خدمات سئو، طراحی سایت و … 09376996070

به روز رسانی محتوا: چگونه ترافیک خود را با موفقیت افزایش دهید

آنچه در این مقاله می خوانید:

تازه کردن محتوای موجود یک راه مطمئن و مقرون به صرفه برای بهبود ROI محتوای شما، گسترش دامنه آن و افزایش طول عمر آن است. بر اساس مطالعه اخیر HubSpot، 70 درصد از بازاریابان پیشرو دیجیتال، به روز رسانی محتوا را یکی از اولویت های اصلی خود می دانند.

تجدید محتوا با تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای موجود شما، به روز رسانی اطلاعات و به کارگیری آخرین شیوه های سئو، از جمله کلمات کلیدی جدید، شروع می شود. ثابت شده است که این روش ترافیک و تبدیل را افزایش می دهد، در حالی که هزینه های تولید محتوا را تا بیش از 80 درصد کاهش می دهد.

image of an iron on top of a paper with the words marketing strategy printed on it

اگر شما مانند اکثر بازاریابان دیجیتال هستید، همیشه به دنبال راه هایی برای تأثیرگذاری بیشتر و دسترسی به محتوای موجود خود هستید. به همین دلیل است 70 درصد از بازاریابان دیجیتال خبره که اخیراً مورد بررسی قرار گرفتیم گفت که تجدید محتوا یکی از اولویت های استراتژیک آنهاست. در واقع، بسیاری از بازاریابان محتوای با تجربه تا 80 درصد از زمان خود را به تجدید و بهینه سازی مداوم محتوای موجود خود اختصاص می دهند. این یک استراتژی اثبات شده برای حفظ عملکرد قویتر برای محتوای شماست – بدون اینکه نیازی باشد هر بار زمان و بودجه بیشتری برای ایجاد محتوای کاملاً جدید اختصاص دهید.

در این راهنمای نهایی، ما به مزایای تجدید محتوا و اینکه چگونه به حفظ رتبه محتوای شما کمک می کند نگاه می کنیم. ما همچنین برخی از نکات، ترفندها و ابزارهای برتر خود را برای اجرای استراتژی بهروزرسانی موفق محتوا پوشش خواهیم داد. و ما برخی از بینش ها را از تحقیقات بازار خود و همچنین داستان های موفقیت از مشتریان خود که با به روز کردن محتوای موجود خود به ارتفاعات جدیدی می رسند، به اشتراک خواهیم گذاشت.

رفرش محتوا چیست؟

همانطور که می دانید، تولید محتوای جدید اغلب فرآیندی زمان بر و پرهزینه است. در واقع، تیم بازاریابی متوسط 25 درصد از بودجه خود را صرف تولید محتوا می کند. در عین حال، این تلاشها بسیار مفید هستند، زیرا مطالعات نشان میدهد:

  • بازاریابی محتوا همان مقدار کسب و کار جدید را به عنوان تبلیغات سنتی ارائه می دهد، اما حداقل 62 درصد هزینه کمتری دارد.
  • بازاریابی محتوا حداقل 3 برابر بیشتر از تبلیغات سنتی سرنخ ایجاد می کند.
  • در مقایسه با تبلیغات پولی، بازاریابی محتوا بسیار متنوعتر است: به برندها کمک میکند تا به طیف وسیعتری از اهداف مهم دست یابند. آگاهی از برند، بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتری، فقط به نام چند.

الف به روز رسانی محتوا همه چیز در مورد افزایش این مزایا با افزایش طول عمر محتوای شما است. این منجر به بازگشت سرمایه بسیار بیشتر می شود و تضمین می کند که همان قسمت از محتوا به طور بالقوه برای سال های آینده به طور مداوم عملکرد خوبی دارد.

وقتی در مورد به روز رسانی محتوا صحبت می کنیم، به فرآیند به روز رسانی استراتژیک محتوای موجود شما اشاره می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که برای مخاطبان شما مرتبط، ارزشمند و جذاب است.

به طور خلاصه، همه چیز در مورد تقویت آنچه در حال حاضر دارید است. به جای اینکه اجازه دهید محتوای قدیمی به سادگی محو شود و به تدریج در رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) کاهش یابد، به طور مداوم جان تازه ای به آن می دهید.

