خدمات سئو، طراحی سایت و … 09376996070

ایجاد یک جریان کاری قوی برای ایجاد محتوا: 7 مرحله ضروری

آنچه در این مقاله می خوانید:

آیا تا به حال احساس کرده اید که ذهن بازاریابی شما مملو از یادداشت های Post-it پراکنده عجولانه، تخته های سفید خط خورده و لیست های بی پایان کارهایی است که در زیر قهوه پنجم نادرست روز مدفون می شوند؟ شما در جای مناسب هستید! این راهنما به شما کمک می کند تا در هر مرحله از گردش کار بازاریابی محتوای خود تسلط داشته باشید و در عین حال خطرات یا تنگناها را در سراسر فرآیندهای انتها به انتها به حداقل برسانید.

ما همچنین نکاتی را در مورد چگونگی سرمایه گذاری از موفقیت ها و مشخص کردن زمینه های بهبود در حین تکامل استراتژی ارائه خواهیم داد. ما به شما کمک میکنیم بفهمید که چگونه میتوانید بیشترین بهره را از تیم خود ببرید، اهداف خود را اولویتبندی کنید و به طور کلی اردکهای بازاریابی محتوای خود را در یک ردیف خوب قرار دهید.

بگذارید بازی ها شروع شوند!

a photo of two people discussing their content creation workflow

گردش کار تولید محتوا چیست؟

گردش کار ایجاد محتوای شما مجموعه ای از کارها و فعالیت هایی است که شما و تیمتان باید دنبال کنید تا کارهای خود را حفظ کنید استراتژی بازاریابی محتوا به طور موثر و کارآمد اجرا شود. این مکانی است که وقتی افراد شما باید بدانند چه چیزی و چه زمانی از آنها نیاز است به آن اشاره می کنید. این نقشه راه گام به گام مفیدی است که تضمین میکند هر قسمت از محتوا تحقیق، پالایش، بهینهسازی، تغییر کاربری، انتشار، تقویت، تبلیغ و به طور کلی فرصت درخشش داده میشود.

بدون استحکام تولید محتوا گردش کار وبلاگها، مطالعات موردی، کمپینهای بازاریابی ایمیلی و غیره به احتمال زیاد سفر خود را با پای عقب شروع میکنند. و اینجاست که چرا

چرا به یک گردش کار تولید محتوا نیاز دارید؟

فرآیندهای قابل پیگیری را مدیریت کنید

یک گردش کار ایجاد محتوا به خوبی تعریف شده بلیط طلایی شما برای ایجاد محتوای ساده و توزیع. این فقط در مورد مدیریت و تخصیص وظایف نیست. این در مورد سازماندهی مجموعهای از فرآیندهای قابل ردیابی است که اطمینان حاصل میکند که هر عنصر، از ایدهپردازی تا انتشار، بهینهسازی و در نظر گرفته شده است.

مراحل توسعه محتوا را شناسایی کنید

راه اندازی یک گردش کار ایجاد محتوا به شما امکان می دهد که دارایی های خود را به مراحل مختلف تقسیم کنید: تحقیق، تهیه پیش نویس، ویرایش، طراحی و ارتقاء. هر مرحله دارای چالش ها و الزامات منحصر به فرد خود است. شناسایی این مراحل نه تنها امکان تخصیص موثر منابع را فراهم می کند، بلکه به تشخیص و هموارسازی تنگناها نیز کمک می کند.

از ناهماهنگی در تولید محتوا خودداری کنید

ثبات در صدای برند و ارائه به ایجاد هویت برند قابل تشخیص کمک می کند. از لحن گرفته تا عناصر بصری، هر قطعه از محتوا باید احساس کند که از یک منبع می آید. این ثبات باعث ایجاد اعتماد و تقویت حضور برند شما می شود.

مشاهده این مطلب  ساختار های گوگل شیت که هر کارشناس محتوایی به آن نیاز دارد

چند ابزار برای امتحان:

  1. بایندر: A مدیریت دارایی دیجیتال پلتفرمی که تضمین میکند تمام داراییهای برند شما، از لوگوها گرفته تا قالبها، سازگار و به راحتی قابل دسترسی هستند.
  2. مارک (لوسیدپرس سابق): الف طراحی و پلتفرم الگوی برند که به تیم ها اجازه می دهد محتوای برند خود را ایجاد کنند و یکپارچگی را در کانال های مختلف حفظ کنند.

