09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

کجا به‌صورت آنلاین تبلیغ کنیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

تبلیغات آنلاین می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ به شرط آنکه در مکان‌های مناسب انجام شود. باید در وب‌سایت‌هایی تبلیغ کنید که مشتریان هدف شما آن‌ها را می‌بینند و تبلیغی ارائه دهید که با قیمتی مناسب، نتایج مورد نظرتان را به ارمغان آورد.

در حالی که میلیون‌ها وب‌سایت وجود دارد، شما چهار گزینه اصلی تبلیغاتی دارید:

  • تبلیغات موتور جستجو
  • تبلیغات رسانه‌های اجتماعی
  • تبلیغات نمایشی
  • تبلیغات رایگان

تبلیغات در موتورهای جستجو بسیار محبوب است زیرا می‌تواند بسیار مؤثر باشد. شما با استفاده از کلمات کلیدی که با جستجوی بازار هدف شما مطابقت دارد تبلیغ می‌کنید. بنابراین تبلیغات شما در مقابل مشتریان بالقوه‌ای که آماده خرید هستند، نمایش داده می‌شود.

تبلیغات جستجو از پرداخت به ازای هر کلیک مدل پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، بنابراین فقط زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که کسی روی تبلیغ کلیک کند و به وب‌سایت شما برود. همچنین می‌توانید گزارش‌های دقیقی از عملکرد تبلیغات خود با استفاده از ابزارهایی مانند هاب‌اسپات دریافت کنید. اینکه چقدر دیده می‌شوند، چند نفر روی آن‌ها کلیک می‌کنند و غیره. این به شما نشان می‌دهد چه چیزی جواب می‌دهد تا بتوانید تبلیغات خود را برای گرفتن نتایج بهتر، اصلاح کنید.

بزرگترین عیب تبلیغات جستجو، هزینه بالای آن است. از آنجا که این روش بسیار مؤثر است، رقابت بر سر کلمات کلیدی محبوب شدید است و هزینه‌های تبلیغات را بالا می‌برد.

در بریتانیا دو گزینه اصلی برای تبلیغات جستجو وجود دارد:

  • تبلیغات گوگل بیشترین سهم بازار را دارد و به بیشترین مشتریان بالقوه می‌رسد.
  • تبلیغات مایکروسافت تبلیغات را در موتورهای جستجوی مایکروسافت نمایش می‌دهد. به مشتریان کمتری می‌رسد، اما می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد.

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر به شدت رشد کرده و تنها پس از تبلیغات جستجو در رتبه دوم قرار دارد.

برخلاف تبلیغات جستجو که فقط افرادی را که به طور فعال به دنبال چیزی مشابه آنچه شما ارائه می‌دهید هستند هدف قرار می‌دهند، می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات و دسترسی به مخاطبان وسیع‌تر استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از کوپن تخفیف یا ارائه کتابچه راهنمای رایگان برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید. تبلیغات شبکه‌های اجتماعی اگر به خوبی اجرا شود، می‌تواند واکنش فوری ایجاد کند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند برای دسترسی به مشتریان بسیار مؤثر باشند، اما اگر به کسب‌وکارها می‌فروشید، آن‌ها را کنار نگذارید. کارمندان و تصمیم‌گیرندگان در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همانند تبلیغات جستجو، فقط باید مطمئن شوید که تبلیغات شما به مخاطب مورد نظرتان هدف‌گذاری شده‌اند.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی

هر یک از پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان و محصولات تبلیغاتی متفاوتی ارائه می‌دهند. مگر اینکه از یک آژانس تبلیغاتی استفاده کنید، باید زمانی را صرف یادگیری گزینه‌های مختلف تبلیغات و هدف‌گیری و هزینه‌های آن‌ها کنید.

قبل از تبلیغات، هدف خود را به روشنی مشخص کنید. اهداف گسترده‌تر برندسازی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند یا گسترش جامعه مجازی شما باشد. یا ممکن است اهداف مستقیم‌تری داشته باشید، مانند هدایت افراد به وب‌سایت شما برای خرید یا ارائه اطلاعات تماسشان.

همچنین، مطمئن شوید که می‌دانید بابت چه چیزی هزینه می‌کنید. علاوه بر پرداخت به ازای هر کلیک (زمانی که افراد روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند و وارد وب‌سایتتان می‌شوند)، در برخی از گزینه‌ها زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که کاربران با تبلیغ شما «درگیر» شوند (مثلاً شما را در توییتر دنبال کنند) یا صرفاً تبلیغ را ببینند.

آزمایش‌های کوچک می‌توانند به شما کمک کنند تا ببینید کدام پلتفرم و چه نوع تبلیغی بهترین نتیجه را می‌دهد. بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی عبارتند از:

  • فیسبوک بیشترین مخاطب را دارد و نقطه شروع مناسبی است، به خصوص اگر به مصرف‌کنندگان فردی کالا یا خدمات خود را عرضه می‌کنید.
  • اینستاگرام پینترست و اسنپ‌چت (که متعلق به فیسبوک است)، برای رسیدن به مخاطبان جوان‌تر، به‌ویژه اگر محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید مناسب تبلیغات تصویری یا ویدئویی باشد، گزینه‌های خوبی هستند.
  • لینکدین به طور کلی بهترین بستر برای دسترسی به متخصصان کسب‌وکار (و استخدام) محسوب می‌شود.
  • توییتر برای پیشنهادهای کوتاه‌مدت و سریع بسیار مفید است و همچنین راهی برای ایجاد جامعه‌ای از دنبال‌کنندگان می‌باشد.

