در طول سالها تجربه خود در بازاریابی محتوا، بسیاری از برندها را دیدهایم که با همان ۶ چالش مبارزه میکنند: ثبات محتوا، آگاهی از برند، تمرکز مخاطب، سئو، هزینهها و رقابت.
ما خدمات استراتژی بازاریابی محتوای خود را توسعه دادهایم تا به برندها کمک کنیم بر آن چالشها غلبه کنند و به نتایج چشمگیری دست یابند، مانند افزایش تبدیل صفحه برای PropertyGuru تا 16٪ و در عین حال کاهش هزینههای بهروزرسانی محتوا تا 80%. بیاموزید که چگونه خدمات استراتژی محتوای ما می تواند به شما کمک کند تا به اهداف بازاریابی محتوای خود برسید.
آیا نام تجاری شما دارای سند است استراتژی بازاریابی محتوا در محل؟ اگر چنین است، تبریک می گویم! شما در اقلیت شاد هستید: تحقیقات فقط این را نشان می دهد 40 درصد از بازاریابان یک استراتژی بازاریابی محتوای رسمی دارند. اگر شما مانند 33 درصد از بازاریابان هستید، به نوعی یک استراتژی دارید، اما به طور کامل اجرا نشده است. یا شاید شما جزو 27 درصد بازاریابان هستید که می گویند اصلاً استراتژی محتوایی ندارند.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا بسیاری از بازاریابان برای ایجاد یک استراتژی محتوای قوی تلاش می کنند. اغلب، برای همگام شدن با لیست بی پایان کارهای دیگری که باید در یک روز انجام دهید، کار بسیار زیادی است. در بسیاری از موارد – به ویژه در بین برندهای با رشد سریع – تیمهای بازاریابی به سادگی فاقد منابع، تجربه یا شبکه هستند تا به تنهایی یک استراتژی مؤثر ایجاد کنند.
اینها تنها چند مورد از دلایلی است که چرا بسیاری از برندهای سریعالرشد جهان اکنون به خدمات استراتژی محتوای حرفهای javadyasemi متکی هستند. در زیر، میخواهیم رایجترین چالشهای مرتبط با استراتژی را که به مشتریانمان کمک میکنیم بر آنها غلبه کنند، با شما به اشتراک بگذاریم و نشان دهیم که چگونه رویکرد ما به استراتژی محتوا میتواند به شما در دستیابی به محتوای بیشتر کمک کند.
استراتژی محتوا چیست؟
وقتی در مورد الف صحبت می کنیم استراتژی محتوا، منظور من این است:
مجموعهای از اصول راهنما که به شما کمک میکند محتوای خود را برنامهریزی، توسعه و مدیریت کنید – متن، ویدیو، تعاملی یا موارد دیگر در همه کانالهایی که برای دسترسی به مخاطبان خود استفاده میکنید.
یک استراتژی محتوا به شما یک رویکرد ساختاریافته برای ایجاد، مدیریت و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و جذاب می دهد تا بتوانید مخاطبان مناسب برای برند خود را جذب کنید.
هدف اصلی آن همسویی با اهداف تجاری شماست نیازهای مخاطب شما. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که محتوای شما هویت برند شما را منعکس می کند و با مشتریان بالقوه و فعلی شما طنین انداز می شود.
ایجاد یک استراتژی محتوای موثر یک کار پیچیده است که شامل موارد زیر است:
- قابلیت های تحقیق عمیق: این به معنای دسترسی به آخرین ابزارها و منابع برای انجام است سئو و تحقیق کلمات کلیدی، تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید و به طور مداوم محتوای خود را بهینه کنید.
- تخصص بازار و برندسازی: شناسایی ترجیحات، نیازها و علایق مخاطبان شما به تجربه نیاز دارد یک لحن متمایز از صدا و سبک برای برند خود ایجاد کنید، برای ایجاد شخصیت های خریدار و بهترین کانال ها و قالب ها را برای مطابقت با اهداف بازاریابی محتوای خود انتخاب کنید.
- تحلیل روند: اگر شما مانند اکثر بازاریابان هستید، روند اصلی بازاریابی که از آن آگاه هستید همین است 80 درصد از تیم های بازاریابی بیش از حد کار می کنند و پرسنل کمی دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً زمانی برای به روز بودن در مورد روندهای بازاریابی دائمی در حال تغییر ندارید. از سوی دیگر، استراتژیست های محتوای حرفه ای بخش بزرگی از انرژی خود را صرف شناسایی و پیشی گرفتن از آخرین روندها و تکنیک ها می کنند.
