09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا به صورت اصولی و سئو شده – اگر در مورد خدمات تولید محتوا متنی سوالی دارید به صفحه ثبت سفارش تولید محتوا بروید.

مقدمه تصور کنید که دیگر مجبور نشوید بلوک نویسنده را تجربه کنید. این قدرت هوش مصنوعی Generative است، یک کمک قابل اعتماد که می تواند در کنار فعالیت های بی شمار دیگر به تولید ایده کمک کند. با این ابزار مفیدی که در اختیار دارید، می توانید خلاقیت را تسریع کنید و اطمینان حاصل کنید […]

به طور خلاصه بازاریابی محتوا یکی از محبوب ترین و موثرترین شکل های بازاریابی است که امروزه توسط 97 درصد از بازاریابان انجام می شود. این یک استراتژی ارزشمند برای دستیابی به بسیاری از اهداف مهم بازاریابی است، از جمله افزایش آگاهی از برند، بهبود سئو، ایجاد سرنخ، ایجاد وفاداری بلندمدت به برند و افزایش […]

این مانند مرگ و مالیات است: اجتناب ناپذیر. هرچه یک شرکت بزرگتر شود، بازاریابی محتوای آن بدتر می شود. HubSpot به شما آموزش می دهد که چگونه ایموجی شانه برداری یا خرید سهام بیت کوین را تایپ کنید. فروش نقل قول های تجاری الهام بخش به اشتراک می گذارد. GoDaddy به شما کمک می کند […]

67٪ از سفرهای خریدار B2B به صورت آنلاین شروع می شود. این بدان معناست که برای برندهای B2B ضروری است که مشتریان بالقوه را از طریق یک استراتژی بازاریابی محتوای قوی جذب کنند. بازاریابی محتوا نقاط ارتباطی با مشتریان بالقوه و موجود B2B ایجاد می کند و به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان بیشتری را […]

اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان دیجیتال تولید محتوا را به ارائه دهندگان خدمات حرفه ای برون سپاری می کنند. مزایای برون سپاری شامل صرفه جویی در زمان و هزینه، افزایش تخصص تیم و کاهش حجم کاری شما است. جواد یاسمی طیف کاملی از خدمات ایجاد محتوا را ارائه می دهد که با در نظر گرفتن […]

در طول سالها تجربه خود در بازاریابی محتوا، بسیاری از برندها را دیدهایم که با همان ۶ چالش مبارزه میکنند: ثبات محتوا، آگاهی از برند، تمرکز مخاطب، سئو، هزینهها و رقابت. ما خدمات استراتژی بازاریابی محتوای خود را توسعه دادهایم تا به برندها کمک کنیم بر آن چالشها غلبه کنند و به نتایج چشمگیری دست […]

آیا تا به حال احساس کرده اید که ذهن بازاریابی شما مملو از یادداشت های Post-it پراکنده عجولانه، تخته های سفید خط خورده و لیست های بی پایان کارهایی است که در زیر قهوه پنجم نادرست روز مدفون می شوند؟ شما در جای مناسب هستید! این راهنما به شما کمک می کند تا در هر […]

بازاریابی محتوا ابزار ارزشمندی برای ایجاد آگاهی از برند، افزایش تبدیل و حفظ روابط قوی با مشتری است. با این حال بازاریابی محتوای موفق به یک استراتژی محتوای قوی متکی است. استراتژی شما به شما کمک می کند تا اهداف، مخاطبان، انواع محتوا، کانال ها و سایر عوامل کلیدی که به موفقیت کمک می کنند […]

توزیع محتوا جزء حیاتی هر استراتژی بازاریابی محتوا است. تعیین می کند که محتوای شما چه زمانی و در کجا نمایش داده شود. این تضمین میکند که محتوای شما با اولویتهای مصرف رسانهای مخاطبان شما هماهنگ است. در نتیجه، دید محتوای خود را بهبود میبخشید و تعامل را افزایش میدهید، که به شما کمک میکند […]

اگر شما یکی از آن ها هستید 464.7 میلیون نفر که به پادکست گوش می دهند، خواهید دانست که این قالب برای سرگرمی، الهام بخشیدن، اطلاع رسانی و گفتن یک داستان جذاب و به یاد ماندنی چقدر عالی است. با این حال، ممکن است هنوز از آسانی ایجاد و توزیع پادکست برای کسب و کار […]

این مقاله برای همه شما که میخواهید مطمئن شوید از هر قطعه محتوایی که تولید میکنید، توزیع میکنید، پیگیری میکنید و اصلاح میکنید، میتوانید اطمینان حاصل کنید. این همچنین برای شما بازاریاب هایی است که احساس می کنید ساعت های روز یا صفرهای بی پایان در بودجه بازاریابی خود برای دستیابی به تمام اهداف خود […]

