنند و ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان برقرار می‌کنند. برند با یادآوری ریشه‌های پاریسی خود، بر روایت‌های توانمندساز تمرکز دارد و ضمن آن، به تعهد خود به پایداری پایبند بوده و تصویری از یک برند لوکس مسئولیت‌پذیر ایجاد می‌کند.

دیور به مثابه آزمایشگاهی خلاق و پویا عمل می‌کند که به جهان، چالش‌های آن و فرهنگ‌های مختلف گشوده است؛ خانه مد دیور متعهد به خلق نمادهای جاودانه، اشیایی با جاذبه‌ای ماندگار است که به‌لطف هم‌افزایی استعدادها و مهارت‌ها، در طول چرخه عمر خود قابل تعمیر، مرمت، بازیافت و شخصی‌سازی هستند.

در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برندهای لوکس مانند دیور، طراحی سایت وردپرس می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند. طراحی یک وب‌سایت زیبا و کاربرپسند با استفاده از این پلتفرم، به دیور کمک می‌کند تا تجربه‌ای عالی برای مشتریان خود ایجاد کند و هویت برند خود را به صورت بصری و کاربرپسند به نمایش بگذارد. سایت‌های وردپرسی به دلیل انعطاف‌پذیری و سهولت در مدیریت محتوا، به برندهایی مانند دیور این امکان را می‌دهند تا با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، ویژگی‌های جدیدی را در سایت خود اضافه کنند و برند خود را به مخاطبان جهانی معرفی کنند. در این مسیر، افزودن بخش‌های مختلف مانند فروشگاه آنلاین و محتوای تعاملی می‌تواند تأثیر زیادی در جذب و نگهداشت مشتریان داشته باشد.

استراتژی بازاریابی دیجیتال دیور: دیور چه کار متفاوتی انجام می‌دهد؟

قبلا اشاره کردیم که این برند در بازاریابی دیجیتال بسیار موفق بود و در سال ۲۰۲۳ به محبوب‌ترین برند لوکس تبدیل شد؛ حالا وقتشه ببینیم دیور چطور این موفقیت را رقم زده است.

مشاهده این مطلب  در شبکه‌سازی، تصور درستی ایجاد کنید.

در دنیایی که بسیاری از برندهای قدیمی مد برای حفظ جایگاه خود نیاز به کمک دارند، دیور با رویکرد جذاب خود که بر پایه همکاری‌ها، افراد تاثیرگذار، نمایش‌ها، داستان‌سرایی و استراتژی جسورانه در رسانه‌های اجتماعی استوار است، متمایز می‌شود. استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی برای برندهای مد )

در مورد شبکه‌های اجتماعی، همه می‌دانیم که دیور دنبال‌کنندگان بسیار زیادی در پلتفرم‌های اصلی دارد؛ به‌طوری که این برند تقریباً ۵۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، ۲۵ میلیون در فیسبوک و ۱۰ میلیون در ایکس دارد. این حضور چشمگیر آنلاین نه تنها محبوبیت دیور را نشان می‌دهد، بلکه اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی آن‌ها را نیز تأکید می‌کند که ممکن است شامل همکاری با… باشد. آژانس‌های بازاریابی مد برای افزایش نفوذ و تعامل دیجیتالی خود

Dior's Instagram marketing strategy

بیایید در مورد استراتژی بازاریابی دیور دقیق‌تر صحبت کنیم.

همکاری با افراد مختلف به‌طور همزمان

همکاری با برندهای شناخته‌شده برای کمپین‌های بازاریابی محدود، در دنیای دیجیتال رواج دارد. استراتژی بازاریابی مد اما دیور سطح توقعات را بالاتر می‌برد و محدودیت‌ها را از بین می‌برد. این برند برای حفظ محبوبیت خود با تعداد زیادی از افراد مشهور همزمان همکاری می‌کند.

ستاره‌های مشهورریانا( )بلا حدیدوجنیفر لارنسپوشیدن مکرر لباس‌های دیور، به تصویر آرمانی و جذابیت سلبریتی این برند دامن می‌زند. همانطور که طرفداران دیور به یاد دارند، در دسامبر ۲۰۲۳، یکی از ستارگان هالیوودرابرت پتینسوندر کمپین آیکون‌های دیور همکاری کرد.