چرا استراتژی محتوا اینقدر مهم است؟
در تجربه ما، یک استراتژی قوی چیزی است که همه بازاریابان موفق محتوای مشترک دارند. برندهای متمرکز بر استراتژی برای ایجاد روایتهای قانعکننده و تجربیات محتوای غنی که اطلاعات، تعامل و الهامبخش است، مجهزتر هستند.
یک استراتژی همچنین راهنمایی هایی را برای چگونگی پاسخ به شرایط متغیر بازار ارائه می دهد. این یک کتاب بازی در اختیار شما قرار می دهد که چگونه داده های خود را تفسیر کنید و تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.
اما ایجاد یک استراتژی محتوا یک شبه اتفاق نمی افتد. و به دانش تخصصی نیاز است تا همه چیز را از روی زمین شروع کنیم، به همین دلیل است که ما چنین نیاز شدیدی به خدمات استراتژی محتوایی که ارائه می دهیم می بینیم. در زیر، ما به 6 دلیل اصلی که بازاریابان برای حمایت از استراتژی محتوای خود به ما مراجعه میکنند – و آنچه که به آنها توصیه میکنیم نگاه میکنیم.
6 دلیل برای اینکه بازاریابان به خدمات استراتژی محتوا نیاز دارند
در طول سال ها، ما با صدها برند برای بهبود استراتژی محتوای آنها کار کرده ایم. یک چیز واضح است: هیچ دو برندی هرگز شبیه هم نیستند. هر کدام یک داستان منحصر به فرد دارند و لحن صدا، و هر کدام با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. اما بسیاری از این چالش ها در 6 دسته زیر قرار می گیرند. اینها 6 دلیلی است که ما اغلب از برندهایی می شنویم که برای کمک به استراتژی محتوای خود به ما مراجعه می کنند.
1. دستیابی به ثبات در محتوای خود
آیا هیچ یک از این چالش ها برای شما آشنا به نظر می رسد؟
- محتوای ما ترکیبی از قدیمی و جدید است.
- «در طول سالها افراد مختلف زیادی وجود داشتهاند که محتوای ما را ایجاد کردهاند و همه به یک سبک نیستند.»
- “نام تجاری ما در حال رشد است و محتوای قدیمی ما دیگر نشان دهنده آن چیزی نیست که ما هستیم.”
- “ما محتوای جدید را به اندازه کافی برای افزایش مخاطب ثابت پست نمی کنیم.”
اگر چنین است، پس احتمالاً نام تجاری شما با مشکل ثبات مواجه است. این یکی از مهمترین دلایلی است که بازاریابان برای پشتیبانی به ما مراجعه می کنند. در این صورت کاری که ما انجام می دهیم این است:
- لحن صدای خود را مشخص کنید: ما با مشتریانمان طوفان فکری می کنیم تا راهنماهای سبک نوشتاری، دستورالعمل های نام تجاری و اسناد لحن صدا ایجاد کنیم که اطمینان حاصل شود که تمام محتوای شما یکسان است و به طور واضح با صدای برند شما نوشته شده است.
- ایجاد یک تقویم محتوا: همه ما می دانیم که تولید محتوای جدید چقدر طول می کشد، اما محتوای جدید تنها بخشی از استراتژی محتوای شما است. ما با مشتریان خود برای توسعه خطوط لوله محتوای واقعی و
- ایجاد یک تقویم محتوا کار می کنیم. این تضمین میکند که هیچیک از وظایف مهم (از جمله بهینهسازی محتوا) را نادیده نگیرید و خروجی محتوای جدید خود را با سرعتی منظم و مکرر در جریان نگه میدارد.
- کتابخانه محتوای خود را ممیزی کنید: محتوایی را شناسایی میکنیم که کار میکند و هر چیزی را که نیاز به بهروزرسانی و بهینهسازی دارد، پرچمگذاری میکنیم. محتوای ضعیف قدیمی را دور بریزید و از اول شروع کنید؟
- هرگز! با تجدید محتوا به آن جان تازه ای بدهید. ما حتی ابزارهای هوش مصنوعی داریم که این کار را بسیار سریع می کند، مانند زمان ما 100000 لیست دارایی برای PropertyGuru به روز شده است، رتبه بندی Google SERP خود را 14٪ افزایش داده و هزینه های تولید محتوا را 80٪ کاهش می دهد.
