09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند
آنچه در این مقاله می خوانید:

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه آگاهی، رشد و عملکرد به دست می‌آید.

Corey Morris مؤسس و مدیر عامل یک آژانس دیجیتال با 20 سال تجربه است که تا دو سال پیش در زمینه برندینگ فعالیت می‌کرد.

او معتقد است که تا زمانی که برندینگ را کنار نگذاشته بودند، ارتباطات و نیازهای متعددی که تیم‌های جستجو و برندینگ داشتند و می‌توانستند تلاش‌های هر دو را تقویت کنند، آشکار نشد. بازاریابان جستجو اغلب در طرف مقابل قرار دارند و فاصله زیادی از استراتژی برندینگ دارند.

زمانی که برندینگ برای بازگشت سرمایه (ROI) تحت فشار قرار می‌گیرد، معمولاً از طریق کانال‌های بازاریابی، پلتفرم‌ها و استراتژی‌های اجرا شده به پایین‌ترین سطح می‌آید.

بازاریابان جستجو اغلب بدون برند یا استراتژی متمایز نمی‌توانند از رقبا در نتایج جستجو یا تبلیغات تمایز پیدا کنند.

اینجا برای من روشن شد که اتصال برندینگ و جستجو و همکاری نزدیک بین تیم‌ها، می‌تواند فرصتی عالی برای برند و عملکرد ایجاد کند.

برای بازاریابان جستجو

  1. استانداردهای محتوا و خلاقیت
    در غیاب استراتژی برند قوی، بازاریابان جستجو (در کنار دیگر کانال‌ها) اغلب در فضای خالی قرار می‌گیرند که به آن‌ها نمی‌گوید چه محتوای خاصی باید ایجاد کنند. در چنین شرایطی، بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌های کانال می‌توانند راهنمایی‌هایی برای این کار باشند، اما ممکن است پراکنده و نامرتبط با اهداف گسترده‌تر باشند.

  2. ارزش‌های منحصر به فرد پیشنهادات
    یکی از معیارهای اصلی در کمپین‌های جستجو، ارزیابی مؤثر بودن آن‌ها در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان است. وقتی که ما ارزش منحصر به فرد خود را به‌طور شفاف ارائه ندهیم، ممکن است نتوانیم تبدیل به فروش واقعی داشته باشیم.

    خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

  3. پشتیبانی از عوامل خارج از صفحه
    محتوای منحصر به فرد و ارزش‌هایی که از استراتژی برند قوی نشأت می‌گیرد، می‌تواند به جذب لینک‌های بیشتری برای SEO کمک کند. این کمک‌ها می‌تواند از طریق روابط عمومی دیجیتال و جستجوهای هوش مصنوعی برای یافتن برند شما در جستجوها ایجاد شود.

برای خلاقان برند و استراتژیست‌ها

  1. ارتباط بیشتر با KPI ها و ROI
    استراتژی برند معمولاً با توسعه محصول، فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ارتباط نزدیکی دارد، اما اغلب ارتباط آن با KPI های خاص دشوار است. با همکاری بیشتر بین دیجیتال مارکتینگ و برندینگ، می‌توانیم از مسیر مشتری استفاده کرده و KPI‌ها را در طول فرآیند برندینگ تا تبدیل‌ها و فروش هم‌راستا کنیم.

  2. تحقیقات و داده‌های به‌دست آمده
    فرآیندهای برندینگ معمولاً به تحقیقات بازار وابسته هستند، اما جستجوی بازاریابی بر داده‌های خاصی (مانند کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل) تکیه دارد که می‌تواند به بهبود تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کمک کند. همکاری با تیم‌های جستجو می‌تواند اطلاعات جدیدی را برای پروژه‌های برندینگ فراهم کند.

  3. تجدید و بهینه‌سازی مداوم
    برندینگ و استراتژی‌های برند معمولاً به‌عنوان پروژه‌هایی دیده می‌شوند که فقط یک‌بار در یک دوره انجام می‌شوند، اما جستجو و بازاریابی دیجیتال به‌طور مداوم نیاز به بهینه‌سازی دارند. با همکاری نزدیک‌تر و استفاده از داده‌های جستجو، برندینگ می‌تواند به فرآیندی پیوسته و مؤثرتر تبدیل شود.

نتیجه‌گیری

ترکیب استراتژی‌های جستجو و برندینگ می‌تواند مزایای بسیاری برای هر دو بخش به ارمغان آورد. این همکاری می‌تواند به بهینه‌سازی فرآیندهای برندینگ و همچنین افزایش کارایی در کمپین‌های جستجو و بازاریابی منجر شود. به این ترتیب، برندها می‌توانند از رقابت بیرون بیایند و رابطه خود را با مشتریان بهبود بخشند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

سئو واقعی: ۱۷ سال حقیقت بی‌ پرده برای آن‌ هایی که هنوز در صفحهٔ سوم گوگل گیر کرده‌اند

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

افزایش تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی یکی از اهداف مهم برندها و کسب‌وکارهاست؛ اما با وجود رقابت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070