در کنار طراحی سایت، خدمات سئو وردپرس می‌تواند در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال دیور تاثیر بسزایی داشته باشد. با بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، دیور می‌تواند به راحتی در رقابت با برندهای لوکس دیگر، دیده شود و ترافیک بیشتری به وب‌سایت خود جذب کند. خدمات سئو وردپرس به دیور این امکان را می‌دهد که از تکنیک‌های بهینه‌سازی داخلی و خارجی بهره‌برداری کند تا سایت خود را برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه کند. استفاده از افزونه‌های سئو حرفه‌ای و محتوای هدفمند می‌تواند جایگاه دیور را در نتایج جستجو تقویت کند و در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین آن، اثربخشی بیشتری ایجاد کند.

مشاهده این مطلب  استراتژی بازاریابی و تبلیغات برند فنتی بیوتی

دیور

تماشای رابرت پاتینسون در تجسم روح جاودانه آیکون‌های دیور

صدای اصلی – دیور

در حالی که رابرت پاتینسون بخش لباس مردانه این کمپین را بر عهده دارد، ستاره دیگری از هالیوودآنیا تیلور-جویهمزمان جایگاه مشابهی در بخش مد زنانه و آرایش برند دارد.

دیور

این فصل تعطیلات، با آنیا تیلور جوی در قلب نمادین‌ترین باغ پاریسی، در رؤیای دیور غرق شوید. دیور زیبایی دیور تعطیلات رویای دیور

صدای اصلی – دیور

جنا اورتگایکی دیگر از ستارگان در حال طلوع در میان سفیران برند دیور است.چهارشنبهستاره، چهره کمپین «جرات در دیور گری» برند زیبایی دیور است.

دیور

دنبال ستاره‌ها با جنا اورتگا. دیور جواهرات

صدای اصلی – دیور – دیور

این برند لوکس فقط با ستارگان هالیوود همکاری نمی‌کند. در حالی که کمپین‌های ذکر شده همزمان اجرا می‌شوند، دیور همچنین با…کیلیان امباپهآن بازیکن بزرگ فوتبال پس از آنکه امسال در جام جهانی شور و هیجان ایجاد کرد.

دیور

راز موفقیت عطر دیور کیم جونز کت و شلوار؟ تیم پی‌اس‌جی متوجه شده که مشکل در دوخت‌هاست. پاری سن ژرمن و دیور

صدای اصلی – دیور – دیور

جشن خواهرانه

 

چند سالی است که همانطور که می‌دانیم، مضامین فمینیستی در صنعت مد رو به افزایش است. دیور به‌عنوان پیشرو، افرادی الهام‌بخش از پیشینه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد و داستان‌ها و دستاوردهای آن‌ها را به تصویر می‌کشد. از طریق کمپین‌هایی مانند…دیور حامی زنان است« و »حسابی خوشگل شدماین برند، بر قدرت، تنوع و اهمیت حمایت متقابل تأکید می‌کند.

همه این‌ها را می‌توان صرفا اقدامات تبلیغاتی دانست و این می‌تواند درست باشد؛ با این حال، دیور با هنرمندان، عکاسان و فیلمسازانی که از برابری جنسیتی حمایت می‌کنند، همکاری می‌کند. همکاری‌های اخیر شامل پروژه‌هایی با عکاس… می‌شود.بریژیت نیدرمانو فیلمسازآلینا اسلوتکاوش در مضامین توانمندسازی زنان و خواهرانه

مشاهده این مطلب  چگونگی انجام نظرسنجی‌های خودتان به صورت آنلاین

علاوه بر این، این برند مد لوکس در همکاری با مدل‌ها و بازیگرانی از اقوام، سنین و اندام‌های مختلف برای کمپین‌ها و فشن‌شوی‌های خود تردید نمی‌کند. به طور مشابه، قدرت خواهرانه را در میان فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف به رسمیت می‌شناسد و گرامی می‌دارد.

با افتخار با هنرمندان محلی همکاری می‌کنیم

دیور نه تنها با افتخار همکاری خود را با هنرمندان زن اعلام می‌کند، بلکه با هنرمندان محلی نیز همکاری دارد.

