09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک

آنچه در این مقاله می خوانید:

عملکرد در مقابل برند

این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان پس از آشنایی آن‌ها با سایر مراحل قیف بازاریابی است. اگر تنها چیزی که مشتریان از برند شما می‌بینند، بازاریابی عملکردی باشد، بخش بزرگی از مخاطبان را از دست خواهید داد که هنوز با برند شما آشنا نیستند و پیام‌های تبلیغاتی تهاجمی تأثیر چندانی بر آن‌ها نخواهد داشت.

آخرین کمپین Airbnb که با همکاری Blindspot انجام شد، نمونه‌ی بارزی از این طرز فکر است.

جدیدترین طرح‌های شهر نیویورک می‌تواند به طور بالقوه بر حدود 10,000 واحد اقامتی Airbnb که در این شهر ثبت شده‌اند تاثیر بگذارد. این طرح‌ها شامل قوانین و مقررات سختگیرانه‌تر در مورد اجاره‌های کوتاه‌مدت هستند. نیویورک همیشه برای بسیاری از شرکت‌ها به دلیل سیاست‌های سختگیرانه دولتی، بازار سختی برای ورود بوده است و Airbnb نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شروع مکالمه

برای نشان دادن تاثیر Airbnb در ارتقای سطح زندگی میزبانان و مسافران به مقامات دولتی و عموم مردم، Airbnb تصمیم گرفت کمپین خود را به طور عمومی آغاز کند. آنها با هدف قرار دادن بیلبوردهای دیجیتال اصلی، از جمله پناهگاه‌های اتوبوس JCDecaux و مبلمان شهری LinkNYC، در مجاورت شهرداری و بهینه‌سازی بودجه خود با نمایش تبلیغات در ساعات اوج ترافیک، زمانی که احتمال عبور مقامات و مردم محلی از مقابل این صفحه‌های نمایش و توجه به کمپین به بالاترین حد خود می‌رسید، اقدام به اجرای کمپین کردند.

این اثر خلاقانه داستان میزبانان مسئولیت‌پذیر نیویورکی را به نمایش می‌گذاشت که از Airbnb به درستی استفاده می‌کردند. داستان‌های آنها توجه را به تاثیر مثبت Airbnb بر مردم در سرتاسر دنیا، از جمله در شهر نیویورک، جلب می‌کرد.

مشاهده این مطلب  الگوریتم پنگوئن

اینجا خلاقیت‌ها در حال عمل هستند:

کمپین به بیش از یک میلیون نیویورکی در عرض چند هفته با توانایی انتخاب مکان های خاص و هدف قرار دادن جغرافیایی آثار هنری آنها را روی مناسب‌ترین دستگاه‌ها اجرا کنند در مناسب ترین ساعت ها Airbnb توانست بودجه خود را بهینه‌سازی کند. با وجود اینکه موضوع مسکن و تنظیم مقررات اجاره در شهری مانند نیویورک موضوعی بسیار پیچیده است، Airbnb توانست جنبه دیگری از این موضوع را به نیویورکی‌ها نشان دهد و ثابت کند که هزاران میزبان مسئول وجود دارند که نباید تحت مقررات سختگیرانه قرار بگیرند، زیرا این موضوع بر رفاه اقتصادی آنها و مهمانانشان تاثیر می‌گذارد.

نوبت شماست

این کمپین فقط یک نمونه از چگونگی استفاده از تبلیغات دیجیتال در محیط‌های عمومی یا بیلبوردهای دیجیتال برای تقویت گفتگو در مورد موضوعی است که برند شما به آن اهمیت می‌دهد. در حالی که جنبه‌های بسیار دیگری از این کمپین در پشت صحنه در حال انجام بود، نمایش عمومی حمایت در خیابان‌های نیویورک به ایجاد یک تاثیر مثبت قابل توجه کمک کرد. مطالعه موردی و مثال‌هایی برای شما تا به آنها بپردازید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

در دنیای پرتنش رقابت میان غول‌های فناوری، گاهی سکوت، از هر فریادی بلندتر شنیده می‌شود. این‌بار، توجه‌ها...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نسخه جدید سئو برای سال ۱۴۰۴

سئو در سال ۱۴۰۴: اگر از صفر شروع می‌کردم، چطور یادش می‌گرفتم؟

از سال ۲۰۰۹ تا امروز، میلیون‌ها نفر تونستن با استفاده از سئو، از گوگل ترافیک رایگان جذب کنن. من هم یکی...
چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم

چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم که نظر مدیر ارشد بازاریابی (CMO) را جلب کند؟

اگر سئو را تنها با افزایش ترافیک ارزیابی می‌کنید، زمان آن رسیده که نگاه‌تان را عوض کنید. در دنیای بازاریابی...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
راهنمای کامل پیاده‌سازی اصول E-E-A-T برای تقویت سئوی داخلی سایت

چگونه E-E-A-T را در سایت خود پیاده‌سازی کنیم و سئوی داخلی را تقویت کنیم؟

در پاسخ به انتشار اطلاعات نادرست در اینترنت و با هدف ارتقای کیفیت نتایج جستجو، گوگل مفهومی کلیدی را توسعه...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
رازهایی برای رشد برند در دنیای دیجیتال

ترندهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۵

با ورود به سال ۲۰۲۵، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری تحول یافته است. در این مقاله،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070