تفاوت بین گردش کار و فرآیند چیست؟

تفاوت ظریفی بین گردش کار و فرآیند وجود دارد. در حالی که یک فرآیند تعریف می کند که چه چیزی باید انجام شود، یک گردش کار نحوه انجام آن را اصلاح می کند. بیایید کمی عمیق تر به این موضوع نگاه کنیم.

a vector that shows about lead generation and how it is a critical process in marketing

فرآیندهای بازاریابی

در بازاریابی، یک فرآیند به مجموعه ای منظم از مراحل طراحی شده برای دستیابی به یک هدف خاص اشاره دارد. برای مثال، تولید سرنخ یک فرآیند حیاتی در بازاریابی است. فرآیند تولید سرنخ شامل مراحلی مانند تحقیقات بازار، ایجاد آهنربای سرنخ، جذب سرنخ ها از طریق فرم ها و پرورش آنها از طریق کمپین های ایمیلی است. این فرآیند “آنچه” را که باید برای تولید سرنخ به طور موثر انجام شود، مشخص می کند.

در بازاریابی رسانههای اجتماعی، این فرآیند ممکن است شامل مراحلی مانند تولید محتوا، زمانبندی پستها، تعامل با مخاطبان و تجزیه و تحلیل نتایج باشد. هر مرحله برای دستیابی به هدف افزایش دید و تعامل برند تعریف و ساختار یافته است.

گردش کار در بازاریابی

از سوی دیگر، یک گردش کار به “چگونگی” فرآیند می پردازد. این فرآیند را به دنباله ای از وظایف و فعالیت ها اصلاح می کند و ساختار می دهد و به جزئیات می گوید که چه کسی، چه زمانی و با چه منابعی چه کاری را انجام می دهد. این یک برنامه عملی و گام به گام است که افراد یا تیم ها برای اجرای موثر یک فرآیند خاص دنبال می کنند.

به عنوان مثال، در بازاریابی ایمیلی، این فرآیند شامل ارسال ایمیل های بازاریابی برای مشترکین است. با این حال، گردش کار، نحوه ایجاد این ایمیلها، نوشتن محتوا، طراحی قالبها، زمان برنامهریزی و نحوه ردیابی و تجزیه و تحلیل پاسخها و سرنخها را توضیح میدهد.

اجزای اصلی جریان کار ایجاد محتوای قوی

اکنون بیایید تمام لقمه های بازاریابی محتوای آبدار را که باید گردش کار تولید و تولید محتوا شما را تشکیل دهند، بررسی کنیم.

مراحل روشنی از گردش کار ایجاد محتوای خود را توسعه و مستند کنید

فقط 40 درصد از بازاریابان می گویند که یک استراتژی بازاریابی محتوای مستند دارند. بدون یک برنامه محکم، با فرآیندهای کند و جریان های کاری نامطلوب، به طور جدی مانع موفقیت خود می شوید. ایجاد یک گردش کار بازاریابی محتوای عالی، شانس شما برای پیشی گرفتن از این بسته است. از ایدههای طوفان فکری گرفته تا صیقل دادن پیشنویس نهایی، هر مرحله از گردش کار بازاریابی محتوای شما نیازمند توجه دقیق است، بنابراین مهم است که برای مستندسازی مراحل مختلف گردش کار تولید محتوا وقت بگذارید و مطمئن شوید که تیم شما متوجه میشود که چگونه همه چیز با هم هماهنگ است. .

مشاهده این مطلب  خدمات تولید محتوای ویدیویی

نکات برتر:

  • برگزاری کارگاه های آموزشی ایده پردازی محتوا: تیم خود را برای جلسات طوفان فکری منظم جمع آوری کنید. ابزارهایی مانند Miro طوفان فکری مشترک را تسهیل میکنند، به جریان آزادانه ایدهها کمک میکنند و مطمئن میشوند که همه چیز ارزشمند به روشی منسجم ثبت میشود.
  • چک لیست های محتوا: چک لیست های دقیق برای هر مرحله ایجاد کنید، مطمئن شوید که هیچ عنصر حیاتی از دست نمی رود. ابزارهایی مانند چک لیست به شما کمک می کند لیست های قابل تنظیم و اشتراک گذاری را برای هر قسمت از گردش کار خود ایجاد کنید.

