Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

بهینه‌سازی سیگنال تجربه (Experience Signal Optimization – ESO)

نسل بعدی سئو که طراحان، توسعه‌دهندگان و استراتژیست‌ها را متحد می‌کند چرا Core Web Vitals دیگر کافی نیست؟ وقتی گوگل در سال ۲۰۲۰ Core Web Vitals (CWV) را معرفی کرد، همهٔ نگاه‌ها به سه متریک LCP، CLS و FID دوخته شد. در ۲۰۲۳ با اضافه‌شدن INP، طراحان و برنامه‌نویسان مجبور شدند کد را لاغرتر و واکنش‌پذیری را سریع‌تر […]

سئو سایت پزشکی در مشهد؛ چگونه بیماران بیشتری جذب کنیم؟

چرا سئو برای پزشکان مشهد حیاتی است؟ در شهری مثل مشهد که تعداد مطب‌های پزشکی، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها به‌طور چشم‌گیری در حال افزایش است، حضور آنلاین مؤثر دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورت است. بیمار امروزی برای پیدا کردن پزشک متخصص، ابتدا در گوگل جستجو می‌کند. اگر پزشک یا کلینیکی در نتایج اول گوگل نباشد، […]

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به هدایت ترافیک به سایت شما ندارد. هدف گوگل رضایت کاربر است، نه پاداش‌دادن به وب‌سایت‌ها. اگر بتواند بدون خروج کاربر از گوگل، نیاز او را برطرف کند، قطعاً همین کار را خواهد کرد.  از Featured Snippets […]

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی حیاتی است. اما چگونه می‌توان به این جایگاه دست یافت؟ پاسخ در یک کلمه خلاصه می‌شود: سئو.​ سئو، یا به‌عبارت دقیق‌تر، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌هاست که به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا در نتایج جست‌وجو […]

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود را به‌طور مؤثر و خلاقانه به مخاطب منتقل کنند. کمپین‌های تبلیغاتی موفق، فراتر از یک شعار یا تصویر هستند؛ آن‌ها داستانی می‌سازند، احساسی برمی‌انگیزند و در ذهن‌ها ماندگار می‌شوند. در این مقاله، ۲۳ کمپین تبلیغاتی از برندهای […]

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها با دید اشتباه سراغش می‌رن. دیدن یک تبلیغ موفق و تقلید سریع از اون، نه‌تنها باعث رشد نمی‌شه، بلکه شما رو وارد چرخه‌ای از شباهت و یکنواختی با بقیه رقبا می‌کنه. تحلیل تبلیغات رقبا یعنی درک بهتر بازار، نه […]

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه آگاهی، رشد و عملکرد به دست می‌آید. Corey Morris مؤسس و مدیر عامل یک آژانس دیجیتال با 20 سال تجربه است که تا دو سال پیش در زمینه برندینگ فعالیت می‌کرد. او معتقد است که تا زمانی که برندینگ […]

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای امروز، مشتریان قبل از خرید، تحقیق می‌کنند، بررسی می‌کنند و برندها را با هم مقایسه می‌کنند. در این میان، یک تیزر صنعتی حرفه‌ای می‌تواند فاصله میان بی‌اعتمادی و اقدام به خرید را به‌سرعت پر کند. تیزری […]

جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت صنعتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای رشد تبدیل می‌شود. در تیم جواد یاسمی، ما به کسب‌وکارهای صنعتی کمک می‌کنیم تا نه‌تنها در نتایج جست‌وجو دیده شوند، بلکه به‌عنوان یک برند معتبر در صنعت خود شناخته شوند. سئو سایت صنعتی […]

آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده آن زمان این بود که دیگر مجبور نیستیم وقت زیادی را صرف تایپ، طراحی اسلاید یا کار با ماشین‌حساب کنیم. اما حالا بعد از سه دهه، آیا واقعاً کمتر کار می‌کنیم؟ حقیقت این است که نه! فقط […]

مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین مثال‌های تاریخی، برند سیگار مارلبرو است. این برند توانست با یک کمپین خلاقانه، از ته جدول فروش به پرفروش‌ترین برند سیگار در جهان تبدیل شود. اما ماجرای مارلبرو فقط درباره سیگار نیست؛ درباره قدرت برندینگ، تبلیغات احساسی و شناخت فرهنگ […]

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان را تغییر دهید. بسیاری از کارآفرینان به‌جای شفاف‌سازی درباره چشم‌انداز برندشان، دنبال مقصر بیرونی می‌گردند؛ در حالی که اصل ماجرا، نداشتن وضوح در مورد چرایی کسب‌وکار است. تا زمانی که ندانید چرا این مسیر را شروع کرده‌اید، […]

آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو هستند: آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ در این مقاله، با تکیه بر داده‌های به‌روز از شرکت NP Digital و تحلیل نیل پتل و تیم متخصصش، نگاهی دقیق‌تر به آینده سئو خواهیم داشت. آیا ترافیک ارگانیک […]

استراتژی سئوی هاب‌اسپات

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت و خلاقانه، میلیون‌ها بازدیدکننده رایگان را جذب می‌کرد. اگر تو هم به دنبال رشد بدون تبلیغات هستی، پیشنهاد می‌کنم صفحه خدمات سئو ما رو ببینی؛ دقیقاً با همین مدل، می‌تونیم کسب‌وکار شما رو رشد بدیم. اما […]

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال ردپایی از جستجوهایمان در گوگل را باقی می‌گذاریم. اما گاه می‌خواهیم این ردپاها را پاک کنیم. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه به راحتی سابقه جستجو در گوگل را در رایانه خود […]

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با تجربه کارشناسی در دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر در رشته ام بی ای گرایش مارکتینگ. چرا جواد یاسمی بهترین مشاور کسب و کار اینترنتی است؟ چون من 2 شرکت […]

گسب و کارها پر درآمد

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند. از شرکت ‌های استارتاپی تا ایده ‌های خلاقانه در صنایع مختلف، روز به روز شاهد به روز شدن کسب و کارهایی هستیم که به طرز متفاوتی به جامعه و بازار ارزش افزوده می […]

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های تکنولوژی امروز، کسب‌وکارها به بسیاری از منابع اطلاعاتی دسترسی دارند، مانند داده‌های مربوط به بخش‌بندی بازار با تجزیه و تحلیل داده‌های بخش‌بندی‌شده که مشتریان در گروه‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند، کسب‌وکارها می‌توانند کمپین‌های بازاریابی مؤثرتری ایجاد کرده و فروش خود را افزایش […]

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات خانگی خود و ورود به بازارهای جدید هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، بازاریابی دیجیتال قطعاً بهترین گزینه برای شماست. هزینه‌های بازاریابی دیجیتال به … رسید. ۵۲۲.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۶ به […]

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی نیست. اما هستند افرادی که مرزها را درمی‌نوردند و دیدگاهی از جهان را به ما ارائه می‌دهند که بسیاری هرگز شاهد آن نخواهند بود. نکته قابل توجه این است که این لحظات را می‌توان با دوربین‌های […]

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی یک آژانس هستید و در حال بررسی مزایا و معایب همکاری با ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار به‌عنوان‌خدمت (SaaS) هستید؟ راهنمای ما را مطالعه کنید که مزایایی مانند دسترسی به ابزارهای پیشرفته، افزایش خدمات ارائه شده یا تخفیف‌های اختصاصی را شرح می‌دهد. بینش‌هایی را ارائه […]

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در آژانس تبلیغاتی باتجربه باشید چه تازه کار آزاد، جذب و حفظ مشتریان جدید می‌تواند کاری بی‌وقفه باشد. در این مقاله، مهم‌ترین یافته‌های صنعت را از گزارش شاخص ایمیل چیپ و شرکا ۲۰۲۳ ویژهٔ سازمان‌ها و […]