چرا باید محتوای خود را به روز کنید؟

دلایل خوبی برای به روز رسانی محتوای شما وجود دارد. را بیش از 200 بازاریاب که در نظرسنجی اخیر ما شرکت کردند اینها را به عنوان 3 دلیل اصلی خود ذکر کرد:

  • صرفه جویی در زمان و بودجه: طراوت یا حتی استفاده مجدد از محتوای موجود به طور کلی شما را قادر می سازد تا در عرض چند روز به بازار (بازگشت) بروید، در مقایسه با به طور متوسط 100 روز طول می کشد برای ایجاد، ایجاد، ویرایش و انتشار محتوای کاملاً جدید.
  • رسیدگی به نگرانی های در حال تغییر مشتری: بازار شما دائما در حال تغییر است. محتوای شما باید با آنچه که امروز در ذهن مشتریان شماست همسو باشد – نه یک سال پیش.
  • توانایی ارائه محتوای یکسان در قالب های مختلف: اگر بتوانید همان محتوا را در قالبهای متعددی که به بخشهای مختلف میرسند، مجدداً استفاده کنید، از سرمایه گذاری در محتوای خود سود بیشتری خواهید برد.
  • مخاطب شما (به عنوان مثال، استفاده مجدد از بینش از یک پست وبلاگ محبوب برای ایجاد یک اینفوگرافیک سریع یا نقل قول برای پست های اجتماعی).
مشاهده این مطلب  مسیر تولید متن برای صفحات سایت (وب پیچ)

علاوه بر این اهداف مهم به روز رسانی محتوا، در اینجا موارد مهم دیگری وجود دارد که می توانید با به روز رسانی محتوای خود به آنها دست یابید:

1. بهبود تجربه کاربری

ارائه محتوای به روز با ایجاد اعتماد در مخاطبان، تجربه کاربری را افزایش می دهد. مهم نیست در چه صنعتی مشغول به کار هستید، اطلاعات دائما در حال تغییر است. آنچه امروز به عنوان بهترین عمل در نظر گرفته می شود، احتمالاً یک سال دیگر منسوخ خواهد شد. وقتی خوانندگان می بینند که محتوای شما به روز شده است، به احتمال زیاد به آن اعتماد می کنند و از آن ارزش کسب می کنند.

2. افزایش رتبه بندی و ترافیک SERP

گوگل محتوایی را در اولویت قرار می دهد که بر روی کاربر متمرکز باشد، به خصوص که “به روز رسانی محتوای مفید” خود را در اوت 2022 راه اندازی کرد. بخشی از تمرکز بر کاربر (همانطور که در بالا ذکر شد) به معنای ارائه اطلاعات دقیق و به روز است. به روز رسانی منظم محتوای خود به افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند. به نوبه خود، از آنجایی که ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب خواهید کرد تا 92 درصد از کل ترافیک ارگانیک به سایت هایی می رود که در صفحه اول SERP گوگل قرار دارند..

3. مرتبط ماندن در نتایج جستجو

تازه کردن محتوای شما به شما کمک می کند که در نظر خوانندگان شما مرتبط باقی بماند. هدف جستجو و کلمات کلیدی مرتبط با گذشت زمان تغییر می کند. با ممیزی و تنظیم مداوم محتوای خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که با آنچه مخاطبان شما واقعاً به دنبال آن هستند مطابقت دارد.

image of a phone with google search on the screen

چه زمانی محتوا را به روز کنیم؟

زمان بندی عامل مهمی برای دریافت بیشترین تاثیر از استراتژی به روز رسانی محتوا است. در اینجا دو علامت کلی وجود دارد که به شما میگوید چه زمانی محتوای شما از یک بهروزرسانی سود میبرد:

1. زمانی که محتوا قدیمی یا نامربوط است

محتوای قدیمی می تواند به اعتبار شما آسیب برساند و مخاطبان را از تعامل با وب سایت شما باز دارد. هر زمان که اطلاعات کلیدی تغییر می کند، به روز رسانی آن برای حفظ اعتبار ضروری است. این اطلاعات می تواند شامل عواملی مانند محصولات یا ویژگی های جدید یا تغییرات در صنعت یا اقتصاد شما به طور کلی باشد.