نقش ها و مسئولیت ها تعریف شده است

تخصیص نقش ها فقط در مورد واگذاری وظایف نیست. این در مورد استفاده از نقاط قوت فردی است. یک تیم منسجم مانند یک ماشین روغن کاری شده عمل می کند و هر یک از اعضا دقیقاً می دانند که چه چیزی مسئول هستند و چرا این مهم است.

نکات برتر:

  • ارزیابی مهارت ها: اگر تیم بزرگی دارید، ایده خوبی است که هر از گاهی مهارت ها و نقاط قوت تیم خود را ارزیابی کنید. ابزارهایی مانند Skills Base به شما این امکان را میدهند که ماتریسهای مهارت ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که دقیقاً میدانید چه کسی را به هر کار اختصاص دهید.
  • چرخش و تمرین متقابل: اعضای تیم را تشویق کنید که گهگاه نقش ها را بچرخانند. آموزش متقابل نه تنها مهارتهای آنها را افزایش میدهد، بلکه تضمین میکند که گردش کار شما بیش از حد به یک فرد وابسته نیست. همچنین به مردم کمک می کند تا بفهمند که چگونه جریان کار تولید محتوا و تولید محتوا گسترده تر عمل می کند و چگونه هر عنصر به قسمت های دیگر تغذیه می شود.
Wordpress is one of the tools that is used for content production to build a content creation workflow

ابزارها و دارایی های مورد نیاز برای تولید محتوا

یک گردش کار ایجاد محتوا با ساختار مناسب نه تنها مراحل تولید محتوای جدید را مشخص می کند، بلکه ابزارها، منابع و دارایی هایی را نیز در نظر می گیرد که برای اجرای یکپارچه ضروری هستند. اطمینان حاصل کنید که این عناصر را برای اطمینان از سازگاری، افزایش کیفیت محتوا و همسو کردن آن با اهداف و ارزش های سازمان خود مستند کنید.

به عنوان مثال، اگر سازمان شما به یک راهنمای سبک خاص پایبند باشد، ثبت آن به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از گردش کار شما حیاتی است. این راهنما به عنوان طرحی برای ویراستاران و سازندگان محتوا عمل می کند و از یکنواختی در لحن، سبک و نام تجاری در تمام مواد بازاریابی محتوا اطمینان می دهد. با گنجاندن چنین دستورالعملهایی، محتوای شما هویت منسجم و معتبری را حفظ میکند و ارتباط قویتری با مخاطبان ایجاد میکند.

ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، SEMrush یا Google Analytics نیز نقشی اساسی در استراتژی محتوا دارند. ادغام آنها در گردش کار ایجاد محتوا، تیم شما را با بینش های ارزشمند مجهز می کند، تصمیمات مبتنی بر داده و برنامه ریزی محتوای مؤثرتر را ممکن می سازد.

مشاهده این مطلب  سنجه های قابل تامل بعد از آپدیت گوگل

بهعلاوه، تعدادی نرمافزار و پلتفرمهای بسیار مفید گردش کار ویرایشی برای گردشهای کاری ایجاد محتوا و سادهسازی همکاریها وجود دارد. ابزارهایی مانند وردپرس برای محتوای وب سایت، Canva برای طراحی گرافیکی و Slack برای ارتباطات تیمی تولید محتوای کارآمد و کار گروهی یکپارچه را تسهیل می کنند.

وقت خود را صرف ارزیابی گزینه های خود کنید و مطمئن شوید که مجموعه و ابزارهای بازاریابی محتوای شما در کوتاه مدت و بلندمدت به نیازهای بازاریابی محتوای شما رسیدگی می کنند. و فراموش نکنید که اغلب گزینههای فریمیوم یا کمهزینهای عالی وجود دارد، بهویژه برای کسبوکارهای کوچکتر یا برندهایی که نیازهای بازاریابی متوسطتری دارند.

گردش کار مبتنی بر وظیفه در مقابل وضعیت مبتنی بر

گردش کار مبتنی بر وظیفه و مبتنی بر وضعیت، دو رویکرد اساسی در مدیریت پروژه هستند که هر کدام بسته به زمینه و اهداف پروژه، مزایای مشخصی را ارائه میدهند.

گردش کار مبتنی بر وظیفه

گردش کار مبتنی بر وظیفه حول تکمیل فعالیت ها یا وظایف خاص در یک پروژه می چرخد. در این رویکرد، تمرکز بر مراحل لازم برای رسیدن به یک هدف خاص است. اعضای تیم بر اساس مهارت ها و تخصص خود وظایفی را تعیین می کنند و با تکمیل این وظایف، گردش کار ایجاد محتوا پیشرفت می کند.

