Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

تبلیغات

آخرین مقالات و اخبار در مورد تبلیغات در وبسایت تخصصی تبلیغات جواد یاسمی + مقالات علمی به روز از سراسر دنیا در زمینه ادز و تبلیغات. بهترین شرکت تبلیغاتی در مشهد نیز شرکت یاسئومی است.

دیجیتال مارکتینگ صنعتی در مشهد | برندینگ کارخانه‌های شهرک صنعتی توس با یاسئومی

در دنیای امروز، فقط داشتن یک محصول باکیفیت کافی نیست؛ اینکه چطور دیده بشید، چطور معرفی بشید و چطور در ذهن بازار جا بگیرید، تعیین می‌کنه برندتون تا کجا رشد می‌کنه. اگر شما یک کارخانه یا واحد تولیدی در شهرک صنعتی توس هستید و می‌خواید از رقبا جلو بزنید، بازار رو از مشهد فراتر ببرید […]

درآمد تبلیغاتی AI Overview با نتایج جستجوی سنتی برابر است

زمانی برای بازنگری در استراتژی جستجو در رویداد Google Marketing Live، گوگل ادعایی جنجالی مطرح کرد: «تبلیغات در نتایج مجهز به AI Overview، به همان اندازه تبلیغات سنتی درآمد ایجاد می‌کنند.» در نگاه اول این جمله شاید صرفاً یک ادعای تجاری به‌نظر برسد؛ اما اگر واقعیت داشته باشد، می‌تواند دروازه‌ای جدید به روی آینده بازاریابی […]

ابزار های جدید هوش مصنوعی گوگل؛ شتاب در تبلیغات یا تضعیف نظارت انسانی؟

یک تغییر پارادایمی در مدیریت تبلیغات دیجیتال در دنیای تبلیغات دیجیتال، «کنترل» همیشه حرف اول را می‌زند. اینکه هر ریال بودجه کجا خرج می‌شود، چه پیامی نمایش داده می‌شود، و چه کسی پشت هر تصمیم است. حالا گوگل در رویداد Marketing Live، با معرفی سه ابزار هوش مصنوعی جدید، خواهان یک بازتعریف اساسی در مدیریت […]

هوش مصنوعی و یک بازی‌ سازی تبلیغاتی

وقتی چوب بیسبال، استعاره‌ای برای بازاریابی شد همه‌چیز از یک شب ساده در آخر مارس ۲۰۲۵ شروع شد. داشتم غذا سفارش می‌دادم و مثل هر پدر فوتبالی-دوست‌دار بیسبال، بازی یانکیز رو با پسرم نگاه می‌کردم.اما یه چیز تو این بازی عجیب بود: بازیکن‌ها یکی‌یکی داشتن توپ رو به آسمون می‌فرستادن. هوم‌ران پشت هوم‌ران. و بعد… […]

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به هدایت ترافیک به سایت شما ندارد. هدف گوگل رضایت کاربر است، نه پاداش‌دادن به وب‌سایت‌ها. اگر بتواند بدون خروج کاربر از گوگل، نیاز او را برطرف کند، قطعاً همین کار را خواهد کرد.  از Featured Snippets […]

۱۲ معیار طلایی شبکه‌های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

مقدمه: هر عددی، عدد نیست! وقتی وارد داشبورد اینستاگرام یا لینکدین می‌شویم، با انبوهی از عدد و نمودار روبه‌رو می‌شویم. اما بیایید صادق باشیم: همهٔ این عددها مهم نیستند. بعضی‌ها فقط فریب‌دهنده‌اند. بعضی‌ها حتی مسیر ما رو منحرف می‌کنن. من جواد یاسمی‌ام؛ نزدیک به یک دهه‌ست که توی دنیای محتوا و مارکتینگ دیجیتال کار می‌کنم. […]

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی حیاتی است. اما چگونه می‌توان به این جایگاه دست یافت؟ پاسخ در یک کلمه خلاصه می‌شود: سئو.​ سئو، یا به‌عبارت دقیق‌تر، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌هاست که به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا در نتایج جست‌وجو […]

جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت صنعتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای رشد تبدیل می‌شود. در تیم جواد یاسمی، ما به کسب‌وکارهای صنعتی کمک می‌کنیم تا نه‌تنها در نتایج جست‌وجو دیده شوند، بلکه به‌عنوان یک برند معتبر در صنعت خود شناخته شوند. سئو سایت صنعتی […]

آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده آن زمان این بود که دیگر مجبور نیستیم وقت زیادی را صرف تایپ، طراحی اسلاید یا کار با ماشین‌حساب کنیم. اما حالا بعد از سه دهه، آیا واقعاً کمتر کار می‌کنیم؟ حقیقت این است که نه! فقط […]

مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین مثال‌های تاریخی، برند سیگار مارلبرو است. این برند توانست با یک کمپین خلاقانه، از ته جدول فروش به پرفروش‌ترین برند سیگار در جهان تبدیل شود. اما ماجرای مارلبرو فقط درباره سیگار نیست؛ درباره قدرت برندینگ، تبلیغات احساسی و شناخت فرهنگ […]

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان را تغییر دهید. بسیاری از کارآفرینان به‌جای شفاف‌سازی درباره چشم‌انداز برندشان، دنبال مقصر بیرونی می‌گردند؛ در حالی که اصل ماجرا، نداشتن وضوح در مورد چرایی کسب‌وکار است. تا زمانی که ندانید چرا این مسیر را شروع کرده‌اید، […]

رازهایی برای رشد برند در دنیای دیجیتال

با ورود به سال ۲۰۲۵، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری تحول یافته است. در این مقاله، به بررسی مهم‌ترین ترندها و رازهای موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم؛ از نقش ویدیوهای کوتاه گرفته تا قدرت محتوای تولیدشده توسط کاربران. اگر کسب‌وکار شما در شهری مثل مشهد فعالیت می‌کند، استفاده از خدمات […]

استراتژی سئوی هاب‌اسپات

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت و خلاقانه، میلیون‌ها بازدیدکننده رایگان را جذب می‌کرد. اگر تو هم به دنبال رشد بدون تبلیغات هستی، پیشنهاد می‌کنم صفحه خدمات سئو ما رو ببینی؛ دقیقاً با همین مدل، می‌تونیم کسب‌وکار شما رو رشد بدیم. اما […]

خواننده باربادوسی، ریحانا، با زیبایی، زندگی پرهیجان، آهنگ‌های موفق و اجراهای بی‌نظیرش، در دو دهه گذشته قطعاً توانست مردم را شیفته خود کند. البته علاوه بر همه این‌ها، می‌توان گفت ریحانا با برند آرایشی خود، فنتی بیوتی که در سال ۲۰۱۷ تاسیس کرد، یکی از هنرمندانی است که اغلب از او صحبت می‌کنیم و تحسینش […]

بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق مشتریان را به محصولات خود جلب کنید و خرید آنلاین آن محصولات را برای آنها آسان کنید. راهنمای بازاریابی زیادی روی بخش اول این فرآیند تمرکز می‌کنند. اما اگر مشتری‌ای دارید که آماده خرید محصول شماست، چه؟ […]

شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی باعث می‌شود که… محصولات و برند متفاوتی، و چه چیزی کریسپین باسک را به راه‌اندازی این کسب‌وکار ترغیب کرد؟ کریسپین باسک در ژانویه ۲۰۱۱ نودل کابوتو را راه‌اندازی کرد، پس از پنج سال فعالیت به […]

تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای تبلیغاتی انگیزشی خودتان را توضیح می‌دهد تراکت‌ها و بروشورها روشی مقرون‌به‌صرفه برای اطلاع‌رسانی به افراد منطقه درباره کسب‌وکار شما هستند و می‌توانند نتایج چشمگیری داشته باشند. آن‌ها برای کسب‌وکارهای نوپا که می‌خواهند فعالیت خود را آغاز کنند ایده‌آل هستند و […]

بازاریابی وابسته می‌تواند ترافیک وب‌سایت تجارت الکترونیک شما را افزایش دهد و شما فقط برای بازدیدهایی که منجر به فروش می‌شوند، هزینه پرداخت می‌کنید. بازاریابی وابسته روشی است که وب‌سایت‌های دیگر می‌توانند کالاها یا خدمات شما را تبلیغ کنند. به‌عنوان مثال، یک بازاریاب وابسته می‌تواند محصول شما را در وب‌سایت خود همراه با لینکی به […]

عملکرد در مقابل برند این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان پس از آشنایی آن‌ها با سایر مراحل قیف بازاریابی است. اگر تنها چیزی که مشتریان از برند شما می‌بینند، بازاریابی عملکردی باشد، بخش بزرگی از مخاطبان را از دست خواهید داد که هنوز با برند شما […]

تابلوهای تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغ کسب‌ و‌ کارتان هستند، اما هزینه آن‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد. تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند ماهانه از چند صد دلار تا چند هزار دلار هزینه داشته باشند. به همین دلیل، درک هزینه یک تابلو تبلیغاتی قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در آن، بسیار مهم است. در ادامه، به بررسی […]

وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد بر روی زمینه‌ای است که آن‌ها نمی‌توانند در آن رقابت کنند. این اتفاق برای تیم و کوین اسلاتر و گروهشان افتاد که با یک کسب‌وکار آنلاین به مبارزه با سوپرمارکت‌ها پرداختند. وبسایت فروشگاه کیک آنها کیک‌های جشن تزئین‌شده‌ی […]

