Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش وردپرس (Wordpress)

جلمع ترین و به روز ترین مقالات آموزش وردپرس و طراحی سایت با وردپرس برای علاقه مندان و طراحان سایت + تجربی و تخصصی وردپرس را یاد بگیرید.

وردپرس (WordPress) محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان است که میلیون‌ها وب‌سایت بر پایه آن ساخته شده‌اند. اگر به دنبال یادگیری نحوه طراحی سایت با وردپرس، بهینه‌سازی سایت وردپرسی و مدیریت محتوای حرفه‌ای هستید، در این بخش بهترین آموزش‌های وردپرس را پیدا خواهید کرد.

در این بخش یاد می‌گیرید:

  • چگونه یک سایت وردپرسی راه‌اندازی کنیم؟
  • نحوه نصب قالب و افزونه‌های حرفه‌ای برای توسعه سایت وردپرس
  • مدیریت سئو وردپرس و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
  • افزایش سرعت وردپرس و بهبود عملکرد سایت
  • حل مشکلات رایج وردپرس و نکات پیشرفته برای توسعه‌دهندگان

اگر قصد راه‌اندازی سایت وردپرسی دارید یا به دنبال بهبود عملکرد سایت خود هستید، می‌توانید از خدمات تخصصی ما بهره ببرید:
خدمات طراحی سایت وردپرس – طراحی حرفه‌ای سایت وردپرسی مطابق با نیازهای شما.
سفارش طراحی سایت وردپرسی – دریافت مشاوره و راه‌اندازی سایت وردپرس با بهترین قیمت.
سئو وردپرس – بهینه‌سازی حرفه‌ای سایت‌های وردپرسی برای کسب رتبه‌های برتر در گوگل.
پشتیبانی وردپرس – رفع مشکلات، بروزرسانی و مدیریت فنی سایت شما.

با مطالعه مقالات این بخش، به یک متخصص وردپرس تبدیل شوید و وب‌سایت خود را حرفه‌ای مدیریت کنید!

برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) به بهترین نحو، به ابزارهای سئو نیاز دارید. ابزارهایی مثل Moz به شما کمک می‌کنند تا عملکرد سئوی خود را رصد کنید، نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و موارد دیگر. اما اگر نخواهید از Moz استفاده کنید چه؟ خدمات سئو وردپرس: با استفاده از جایگزین‌های Moz می‌توانید ابزارهایی مناسب […]

ابزارهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد بهینه‌سازی موتورهای جستجو اما یکی از ابزارهای مورد علاقه ما، برنامه ریزی کلمات کلیدی گوگل است؛ این ابزار رایگان، سریع و آسان است. برای یادگیری نحوه استفاده از برنامه ریزی کلمات کلیدی گوگل در سئو سال 2025، به خواندن ادامه دهید. خدمات سئو وردپرس به شما این […]

سم‌رش یا موز: کدام بهتر است؟ سمراش و موز ابزارهای سئو پولی موثری هستند، اما انتخاب بهتر کدامیک به نیازها، بودجه و حجم کسب‌وکار شما بستگی دارد. در اکثر موارد، متخصصان سئو به دلیل پایگاه داده و قابلیت‌های گسترده‌ی این پلتفرم در حوزه سئو و خارج از آن، سمراش را به موز ترجیح می‌دهند. خدمات […]

پرداخت به ازای کلیک (PPC) روشی عالی برای کسب دیده شدن فوری کسب‌وکار شماست، به‌خصوص برای کسانی که تازه کار خود را آغاز کرده‌اند و قبل از اثرگذاری سئو نیاز به افزایش تعداد مشتریان اولیه دارند. در این مقاله، به بررسی مهم‌ترین آمار PPC و داستانی که آن‌ها روایت می‌کنند، می‌پردازیم. آیا به بخش خاصی […]

کلمه‌های کلیدی در هر استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) ضروری است. برای شرکت‌های تهویه مطبوع (HVAC)، این مرحله برای یافتن کلمات کلیدی مرتبطی که مشتریان بالقوه برای پیدا کردن خدمات شما از آن‌ها استفاده می‌کنند، بسیار مهم است. همکاری با متخصصان شرکت‌های سئو می‌تواند تلاش‌های شما در تحقیق کلمات کلیدی را بیشتر بهبود بخشد. اگر […]