2. افزایش آگاهی از برند
در مورد این چالش ها چطور؟
- هیچ کس نام تجاری یا محصول ما را در Google جستجو نمی کند.
- “ما استراتژی بک لینک نداریم.”
- ما تقریباً برای همه دید خود به تبلیغات جستجوی پولی متکی هستیم.»
به نظر می رسد برند شما آن آگاهی را که شایسته آن است افزایش نمی دهد. این چیزی است که ما توصیه می کنیم:
- یک استراتژی سئو قوی ایجاد کنید: سئو باید در هر مرحله از شما گنجانده شود تولید محتوا فرآیند ما در زیر بیشتر در مورد این صحبت خواهیم کرد.
- تبدیل تعادل با آگاهی از برند: همهی ما میخواهیم با محتوای خود جذب مشتری کنیم، اما آیا محتوای متمرکز بر تبدیل واقعاً همان چیزی است که مخاطبان ما به دنبال آن هستند؟ احتمالا نه. فعالیت های محتوایی خود را بین تبدیل و آگاهی از برند متعادل کنید. این یک سرمایه گذاری بلند مدت است که نتیجه خواهد داد.
- ایجاد سفیران برند: گزینه های خود را برای استقرار محتوای تولید شده توسط کاربر، محتوای تأثیرگذار و محتوای کارمند-سفیر کاوش کنید.
- تمرکز بر داستان سرایی: با تولیدکنندگان محتوای حرفه ای که می دانند چگونه یک داستان خوب تعریف کنند، کار کنید. این بهترین راه برای زنده کردن نام تجاری و به یاد ماندنی کردن پیام شما است.
3. درک مخاطبان هدف خود
در اینجا چند چالش دیگر وجود دارد که اغلب با آنها روبرو می شویم:
- “ما نمی دانیم کدام موضوعات برای مخاطبان ما مهم هستند.”
- “ما زمان، تخصص یا ابزاری برای انجام تحقیقات بازار نداریم.”
- “ما وارد بازار جدیدی می شویم، اما نمی دانیم مخاطبان جدید ما چه انتظاراتی دارند.”
آیا شما هر یک از آن چالش ها را تجربه می کنید؟ به مخاطبان خود را بهتر بشناسید، این چیزی است که ما توصیه می کنیم:
- تجزیه و تحلیل بازار حرفه ای انجام دهید: تحلیل بازار هدف یک کار مهم و در عین حال وقت گیر است. شما نمی خواهید آن را اشتباه بگیرید، اما ممکن است زمان لازم برای انجام آن را به درستی نداشته باشید. ما مشتریان خود را با مشاوران باتجربه ای مرتبط می کنیم که از آنها در طول فرآیند پشتیبانی می کنند، چه بخواهید بخشی از تحقیقات بازار خود را برون سپاری کنید یا تمام.
- ایجاد پرسونای خریدار: جزئیات را توسعه دهید شخصیت های خریدار که بر اساس تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل داده ها و داده های شخص اول، از جمله اطلاعات حساب، نظرسنجی ها و بازخورد مشتری است.
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها به روش صحیح: ما میتوانیم به شما کمک کنیم تا گزینههای جذاب و کاربرپسند را برای مشتریان خود ایجاد کنید تا اطلاعات آنها را ارائه دهید. و ما دانش لازم را داریم تا به شما کمک کنیم تحلیل بازار خود را تجزیه و تحلیل کنید و بیشترین بهره را ببرید.
- بومی سازی را در استراتژی خود بگنجانید: تلاش برای گسترش به یک زبان جدید یا بازار منطقه ای؟ استعداد شبکه ما شامل بومی است بومی سازی محتوا متخصصانی که به بیش از 50 زبان کار می کنند. ما همچنین ترکیبی از بومی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی و کنترل شده توسط انسان را ارائه می دهیم تا این فرآیند سریع و موثر باشد.
4. تسلط بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
وقتی صحبت از سئو به میان میآید، سؤالات زیادی مانند زیر میشنویم:
- برخی از محتوای ما به خوبی انجام می شود، اما ما مطمئن نیستیم که چرا سایر قطعات بی اثر می شوند.
