Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

آیا قصد دارید با کمپین‌های Performance Max در دنیای تبلیغات دیجیتال سلطه پیدا کنید؟ حرکت هوشمندانه‌ای است! کمپین‌های Performance Max، کمپین‌های تبلیغاتی خودکار گوگل هستند که از یادگیری ماشین برای بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات در شبکه‌های مختلف گوگل مانند جستجو، نمایش و یوتیوب استفاده می‌کنند. این کمپین‌ها، پیشنهادات، مکان‌های تبلیغات و هدف‌گیری را به‌طور خودکار و […]

استراتژی بازاریابی شما حساب‌شده و اجرای آن بی‌نقص است، اما هنوز به هدف جذب سرنخ‌هایتان نزدیک هم نشده‌اید. این صدا آشنا نیست؟ در شرایط اقتصادی نامطمئن، کانال‌های تبلیغاتی معمولاً قابل اعتماد شما ممکن است درخواست‌های مورد انتظار را تولید نکنند. بازاریابان باتجربه برای بلندمدت به آگاهی از برند روی می‌آورند و تضمین می‌کنند که با […]

با توجه به رواج تفکر «سال نو، من جدید»، آغاز سال جدید یکی از سودآورترین زمان‌ها برای کسب‌وکارهاست. چه هدف، افزایش آگاهی از برند باشد، چه بهبود وفاداری مشتری یا ایجاد تبدیل، بسیاری از (اگر نگوییم همه) استراتژی‌هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، به موفقیت کسب‌وکار شما در سال ۱۴۰۳ کمک خواهند کرد. برای […]

در دنیای پرجنب‌وجوش کارآفرینی، کسب‌وکارهای کوچک مانند موتورهای کوچک اما قدرتمندی هستند که نوآوری و اقتصاد محلی را پیش می‌برند. این واحدهای چابک با تعداد کارمندان کمتر، توانایی منحصر به فردی در تغییر سریع جهت، سازگاری با بازارهای در حال تغییر و شخصی‌سازی تجربیات مشتری به شیوه‌ای دارند که شرکت‌های بزرگ‌تر نمی‌توانند. اما مسیر رشد […]

اگر استفاده نمی‌کنید مدیریت پروژه با استفاده نکردن از روش‌ها و ابزارهای مدیریتی در کسب‌وکار کوچک خود، ممکن است فرصت‌های زیادی را از دست بدهید. به‌طور خلاصه، سیستم‌های مدیریت پروژه می‌توانند به شما و تیمتان کمک کنند تا به‌موقع و در چارچوب بودجه، به اهداف خود برسید. صرف نظر از نوع کسب‌وکاری که اداره می‌کنید، […]

نوامبر در جریان است و جمعه سیاه و شنبه کوچک کسب‌وکارها نزدیک است. این به معنای آماده شدن خرده فروشان و برندهای مستقل برای شلوغ‌ترین فصل خرید سال است؛ فصلی که با تخفیف‌های تبلیغاتی روز بعد از شکرگزاری آغاز می‌شود و با رونق کسب‌وکارهای محلی در شنبه کوچک کسب‌وکارها تا آخر هفته ادامه می‌یابد. فدراسیون […]

بازاریابی ایمیلی برای کسب‌وکارها همچنان ضروری است و روشی قدرتمند برای ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد. در کنار این، اهمیت امنیت و حریم خصوصی آنلاین به‌طور فزاینده‌ای شناخته می‌شود و بسیاری از بازاریابان را به استفاده از ابزارهایی مانند افزونه‌های VPN کروم سوق می‌دهد. این VPNها، مانند وی‌پی‌ان اکسپرس اطمینان از مرور […]

هدف اصلی هر کارمند وام، تعیین بهترین برنامه وام برای مشتری و البته، نهایی کردن قرارداد است. برای این کار، باید با جزئیات دقیق مالی مانند نسبت بدهی به درآمد، نرخ درصد سالانه (APR)، امتیاز اعتباری و موارد مشابه آشنا باشید. همچنین، به‌روز بودن در این زمینه سودمند است. آمار بدهی و به‌طور کلی اقتصاد. […]

از زمان راه‌اندازی لینکدین در سال ۲۰۰۳، این پلتفرم به خاطر ویژگی منحصربه‌فرد خود در دسترسی به شبکه‌ای حرفه‌ای شناخته شده است. برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، لینکدین به متخصصان صنایع از سراسر جهان امکان ارتباط، همکاری و یادگیری در محیطی امن را می‌دهد. درباره تبلیغات لینکدین، عده‌ای از آن تعریف می‌کنند و برخی دیگر شدیدا […]

در محیط خرده‌فروشی شما فرصت‌های زیادی برای فروش سریع و افزایش درآمد کسب‌و‌کارتان دارید. یکی از این فرصت‌ها، نقطه فروش است؛ جایی که مشتریان می‌توانند وقت بگذرانند و با برند شما ارتباط برقرار کنند. مشتریانی که آماده پرداخت هستند، فرصتی برای تعامل با شما هستند. در صف انتظار، ممکن است مشتریان به دنبال خریدهای لحظه‌ای […]

