09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

استراتژی‌های بی‌نظیر بازاریابی دیجیتال مسترکارت را بررسی کنید

آنچه در این مقاله می خوانید:

استراتژی‌های بی‌نظیر بازاریابی دیجیتالی مسترکارت را بررسی کنید

به جای راه‌اندازی کمپین، می‌خواهیم در لحظات سرنوشت‌ساز، شتاب و حرکت را حفظ کنیم.

جی مندل، معاون بازاریابی دیجیتال جهانی مسترکارت

مسترکارت با ترکیب فناوری و خلاقیت، استراتژی‌های بی‌نظیری در بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده است که باعث تقویت جایگاه برند در بازار جهانی شده‌اند. این شرکت با بهره‌گیری از کمپین‌های شخصی‌سازی‌شده و داده‌محور، به درک عمیق‌تری از نیازهای مشتریان خود رسیده است. به‌علاوه، استفاده از طراحی سایت وردپرس برای ایجاد وب‌سایت‌های مدرن و تعاملی، به مسترکارت کمک کرده است تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهد و اطلاعات مهم را به شیوه‌ای جذاب به مشتریان منتقل کند.

این طور مسترکارت بر اساس گفته‌های جی ماندل، معاون بازاریابی دیجیتال جهانی مسترکارت، رویکردی برای تعامل با مخاطبانی میلیونی در پیش گرفته شده است.

کمپین‌های بازاریابی جهانی مسترکارت صرفاً ایده‌های رهاشده در خلاصه‌ای از کمپین نیستند؛ بلکه رویکردی بسیار علمی‌تر دارند. تیم بازاریابی با جستجوی چیزی که ماندل آن را «لحظه حقیقت» می‌نامد آغاز می‌کند – بینشی حاصل از تحلیل دقیق و مشاهده‌گر که سپس به بذر خلاقیت یک کمپین و پیامی بزرگ‌تر و قابل ارتباط برای برند تبدیل می‌شود.

برای تحقق این چشم‌انداز، برند ساختار سازمانی‌ای را ایجاد کرد که این ایده‌ها را از مرحله‌ی شکل‌گیری تا تولید و توزیع محصول نهایی پیش ببرد. آن‌ها از بهترین‌های هر رشته‌ی بازاریابی بهره بردند و آن‌ها را در یک گروه متمرکز بازاریابی محتوا گرد هم آوردند. بازاریابان مصرف‌کننده و دیجیتال، متخصصان رسانه و استراتژیست‌های ارتباطی، همگی در این گروه خلاق و متنوع مشارکت دارند.

بیایید نگاهی کوتاه به آنچه مسترکارت در سال‌های اخیر توسعه داده است بیندازیم.

مشاهده این مطلب  راهنمای ساده تفکر طراحی برای بازاریابان

یکی از مؤلفه‌های کلیدی در موفقیت بازاریابی مسترکارت، بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته در بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو است. با استفاده از خدمات سئو وردپرس، این برند توانسته است دسترسی به مخاطبان هدف را افزایش داده و نرخ تعامل کاربران را بهبود بخشد. همچنین، کمپین‌های دیجیتال مسترکارت اغلب بر تجربه‌های فراموش‌نشدنی و ایجاد ارتباطات عاطفی با مشتریان تمرکز دارند، که این رویکرد به تقویت وفاداری مشتریان و شناساندن ارزش‌های برند کمک شایانی کرده است.

نقطهآماده تغییر بنیادین

برای همگامی با دنیای دیجیتال، مسترکارت در چارچوب «بازآفرینی» برند خود، نام خود را از لوگو حذف می‌کند.

شرکتی که به‌خوبی به‌روزرسانی‌های دیجیتال را دنبال می‌کند و حتی احراز هویت اثر انگشت بیومتریک را هم به‌کار می‌گیرد، مسترکارت لوگوی خود را تغییر داد. این شرکت در نمایشگاه الکترونیک مصرفی اعلام کرد که ازمسترکارتنامی که در زیر دایره‌های قرمز و زرد درهم‌تنیده در «موارد انتخابی» دیده می‌شود، مانند فروشگاه‌های دیجیتال و فیزیکی و مکان‌های حمایت مالی مهم. با این حال، دایره‌های هم‌پوشان آن را به فهرست رو به رشدی از برندهایی که با یک نماد مشخص می‌شوند، اضافه می‌کنند.

این، تکامل کامل لوگوی مسترکارت است.

راج راجمانار، مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات مسترکارت، گفت:

با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم لوگوی مسترکارت را بدون نوشتن کلمه «مسترکارت» به‌طور خودجوش تشخیص می‌دهند، احساس کردیم که برای قدم بعدی در تحول برندمان آماده‌ایم.

به خاطر اعتبار برند، از جدیدترین فناوری استفاده کنید.

مسترکارت شرکت آ… کارت‌های بیومتریک جدیدی رونمایی کرده است که هم از تراشه و پین کد و هم از حسگرهای بیومتریک برخوردارند. این طرح در حال حاضر فقط در آفریقای جنوبی راه‌اندازی شده است.