افشای کامل، من 100 درصد متعصب محتوا هستم. من آن شخص در جلسه یا باری هستم که با خوشحالی در مورد بازاریابی محتوا، سئو و غیره برای ساعتهای متوالی صحبت میکنم. وقتی صحبت از عملکرد محتوا می شود، من واقعاً در حال پیشرفت هستم. یافتن راههای جدید برای ایجاد و توزیع محتوایی که سر و […]

بنابراین، شما یک محصول یا خدمات عالی دارید که مشتریان شما از آن لذت می برند و از آن قدردانی می کنند. شما محتوای بسیار قوی ایجاد کرده اید که مزایای آن، نحوه عملکرد و غیره را مشخص می کند. شما انگیزه های حضور خوب در رسانه های اجتماعی را ایجاد کرده اید و حتی […]

تولید و انتشار محتوای واقعا عالی می تواند به معنای تفاوت بین رشد پایگاه مشتری شما و شکست در برابر رقبا باشد. وبلاگ ها و مقالات یکی از موثرترین قالب ها برای ارتباط با آنچه که برند شما را خاص و منحصر به فرد می کند هستند. به علاوه، آنها برای به اشتراک گذاری و […]

تازه کردن محتوای موجود یک راه مطمئن و مقرون به صرفه برای بهبود ROI محتوای شما، گسترش دامنه آن و افزایش طول عمر آن است. بر اساس مطالعه اخیر HubSpot، 70 درصد از بازاریابان پیشرو دیجیتال، به روز رسانی محتوا را یکی از اولویت های اصلی خود می دانند. تجدید محتوا با تجزیه و تحلیل […]

چه ارائهدهنده خدمات B2B باشید که به دهها بخش خدمات رسانی میکند یا یک B2C با اندازه متوسط که جایگاه بسیار خاصی دارد، همچنان یک پروفایل مشتری ایدهآل دارید. اما ایجاد محتوا و کمپین هایی که این ارتباطات بسیار مهم را ایجاد می کند، آسان نیست. اینجاست که تحلیل مخاطب هدف مطرح می شود. به […]

آیا به دنبال یک استراتژی تجاری جدید و نوآور هستید تا رشد خود را به جلو سوق دهید؟ کلاه خود را آویزان کنید، کمربندهای ایمنی خود را ببندید و برای بلند کردن آماده شوید، ما در شرف ایجاد انقلابی در تعامل با مشتری با بازاریابی چرخ طیار هستیم. همانطور که هر برند جاه طلبی می […]

پادکست-را شروع-نکنید

ما اخیراً از 10 هزار بار دانلود پادکست های Ahrefs عبور کرده ایم و صادقانه فکر می‌کردم این 10 هزار آسان‌تر خواهد بود. منظورم این است که Ahrefs یک برند نسبتاً بالغ در صنعت سئو است و بیشتر کانال‌های ما به میلیون‌ها اندازه‌گیری می‌شوند: میلیون ها بازدید کننده از این وبلاگ، میلیون ها بازدید در […]

افزایش بازدید سایت وردپرس

در دنیای امروزی، وجود یک وب ‌سایت پویا و جذاب برای هر کسب و کار ضروری است. بازدید سایت وردپرس از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا این سیستم مدیریت محتوا (CMS) یکی از محبوب ‌ترین و قدرتمندترین ابزارهای ساخت وب‌ سایت است. در این مقاله، به بررسی راه‌ های افزایش بازدید سایت وردپرس خواهیم پرداخت. […]

خدمات تولید محتوای ویدیویی این روزها با توجه به راه‌های مختلف کسب درآمد از شبکه‌های مجازی، طرفداران زیادی دارد. تولید محتوا، تنها به‌صورت متنی نیست. در موارد بسیاری برای معرفی برند یا کسب و کار، علاوه بر محتوای متنی، به محتوای بصری هم نیاز است. این محتوای بصری می‌تواند یک گرافیک چشم نواز،‌ یک عکس […]

تاثیر محتوا در سئو سایت

از تاثیر محتوا بر سئو به چه میزان اطلاع دارید؟ چگونه محتوا می‌تواند به بهبود رتبه وب سایت شما کمک کند؟ اگر کمی در دنیای سئو و محتوا مطالعه داشته باشید احتمالا با این جمله بیل گیتس شنا هستید که محتوا پادشاه است. اما آیا در حال حاضر هم محتوا پادشاه است و ما در […]

چگونه سئو سایت خود را بالا ببریم؟ هر روزه میلیاردها نفر در سراسر جهان از طریق موتورهای جستجو به دنبال اطلاعات و خدمات سئو هستند که وب سایت ‌ها ارائه می ‌دهند. اما آیا وب سایت شما در نتایج این جستجوها قرار می ‌گیرد؟ یکی از راه ‌های کسب نفوذ در بازاریابی دیجیتال و جذب مخاطبان هدف، بهبود سئو (SEO؛ به معنای بهینه‌ سازی موتورهای جستجو) وب سایت شماست.
رپورتاژ دانشگاهی edu

