در نمای کلی هوش مصنوعی گوگل (که پیشتر با نام تجربه تولید محتوای جستجو یا SGE شناخته میشد)، عکسهای فوری، دید جامعی از موضوعات مختلف را در اختیار کاربران قرار میدهند؛ از «بن فرانکلین کیست؟» گرفته تا «مسواکهای نخ دندان» و «چطور میتوان نشت شیر آب را برطرف کرد». با این حال، ظاهر، ریسک ترافیک و تاکتیکهای بهینهسازی عکسهای فوری SGE متفاوت است. خدمات سئو وردپرس میتواند به شما کمک کند تا سایت خود را بهگونهای بهینه کنید که عکسهای لحظهای SGE بهطور مؤثر در نتایج جستجو نمایش داده شوند، از این رو میتوانید از هوش مصنوعی برای جذب ترافیک بیشتر بهرهبرداری کنید.
همین حالا درباره اسنپشاتهای SGE و نحوه بهینهسازی آنها بیشتر بدانید!
عکسهای فوری SGE چیست؟
عکسهای فوری SGE پاسخهای هوش مصنوعی به جستجوی کاربر هستند. نمای کلی هوش مصنوعی که مختص جستجوی گوگل است، در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر میشود و شامل جستجوهای پیشنهادی و استناد به محتوای ارجاع داده شده است.
انواع عکسهای لحظهای در مرور کلی هوش مصنوعی چه هستند؟
گوگلنمیکندمدیران بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) عکسهای فوری مرور کلی هوش مصنوعی را دستهبندی میکنند. بر اساس پژوهش در مورد چگونگی تولید این عکسهای فوری، مدیران SEO چند نوع از آنها را شناسایی کردهاند.
در طراحی سایت وردپرس، ایجاد یک سایت سریع و واکنشگرا میتواند تجربه کاربری را بهبود دهد و به سایت شما کمک کند تا بهتر در مرور کلی هوش مصنوعی رتبه کسب کند و عکسهای لحظهای را به نمایش بگذارد.
تکراری
تعریف:کپی برداری از اسنپ شات SGE ارزش منحصربفردی ارائه نمیدهد، زیرا بسیار شبیه به نتایج جستجوی ارگانیک است. در مثال زیر، اسنپ شات تقریباً با نتایج جستجوی ارگانیک یکسان است.
خطر ترافیکیپایین
مثالجستجوی رستورانهای سوشی نزدیک من
مکمل
تعریف:خلاصهای که با استفاده از تصویر برداری SGE بهدست میآید، در جمعبندی موضوع مفید است، اما بهطور کامل پاسخگو نیست. هدف جستجوی کاربر در مثال زیر، تصویر ارائه شده راهنماییها و یک ویدیو را نشان میدهد، اما نتایج جستجوی ارگانیک ویدیوهای دیگری را با دسترسی به لحظات کلیدی ارائه میدهند.
خطر ترافیکیکم تا متوسط
مثال:جستجوی «چگونگی تعمیر شیر آب چکهکن»
شتاب دهنده
تعریف:عکس فوری شتابدهنده، با نیت جستجوی کاربر همخوانی دارد و نقاط شروع بسیار دقیقی ارائه میدهد. در مثالی که در ادامه آمده است، کاربران فهرستی را دریافت میکنند از دندانپزشکی نخ دندان بین دندانی، راهنمای خرید و معرفی محصولات
خطر ترافیکمتوسط تا بالا
مثالجستجویی برای «مسواکهای نخدار»
چگونگی نمایش در عکسهای نمای کلی هوش مصنوعی
حالا بیایید بررسی کنیم که چگونه در این عکسهای خاص برای مرور کلی هوش مصنوعی ظاهر شویم – به عنوان نکتهای جانبی، به خاطر داشته باشید که مرور کلی هوش مصنوعی، در حال تغییر و اصلاح مداوم است که ممکن است بر بهینهسازیهای پیشنهادی تأثیر بگذارد.
برای اسنپشاتهای تکراری SGE
با این نکات، اسنپشاتهای تکراری SGE را بهینه کنید.
- بهینه سازی موتور جستجو را تمرین کنیدسایتهای بهینهسازیشده در مرورهای هوش مصنوعی بیشتر دیده میشوند، پس به سرمایهگذاری ادامه دهید. بهینهسازی موتور جستجو و عملکرد آن را بهبود ببخشد. برای اسنپشاتهای تکراری SGE، بهینهسازی محلی موتور جستجو حتی مهمتر است.