تبلیغات نمایشی

بیشتر کسب‌وکارها برای تبلیغات نمایشی از شبکه‌های تبلیغات آنلاین استفاده می‌کنند. این شبکه‌ها به‌طور خودکار تبلیغ شما را در وب‌سایت‌های مرتبط – جایی که مشتریان شما احتمالاً آن را می‌بینند – قرار می‌دهند.

برای کسب‌وکارهای کوچک، راحت‌ترین گزینه استفاده از شبکه‌ای است که به ارائه‌دهنده تبلیغات جستجو یا رسانه‌های اجتماعی شما متصل است. گوگل ادز، فیسبوک و مایکروسافت ادز همگی گزینه‌های تبلیغات نمایشی ارائه می‌دهند.

شبیه تبلیغات جستجو، این شبکه‌ها از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند و تبلیغات را بر اساس هزینه به ازای هر کلیک می‌فروشند. اما از آنجا که تبلیغات توسط افرادی دیده می‌شوند که به طور فعال جستجو نمی‌کنند، نرخ کلیک و هزینه‌ها پایین‌تر است. این امر تبلیغات نمایشی را برای برندسازی گزینه‌ای مناسب می‌سازد، اما برای دستیابی به نتایج فوری، قدرت کمتری دارد.

برای برخی کسب‌وکارها، مستقیماً با سایت‌های خاص تماس گرفتن، ارزش دارد. مثلاً، ممکن است یک هتل بخواهد در تریپ ادوایزر تبلیغ کند، یا یک خرده فروش در آمازون. یا ممکن است وب‌سایتی خاص وجود داشته باشد که بازدیدهای زیادی از بازار هدف شما داشته باشد. در نهایت، مهم این است که در هر جایی که مشتریانتان هستند، تبلیغ کنید.

سایت‌های مختلف، گزینه‌ها و هزینه‌های تبلیغاتی متفاوتی ارائه می‌دهند. سایت‌های بزرگ‌تر اغلب به‌صورت پرداخت به‌ازای هر کلیک (PPC) هزینه می‌گیرند، در حالی که سایت‌های کوچک‌تر ممکن است برای بنر تبلیغاتی مبلغ ثابتی دریافت کنند یا فهرست متنوعی از اندازه‌ها و هزینه‌های تبلیغات ارائه دهند. شناسایی سایت‌های مناسب، مذاکره و راه‌اندازی تبلیغات سفارشی به هزینه‌های این روش اضافه خواهد شد.

مدل پرداخت جایگزین، استفاده از … است بازاریابی وابسته به جای پرداخت به ازای هر کلیک، فقط زمانی پرداخت می‌کنید که مشتری واقعا خرید انجام دهد. این می‌تواند رویکردی بسیار موفق برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک باشد.

تبلیغات رایگان

گزینه‌های رایگان برای افزایش حضور تبلیغاتی آنلاین شما شامل:

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

  • بهینه‌سازی وب‌سایت برای دیده شدن در نتایج جستجوی طبیعی بهینه‌سازی موتور جستجو .
  • مطمئن شوید که در گوگل بیزینس و مکان‌های بینگ این‌ها به شما کمک می‌کنند در جستجوهای محلی و نقشه‌های آنلاین برجسته شوید.
  • ایجاد پروفایل در پلتفرم‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی، حتی اگر قصد فعالیت یا تبلیغ در آن‌ها را نداشته باشید.
  • ثبت رایگان کسب‌وکار شما در فهرست‌های محلی و تجاری فریاد به خصوص اگر خدمات مصرف‌کننده محلی ارائه می‌دهید.
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

سئو واقعی: ۱۷ سال حقیقت بی‌ پرده برای آن‌ هایی که هنوز در صفحهٔ سوم گوگل گیر کرده‌اند

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به...
۱۲ معیار طلایی شبکه‌های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

۱۲ معیار طلایی شبکه‌ های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

مقدمه: هر عددی، عدد نیست! وقتی وارد داشبورد اینستاگرام یا لینکدین می‌شویم، با انبوهی از عدد و نمودار...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
رازهایی برای رشد برند در دنیای دیجیتال

ترندهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۵

با ورود به سال ۲۰۲۵، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری تحول یافته است. در این مقاله،...
استراتژی سئوی هاب‌اسپات

استراتژی سئوی هاب‌اسپات: از صفر تا ۱۰ میلیون بازدید ماهانه فقط با محتوا و ابزار رایگان!

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت...

استراتژی بازاریابی و تبلیغات برند فنتی بیوتی

خواننده باربادوسی، ریحانا، با زیبایی، زندگی پرهیجان، آهنگ‌های موفق و اجراهای بی‌نظیرش، در دو دهه گذشته...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070