در دنیای امروز که با سرعت زیاد و آگاهی زیست‌محیطی همراه است، کسب‌وکارها باید خود را با تغییرات سلیقه‌ی مصرف‌کنندگان وفق دهند. با افزایش نگرانی در مورد تغییرات اقلیمی و کاهش منابع طبیعی، پایداری به نقطه‌ی کانونی توجه مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها تبدیل شده است. بازاریابی سبز که بر شیوه‌ها و محصولات سازگار با محیط زیست […]

برتر نشان دادن کسب‌وکار در میان شرکت‌های امروزی، یکی از دشوارترین کارهاست. با ظهور برندهای رقیب بیشتر در تقریباً هر صنعتی، قرار گرفتن در جایگاه بهترین گزینه برای مشتری یا مخاطب ایده‌آل، تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. چشمگیر بودن کسب‌وکار شما، گستره‌ی برندتان را افزایش می‌دهد، پتانسیل ترافیک وب‌سایتتان را بالا می‌برد و درآمدتان را […]

هر کاهش قابل توجهی در هزینه‌ها فروش خود را افزایش دهید خلاصه اینکه، وقتی کسب‌وکار کوچک یا تجارت الکترونیکی دارید، باید روی کاهش هزینه‌ها و بیشترین استفاده از فروش تمرکز کنید. هزینه‌های مربوط به اداره یک کسب‌وکار، مانند خرید مواد اولیه، پرداخت حقوق، بازاریابی و بسیاری موارد دیگر، اگر به خوبی مدیریت نشوند، می‌توانند سود […]

به عنوان یک کسب‌وکار، شما دائماً داده‌ها و اطلاعاتی درباره مشتریان خود جمع‌آوری خواهید کرد. این کار ارتباط با مشتریان را آسان‌تر، درک آن‌ها را بهتر و ارائه محصولات را کارآمدتر می‌کند. متاسفانه، اگر اطلاعات مشتریان شما ناقص یا نادرست باشد، کسب‌وکارتان آسیب می‌بیند. به همین دلیل، اعتبارسنجی اطلاعات تماس مشتریان ضروری است. اطلاعات تماس […]

هنگام بازاریابی برای کودکان، ضروری است راه‌هایی برای جلب توجه آن‌ها و درگیر کردنشان با محصول خود پیدا کنید. باید آن‌ها را نسبت به آنچه ارائه می‌دهید هیجان‌زده کنید و مزایای استفاده از آن را درک کنند. این پست وبلاگی برخی نکات در مورد چگونگی ایجاد علاقه به محصولاتتان را در صورتی که محصول شما […]

شما استراتژی بازاریابی احتمالا مهم‌ترین عامل رشد کسب‌وکار شماست. این عامل به شما کمک می‌کند تا محصولاتی و خدماتی تولید کنید که با بازار هدف شما ارتباط برقرار کرده و وفاداری مشتریان را حفظ کنند. بنابراین، بدون آن ممکن است در گسترش کسب‌وکارتان با مشکل مواجه شوید یا به‌طور کامل شکست بخورید. اما داشتن استراتژی […]

اخیراً شایعه شده است که تابلوهای تبلیغاتی سنتی در آستانه‌ی افول دائمی هستند. مردم برای تأیید این نظر، به رشد تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال اشاره می‌کنند؛ به‌طوری که سهم بازار جهانی هزینه‌های تبلیغات محیطی (OOH) در سال ۲۰۱۸ به ۳۷.۳ درصد رسید. . در حالی که کسب‌وکارهای بزرگ‌تر اخیراً توجه خود را به تبلیغات دیجیتال محیطی […]

پینترست موتور جستجوی تصویری برای ایده‌ها و الهام‌بخشی است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد با انتشار تصاویر جذاب و گیرا، برند و محصولات خود را تبلیغ کنند. این وبسایت نشانه‌گذاری به کاربران امکان می‌دهد مجموعه‌های موضوعی از تصاویر و ویدئوها بسازند و مجموعه‌های دیگران را مرور کنند. اگرچه پینترست بسیاری از ویژگی‌های سایت‌هایی مانند فیسبوک […]

فیسبوک به شما امکان می‌دهد بدون صرف هزینه هنگفت برای کمپین‌های بازاریابی، مخاطبان خود را جذب و با آن‌ها در ارتباط باشید. بنابراین اگر کسب‌وکار شما هنوز در فیسبوک حضور ندارد، فرصت بسیار بزرگی را از دست می‌دهید. با استفاده از خدمات سئو وردپرس، می‌توانید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کرده و ترافیک […]

وبسایت شما ابزاری ضروری در … شماست استراتژی بازاریابی به مشتریان جدید کمک می‌کند شما را پیدا کنند و آنچه ارائه می‌دهید را تبلیغ می‌کند. می‌توانید از آن برای اطلاع رسانی به مشتریان فعلی، و بهبود … استفاده کنید. مراقبت از مشتری و فروش آنلاین را از طریق … ارائه دهد تجارت الکترونیک این وب‌سایت، […]