گردشهای کاری مبتنی بر وظیفه بسیار ساختارمند و متوالی هستند و اطمینان میدهند که هر کار قبل از رفتن به کار بعدی انجام میشود. این روش وضوح بسیار مورد نیاز را، به ویژه در پروژه های پیچیده، فراهم می کند و امکان یک رویکرد سیستماتیک برای دستیابی به آن نقاط عطف پروژه بسیار مهم را فراهم می کند.

گردش کار مبتنی بر وضعیت

از سوی دیگر، گردش کار مبتنی بر وضعیت، در مورد وضعیت یا شرایط فعلی یک پروژه یا کار است. این رویکرد به جای تمرکز بر وظایف خاص، بر ردیابی پیشرفت، مراحل یا وضعیت اجزای مختلف در پروژه متمرکز است. گردشهای کاری مبتنی بر وضعیت، پویاتر و انعطافپذیرتر هستند و امکان تنظیمات بلادرنگ را بر اساس نیازهای در حال تحول پروژه فراهم میکنند.

اعضای تیم به طور همزمان روی چندین کار با هم همکاری میکنند و گردش کار ایجاد محتوا با حرکت در وضعیتهای مختلف مانند «در حال پیشرفت»، «بازبینی» یا «تکمیل شده» سازگار میشود. چابکی را فراهم می کند و امکان پاسخ سریع به تغییرات یا چالش های غیرمنتظره را فراهم می کند.

انتخاب رویکرد مناسب

انتخاب بین گردش کار مبتنی بر وظیفه و مبتنی بر وضعیت به ماهیت پروژه بستگی دارد. گردشهای کاری مبتنی بر وظیفه برای کارهای متوالی و تعریفشده ایدهآل هستند، جایی که یک رویکرد گام به گام ضروری است. از سوی دیگر، گردشهای کاری مبتنی بر وضعیت برای پروژههای پویا که نیاز به سازگاری و همکاری دارند، مناسبتر هستند. آنها به ویژه در روش ها و پروژه های چابک که در آن وظایف می توانند به طور همزمان پیشرفت کنند، مفید هستند.

مشاهده این مطلب  خرید رپورتاژ دانشگاهی | خرید رپورتاژ edu

7 مرحله برای ایجاد یک گردش کار تولید محتوا قدرتمند

اکنون، بیایید گردش کار ایجاد محتوا را به جریان بیندازیم! پیروی از این مراحل و انطباق استراتژی متناسب با کسب و کار و تیم شما، باید در کمترین زمان گردش کار خود را برای بازاریابی به شکلی عالی دریافت کند.

1. اهداف را تعیین کنید

اهداف و اهداف شما هدف و نتایج مورد انتظار محتوای شما را مشخص می کند. بازاریابان B2C به CMI گزارش دادند که سه گل برتر که بازاریابی محتوا به آنها کمک می کند تا به آنها دست یابند آگاهی از برند، ایجاد اعتماد و آموزش مخاطبان هدف خود. این اهداف ممکن است برای شما آشنا باشند و ممکن است اهداف دیگری را برای اضافه کردن به لیست افراد خوب داشته باشید. هر تصمیمی که می گیرید، اهداف و مقاصدتان زمانی که نیاز دارید تمرکز خود را مجدداً تنظیم کنید یا استراتژی خود را مجدداً تنظیم کنید، چیزی مشخص به شما می دهد تا به آن بازگردید.

به یاد داشته باشید: همیشه واقع بین باشید و نقاط قوت و محدودیت های تیم و بودجه خود را در نظر داشته باشید.

نکات برتر:

  • اهداف هوشمند: اطمینان حاصل کنید که اهداف شما خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان هستند. این چارچوب تضمین می کند که اهداف شما واضح و قابل دستیابی هستند.
  • تجزیه و تحلیل معیار: در مورد رقبا و رهبران صنعت تحقیق کنید تا بفهمید چه اهدافی را برای محتوای مشابه تعیین می کنند. این معیار، زمینه ارزشمندی را برای تعیین اهداف واقع بینانه فراهم می کند.

2. نقش ها و مسئولیت ها را مشخص کنید

تیم شما بزرگترین دارایی شماست. تعیین نقش ها بر اساس نقاط قوت و تخصص فردی تضمین می کند که هر کار به طور موثر و با بالاترین استاندارد انجام می شود.