14 روش سئو برای افزایش رتبه و ترافیک به وب‌سایت‌های رقبا نگاه کنید تا ایده بگیرید. برای اسنیپت‌های ویژه و بخش «افراد همچنین می‌پرسند» بهینه‌سازی شود عکس‌های خود را فشرده و ویدیوها را تعبیه کنید لینک‌های شکسته را حذف کن با شرکت‌ها برای گرفتن بک لینک ارتباط برقرار کنید به شاخص‌های اصلی وب خود توجه […]

با بهینه‌سازی موتور جستجو کسب‌وکار شما می‌تواند از طریق جستجو، مخاطبان هدف خود را جذب، پرورش و تبدیل کند. اما رسیدن به این نقطه، به یک کمپین بهینه‌سازی موتور جستجو نیاز دارد؛ به همین دلیل، نحوه ایجاد یک کمپین سئو مؤثر برای سایت شما را توضیح می‌دهیم. خدمات سئو وردپرس برای ایجاد یک کمپین سئو […]

خدمات سئو وردپرس به شما کمک می‌کنند تا طول مناسب پست‌های وبلاگ خود را مشخص کنید، که در سال 2025 معمولاً بین 1,200 تا 2,500 کلمه پیشنهاد می‌شود. این طول به شما این امکان را می‌دهد که به طور دقیق‌تر و جامع‌تر به موضوعات بپردازید و در نتیجه، تجربه بهتری برای خوانندگان خود فراهم کنید. با […]

AHREFS بهتر است یا Moz؟ اهرفس و موز، پلتفرم‌های پولی سئو هستند که ابزارهای موثری برای تحقیق در مورد رقبا، حسابرسی سئو و تحقیق کلمات کلیدی ارائه می‌دهند؛ اما کم‌توجهی موز به ابزارهایش، اهرفس را به گزینه‌ای رقابتی تبدیل می‌کند (البته اگر بودجه‌اش را داشته باشید). Ahrefs و Moz Pro از نام‌های بزرگ در دنیای […]

آیا سئو قابل خودکارسازی است؟ بله، سئو قابل اتوماسیون است. بسیاری از کارها به‌طور کامل یا جزئی قابل اتوماسیون هستند، اما نه همه آن‌ها. برای مثال، می‌توانید جنبه‌های مختلف تولید محتوای سئو را خودکار کنید، اما اتومات کردن کل فرآیند توصیه نمی‌شود. خدمات سئو وردپرس می‌توانند فرآیندهای سئو را به طور قابل توجهی خودکارسازی کنند. با […]

AnswerThePublic یک ابزار وب‌محور است ابزار تحقیق کلمات کلیدی ابزاری که همه داده‌های پیشنهاد خودکار مربوط به کلمه کلیدی اصلی شما را جمع‌آوری کرده و در یک صفحه نمایش می‌دهد. این ابزار به شما کمک می‌کند بفهمید مردم چه چیزی جستجو می‌کنند تا بتوانید محتوایی متناسب با هدف جستجوی آن‌ها ایجاد کنید. در حالی که […]

مزایای اصلی سئو محلی بهبود سئو محلی، آگاهی از برند در سطح محلی را افزایش می‌دهد. سئو محلی ارتباطی با مخاطبان هدف شما برقرار می‌کند. سئو محلی شما را نسبت به رقبا متمایز می‌کند. ساعت ۱۱ شب است و هوس بوریتو کرده‌اید. به خودتان می‌گویید باید بخوابید، اما می‌دانید با این فکر بوریتو در سر، […]

اینترنت ابزاری قدرتمند برای بازاریابی کسب و کارها و ارتباط با مشتریان است. چه شما کسب‌وکار کوچک یا برای یک شرکت بزرگ، مشتریان احتمالا شما را ابتدا در اینترنت پیدا می‌کنند، قبل از اینکه در هر جای دیگری شما را بیابند. بازاریابی اینترنتی دائما در حال تغییر است و مدها می‌آیند و می‌روند، اما ما […]