دیور

هنرمندان جهانی، یک کیف نمادین: خالقان هشتمین دوره دیور لیدی آرت را بشناسید. بانو دیور

صدای اصلی – دیور

دیور با ترویج ارزش‌های بومی، هر سال آثاری منحصربه‌فرد و الهام گرفته از فرهنگ‌های مختلف ارائه می‌دهد. این برند با هنرمندان و طراحان محلی برای مجموعه‌های محدود همکاری می‌کند و تکنیک‌ها و نقوش سنتی را در طرح‌های خود به‌کار می‌برد. همان‌طور که طرفداران دیور به یاد دارند، این برند در سال ۲۰۲۱، مجموعه مردانه بهار/تابستان طراحی‌شده توسط آمواکو بوافو را عرضه کرد.

با این کار، برند بدون شک ارتباط قوی‌تری با مخاطبان محلی برقرار می‌کند و در عین حال خط مد خود را با عناصر بومی منحصر به فرد غنی‌تر می‌سازد.

تبلیغات و حضور در رویدادها و نمایشگاه‌های جهانی

 

علاوه بر نمایش‌های پرطرفدارش که توجه چهره‌های مشهور را به خود جلب می‌کند، دیور در جلب توجه رسانه‌های سراسر جهان از طریق حضور در رویدادهای جهانی نیز بسیار تبحر دارد.مت گالاوجوایز اسکاراین برند با صحنه‌آرایی‌های مجلل و طراحی‌های نوآورانه‌ی خود، هر ساله سروصدای زیادی به پا می‌کند و تعامل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند.

مشاهده این مطلب  ده روش برای جذب مشتریان جدید

دیور

میشل یئو، برنده اسکار، با پوشیدن لباس دیور تاریخ‌سازی کرد.

صدای اصلی – دیور

دیور ضمن همکاری با افراد مشهور که در این رویدادها بهترین لباس‌های خود را می‌پوشند، از رویدادهای هنری و فرهنگی معتبر، مانند … حمایت می‌کند.بیناله‌ی ونیزهیچ چیزی داخل پرانتز نبود.جشنواره فیلم کنومسابقات ویمبلدوناین رویکرد همسو با فرهنگ والا، به ارتقای تصویر برند و تثبیت جایگاه آن به عنوان یک برند پیشرو کمک می‌کند. برندسازی لوکس و ظرافت بیشتر

در حالی که تصویر برند را به صورت آفلاین تقویت می‌کند، دیور همزمان از بازاریابی با تأثیرگذاران استفاده می‌کند. محتوای تولیدشده توسط کاربر و نگاهی ویژه از پشت صحنه برای ایجاد هیجان. با خلق تجربه‌های دیجیتالی فراگیر، مانند نمایشگاه‌های مجازی واقعیت افزوده و کمپین‌های تعاملی آنلاین، این برند به طرفداران خود اجازه می‌دهد تا خط تولید را به شیوه‌ای جدید کشف کنند.

نمایش چهره‌های مرفهانه در فضای آنلاین

وقت آن است که بپذیریم دیور در نمایش جنبه‌ی تجملاتی خود در فضای آنلاین، پیروز میدان است؛ این برند با مهارت، شبکه‌ای از تجمل، شکوه و هنر را در بسترهای مختلف دیجیتالی می‌بافد.

تیم بازاریابی دیجیتال دیور از بازاریابی ویدیویی برای ساخت فیلم‌های کوتاهی استفاده می‌کند که می‌توان آن‌ها را فیلم‌هایی سینمایی توصیف کرد. این فیلم‌ها جدیدترین کلکسیون‌های برند را با روایت‌های جذاب و جلوه‌های بصری نفس‌گیر به نمایش می‌گذارند. این ویدیوها نماهای وسیع از مدل‌ها با لباس‌های بلند و روان در برابر پس‌زمینه‌های دراماتیک، نماهای نزدیک دقیق از هنر دستی و نگاهی رؤیایی به روند طراحی را به تصویر می‌کشند.

دیور با تلفیق استادانه‌ی تصاویر با کیفیت بالا و تجربیات تعاملی، تصویری آنلاین از دنیای مجلل و بی‌نظیر خود ارائه می‌دهد. این برند مد، طرفدارانش را نه تنها به تحسین، بلکه به غرق شدن در ذات لوکس، خلاقیت و بیان هنری خود دعوت می‌کند.