2. زمانی که می خواهید کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهید

بازاریابان دیجیتال برتر به طور مداوم در حال تحقیق برای شناسایی بهترین کلمات کلیدی و نظارت بر هدف جستجو هستند. از آنجایی که این عوامل در طول زمان تغییر می کنند، محتوای شما باید به روز شود تا با آخرین روند کلمات کلیدی هماهنگ شود.

چگونه محتوایی را شناسایی کنیم که نیاز به تجدید دارد؟

برای دقیق تر شدن نحوه تعیین زمان به روز رسانی محتوای خود، بیایید به تعدادی از عواملی که می توانید به طور مداوم بر آنها نظارت کنید نگاهی بیندازیم.

1. عملکرد محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید

تازه کردن محتوای شما به حفظ یا بهبود عملکرد آن بستگی دارد. بنابراین، ردیابی عملکرد محتوای شما ضروری است.

مشاهده این مطلب  تولید محتوا برای اینستاگرام

برای شناسایی محتوای ضعیف، معیارهای کلیدی مانند رتبه بندی جستجو و ترافیک صفحه را بررسی کنید. از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب ترجیحی خود برای به دست آوردن بینش ارزشمندی در مورد اینکه چه صفحاتی عقب مانده اند یا چه صفحاتی به اوج عملکرد خود رسیده اند و اکنون در حال کاهش هستند استفاده کنید.

2. تولید سرب

از ابزارهای تخصیص تجزیه و تحلیل و بازاریابی خود برای نظارت مستمر بر تعداد مخاطبینی که محتوای شما ایجاد می کند استفاده کنید. اگر قطعات محتوای خاصی آنطور که انتظار میرود، منجر یا تبدیل ایجاد نمیکنند، احتمالاً وقت آن رسیده است که بهروزرسانی شود. محتوای خود را با کلمات کلیدی مرتبط دوباره تنظیم کنید تا به افزایش تعامل کمک کنید.

3. اقتدار یا رهبری فکر

به عنوان یک بازاریاب، شما همچنین طیف وسیعی از ابزارها را برای ردیابی اعتبار دامنه خود در اختیار دارید. این بازتاب دقیقی است از اینکه محتوای شما چقدر برای مخاطبان و رقبا قابل اعتماد به نظر می رسد. وقتی می بینید که اعتبار دامنه شما شروع به کاهش می کند، این نشانه آن است که محتوای شما در حال از دست دادن ارتباط است. محتوای خود را با تنظیم مجدد آن با کلمات کلیدی مرتبط و ترکیب بینش های جدید که رهبری فکری شما را تقویت می کند، اصلاح کنید.

4. نفوذ اجتماعی

بازاریابان اغلب اهمیت تازه سازی محتوای رسانه های اجتماعی را نادیده می گیرند. این مهم است، اما، به عنوان پست های اجتماعی به اندازه 25 درصد از ترافیک ارگانیک. معیارهای تعامل محتوای اجتماعی شما به شما نشان می دهد که کدام پست مرتبط است و کدام پست. محتوای با عملکرد ضعیف را ویرایش کنید تا عملکرد آن را تغییر دهید. به عنوان مثال، سعی کنید یک تصویر یا اینفوگرافی (جدید) اضافه کنید، عنوان را به روز کنید یا هشتگ ها را اصلاح کنید تا با آخرین روند مطابقت داشته باشد.

انواع محتوایی که باید به روز شوند

از آنجایی که گوگل محتوای دقیق و مرتب به روز شده را دوست دارد، اساساً هر محتوایی که منتشر می کنید از نظارت منظم و به روز رسانی سود می برد. با این حال، اکثر بازاریابان دیجیتال استراتژی تازه سازی خود را بر روی انواع خاصی از محتوا متمرکز می کنند.