- پروفایلهای گوگل مای بیزینس را بهینه کنیدمطالبه یا ایجاد کنید پروفایل تجاری گوگل برای کسبوکار و شعبات آن، آنها را مطابق با بهترین شیوهها بهینهسازی کنید؛ مانند درج نام، آدرس و شماره تلفن، همراه با عکسهای محل کار و خودتان.
- از نشانهگذاری کسبوکار محلی استفاده کنیدبا افزودن نشانهگذاری LocalBusiness به صفحات مربوطه، به ارسال سیگنالهای گوگل درباره کسبوکار و مکانهای آن ادامه دهید. گوگل (و مرورهای هوش مصنوعی) از این اطلاعات استفاده میکنند. طرحواره برای درک بهتر وب
- نظرات آنلاین را افزایش دهیددر بروشورها، گفتگوهای حضوری و سایر ارتباطات، به مشتریان بگویید که در صورت تمایل میتوانند نظرات خود را درباره کسب و کار شما در فضای آنلاین ثبت کنند. از مشتریان برای نوشتن نظر پاداش نگیرید؛ فقط به آنها بگویید که میتوانند از این طریق بازخورد خود را ارائه دهند.
برای عکسهای لحظهای مکمل SGE
با این نکات، عکسهای فوری مکمل SGE را بهینه کنید.
- بهینهسازی موتور جستجو را تمرین کنیدباز هم، تمرکز بر بهترین شیوههای سئو داشته باشید. این بهترین شیوهها، احتمال قرارگیری در رتبههای بالاتر نتایج جستجوی ارگانیک را افزایش میدهند که با نمایش در اسنپشاتهای SGE، از جمله اسنپشاتهای مکمل، مرتبط است.
- مجموعه ابزارهای ساختبا استفاده از ابزارهای تعاملی مانند ماشین حساب هزینه، بخشهای گمشده از عکسهای مکمل SGE را هدف قرار دهید. هرچند طراحی و توسعه این ابزارها زمان میبرد، اما برای سئو و مرور کلی هوش مصنوعی فوقالعاده مؤثر هستند.
- گرافیک سفارشی ایجاد کنیدسرمایه گذاری کنید گرافیک سفارشی برای افزایش ارزش محتوای موجود تمرکز کنید روی محتوایی که هدف آن جستجوی تصویری است، مثل راهنمای تصویری تعمیر چیزی.
- راهنمای فیلماز ویدیوهای آموزشی (مثلاً تعمیر شیر آب چکهدار) برای برآورده کردن هدف جستجوی کاربر و افزایش احتمال استناد هوش مصنوعی به سایتتان استفاده کنید. ویدئو برای بهترین نتیجه، ویدیوها را در یوتیوب آپلود و برای جستجو بهینه کنید.
برای عکسهای فوری شتابدهنده SGE
با این نکات، عکسهای فوری شتابدهنده SGE را بهینهسازی کنید.
- بهینهسازی موتور جستجو را تمرین کنیدبهینهسازی موتور جستجو (SEO) برای نمایش در اسنپشاتهای شتابدهنده SGE و رتبهبندی خوب در نتایج جستجوی ارگانیک برای این کلمات کلیدی، بسیار مهم است. روی بهترین روشهای سئو، مانند تولید محتوای مفید برای بهبود رتبهبندی شما
- به مرکز فروشندگان گوگل بپیوندیدنمای کلی هوش مصنوعی از مرکز فروشندگان گوگل و گراف خرید گوگل برای تولید عکسهای فوری مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده میکند. (در صورت لزوم) به مرکز فروشندگان گوگل بپیوندید تا اطلاعات ارزشمندتری را در اختیار SGE قرار دهید.
- نشانهگذاری محصول را به لیستهای سایت اضافه کنیدگوگل نمودار خرید خود را با دادههایی از منابع مختلف، از جمله فهرست جستجویش، تقویت میکند. با نشانهگذاری محصول، میتوان دادههای دقیقتری در مورد موجودی محصول، مانند قیمت و امتیاز، در اختیار گوگل قرار داد که این امر بسیار مهم است برای سایتهای تجارت الکترونیک .
- در سایتهای واسطه ثبت نام کنیدعکسهای فوری موتور جستجوی گوگل (SGE) اغلب محتوایی را نشان میدهند که بهترین محصولات یا خدمات را گردآوری کرده است. برای افزایش شانس دیده شدن غیرمنتظره در این عکسهای فوری، در این سایتها ثبت نام کنید.