بازاریابی آنلاین، شیوه بازاریابی کسب‌وکارها را دگرگون کرده است. صرف نظر از نوع کسب‌وکار شما، بازاریابی آنلاین، به شکلی از اشکال، احتمالا در قلب استراتژی بازاریابی شما قرار خواهد داشت. طبیعتا، تعداد … به سرعت افزایش یافته است. تجارت الکترونیک شرکت‌هایی که کالاهای خود را به صورت آنلاین می‌فروشند. بسیاری از آنها صرفاً به صورت […]

هر بار که درباره کسب و کارتان با کسی صحبت می‌کنید، درگیر بازاریابی هستید. هر مکالمه‌ای درباره شرکت شما فرصتی برای تبلیغ کسب و کارتان و افزایش فروش است. یک استراتژی بازاریابی به شما کمک می‌کند تمرکز کنید، روش‌های مختلف صحبت با مشتریانتان را شناسایی کنید و روی مواردی تمرکز کنید که بیشترین فروش را […]

چگونه یک برنامه ارجاعی برای فروشگاه اینترنتی خود راه اندازی کنیم برنامه‌های پاداش و ارجاع یکی از بهترین استراتژی‌ها برای رشد کسب‌وکارهای آنلاین، به‌ویژه فروشگاه‌های شاپفای، هستند. این برنامه‌ها نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کنند بلکه می‌توانند مشتریان موجود را به وفاداری بیشتر و خرید مکرر ترغیب کنند. به‌ویژه، با طراحی و پیاده‌سازی […]

5 دلیل برای پیاده‌سازی نظرات مشتریان در فروشگاه Shopify شما خدمات سئو وردپرس می‌تواند از نقد و بررسی‌ها برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو استفاده کند. محتوای نظرات کاربران معمولاً شامل کلمات کلیدی مرتبط است که به بهینه‌سازی سایت کمک می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا فروشگاه آنلاین شما بهتر دیده شود و احتمال […]

شش مزیت پیش‌سفارش در فروشگاه‌های شاپفای پیش‌سفارش یکی از ابزارهای مؤثر در شاپفای است که می‌تواند به صاحبان فروشگاه‌های آنلاین کمک کند تا از مزایای زیادی بهره‌مند شوند. با استفاده از این ویژگی، کسب‌وکارها می‌توانند درآمد خود را قبل از شروع فروش محصولات جدید تضمین کنند. طراحی سایت وردپرس به همراه این ویژگی می‌تواند تجربه […]

ایمیل‌های بعد از خرید: 5 مثال برای بازاریابی ایمیلی در تجارت الکترونیک ایمیل‌های پس از خرید، عنصری حیاتی در بازاریابی ایمیلی تجارت الکترونیک هستند و چرخه‌ی عمر مشتری را بهبود می‌بخشند و…تجربه پس از خرید. بسیاری از برندها روی فروش اولیه تمرکز می‌کنند، اما ارزش واقعی در تبدیل خریداران یک‌باره به مشتریان وفادار و دائمی […]

اکنون زمان دوچندان کردن تلاش در بازاریابی ایمیلی است. جهان در ماه‌های اخیر به‌کلی دگرگون شده است. از شیوع ویروس کرونا گرفته تا قرنطینه و تغییر پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و جنبش‌های اجتماعی تأثیرگذار، مردم مجبور شده‌اند بسیاری از عادات خود را تغییر دهند و خود را با شرایط جدید وفق دهند. با افزایش بی‌سابقه خرید […]

کلاویو و iOS 15: به‌روزرسانی چه معنایی برای بازاریابی ایمیلی شما دارد؟   آخرین به‌روزرسانی iOS، دنیای بازاریابی ایمیلی را تکان داده است. این به‌روزرسانی که ادامه‌ی تعهد اپل به حفظ حریم خصوصی کاربرانش است، تغییرات مهمی را برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران، از جمله ردیابی ایمیل‌های دریافتی از طریق صندوق پستی Mail، معرفی […]

مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های محصول کلاویو برای بازاریابان ایمیل (مه ۲۰۲۲) در مه ۲۰۲۲، کلیویو با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید، امکانات پیشرفته‌ای را برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی و افزایش نرخ تبدیل در تجارت الکترونیک معرفی کرد. این به‌روزرسانی‌ها شامل بهبود در اتوماسیون ایمیل و ابزارهای شخصی‌سازی بود که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تجربه مشتریان خود را به […]

با برنامه اشتراک، راحتی مشتریان خود را افزایش دهید ارائه اشتراک‌ها به مشتریان یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد وفاداری و افزایش درآمد پایدار است. با طراحی سایت وردپرس می‌توانید قابلیت‌های اشتراک را به راحتی پیاده‌سازی کنید و تجربه‌ای یکپارچه و کاربرپسند به مشتریان خود ارائه دهید. سیستم‌های اشتراک این امکان را فراهم می‌کنند که […]

آموزش بازاریابی و فروش