هیچ استراتژی بازاریابی دیجیتالی، از جمله بهینه‌سازی موتور جستجو بدون ریسک است. بر اساس بیش از ۲۵ سال تجربه در بهینه‌سازی موتورهای جستجو، ریسک‌هایی را که به نظرم ارزش پذیرفتن دارند و ریسک‌هایی را که ندارند، گردآوری کرده‌ایم. اگرچه ریسک‌هایی در سئو وجود دارد، اما یک طراحی سایت وردپرس اصولی می‌تواند این ریسک‌ها را به حداقل […]

با ابزارهای قدرتمند سئو مبتنی بر هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی، سرفر و جاسپر، می‌توان با سرعت بسیار زیاد محتوای هوش مصنوعی تولید کرد. اما سؤال اینجاست که آیا محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی می‌تواند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بگیرد یا خیر؟ در گوگل دیسکاور نمایش داده شود پس، آیا محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی […]

چه بخواهید مشاور سئو استخدام کنید یا خودتان مشاور سئو شوید، همه چیزهایی را که نیاز دارید در راهنمای ما درباره مشاوره سئو پیدا خواهید کرد؛ از مهارت‌ها و هزینه‌ها تا برترین آژانس‌ها و نکات استخدام. خدمات سئو وردپرس می‌تواند شامل مشاوره حرفه‌ای برای بهینه‌سازی سایت شما باشد. این مشاوره شامل بررسی ساختار سایت، استفاده […]

در نمای کلی هوش مصنوعی گوگل (که پیش‌تر با نام تجربه تولید محتوای جستجو یا SGE شناخته می‌شد)، عکس‌های فوری، دید جامعی از موضوعات مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ از «بن فرانکلین کیست؟» گرفته تا «مسواک‌های نخ دندان» و «چطور می‌توان نشت شیر آب را برطرف کرد». با این حال، ظاهر، ریسک ترافیک […]

همه انجام می‌دهند بهینه‌سازی موتور جستجو این روزها، به همین دلیل شرکت‌ها در حال بحث و بررسی هستند سئو داخلی در مقابل سئو توسط آژانس به دنبال بهترین خدمات سئو برای تسلط بر نتایج جستجو هستید؟ با انتخاب یک ارائه دهنده برتر خدمات سئو، رتبه و سهم بازار کسب‌وکارتان بهبود می‌یابد. اما سؤال این است […]

بله, اندازه شرکت بر استراتژی سئو تاثیر می‌گذاردچون اندازه کسب‌وکار شما روی بودجه، دامنه، اهداف و دیگر جنبه‌های سئو تاثیر می‌گذارد. هرچند همه شرکت‌ها به دنبال جذب ترافیک بیشتر از جستجو هستند، اما چگونگی این کار به یک عامل بزرگ بستگی دارد: اندازه کسب‌وکارشان. اندازه شرکت می‌تواند تاثیر زیادی بر استراتژی سئو و انتخاب خدمات […]

در خدمات سئو وردپرس، تاکید کنید که سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است که نتایج آن ممکن است زمان‌بر باشد، اما با بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو، کسب‌وکار می‌تواند ترافیک بیشتری جذب کند و در نهایت فروش و درآمد را افزایش دهد. چطور سئو را به رییس خود توضیح دهیم مخاطب را بشناس داستانی تعریف […]

در خدمات سئو وردپرس، مدت زمان دستیابی به نتایج موثر به عوامل مختلفی مانند سطح رقابت در کلمات کلیدی، کیفیت محتوا و ساختار سایت بستگی دارد. به طور معمول، این فرآیند ممکن است از چند ماه تا یک سال طول بکشد تا تغییرات قابل توجهی در رتبه‌بندی سایت مشاهده شود. با این حال، با استفاده […]

تفاوت بین سئو و تجربه کاربری چیست؟ بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) روی عملکرد وب‌سایت شما در نتایج جستجو تمرکز دارد، در حالی که تجربه کاربری (UX) روی نحوه تعامل و تجربه کاربران با وب‌سایت شما متمرکز است. تجربه کاربری نقش بسیار مهمی در SEO دارد، زیرا تجربه کاربری ضعیف وب‌سایت می‌تواند منجر به رتبه‌بندی پایین‌تر […]

