مهمترین بهروزرسانیهای محصول کلاویو برای بازاریابان ایمیل (مه ۲۰۲۲)
در مه ۲۰۲۲، کلیویو با ارائه بهروزرسانیهای جدید، امکانات پیشرفتهای را برای مدیریت کمپینهای بازاریابی و افزایش نرخ تبدیل در تجارت الکترونیک معرفی کرد. این بهروزرسانیها شامل بهبود در اتوماسیون ایمیل و ابزارهای شخصیسازی بود که به کسبوکارها کمک میکند تا تجربه مشتریان خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند. برای کسبوکارهایی که از طراحی سایت وردپرس برای فروشگاه آنلاین خود استفاده میکنند، این ابزارها بهطور کامل با افزونههای تجارت الکترونیک مانند WooCommerce ادغام میشوند و فرصتهای بیشتری برای بازاریابی هدفمند فراهم میآورند.
علاوه بر این، ویژگیهای جدید کلیویو میتواند با استراتژیهای خدمات سئو وردپرس همسو شود و ترافیک ارگانیک بیشتری را به وبسایتها هدایت کند. بهینهسازی ایمیلها برای جلب نظر کاربران و استفاده از دادههای دقیق مشتری، امکان برنامهریزی بهتر برای افزایش نرخ تبدیل و وفاداری مشتریان را فراهم میکند. این ویژگیها نشان میدهد که کلیویو همچنان در تلاش است تا کسبوکارها را در رقابت دیجیتال موفقتر کند.
بهروزرسانیهای جدید محصول کلاویو در ماه مه، بازاریابی برای کسبوکارهای تجارت الکترونیک را بسیار بهبود بخشید. اگرچه این بهروزرسانیها جزئی بودند، اما جدیدترین پیشرفتها مطمئناً تأثیر شگرفی بر رشد کسبوکارهای تجارت الکترونیک خواهند گذاشت.
بهبودهای محصول این ماه، شدیدا بر بهبود گردش کار، فرایندها و خروجیها متمرکز بود. در واقع، بهروزرسانیهای جدید محصول کلاویو ارائه کردهام
- بهبود سفارشیسازیها برای ردیابی عملکرد
- ابزارهای نوآورانه برای حفظ انطباق و سازماندهی
- ادغامهای جدید برای کمک به صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک در افزایش وفاداری مشتریان و در نهایت تقویت و رشد کسبوکار تجارت الکترونیک آنها
با داشبورد جدید کلاویو، سریعتر یاد بگیرید
برای صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک، اتخاذ تصمیمات بازاریابی صحیح، بهبود خودکارسازی و ایجاد بخشهای مخاطب مؤثر، بسیار مهم است. این کار نه تنها مشتریان مناسب را به کسبوکار شما جذب میکند، بلکه تجربهای بهیادماندنی برای مشتریان خلق میکند.
با این اوصاف، بهترین راه برای انجام این کار، یادگیری سریعتر و ساخت بهتر است که با بهروزرسانی داشبورد Klaviyo با موفقیت انجام شده است. کسبوکارها بهویژه به این نکته علاقهمند خواهند بود که میتوانند دید جامعی از شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) ضروری برای کسبوکار خود داشته باشند و بهراحتی پاسخ سؤالات فوری خود را بیابند.
شاخصهای کلیدی عملکرد اصلی را سفارشی و یکپارچه کنید
درک شاخصهای کلیدی عملکرد برای موفقیت یک تجارت الکترونیک ضروری است. با بهبودهای داشبورد کلاویو، ردیابی، درک و اولویتبندی مهمترین شاخصهای کلیدی عملکرد برای کسبوکار شما آسانتر شده است.
کلاویو میداند که عملکرد، یک الگوی واحد برای همه نیست. آنچه برای یک کسبوکار ضروری است، ممکن است برای کسبوکار دیگر مهم نباشد. خوشبختانه، صاحبان فروشگاهها اکنون میتوانند داشبوردهای خود را کاملاً سفارشی کنند. آنها میتوانند مهمترین شاخصهای کلیدی عملکرد خود را در یک مکان واحد برای نظارت و یادگیری آسان، ادغام کنند.
پس از ورود به داشبورد اصلی، نمای کلی از معیارهای اصلی مربوط به نسبت تبدیل و تعامل در ایمیل و پیامک را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، داشبورد شما دسترسی به کتابخانه دادهای را فراهم میکند که به پرسشهای رایج در مورد قیف بازاریابی یا قابلیت تحویل پاسخ میدهد.
در نهایت، صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک میتوانند از شاخصهای کلیدی عملکرد خود استفاده کنند تا متوجه شوند کدام معیارها مهمترین هستند و از این طریق فرصتهای رشد خود را شناسایی کنند.
به راحتی به پاسخهای مورد نیاز خود برسید
راه موفقیت برای صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک، اغلب با پرسشهای زیادی همراه است. به همین دلیل، کلاویو قابلیت جستجوی خود را در انجمن، آکادمی کلاویو، پورتال توسعهدهندگان و مرکز راهنمای خود یکپارچه کرده است.
اگر سوالی دارید و به سرعت دنبال پاسخ میگردید، تنها کاری که باید بکنید جستجوی موضوع است. هر سیستمی مرتبطترین پاسخها را ارائه میدهد. این به معنای آن است که صاحبان فروشگاهها میتوانند با کاهش زمان صرف شده برای جستجوی پاسخها و تمرکز بیشتر بر پیادهسازی راهحلها، زمان خود را بهتر مدیریت کنند.