- ما فاقد زمان، ابزار و تخصص برای انجام تحقیقات مؤثر کلیدواژه هستیم.
- “ما مطمئن نیستیم که آیا تاکتیک های سئو ما واقعا موثر هستند.”
اگر از عملکرد سئو خود راضی نیستید، خبر خوب این است که به معنای واقعی کلمه همیشه کاری وجود دارد که می توانید برای بهبود آن انجام دهید. در اینجا چند مکان خوب برای شروع وجود دارد:
- تحقیقات سئوی خود را برون سپاری کنید: سئو سزاوار توجه زیادی است و این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در بهبود عملکرد بازاریابی محتوای خود انجام دهید. بنابراین، این ایده خوبی است که یک متخصص سئو با تجربه و حرفه ای در کنار خود داشته باشید. اما استخدام یک متخصص سئو تمام وقت معمولاً بسیار گران است و بسیاری از برندها نیازی به پشتیبانی تمام وقت سئو ندارند. بهترین گزینه این است که تحقیقات سئوی خود را به یک متخصص سئو اثبات شده مانند آنهایی که در شبکه ما هستند برون سپاری کنید.
- اولویت بندی کیفیت محتوا: کلمات کلیدی بسیار مهم هستند، اما عامل اصلی تعیین کننده برای اینکه چه کسی در رتبه اول گوگل قرار می گیرد، کیفیت محتوا است. ما مشتریان خود را با بهترین تولیدکنندگان محتوا مرتبط میکنیم که نه تنها بهترین شیوههای SEO را اعمال میکنند، بلکه محتوایی را نیز ایجاد میکنند. مفید، قابل اعتماد و کاربر محور – دقیقاً همان چیزی که گوگل می گوید به دنبال آن است.
- از جدیدترین ابزارهای سئو استفاده کنید: متخصصان سئو ما علاوه بر تخصص خود به جدیدترین ابزارهای تحقیقاتی نیز دسترسی دارند. آنها می دانند که بر اساس اهداف سئوی شما، چه معیارهایی را برای ارائه بینش های مورد نیاز خود دنبال کنند.
5. کاهش هزینه های بازاریابی محتوا
با کاهش بودجه بازاریابی در سرتاسر جهان، بازاریابان مایلند تا جایی که ممکن است هزینه های خود را کاهش دهند. شاید بتوانید با برخی از این نگرانی ها ارتباط برقرار کنید:
- جستجوی پولی به ما نتایج می دهد، اما بسیار گران است.
- ایجاد محتوای جدید آهسته، زمان بر و پرهزینه است.
- ما برای فعالیت های بازاریابی محتوای خود به ROI قابل پیگیری نیاز داریم.
ما اهمیت کنترل فعالیت های بازاریابی محتوای شما را درک می کنیم. استراتژیست های محتوای ما اقدامات صرفه جویی در هزینه مانند موارد زیر را توصیه می کنند:
- کارهای وقت گیر را خودکار کنید: ما طیف کاملی از ابزارهای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهیم که کارهای تکراری و وقت گیر را سرعت می بخشد.
- استفاده مجدد و به روز رسانی محتوای موجود: طول عمر محتوای خود را افزایش دهید و بازگشت سرمایه خود را با استفاده مجدد، استفاده مجدد و به روز رسانی محتوای موجود به جای شروع مجدد هر بار افزایش دهید. متخصصان ما می توانند به شما کمک کنند تا استراتژی مناسب به روز رسانی محتوا را در جای خود قرار دهید.
- از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنید: مطمئن شوید که در اولین تلاش بهترین نتایج ممکن را دریافت می کنید. به همین دلیل است که ما تمام سازندگان محتوای خود را قبل از اینکه آنها را با مشتریان خود وصل کنیم، به طور کامل از قبل نمایش داده و از آن استفاده می کنیم. تنها با کار کردن با استعدادهای تایید شده، میتوانیم تضمین کنیم که آنها کیفیت مناسب را بدون اتلاف وقت شما در رفت و آمد بیش از حد ارائه میدهند.