هنگام انتخاب نوع محتوا برای بازخوانی، چند فاکتور مهم را که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • کدام نوع محتوا بیشترین زمان و تلاش را برای ایجاد از ابتدا برای شما می گیرد؟ شما می توانید با به روز رسانی آن قطعات محتوا به جای شروع دوباره از ابتدا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.
  • کدام نوع محتوا برای استراتژی بازاریابی محتوای شما مهم است؟

برای اکثر بازاریابان دیجیتال، انواع محتوای زیر برای تازه کردن ایده آل است:

1. پست های وبلاگ

پست های وبلاگ اغلب ستون فقرات استراتژی محتوای یک وب سایت هستند. در میان کارشناسان بازاریابی دیجیتال که اخیراً مورد بررسی قرار گرفتیم، 59٪ گفتند که وبلاگ آنها با ارزش ترین کانال آنهاست. به روز رسانی و بهبود پست های وبلاگ خود به طور منظم به مرتبط و جذاب نگه داشتن محتوای شما کمک می کند. همچنین حجم کاری شما را کاهش می دهد: به جای نوشتن همه پست های جدید، احتمالاً محتوای موجود در وبلاگ شما زیاد است که می توان برای بهبود عملکرد آن دوباره کار کرد.

2. صفحات فرود

صفحات فرود نقشی حیاتی در تبدیل ها دارند، زیرا اغلب اولین برداشتی هستند که مشتری بالقوه هنگام ورود به سایت شما تجربه می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که صفحات فرود خود را به روز نگه دارید. این یعنی:

  • به روز رسانی محتوا برای اطمینان از صحت.
  • به کارگیری آخرین روش های فنی SEO برای بهبود عملکرد صفحات، مانند بهینه سازی برای موبایل و اطمینان از سرعت بارگذاری سریع.
  • حفظ ظاهر و احساسی تمیز و دلپذیر که باعث می شود مخاطبان شما بخواهند سایت شما را بیشتر کاوش کنند.
مشاهده این مطلب  بهبود عملکرد محتوا - راهنمای استراتژی نهایی

3. صفحات محصول

مهم نیست در کدام صنعت کار می کنید، محصولات شرکت شما احتمالاً هر از گاهی تغییر می کنند. به روز نگه داشتن توضیحات محصول با آخرین ویژگی ها و پیشرفت ها ضروری است. این شامل تنظیم کلمات کلیدی برای انعکاس آخرین روندها می شود، زیرا نیازها، ترجیحات و علایق مشتریان شما به طور مداوم در حال تغییر هستند.

چگونه محتوا را به روز کنیم؟

اگر فکر میکنید محتوای شما میتواند از یک بهروزرسانی استفاده کند، اما کاملاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، این راهنمای گام به گام را دنبال کنید تا به شما کمک کند از فعالیتهای بهروزرسانی محتوا حداکثر استفاده را ببرید:

1. یک ممیزی محتوا انجام دهید

مانند هر بخش دیگری از استراتژی بازاریابی محتوا، مهم است که هنگام انجام یک به روز رسانی محتوا، رویکرد مبتنی بر داده را در پیش بگیرید. با مرور آمار تخصیص تجزیه و تحلیل و بازاریابی خود در 12 ماه گذشته شروع کنید. این می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید کدام بخش از انتظارات و اهداف بازاریابی محتوا شما کم است.

انواع محتوایی را که دارای بیشترین پتانسیل برای بهبود هستند یا مهمترین نقش را در استراتژی کلی بازاریابی محتوای شما دارند، اولویت بندی کنید. اغلب، اینها دارایی هایی هستند که در گذشته عملکرد خوبی داشته اند، اما اخیراً شروع به سقوط در رتبه بندی SERP کرده اند.

2. به روز رسانی با اطلاعات تازه

با همکاری با یک سازنده محتوا که در استراتژی به روز رسانی محتوا به خوبی آشناست، شروع به اصلاح محتوا کنید. بیش از همه روی این عناصر تمرکز کنید:

  • هرگونه اطلاعات قدیمی محصول را جایگزین کنید: اطمینان حاصل کنید که تمام ارجاعات به محصولات شما منعکس کننده جدیدترین و به روزترین اطلاعات، مانند ویژگی های جدید منتشر شده است.
  • منابع قدیمی را جایگزین کنید: اگر محتوای شما حاوی ارجاعاتی به رویدادهای جاری (مانند همهگیری کووید) باشد، میتواند سن آنها را نشان دهد و سیگنالی ارسال کند که بقیه محتوا در گذشته گیر کرده است. آن مراجع را با مراجع به روزتر جایگزین کنید یا آنها را به محتوای “همیشه سبز” بیشتری تبدیل کنید که هرگز قدیمی نمی شود.
  • به روز رسانی سرفصل ها: به عنوان مثال، کلمه “به روز شده” را اضافه کنید یا به سال جاری در عنوان تازه شده پست وبلاگ خود اشاره کنید.