مشاهده این مطلب  هنر جذب مشتریان وفادار: شاخص‌های حفظ مشتری در تجارت الکترونیک ۲۰۲۳

پس از گوشی‌های هوشمند، ساختمان‌ها، فرودگاه‌ها و اف‌بی‌آی، گام بعدی پذیرش احراز هویت اثر انگشت در صنایع مالی برای افزایش امنیت کاربران است. مسترکارت در قالب آزمایشی محدود در آفریقای جنوبی، از راه‌اندازی کارت اعتباری مجهز به اسکنر اثر انگشت خبر داده است.

این کارت دارای یک مربع کوچک در گوشه بالا سمت راست است که اثر انگشت را اسکن می‌کند. مسترکارت اعلام کرده که این کارت می‌تواند اسکن انجام دهد.سیبواندرویددستگاه‌هایی که پس از ذخیره‌سازی اثر انگشت، پرداخت بدون تماس را امکان‌پذیر می‌کنند.

آماده‌ی استفاده از تاکتیک‌های جدید مانند بازاریابی صوتی

پس از معرفی هویت صوتی برند مسترکارت، معماری صوتی جامعی که نشان‌دهنده‌ی آخرین پیشرفت این برند است، ارائه شد.

پس از معرفی برند با لوگوی بدون نام و تنها نمادین آنها وارد تغییر برندینگِ متمرکز بر صدا شدند. در هر جایی که مشتریان در سراسر جهان با مسترکارت در ارتباط باشند، چه محیط‌های فیزیکی، دیجیتال یا صوتی، ملودی متمایز و به یاد ماندنی مسترکارت، آشنایی ساده و بی‌وقفه را فراهم خواهد کرد. برای آغاز حضور صوتی خود، مسترکارت پیش از مراسم جایزه گرمی آمریکا، کمپینی بازاریابی جدید را با حضور کامیلا کابیو، هنرمند نامزد دریافت جایزه، راه‌اندازی کرد.

(راجامانار افزود،)

صدا بعد جدید و قدرتمندی به هویت برند ما می‌افزاید و جزئی حیاتی از چگونگی درک مردم از مسترکارت امروز و آینده است. ما هدف بلندپروازانه‌ای را برای تولید ملودی مسترکارت در نظر گرفتیم که متمایز و اصیل باشد، اما در عین حال در سراسر جهان و در ژانرهای مختلف قابل انطباق باشد. مهم است که برند صوتی ما نه تنها حضور ما را تقویت کند، بلکه در سراسر جهان به طور یکپارچه طنین انداز باشد.

مشاهده این مطلب  چطور از ترس خریداران غلبه کنیم

رسیدن به بخش لوکس بازار از طریق رویکردهای مختلف، مانند صنعت آشپزی

بهای ناپذیر – مجموعه‌ای بین‌المللی از سرآشپزها که بهترین غذاها و تجارب رستورانی دنیا را به نیویورک می‌آورد.

مسترکارت با راه‌اندازی یک مجموعه چشمگیر که سه رستوران متفاوت از سراسر جهان را به نیویورک می‌آورد، در حال آماده‌سازی برای احیای پنج حس است.بی‌نظیراین کمپین، چیزی را که برند آن را «مجموعه بین‌المللی آشپزی» می‌نامد، ایجاد می‌کند؛ با جزئیات دقیق و بی‌عیب و نقص، تجربه‌ی رفتن به رستوران‌هایی را بازسازی می‌کند که تجربه‌ی صرف غذا در آن‌ها بی‌نظیر بوده است.

سه رستوران اولی که در مجموعه بی‌قیمت حضور خواهند یافت، عبارتند از: راک از زنگبار تانزانیا، ترزووشی از کیتاکیوشو ژاپن و لیانِس از لندن انگلستان. همچنین، بام بی‌قیمت در اسپرینگ میزبان تجربه‌ای جهانی از غذا خواهد بود که توسط سرآشپز جی جی جانسون به‌طور حرفه‌ای طراحی شده است.

از تنوع جنسیتی حمایت می‌کند

در گوشه خیابان‌های کریستوفر و گی در گرینویچ ویلیج نیویورک، عابران پیاده شاهد نام‌های جدیدی برای خیابان گی به لطف مسترکارت خواهند بود.

به مناسبت ماه افتخار مسترکارت به منظور شمولیت بیشتر جامعه LGBTQIA+، نه تابلو نام خیابان با عنوان «خیابان پذیرش» و با نصب طرحی رنگین‌کمانی نصب شده است. این کار با همکاری مسترکارت و کمیسیون حقوق بشر نیویورک انجام شده که در تأیید نصب این تابلوها نقش داشته است.

پروژه «نام واقعی» مسترکارت به دنبال روشی امن و غیرتهاجمی برای انتخاب نام‌هایی غیر از نام قانونی روی کارت‌های اعتباری و بدهی است و هم‌اکنون با کمیسیون حقوق بشر شهر در حال بررسی جزئیات آن است.

مشاهده این مطلب  آماده شدن برای گوگل آنالیتیکس 4

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070