6. پیشی گرفتن از رقبا
در نهایت، نگرانیهای زیادی در مورد چگونگی ایجاد محتوای رقابتیتر میشنویم. برندهای جدید به طور مداوم وارد بازار شما می شوند. برای حفظ و رشد سهم بازار خود تلاش بی وقفه ای می طلبد. برخی از رایج ترین نگرانی هایی که می شنویم عبارتند از:
- رقبای ما به طور مداوم در کلمات کلیدی مهم از ما پیشی می گیرند.
- “ما در حال تلاش برای به رسمیت شناختن نام تجاری در یک بازار شلوغ و رقابتی هستیم.”
این چیزی است که ما توصیه می کنیم:
- رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید: دانش قدرت است. هرچه بیشتر در مورد رقبای خود و استراتژی های آنها بدانید، آمادگی بیشتری برای پیشی گرفتن از آنها خواهید داشت. استراتژیست های محتوای ما به شما کمک می کنند تا تجزیه و تحلیل دقیق رقبا را انجام دهید و کلمات کلیدی، موضوعات و کانال هایی را که بیشترین پتانسیل را ارائه می دهند شناسایی کنید.
- از نقشه برداری محتوا استفاده کنید: از نقشه برداری محتوا استفاده کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما در هر مرحله از سفر خریدار، منجر به جذب مشتری می شود. ما می توانیم به شما کمک کنیم محتوای فعلی خود را ترسیم کنید، شکاف ها را شناسایی کنید و برنامه ای برای بهینه سازی ایجاد کنید.
- ارائه یک تجربه محتوای منحصر به فرد: محتوای خود را با ابزارهای اتوماسیون شخصی سازی کنید تا تجربه ای مناسب ایجاد کنید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند.
استراتژی های محتوای موفق در زندگی واقعی
برای نشان دادن مزایایی که استراتژی بازاریابی محتوای مناسب می تواند ارائه دهد، می خواهیم چند داستان موفقیت در زندگی واقعی را به اشتراک بگذاریم:
PropertyGuru
PropertyGuru رهبر بازار آسیا در زمینه املاک و مستغلات آنلاین است که مجموعه ای از بازارهای املاک، راه حل های فین تک و راه حل های داده و نرم افزار (SaaS) را اداره می کند.
از آنجایی که بازارهای آنها توضیحاتی را برای میلیونها ملک فهرست میکنند، تازه کردن محتوای آنها برای انجام تنظیمات حتی جزئی، کاری بسیار زمانبر است. آنها به javadyasemi برای یک مشارکت استراتژیک در مورد چگونگی رسیدگی به این وظیفه مهم تا حد امکان کارآمد نزدیک شدند.
javadyasemi طرحی را برای ممیزی محتوای PropertyGuru، شناسایی صفحاتی که نیاز به رفرش دارند، استفاده از فناوری هوش مصنوعی ما برای بازخوانی محتوا به صورت انبوه و سپس بررسی کامل محتوای به روز شده برای اطمینان از کیفیت، توسعه داده است. این طرح یک موفقیت بزرگ بود و در نتیجه 16% افزایش تبدیل در صفحه، 14% ترافیک بیشتر برای صفحات به روز شده و 80% صرفه جویی در هزینه در مقایسه با به روز رسانی دستی.
Bjorn Sprengers مدیر عامل PropertyGuru گفت: “javadyasemi با استفاده از هوش مصنوعی افزوده شده بهبود بازگشت سرمایه بازاریابی خیره کننده ای را ارائه کرد. این به ما برتری پایداری نسبت به رقابت داده است.
بلومریچ
بلومریچ یک راه حل قدرتمند شخصی سازی بازاریابی برای خرده فروشان تجارت الکترونیک در سراسر اروپا، آسیا و آمریکای شمالی ارائه می دهد. به دلیل مخاطبان بین المللی گسترده خود، آنها به یک استراتژی سریع و مقیاس پذیر نیاز داشتند بومی سازی محتوا.
در اینجا چیزی است که رئیس بخش بازاریابی منطقه ای EMEA بلوم ریچ، آلن منارد، در مورد استفاده از خدمات محلی سازی محتوای استراتژیک از javadyasemi گفت:
javadyasemi به ما کمک می کند محتوای خود را با سرعتی بومی سازی کنیم که به تنهایی قادر به دستیابی به آن نبودیم. تنها در عرض 1 سال، آنها به ما کمک کردند تا وب سایت انگلیسی زبان خود را به آلمانی و فرانسوی بومی سازی کنیم. آنها همچنین به ما کمک کردند تا حدود 20 مقاله سفید را بومی سازی کنیم و وبلاگ های جدیدی را برای آن زبان ها راه اندازی کنیم. به لطف javadyasemi، میتوانیم محتوا را در عرض ۱ هفته یا کمتر بومیسازی کنیم.