3. برای سئو بهینه سازی کنید

مطمئن شوید که بهترین شیوه های سئو را هنگام به روز رسانی محتوای خود به کار می گیرید، درست مانند زمانی که محتوای کاملا جدید ایجاد می کنید. این شامل:

  1. تنظیم تمرکز کلمه کلیدی: آخرین کلمات کلیدی، از جمله در عنوان پست و داده های متا را اعمال کنید. از توزیع قوی کلمات کلیدی جدید و قدرتمند اطمینان حاصل کنید، اما مطمئن شوید که کلمات کلیدی را نیز حفظ کنید که هنوز عملکرد خوبی دارند.
  2. به روز رسانی لینک های داخلی: همیشه حسابرسی کنید تا مطمئن شوید همه پیوندهای داخلی شما هنوز کار می کنند. پیوندهایی را به محتوای جدیدی که از تاریخ انتشار اصلی محتوای قدیمی منتشر کرده اید، اضافه کنید.
  3. به روز رسانی لینک های خارجی: مطمئن شوید که آخرین و معتبرترین اطلاعات موجود را ذکر می کنید. همه پیوندها را بررسی کنید و آنها را جایگزین کنید (همراه با هر آماری که ذکر می کنید) تا مطمئن شوید که به منابع دقیق پیوند می دهید.
  4. تمرکز بر تجربه کاربر: به یاد داشته باشید که محتوای خود را از همه نظر متمرکز بر کاربر نگه دارید. بخشی از این امر تضمین ظاهر و احساس مدرن است. از سرفصل ها و فضای خالی زیادی استفاده کنید تا محتوای خود را جذاب و خواندنی کنید. همه محتوا باید به طور خودکار برای موبایل بهینه شود.
مشاهده این مطلب  آنچه درباره منابع برای تولید محتوا باید بدانید

4. عناصر بصری را اضافه کنید

جذابیت بصری یک جزء کلیدی در افزایش تجربه کاربر است. هنگامی که متن خود را تازه می کنید، احتمالاً زمان خوبی برای تغییر به تصاویر و ابرداده های جدید است، به خصوص اگر تصاویر قدیمی شما کمی قدیمی به نظر می رسند.

سعی کنید عناصر چند رسانه ای مانند تصاویر، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و نمودارها را اضافه کنید تا محتوای خود را جذاب تر و قابل اشتراک گذاری کنید. فقط مطمئن شوید که تصاویر شما فشرده شده اند تا از کاهش سرعت بارگذاری صفحه خود جلوگیری کنید.

استراتژی های به روز رسانی محتوا

بهروزرسانی انتخابی داراییهای کلیدی در کتابخانه محتوای شما مکان خوبی برای شروع است. اما اگر میخواهید از استراتژی بهروزرسانی محتوای خود بیشترین بهره را ببرید، به رویکرد سیستماتیکتری کمک میکند. به همین دلیل است که بازاریابان دیجیتال باتجربه برای کمک به هدایت فعالیتهای خود به تعدادی از استراتژیهای مختلف بهروزرسانی محتوا تکیه میکنند. در اینجا برخی از توصیهشدهترین استراتژیهای بهروزرسانی برای افزایش عملکرد محتوای شما آورده شده است:

1. محتوای موجود را گسترش دهید

به جای اینکه صرفاً محتوا را منتشر کنید و آن را «تمام شده» در نظر بگیرید، محتوای خود را به عنوان یک «سند زنده» ببینید. این به این معنی است که فواصل منظمی را برای بررسی و به روز رسانی محتوای موجود خود تنظیم کنید. همیشه به دنبال راه هایی برای افزودن عمق جدید به محتوای موجود خود باشید.