راههای جدید برای حفظ انطباق و سازماندهی صاحبان تجارت الکترونیک با بهروزرسانیهای محصول Klaviyo در ماه مه
ایجاد تجربه مثبت برای مشتری برای رشد تجارت الکترونیک ضروری است. اما برای این کار، کسبوکارها باید بهویژه در مورد حریم خصوصی دادهها، از قوانین پیروی کنند. همچنین کسبوکارها باید برای هدایت بهتر مشتریان به سوی تجربهای عالی، اولویت را به سازماندهی بهینه بدهند.
خوشبختانه، بهروزرسانی جدید Klaviyo رسیدن به هر دو هدف را برای کسبوکارهای تجارت الکترونیک بسیار آسانتر کرده است. در این بهروزرسانی، Klaviyo روی ارائه ابزارهای شهودی به صاحبان فروشگاهها تمرکز ویژهای دارد تا بتوانند لحظات شخصیسازیشدهای را برای مشتریان خود رقم بزنند که تأثیرگذار باشد.
سه ابزار ضروری که به کسبوکارهای تجارت الکترونیک در تقویت برند و بیشینهسازی تلاشهای بازاریابیشان کمک میکنند.
1. پیکربندی ردگیری با وانتراست
رعایت مقررات همیشه برای کسبوکارها آسان نیست، اما جزء ضروری موفقیت آنهاست. با بهروزرسانی جدید کلاویو، کسبوکارها میتوانند بهراحتی ردگیری را با سازگاری وانتراست مدیریت و پیکربندی کنند.
اکنون، کسبوکارهای تجارت الکترونیک میتوانند با وانتراست همکاری کنند تا مطمئن شوند دادههای بازدیدکنندگانشان در صورتی که به ردیابی درونسایت کلاویو رضایت ندادهاند، ردیابی نمیشود.
اما وقتی بازدیدکنندگان سایت شما در نهایت با کوکیها موافقت کنند، کلاویو مانند همیشه ردیابی رفتارها را آغاز میکند. حتی بهتر اینکه، برای راهاندازی آن نیازی به درک پیچیدهای از قوانین تطابق ندارید و شروع کار کاملا رایگان است.
به راحتی لیستهای جداگانهای برای مشترکان ایمیل و پیامک انتخاب کنید.
اکنون کسبوکارها هنگام ایجاد فرمها میتوانند بهراحتی لیستهای جداگانهای برای مشترکان ایمیل و پیامک انتخاب کنند تا بازدیدکنندگان را بهتر مدیریت کنند. هنگامی که فرم ثبتنام چند مرحلهای را شروع میکنید، کلاویو از شما میخواهد یک لیست ایمیل و یک لیست پیامک جداگانه برای بخشبندی مشترکان خود انتخاب کنید. این فرایند به کسبوکارها امکان میدهد فرآیند منظمتری را ایجاد کنند که لیست آنها را سازمانیافتهتر میکند.
۳. پارامترهای UTM را اضافه کنید
ابزار دیگری که کسبوکارهای تجارت الکترونیک از آن لذت خواهند برد، امکان افزودن پارامترهای UTM به کمپینهای پیامکی و خودکارسازی است. کلاویو میداند که تجزیه و تحلیل دادهها مهم است، اما همچنین میداند که بسیاری از کسبوکارها عملکرد خود را خارج از پلتفرم کلاویو پیگیری میکنند.
کسبوکارهایی که علاوه بر کلاویو از گوگل آنالیتیکس استفاده میکنند، بهویژه از این بهروزرسانی جدید لذت خواهند برد. اکنون کسبوکارها میتوانند بهراحتی تعاملات پیامکی و چندکاناله خود از طریق کلاویو را پیگیری کنند.
ادغامهای جدید برای افزایش وفاداری مشتریان
بهبود وفاداری مشتریان برای موفقیت در تجارت الکترونیک بسیار مهم است. خوشبختانه، بهروزرسانیهای محصول کلاویو، ادغامهای جدیدی را برای افزایش وفاداری و حفظ مشتریان ارائه داده است.
در اینجا دو ادغام اساسی وجود دارد که کسبوکارهای تجارت الکترونیک میتوانند از آنها بهره ببرند:
ناوار
این ادغام، امکان استفاده از اطلاعات رویدادهای حمل و نقل را برای ایجاد کمپینهای بسیار شخصیسازیشده برای کسبوکارها فراهم میکند. بهعنوان مثال، کاربران ناوَر اکنون میتوانند از دادههای پس از خرید و تکمیل سفارش برای بخشبندی مخاطبان و ارسال پیامهای سفارشی استفاده کنند که میتواند تعامل را افزایش داده و وفاداری مشتری را تقویت کند.
کسبوکارها از این موضوع خوشحال خواهند شد که ناوار اطلاعات رویدادها را، مانند موارد زیر، منتقل میکند:
- تاییدیه ارسال
- ارسال شد
- در حال ارسال
- بازگشت آغاز شد
بازگشت کالا
یکپارچگی ضروری دیگر، رتارنلی است که به کسبوکارها امکان میدهد از دادههای برگشت کالا برای بهبود بخشبندی استفاده کنند. حتی اگر کالایی برگشت داده شده باشد، به این معنی نیست که همان مشتری دیگر از شما خرید نخواهد کرد. کسبوکارها میتوانند از اطلاعاتی که در مورد برگشت کالا به دست میآورند برای بخشبندی بهتر مخاطبان پس از خرید و بهبود موفقیت بلندمدت کسبوکار خود استفاده کنند.