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطبان و مشتریان هدف برای کسب‌وکار شماست؛ اما در عین حال، یکی از پیچیده‌ترین روش‌ها نیز هست و اجزای متعدد و چالش‌های بالقوه‌ای دارد. در خدمات سئو وردپرس، یکی از چالش‌های رایج عدم تطابق محتوا با کلمات کلیدی است. برای غلبه بر این مشکل، پیشنهاد می‌شود […]

دو تا از بهترین توصیه‌های من برای تیک‌تاک این‌ها هستند: مطمئن شوید که تصویر کوچک ویدیوی شما، عنوانی واضح و خوانا مستقیما روی خود ویدیو دارد. افزودن عنوان به تصویر کوچک، توجه بینندگان را جلب کرده، کنجکاوی آن‌ها را برمی‌انگیزد و شفافیت ایجاد می‌کند. از کتابخانه‌ی صوتی تیک‌تاک استفاده کنید! لازم نیست از صداها یا […]

با استراتژی بازاریابی دیجیتالی که هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد، آشنا شوید. بهینه‌سازی موتور جستجو اگر می‌پرسید چه زمانی می‌توانید سئو را متوقف کنید، پاسخ این است: هرگز. سئو یک… استراتژی جاری و توقف سئو، با گذشت زمان تمام زحمات شما را از بین خواهد برد. درباره اتفاقاتی که پس از توقف سئو رخ می‌دهد، بیشتر بدانید. […]

چه عاملی مانع از قرار گرفتن سایت شما در رتبه‌ی دلخواه نتایج جستجو می‌شود؟ این همان سوالی است که ممیزی سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) تلاش می‌کند به آن پاسخ دهد. یاد بگیرید چگونه یک ممیزی سئو انجام دهید و خواهید توانست متوجه شوید چه چیزی در تلاش‌های سئوی شما کم است. بهترین ابزارهای سئو ابزار، […]

در خدمات سئو وردپرس، یکی از مشکلات رایج آدرس‌های اینترنتی، طولانی بودن آن‌ها است. این مسئله می‌تواند تأثیر منفی بر رتبه‌بندی سایت داشته باشد. برای رفع این مشکل، بهتر است آدرس‌ها را به شکلی ساده و قابل فهم تنظیم کنید که شامل کلمات کلیدی مرتبط و کوتاه باشد. هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از صرف زمان قابل […]

نشانه‌گذاری شمای طرح‌واره، که با نام داده‌های ساخت‌یافته نیز شناخته می‌شود، روشی مؤثر برای بهینه‌سازی موتور جستجو زیرا داده‌های ساختاریافته، اطلاعات بیشتری درباره آدرس اینترنتی شما در اختیار موتورهای جستجو مانند گوگل قرار می‌دهند که می‌تواند به رتبه‌بندی مرتبط‌تر و نمایش بهتر در نتایج جستجو منجر شود. در خدمات سئو وردپرس، افزودن نشانه‌گذاری اسکیما به […]

تفاوت بین سئو و سِم چیست؟ تفاوت سئو و سِم در این است که سئو بر بهینه‌سازی وب‌سایت برای جذب ترافیک بیشتر و رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک (غیر پولی) تمرکز دارد، در حالی که سِم بر اجرای تاکتیک‌هایی برای جذب ترافیک بیشتر و رتبه‌بندی بالاتر در هر دو جستجوی ارگانیک و پولی متمرکز […]

در بهینه‌سازی موتور جستجو نادیده گرفتن تگ‌های عنوان یا توضیحات متا توسط گوگل چیز جدیدی نیست. گوگل به دلایل مختلف تگ‌های عنوان و توضیحات متا را از نظر طول، خوانایی و نمادها بازنویسی می‌کند. برای یادگیری بیشتر و همچنین نحوه‌ی بهینه‌سازی تگ‌های عنوان و توضیحات متا، ادامه مطلب را بخوانید. گوگل و تگ‌های عنوان گاهی […]