به عنوان مثال، اگر شرکت شما تحقیقات بازار جدیدی انجام می دهد (یا اگر بینش های مهم بازار در دسترس قرار می گیرد)، مطمئن شوید که تمام محتوای شما به روز شده است تا منعکس کننده آخرین دانش باشد. به این ترتیب، از تضاد بین چندین محتوای سایت خود جلوگیری می کنید

2. محتوای قدیمی را دوباره هدف گذاری کنید

محتوای قدیمی را با تبلیغ از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا کانال های دیگر احیا کنید. این به افزایش دید و هدایت ترافیک به محتوای موجود شما کمک می کند. فقط مطمئن شوید که محتوایی که تبلیغ می کنید مرتبط و دقیق است. ممکن است لازم باشد قبل از هدفگیری مجدد آن را بهروزرسانی کنید.

3. صفحات مشابه را ادغام کنید

اگر دارایی های متعددی دارید که یک موضوع را پوشش می دهند، آنها را در یک منبع واحد و جامع، مانند کتاب الکترونیکی یا راهنمای نهایی، ادغام کنید.

این می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و رتبه اعتبار شما را افزایش دهد، که هر دو به طور مثبت بر عملکرد SERP شما تأثیر می گذارند. همچنین میتواند به شما کمک کند از «آدمخواری کلمات کلیدی» جلوگیری کنید، که زمانی اتفاق میافتد که داراییهای متعددی دارید که با خودشان رقابت میکنند.

4. محتوای قدیمی را تغییر کاربری دهید

هنگامی که یک دارایی محتوای قوی در کتابخانه خود دارید، می توانید با استفاده مجدد از آن، دامنه آن را افزایش دهید. این به معنای تبدیل محتوای یکسان به قالبهای چندگانه است که به اولویتهای رسانهای بخشهای مختلف مخاطبان شما پاسخ میدهد. استفاده مجدد به شما کمک می کند شبکه بزرگتری ایجاد کنید، بنابراین مشتریان بالقوه را در مراحل مختلف سفر خریدار هدف قرار دهید.

برای مثال، سعی کنید اطلاعات پستهای وبلاگ یا مقالات خبری خود را دوباره قالببندی کنید پادکست ها، فیلم ها، اینفوگرافیک ها یا کتاب های الکترونیکی. همچنین میتوانید از داستانهای موفقیت مشتری، بینشها و توصیههایی را دریافت کنید و آنها را در سایر داراییها، مانند پستهای وبلاگ یا خواندن طولانی، بگنجانید.

مشاهده این مطلب  نحوه استفاده از کیورد در محتوا

به روز رسانی موفق محتوا در عمل: چگونه شرکت با موفقیت 100000 صفحه را با خدمات محتوا جواد یاسمی به روز کرد

ما در طول سالها نمونه های موفق بسیاری از استراتژی های بهروزرسانی محتوا را در عمل دیدهایم. یکی از مشتریان ما، کترینگ سلپز، یک پلتفرم پیشرو آنلاین املاک و مستغلات، با موفقیت 100000 صفحه محتوا را با کمک جواد یاسمی به روز کرد.

کترینگ سلپز میلیون ها لیست دارایی را به عنوان صفحات جداگانه در پلت فرم خود نگهداری می کند. عملکرد SERP این صفحات را به دقت کنترل می کند تا از حداکثر دید اطمینان حاصل شود. پس از تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای خود، کترینگ سلپز حدود 100000 صفحه را شناسایی کرد که عملکرد ضعیفی داشتند و نتوانستند سطح مورد نظر ترافیک را جذب کنند.

به روز رسانی دستی بسیاری از صفحات بسیار پرهزینه و وقت گیر بود. بنابراین، کترینگ سلپز به کارشناسان بهروزرسانی محتوا در جواد یاسمی روی آورد. ما از پیشرفته ترین راه حل هوش مصنوعی خود برای به روز رسانی خودکار محتوا در مقیاس استفاده کردیم. پس از آن، هر صفحه به طور موثر توسط تیمی از ویراستاران انسانی بررسی شد تا اطمینان حاصل شود که محتوای تازهسازی شده دقیق، بهینه و کاملاً بر روی برند است.

در نتیجه همکاری ما در زمینه به روزرسانی محتوا، کترینگ سلپز تجربه کرد:

  • افزایش 14 درصدی در ترافیک ارگانیک
  • افزایش 16 درصدی در تبدیل درون صفحه
  • کاهش 80 درصدی هزینه تولید محتوا در هر صفحه.