دوازده پرسش و پاسخ متداول درباره نگارش آگهی چطور برای محصول یا خدمتم تبلیغ بنویسم؟ عناصر ضروری یک تبلیغ خوب چه هستند؟ در تبلیغ خودم چه بگوییم؟ چطور می‌توانم آگهی خود را جذاب کنم؟ چطور می‌توانم آگهی خود را طوری بنویسم که خوانندگان را به اقدام ترغیب کند؟ چگونه متن تبلیغاتی خوبی بنویسم؟ آیا باید […]

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) زمانی اصطلاح پرکاربردی در دنیای تجارت بود. امروزه، این روش، رویه‌ای استاندارد برای هر وب‌سایت تجارت الکترونیک است؛ چیزی که خرده فروشان آنلاین موفق را از سایرین متمایز می‌کند. دن کروکسن جان توضیح می‌دهد که چگونه مطمئن شوید وب‌سایت شما نتیجه می‌دهد. دو عنصر کلیدی در بهینه‌سازی نرخ تبدیل وجود دارد: […]

از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۰، اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است – تخمین زده می‌شود که در مارس ۲۰۱۸ بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر داشته است. بیشتر کاربران این پلتفرم جوان هستند و اکثر آنها زیر ۳۵ سال سن دارند. تبلیغات از اواخر سال ۲۰۱۳ آغاز شد و در سال‌های بعد ابزارهای تجاری […]

لینکدین به‌عنوان پیشروترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تجاری، قابلیت‌های بی‌نظیری برای شبکه‌سازی آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لینکدین به شما امکان می‌دهد شبکه‌ای ایجاد کنید از شبکه ارتباطات شما و ارتباطات افراد در شبکه شما تشکیل شده و به‌طور خودکار شما را به هزاران متخصص تجاری متصل می‌کند. پیدا شدن این هدف اصلی است؛ از […]

تبلیغات آنلاین می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ به شرط آنکه در مکان‌های مناسب انجام شود. باید در وب‌سایت‌هایی تبلیغ کنید که مشتریان هدف شما آن‌ها را می‌بینند و تبلیغی ارائه دهید که با قیمتی مناسب، نتایج مورد نظرتان را به ارمغان آورد. در حالی که میلیون‌ها وب‌سایت وجود دارد، شما چهار گزینه اصلی تبلیغاتی دارید: تبلیغات […]

شیوه‌ی نگارش تبلیغات هزینه به ازای کلیک (PPC) می‌تواند به طور چشمگیری در عملکرد آن‌ها تاثیر بگذارد. یک تبلیغ خوب نوشته شده نه تنها به جذب بازدیدکنندگان مناسب برای وب‌سایت شما کمک می‌کند، بلکه می‌تواند هزینه‌های پیشنهادی شما را کاهش دهد، تبلیغ شما را در موقعیت‌های بهتر نمایش دهد و نرخ تبدیل را بهبود بخشد. […]

تبلیغات مایکروسافت می‌تواند نوعی تبلیغات بسیار مؤثر پرداخت به ازای کلیک (PPC) باشد. تبلیغات مایکروسافت به جذب مشتریان جدید به وب‌سایت شما، مشابه گوگل ادز، کمک می‌کند اما اغلب با هزینه‌ای بسیار کمتر. اگرچه گوگل شناخته‌شده‌ترین موتور جستجوی بریتانیا است، بسیاری از مردم از موتورهای جستجوی مایکروسافت (مانند یاهو سرچ و شبکه جستجوی ای‌اُ‌ال) و […]

تبلیغات راهی عالی برای … شهرت و اعتبار را افزایش دادن کسب‌وکار کوچک شما. در دنیایی که بازاریابی ویروسی و … شبکه‌های اجتماعی شرکت‌های کوچک چگونه می‌توانند از روش‌های رایگان یا ارزان برای بهبود خود استفاده کنند؟ روابط عمومی و چگونه کسب و کار خود را تبلیغ می‌کنند؟ کلر بلوک بررسی می‌کند. روی موضوع اصلی […]

مطالعات موردی، مواد تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای برای هر کسب‌وکاری هستند. نگاهی عمیق به چگونگی کمک شرکت شما به یک مشتری می‌تواند پوشش رسانه‌ای ارزشمندی را برای شما به ارمغان آورد، همان‌طور که جین لی، متخصص سابق روابط عمومی فناوری اطلاعات، می‌گوید. مطالعات موردی، داستان‌هایی هستند که نشان می‌دهند چگونه کسب‌وکار یک مشتری از استفاده از یک […]