Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

تبلیغات

آخرین مقالات و اخبار در مورد تبلیغات در وبسایت تخصصی تبلیغات جواد یاسمی + مقالات علمی به روز از سراسر دنیا در زمینه ادز و تبلیغات. بهترین شرکت تبلیغاتی در مشهد نیز شرکت یاسئومی است.

با گسترش روزافزون فضای دیجیتال در زندگی روزمره، برندها برای ارتباط با مخاطبان هدف خود، بیش از پیش به بازاریابی تأثیرگذار روی می‌آورند. همچنین کسب‌وکارها به‌طور فزاینده‌ای قادرند مشتریان را فراتر از بازارهای سنتی خود هدف قرار دهند. با رویکرد مناسب، اکنون کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به همان راحتی که به مشتریان محلی دسترسی دارند، به […]

بازاریابی ایمیلی به ابزاری حیاتی برای کسب‌وکارهای کوچک تبدیل شده است که می‌خواهند به‌طور مرتب پیام‌های بازاریابی ارسال کنند. جذابیت اولیه آن واضح است: سریع و ارزان است. اما این همه ماجرا نیست؛ بازاریابی ایمیلی فرصت‌های پیچیده‌ای برای هدف قرار دادن پیام‌ها به افراد مناسب در زمان مناسب و جذب مشتریان جدی ارائه می‌دهد. نرخ […]

تبلیغات آنلاین از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، بنر و سایر پیام‌ها، می‌تواند راهی عالی برای ارتقای برند شما، افزایش ترافیک وب‌سایت و ایجاد فروش باشد و باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما باشد. برخلاف روش‌های سنتی، تبلیغات اینترنتی می‌تواند بلافاصله بازدیدکننده جذب کند، آن هم تنها با یک کلیک […]

یک شرکت تحقیقات بازار می‌تواند به نمایندگی از کسب‌وکار شما، تحقیقات بازار سفارشی را طراحی، اجرا و تحلیل کند. استفاده از یک شرکت حرفه‌ای تحقیقات بازار تضمین می‌کند که شما اطلاعات مورد نیاز شما تا بتوانید بر اساس شواهد قابل اعتماد، تصمیمات راهبردی بگیرید. شرکت‌های تحقیقات بازار اطمینان حاصل می‌کنند که شما از قوانین فعلی […]

برای بسیاری، فریلنسری و اداره یک آژانس خلاقانه مثل سوار شدن بر ترن هوایی است؛ هیجان‌انگیز اما پر از پیچ و خم. یک لحظه پروژه‌ها، مشتریان و فرصت‌ها سرازیر می‌شوند و لحظه‌ای دیگر، در فکر یافتن مشتری بعدی هستید. در حالی که به‌روز ماندن با روندها و حفظ فهرست مشتریان ارزشمند است، واقعیت این است […]

پرداخت به ازای کلیک تبلیغات همیشه داده محور بوده، اما هوش مصنوعی (AI) آن را به سطح جدیدی ارتقا داده است. هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه دسترسی بازاریابان به مخاطبان هدف، بهینه سازی کمپین‌هایشان و در نهایت افزایش تبدیل‌ها است. از نحوه تجربه جستجو توسط مصرف‌کنندگان با مرور کلی هوش مصنوعی تا نحوه اجرای […]

اگر قصد دارید برای پروژه‌هایتان با افراد دیگری همکاری کنید یا اینکه خودتان به عنوان نقطه تماس اصلی برای مشتریان فعالیت می‌کنید و پرداخت‌های همه را از طریق خودتان مدیریت می‌کنید، ایجاد برند شخصی برای کسب‌وکار شما بسیار هوشمندانه است. معمولا وقتی مشتری کسب‌وکاری دیگر را استخدام می‌کند، انتظار دارد برای یک تیم هزینه پرداخت […]

واقعیت این است که همه‌گیری جهانی کرونا تأثیر شدیدی بر صنعت تبلیغات فضای باز داشته است. تبلیغات فضای باز سنتی به شدت کاهش یافته و تخمین زده می‌شود که بودجه‌های اختصاص داده شده به این کانال به نصف رسیده باشد. با این حال، تبلیغات دیجیتال فضای باز با وجود تأثیرپذیری، به دلیل سهولت نسبی در […]

تصور کنید به عکس‌های قدیمی خودتان برمی‌خورید و نمی‌توانید جلوی خنده‌تان را بگیرید – یا شاید حتی از خجالت سرخ شوید – از چیزی که زمانی اوج مد می‌دانستید. در آن زمان درست به نظر می‌رسید، اما با نگاه کردن به آن امروز، فقط از دوره‌ای متفاوت و بسیار دور خبر می‌دهد. این احساسی است […]