جواد یاسمی با استفاده از هوش مصنوعی افزوده بهبودهای بازده بازاریابی خیره کننده ای را ارائه کرد. آقای سلطانی مدیر عامل در کترینگ سلپز گفت: این به ما برتری پایدار نسبت به رقابت داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، گزارش کامل ما را بخوانید چگونه جواد یاسمی به کترینگ سلپز کمک کرد تا 100000 صفحه محتوا را در مقیاس به روز کند، افزایش عمده ای در ROI و عملکرد ارائه می دهد.

image of a man in a meeting discussing content refresh

به روز رسانی محتوا: نکات کلیدی از گزارش مشترک جواد یاسمی با HubSpot

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین شیوه های بازاریابی محتوا، از جمله موثرترین رویکردهای به روز رسانی محتوا، جواد یاسمی اخیراً نظرسنجی را با همکاری پیشگامان بازاریابی ورودی در HubSpot انجام داده است.

ما بیش از 200 بازاریاب محتوای برجسته را مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم که 70 درصد آنها به روز کردن محتوای خود را رکن اصلی استراتژی بازاریابی محتوای خود می دانند.

یکی از کارشناسانی که با او صحبت کردیم، مردیث اوجرز، بنیانگذار در BambooWorx، گفت: “به سادگی، تازه کردن و استفاده مجدد از محتوا بخش اساسی یک استراتژی محتوا در هر شرایط بازار اگر تیم های محتوا بخواهند کارآمد و موثر اجرا شوند. تولید، توزیع و اندازهگیری محتوا منابع فشرده و پرهزینه هستند، بنابراین چه کسی نمیخواهد از هر ذره محتوا ارزش بیشتری دریافت کند، اگر بتواند به بهینه سازی یا همیشه سبز ادامه دهد؟

این امر به ویژه در شرایط سخت اقتصادی صادق است. «دوره رکود فشار مضاعفی بر منابعی مانند کاهش تعداد کار و بودجه وارد میکند، بنابراین این اقدامی هوشمندانه برای کاهش مضاعف بهروزرسانی و تغییر کاربری محتوای موجود است زیرا زمان و هزینه کمتری نسبت به ایجاد محتوای کاملاً جدید دارد. مردیث اضافه می کند.

کارشناس دیگری که با او صحبت کردیم، جوسلین چان، مدیر ارتباطات بازاریابی جهانی در Truspace در رابطه با ایجاد توازن بین تولید محتوای جدید و به روز رسانی محتوا، توصیه محکمی به همه بازاریابان محتوا داشت: “همیشه قانون پارتو را به کار ببرید: 20٪ را برای ایجاد چیزی جدید و 80٪ را در بسته بندی مجدد و توزیع هزینه کنید.”

همانطور که می بینید، بازاریابان پیشرو محتوا، به روز رسانی محتوا را نه یک فعالیت «ثانویه»، بلکه به خودی خود یک اولویت اصلی می دانند. بنابراین، زمان خوبی است که از خود بپرسید: آیا به اندازه کافی بر تجدید محتوای خود تأکید می کنید؟

مشاهده این مطلب  فاصله و نیم فاصله در محتوا

اگر عملکرد محتوای شما بهبود نیابد چه؟

اگرچه کارشناسان تا حد زیادی موافق هستند که به روز رسانی محتوا به سادگی منطقی است، مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ تضمینی برای موفقیت سریع در دنیای بازاریابی دیجیتال وجود ندارد.

برخی از فعالیتهای تازهسازی ممکن است نتوانند بهبود واضحی در عملکرد محتوای شما ایجاد کنند. در موارد دیگر، عملکرد محتوای شما ممکن است حتی پس از بهروزرسانی کاهش یابد.

ناامید نشو. همیشه به فعالیت های تازه خود به عنوان یک فرصت یادگیری نگاه کنید. اگر متوجه شدید که با بهینه سازی مستمر نمی توان محتوایی را نجات داد، به این فکر کنید که این مطلب در مورد علایق مخاطبان به شما چه می گوید.