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار، آموزش و زندگی خانگی ما خواهد گذاشت. ظهور فناوری‌های تجاری واقعیت مجازی منجر به افزایش نوآوری شده و طیف وسیعی از کسب‌وکارها در سال ۲۰۲۲ به دنبال فرصت‌های واقعیت مجازی هستند. گروهی از کارآفرینان موفق، پیش‌بینی‌هایی درباره […]

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را کم اهمیت جلوه داد. صنایع بسیاری در عرض چند ماه به‌کلی دگرگون شدند و چشم‌اندازهای اقتصادی و اجتماعی بسیار متفاوت از اوایل سال ۲۰۲۰ هستند. با وجود تفاوت‌های منطقه‌ای در تأثیر همه‌گیری، برخی روندها و رفتارهای مشترک در […]

راز موفقیت در دم‌آوری: نگاهی عمیق به استراتژی بازاریابی دیجیتال استارباکس استاربکس با لوگوی سبز نمادین خود و وعده‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر از قهوه، به پدیده‌ای جهانی تبدیل شده است. در پس بوی خوش قهوه‌ی تازه دم و فضای دنج کافی‌شاپ‌هایش، استراتژی بازاریابی دیجیتالی قدرتمند و موثری نهفته است که نقش مهمی در موفقیت جهانی آن […]

راهنمای ساده تفکر طراحی برای بازاریابان یافتن و اجرای راه‌حل‌های جدید، کاری زمان‌بر و پرهزینه به نظر می‌رسد. تفکر طراحی به‌عنوان راه‌حلی برای این چالش مطرح شده و در سال‌های اخیر به‌عنوان رویکردی برای حل مسائل تجاری، بسیار محبوب شده است. تفکر طراحی بازاریابان را به همدلی بیشتر ترغیب می‌کند در رویکرد ارتباط با مشتریان. […]

8 کمپین خلاقانه بازاریابی رستوران و 5 ایده عالی گم شدن در دنیای ایده‌های کمپین‌های بازاریابی برای رستوران‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد اگر بدانید کجا باید جستجو کنید و این مکان مناسبی است. هر صاحب رستورانی می‌داند که تهیه‌ی یک غذای بی‌نظیر فقط نیمی از راه است. نیمه‌ی دیگر، داشتن تبلیغاتی جذاب است که نه […]

راهنمای ضروری بازگشت سرمایه تبلیغات امروزه کمپین‌های بازاریابی بیش از هر زمان دیگری توسط داده‌ها هدایت می‌شوند و متخصصان بر کارایی و پایداری بیشتر از دیده شدن تأکید دارند. این امر رقابت را شدیدتر می‌کند و بازاریابان در تلاشند تا با استراتژی‌هایی که هدفشان جذب مشتریان بالقوه بیشتر با کمترین هزینه ممکن است، نوآوری کنند. […]

توضیح استراتژی بازاریابی والمارت به همراه کمپین‌های تبلیغاتی باهر زمان، هر مکاندر اصل، استراتژی بازاریابی دیجیتالی والمارت بر دو اصل «دسترسی» و «موجود بودن» استوار است. دارد ده هزار و ششصد و بیست و دو فروشگاه در ۲۴ کشور فعالیت دارد و روزانه بیش از ۳۷ میلیون مشتری را از طریق بازارچه آنلاین و فروشگاه‌های […]

12 خبرنامه برتر هوش مصنوعی برای بازاریاب‌ها در سال 2023 از ابتدای سال ۲۰۲۳، همه چیز مربوط به هوش مصنوعی زندگی ما را تسخیر کرده و ما به‌عنوان بازاریاب‌ها، تقریباً در مورد چیز دیگری صحبت نکرده‌ایم. هوش مصنوعی نه تنها شیوه‌ی انجام کارهای ما، بلکه روال‌های روزانه‌ی ما را متحول کرده است و محبوبیت آن […]

آموزش بازاریابی و فروش