مشاهده این مطلب  افزایش نرخ تبدیل ایمیل‌ها

کمپین‌های تبلیغاتی شاخص دیور

این خانه مد مشهور، میراث خود را با کمپین‌های تبلیغاتی جسورانه و نوآورانه ساخته است. بیایید نگاهی به برخی از آن‌ها بیندازیم.

کمپین جوانی ماندگار

کمپین «کپچر یوث» دیور با مخاطب قرار دادن نسل جدید، جایگاهی ویژه برای خود در بازار محصولات ضد پیری ایجاد کرد. این کمپین به جای استفاده از کلیشه‌های رایج ضد پیری، روحیه‌ای جوان، پرانرژی و سرکش را در خود جای داد.

این کمپین همچنین با هنرمندان و خالقانی که مرزها را می‌شکنند و زیبایی را بازتعریف می‌کنند، همکاری کرد.کارا دلوین، یون چان یانگ، فرناندای موتوآیریس لاوبرخی از این همکاری‌ها شامل المان‌های تعاملی مانند فیلترهای واقعیت افزوده، ویدئوهای تجربی، یا نصب‌های هنری پاپ‌آپ می‌شدند.

میس دیور «جادور»

مشهورترین محصول دیور چیست؟ بدون شک عطر جا دور.

کمپین میس دیور «جادور» در سال ۱۹۹۹ راه‌اندازی شد. این تبلیغ بطری آمفورا طلایی را به نمایش گذاشت وشارلیز ترونرقص روی پشت بام. این تبلیغ توسط جان گالیانو کارگردانی شد و به دلیل طبیعت بازیگوش و در عین حال ظریف خود، بلافاصله به اثری کلاسیک تبدیل شد. این تبلیغ، ذات زنانه بودن و شادی زندگی دیور را به طور کامل به تصویر کشید.

کمپین دیور ساواج

این کمپین که هم شور و هیجان و هم جنجال به پا کرد، در انعکاس تغییر چهره مردانگی و حساسیت فرهنگی در تبلیغات موفق بوده است. اگرچه کمپین‌های اولیه موفق بودند، اما جنجال سال ۲۰۱۹…جانی دپپیشینروح وحشتبلیغات منفی، دیور را به بازنگری در رویکرد بازاریابی خود واداشت. از آن زمان، این برند تغییرات مثبتی مانند تنوع‌بخشی به بازیگران تبلیغاتی، تکامل تعریف خود از مردانگی و تأکید بر پایداری ایجاد کرده است.

مشاهده این مطلب  بازاریابی وابسته در مقابل بازاریابی ارجاعی: چه تفاوتی دارند؟

کپسول کالکشن آیکون‌های دیور

کپسول کالکشن آیکون‌های دیوراین نمونه‌ی فوق‌العاده‌ای از پایبندی دیور به ریشه‌های خود است؛ این کمپین ضمن ادای احترام به طرح‌های پیشرو آقای دیور و تاریخ غنی این خانه، لباس‌های کلاسیک را با نگاهی مدرن بازآفرینی می‌کند.

این مجموعه از طریقکمپین‌های دیجیتال جذاببا استفاده از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک و شبکه اجتماعی و تجارت الکترونیک «شیائوهونگشو»، چالش‌های تولید محتوا توسط کاربران و همکاری با افراد تاثیرگذار، به افزایش شور و هیجان و آگاهی از برند کمک کرده است.

دیور

راحتی خود را داشته باشید دیور در خانه من با مجموعه کپسولی از دیور پاییز 21 توسط ماریا گراتزیا کیوری و نسیم دریا را به خود جذب کن.

اصل آن – دیور

آزمون زیبایی دیور

علاوه بر تبلیغ خط تولید پوشاک خود، دیور از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال برای ارائه تجارب به مشتریان در بازاریابی محصولات آرایشی خود نیز استفاده می‌کند.

به عنوان یکی از تلاش‌های بازاریابی،چالش زیبایی دیوراین ابزار آنلاین تعاملی طراحی شده تا به مشتری در یافتن روتین آرایشی ایده‌آل خود کمک کند. با در نظر گرفتن سلیقه‌های شخصی، رنگ پوست و ظاهر مورد نظر کاربر، تجربه‌ای فراگیر ارائه می‌دهد و توصیه‌های شخصی‌شده‌ای برای محصولات آرایشی دیور ارائه می‌کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070