عملکرد تنها راه تعیین یک تازه سازی موفق است. اما حتی یک بهروزرسانی ناموفق همچنان میتواند بینشهای ارزشمندی مانند موارد زیر ارائه دهد:

تمرکز کلمه کلیدی شما در واقع با هدف جستجوی مخاطبان شما هماهنگ نیست. به مرحله تحقیق برگردید و به آزمایش ادامه دهید.
موضوعات انتخابی شما دیگر مرتبط نیستند. زمان تولید محتوای جدید فرا رسیده است.
قالب انتخابی شما دیگر طنین انداز نیست. سعی کنید محتوای خود را در قالب های جدید تغییر دهید تا ببینید چه چیزی بهتر کار می کند.

هیچ وقت برای شروع تازه کردن دیر نیست

همانطور که می بینید، اصلاح محتوای موجود شما یک راه حل عملی و مقرون به صرفه برای به دست آوردن بازگشت سرمایه بهتر در محتوای اصلی شما است. این یک روش قابل اعتماد است که توسط بازاریابان و مارک های دیجیتال پیشرو در سراسر جهان استفاده می شود. بهترین از همه این است که برای شروع بهروزرسانی محتوای خود هرگز دیر نیست. حتی پستهای وبلاگ قدیمی و سایر داراییها نیز احتمالاً دارای بخشهای ارزشمندی هستند که میتوان با یک بهروزرسانی استراتژیک و یک کمپین هدفگیری مجدد، آنها را به سطح بعدی رساند.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد به روز رسانی محتوا هستید، یا در نظر دارید که از ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام یک به روز رسانی محتوای بزرگ در مقیاس استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا پست های وبلاگی وجود دارد که نباید آنها را به روز کنید؟

همیشه معیارهای عملکرد خود را دنبال کنید تا تعیین کنید آیا صفحه باید به روز شود یا خیر. به طور کلی، اکثر بازاریابان دیجیتال از این قانون پیروی میکنند: «اگر شکسته نشده است، آن را تعمیر نکنید». برخی از صفحات ممکن است از ادغام شدن با صفحات دیگر مشابه یا تغییر کاربری در قالب جدید سود بیشتری ببرند.

هر چند وقت یک بار باید پست های وبلاگ خود را به روز کنید؟

هیچ قانون یکسانی برای اینکه محتوا چقدر باید به روز شود وجود ندارد، اما مهم است که محتوای خود را به طور منظم به روز کنید. سعی کنید حداقل هر 6 ماه یک بار محتوای خود را بررسی کنید و در صورت نیاز به روز رسانی ها را اعمال کنید. بهروزرسانیها را براساس دادههای عملکرد محتوایتان اولویتبندی کنید. هر زمان که نام تجاری شما محصولات و ویژگی های جدیدی را منتشر کرد، همیشه به روز رسانی ها را اعمال کنید.

چرا تجدید محتوا برای سئو مهم است؟

محتوای تازهسازیشده دقیقتر و بهروزتر است، به این معنی که بیشتر کاربر محور است. این یک عامل کلیدی است که بر رتبه بندی SERP محتوای شما تأثیر می گذارد. گوگل محتوای مفید، با کیفیت و دقیق را در اولویت قرار می دهد. در عین حال، بسیاری از خوانندگان ترجیح می دهند روی محتوایی کلیک کنند و با آن درگیر شوند. این به تقویت اعتبار دامنه شما کمک می کند، که بر رتبه سئوی شما نیز تأثیر مثبتی دارد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است
تولید محتوا برون سپاری قرار است روندی تعیین کننده در سال 2024 باشد. در حال حاضر، 75 درصد از کسب و کارها...
آینده هوش مصنوعی مولد: چهار نظر متخصص
احتمالاً در مورد همه ی سر و صدایی که پیرامون هوش مصنوعی Generative وجود دارد شنیدهاید. این موضوع NFTها...
راهنمای تخصصی برای ایجاد خلاصه محتوای عالی
در دنیایی که تقاضا برای محتوای باکیفیت بیشتر از همیشه است، خلاصه محتوا میتواند به شما کمک کند محتوایی...
ارزش محتوای محلی خود را با این KPIها کشف کنید
چرا بومی سازی محتوا اهمیت دارد؟ الف مطالعه بزرگ بین المللی اخیر بینش مهمی را نشان داد: 65 درصد از مصرف...
چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030? هوش مصنوعی...
بازاریابی محتوای خود را با خدمات سئو حرفه ای تقویت کنید
به طور خلاصه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی برای بازاریابی محتوای ورودی موفق است. با این...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070