ما فریلنسرها اغلب با این سوالات متداول در مورد مدیریت مالی مواجه می‌شویم: آیا باید حساب‌های بانکی جداگانه‌ای داشته باشم؟ چگونه می‌توانم پس‌انداز خود را به طور موثر افزایش دهم؟ میزان توصیه شده برای پس‌انداز برای مالیات و بازنشستگی چقدر است؟ آیا ابزارهایی برای کمک به مدیریت امور مالی من وجود دارد؟ معروف است که […]

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) اگر به درستی انجام شود می‌تواند هر ماه هزاران بازدیدکننده هدفمند به وب‌سایت شما بفرستد. این وب‌سایت شما را از یک فکر ثانویه به یک دارایی تبدیل می‌کند که منجر به جذب مشتری و فروش می‌شود. وبلاگ شخصی بک‌لینکو در سال ۲۰۱۲ با انتشار یک یا دو پست در ماه شروع […]

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به بخش مهمی از بازاریابی تبدیل شده است. با توجه به اینکه ما به طور فزاینده‌ای برای یافتن پاسخ سوالات و پرسش‌های خود به صورت آنلاین جستجو می‌کنیم، برای برندها بسیار مهم است که بدانند چگونه صفحات وب خود را در بالای صفحات وب رقبا قرار دهند. اگر قصد شروع یک […]

در دنیای پویای تجارت الکترونیک استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها کلید پیشرو بودن است. هوش مصنوعی (AI) انقلابی در این زمینه ایجاد کرده و ابزارهایی بی‌نظیر برای بازرگانان فراهم می‌کند تا کسب و کارهای تجارت الکترونیک متاسفم، اما من نمی توانم متن داخل پرانتز را بدون دانستن متن داخل پرانتز ترجمه کنم. لطفا متن داخل پرانتز […]

وقتی صحبت از تجارت آنلاین می‌شود، … ساخت یک وب‌سایت تجارت الکترونیک (و کامل کردن آن هیچ وقت تمام نمی‌شود. به عنوان صاحب یک فروشگاه آنلاین، شما نه تنها باید به ظاهر سایت خودتان فکر کنید، بلکه باید به این هم فکر کنید که آیا می‌تواند بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند یا نه.) وبسایت […]

سرمایه‌گذاری در تبلیغات آنلاین، چالش‌های جدیدی را به همراه دارد، چرا که شما با انواع مختلف تبلیغات و پلتفرم‌ها سروکار خواهید داشت. با توجه به این موضوع، ما یک راهنمای جامع و عمیق درباره انواع مختلف تبلیغات و فرمت‌های آن‌ها جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما در ساخت یک استراتژی تبلیغات آنلاین قوی و هزینه کردن […]

(چه به تازگی) یک وب‌سایت ساختم به شروع یک کسب و کار یا می‌خواهید یک محصول جدید را معرفی کنید یا یک محصول موجود را تبلیغ کنید، تبلیغات می‌توانند به شما کمک کنند. فرصت‌های زیادی برای رسیدن به مخاطبان جدید، افزایش فروش و آگاهی از برند شما از طریق انواع تبلیغات سنتی و دیجیتال وجود […]

با هشت و نیم میلیارد جستجو هر روز پردازش می‌شود، قدرت گوگل به عنوان تبلیغات آنلاین پلتفرم (گوگل) بدون شک بهترین است. با توجه به اینکه افراد زیادی برای یافتن پاسخ سوالات خود، از “جعبه ی خالی انتظار” استفاده می کنند – از پیدا کردن نزدیک ترین رستوران ایتالیایی گرفته تا یادگیری نحوه ی نقاشی […]

پادکست در دهه گذشته به طور چشمگیری محبوبیت پیدا کرده و به سرعت به یک رسانه موثر برای تبلیغات تبدیل شده است. دو میلیون پادکست در وب زندگی کنند و هزینه تبلیغات پادکست در ایالات متحده سالانه با نرخ دو رقمی افزایش می‌یابد و از … دو میلیارد دلار سال آینده «تبلیغات صوتی در طول […]

بعد از تو یک وبسایت بساز ممکن است از خودتان بپرسید بهترین راه برای جذب مخاطب به آن چیست. شما می توانید راه های مختلفی را امتحان کنید – برای مثال، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و شبکه های اجتماعی – اما پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یکی از سریع ترین راه ها برای […]