رپورتاژ دانشگاهی (edu) چیست؟ فک کنید یک صفحه داریم روی که روی  گوگل ایندکس شده است. ما سعی کردیم گوگل صفحه ما را با اسم، عنوان یا مفهوم اجاره ویلا رامسر (صرفا یک مثال است) بشناسد. حال باید دیگران یعنی صفحات سایت های دیگر هم این صفحه سایت ما را صدا کنند. ولی با چه […]

رعایت فاصله و نیم فاصله برای مقالات یکی از نکات مهمی است که در هنگامی بازبینی توسط تیم سئو یاسئومی چک میشود. در اکثر مواقع این نکته توسط نویسندگان محترم رعایت نمی شود لذا این آموزش جهت توصیه به نویسندگان برای رعایت قواعد خاص در سئو برای شرکت یاسئومی است.
قیمت تولید محتوا یکی از چالش‌های پررنگ و اساسی بین نویسنده و کارفرما است. همواره برای محاسبه دستمزد تولید محتوا افراد، گروه‌ها و برندهای مختلف رویکردهای متفاوتی اتخاذ می‌کنند. این تنوع و چند دستگی باعث شده نتوان شاخص و معیار درستی برای قیمت تولید محتوا پیدا کرد و نظرات کارشناسی هم دال بر این قضیه است که برای در فرایند قیمت‌گذاری محتوا تضارب آرا و تنوع رویکرد وجود دارد. البته این اتفاق هم چندان دور از انتظار نیست. چراکه در هر سیستمی که شاخص‌های کیفی و کمی وجود داشته باشد و در نهایت باید قیمت نهایی تعیین شود، پیچیدگی تعیین قیمت به وجود می‌آید و نمی‌توان جلوی آن را گرفت.
زمانی که از پلتفرم اینستاگرام برای اهداف مرتبط با رشد کسب و کار خود استفاده می‌کنید، بسیار مهم است که توجه مخاطبان را جلب کرده و تعاملی پایدار با آنان داشته باشید. بهترین راه برای این که بتوانید در این پلتفرم موفق شوید، این است که ترفندهای تولید محتوا برای اینستاگرام را بشناسید. اما اطمینان از این که مخاطبان شما حتماً با پست‌های اینستاگرامی که منتشر می‌کندی ارتباط برقرار کرده و صفحه شما رشد می‌کند، کار ساده‌ای نیست. 
ایده‌های تولید محتوا یکی از گلوگاه‌های کاری بازاریابان محتوا و استراتژیست‌ها که در فرایند تولید محتوا به شدت به آن نیاز دارند. به همین خاطر از جمله برنامه‌های رایج تیم‌های محتوا و افراد درگیری این پروسه همین پیدا کردن ایده‌های خلاقانه تولید محتوا است. داشتن ایده‌های خلاقانه و اجرای درست آن می‌تواند به موفقیت تیم بازاریابی محتوایی کمک کند. هر چند بخش اعظمی از چیست و چرایی محتوای تولید شده در دستان استراتژیست‌هاست و در فرایند تدوین استراتژی سئو مشخص می‌شود. اما چگونگی و ساختاربندی آن می‌تواند همراه با آمیزه خلاقیت و نوآوری باشد. 

شیت سئو داخلی + آپدیت + کامنت + بکلینک دستی + برگه های عنوان و رپو شیت محتوا در یک شیت جدید به اسم سئو یاسئومی 1401(SEO_Yaseomi_Update_1401) اقدام شدند. تمامی ستون ها توضیح داده شده است. همه کارشناسان سئو باید دسترسی به شیت و سرچ کنسول پروژه ها داشته باشند. دسترسی سرچ کنسول برای آپدیت […]

امروزه تولید محتوا با گوشی یکی از فعالیت‌های روزمره تولیدکنندگان محتوا شده است. با پیشرفت موبایل‌ها و اضافه شدن اپلیکیشن‌های کاربردی به مارکت‌های اندروید و آیفون، قابلیت‌های تولید محتوا با موبایل بیش از پیش شده و برای کسانی که سیستم یا لپ‌تاپ ندارند و می‌خواهند در زمان کم محتوای با کیفیت تولید کنند خبر خوبی به شمار می‌رود. تولید محتوا با گوشی علاوه بر این که برای کسب‌وکار یک گزینه کاربردی به شمار می‌رود، برای علاقه‌مندان به این حوزه هم مزیت خوبی دارد و می‌توانند به راحتی درآمد قابل توجهی به دست بیاورند.

سفارش تولید محتوا به انگلیسی یکی از نیازهای مهم کسب‌وکارها و وب‌سایت‌هایی است که می‌خواهند وارد بازار خارجی شوند. در بازارهای جهانی به دلیل حجم بالای رقابت در سئو و کیفیت محتوای تولیدی توسط افراد متخصص هر حوزه، سفارش تولید محتوای انگلیسی سئو شده، با کیفیت، همراه با عکس و حرفه‌ای می‌تواند به عنوان یک […]

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070