در نتیجه، Bloomreach اکنون افزایش می دهد 3 برابر سرنخ بیشتر در منطقه EMEA و می گوید که به لطف رویکرد محلی جدید خود، افزایش قابل توجهی در آگاهی از برند را تجربه کرده اند.
Studytube
Studytube یک پلت فرم دیجیتال همه کاره برای یادگیری و توسعه است. هنگامی که آنها اخیراً در منطقه DACH گسترش یافتند، به بینش بازار و یک استراتژی محتوای جدید برای دستیابی به مشتریان در آنجا نیاز داشتند. هاکار سیدیک، رئیس تولید تقاضای جهانی در Studytube گفت:
javadyasemi ما را با یک استراتژیست بازاریابی با تجربه در پلتفرم خود مرتبط کرد. ما با آنها کار کردیم تا یک برنامه محتوا برای 3 تا 6 ماه آینده ایجاد کنیم و تصمیم بگیریم که کدام نوع محتوا ایجاد شود. هنگامی که ما آن طرح را انجام دادیم، javadyasemi نویسندگان مستقلی را که برای ایجاد محتوا نیاز داشتیم فراهم کرد. javadyasemi چیزی بیش از یک تامین کننده برای ما است. آنها شریکی هستند که واقعاً به ما کمک می کنند تا بر چالش ها غلبه کنیم و استراتژی محتوای خود را بهبود دهیم.
به لطف مشارکت استراتژیک خود با javadyasemi ،Studytube اکنون حداقل قادر به انتشار است 5 پروژه محتوای جدید هر ماه هاکار گفت که به لطف حمایت javadyasemi، تبلیغات و کتاب های الکترونیکی تیمش در منطقه DACH بلافاصله شاهد افزایش 80 درصدی در تبدیل، که همچنان به رشد خود ادامه می دهد.
در ارائه دهنده خدمات استراتژی محتوا به دنبال چه چیزی باشید
بر اساس همکاری های موفق ما با شرکت های در حال رشد سریع مانند PropertyGuru، Bloomreach، Studytube و دیگران، ما می دانیم که کدام خدمات استراتژیک بیشترین ارزش را برای برندهایی مانند این دارند.
اگر به دنبال آژانس استراتژی محتوا، مشاوره استراتژی محتوا یا ارائهدهنده خدمات استراتژی محتوا هستید، در اینجا برخی از خدماتی که فکر میکنیم مهمترین آنها برای بررسی هستند آورده شده است:
- تجربه گسترده و سابقه مشتریان راضی در صنعت شما.
- شبکه استعدادی گسترده ای از متخصصان تولید محتوا آزاد، از جمله سازندگان محتوا، ویراستاران، متخصصان بومی سازی، استراتژیست های محتوا، استراتژیست های سئو و طراحان گرافیک.
- یک پلتفرم آنلاین که گردش کار ایجاد محتوای شما را ساده می کند و به شما امکان می دهد به طور تعاملی مستقیم با سازندگان محتوای خود همکاری کنید.
- دسترسی به آخرین فناوری بازاریابی، از جمله ابزارهای هوش مصنوعی، ابزارهای SEO و تجزیه و تحلیل وب و ابزارهای تحقیقات بازار.
- مدیران اختصاصی موفقیت مشتری که به عنوان تنها نقطه تماس شما عمل می کنند و همه فعالیت های محتوایی شما را هماهنگ می کنند.
- قیمت گذاری شفاف بر اساس نرخ های از پیش توافق شده.
به دنبال شریک بازاریابی محتوای مناسب هستید؟
آیا علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد این هستید که چگونه رویکرد منحصر به فرد ما در استراتژی بازاریابی محتوا می تواند به برند شما کمک کند تا به اهداف خود دست یابد – به طور مداوم، سریع و با بودجه؟
اینجا را کلیک کنید بیاموزید که چرا ما برای کیفیت، خدمات مشتری و تخصص در بازاریابی محتوا انتخاب ارجح هستیم و بهترین شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت در ایران هستیم.