اگر در داخل به استعدادهای مناسب دسترسی ندارید یا برای تولید محتوای کافی برای دستیابی به اهداف تولید محتوا تلاش می کنید، تنها نیستید. در واقع، بیش از نیمی از بازاریابان مورد بررسی توسط CMI گفتند که برخی از بازاریابی محتوای خود را برون سپاری کرده اند. اگر میخواهید بدانید که چگونه تیم فریلنسرهای با استعداد ما میتوانند به شما کمک کنند تا به برند خود توجهی را که شایسته آن است جلب کنید، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید – ما دوست داریم به شما کمک کنیم.

نکات برتر:

  • نقش ها را روشن کنید: نقش هر یک از اعضای تیم را به وضوح تعریف کنید و وظایف و مسئولیت های آنها را مشخص کنید. نقشی که به خوبی تعریف شده باشد، سردرگمی را از بین می برد و بهره وری را افزایش می دهد.
  • ارتباط منظم: بررسی های منظم و جلسات به روز رسانی را اجرا کنید. ارتباط موثر تضمین می کند که همه در یک صفحه هستند و سوء تفاهم ها و خطاها را کاهش می دهد. همچنین به ایجاد یک تیم شادتر و همکاری بیشتر کمک می کند.
مشاهده این مطلب  فاصله و نیم فاصله در محتوا

3. انواع محتوا و کانال های توزیع را انتخاب کنید

انواع محتوا با بخشهای مختلف مخاطب طنینانداز متفاوتی دارد. درک مخاطبان خود و انتخاب قالبها و پلتفرمهای محتوای مناسب، حداکثر تعامل و تأثیر را تضمین میکند.

نکات برتر:

  • انجام نظرسنجی از مخاطبان/مشتریان: در صورت لزوم، چرا از مخاطبان خود در مورد ترجیحات محتوایی آنها سؤال نمی کنید؟ ابزارهایی مانند SurveyMonkey و Typeform برای ایجاد نظرسنجی های دقیق و کاربرپسند بسیار ارزشمند هستند.
  • ایجاد یک تقویم محتوا: از ابزارهایی مانند CoSchedule یا HubSpot برای برنامه ریزی و سازماندهی محتوای خود استفاده کنید. یک تقویم محتوا یک نمای کلی بصری از برنامه انتشار شما ارائه می دهد و از ثبات و تنوع اطمینان حاصل می کند. هنگامی که با تجزیه و تحلیل تعامل خود ارجاع داده می شود، به شما کمک می کند تا در طول زمان بر روی موضوعات موفق سرمایه گذاری کنید.

4. روند تولید و تولید محتوا را مشخص کنید

یک فرآیند کاملاً تعریف شده بلیط شما برای یک گردش کار تولید محتوا موثر است. برای طرح کلی هر مرحله، از شروع ایده تا انتشار، وقت بگذارید. شفافسازی فرآیند تضمین میکند که همه میدانند از آنها چه انتظاری میرود و نقش آنها در زنجیره محتوای گستردهتر کجاست. این باید به بهبود کیفیت محتوا، کاهش خطاها و اطمینان از ثبات کمک کند.

نکته برتر:

حلقه های بازخورد: حلقه های بازخورد منظم را در هر مرحله اجرا کنید. اعضای تیم و ذینفعان مربوطه را برای ارائه نظرات تشویق کنید. بازخورد سازنده برای اصلاح فرآیند شما و بهبود کیفیت محتوا بسیار ارزشمند است. این رویکرد همچنین میتواند الهامبخشی در مورد مضامین یا داراییهای محتوای آینده باشد، یا تیم شما را تشویق کند تا در مورد اینکه چگونه محتوای موفق میتواند تغییر کاربری داده یا اصلاح شود، فکر کند.

5. گردش کار را تنظیم و خودکار کنید

اتوماسیون سلاح مخفی شما برای کارایی است. از فناوری برای خودکارسازی کارهای تکراری و وقت گیر استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که تیم شما می تواند بر جنبه های خلاقانه و استراتژیک تولید محتوا تمرکز کند. آنها از شما برای آن تشکر خواهند کرد، ما قول می دهیم!

ابزارهای پیشنهادی:

  1. Zapier: هزاران برنامه را به هم متصل می کند، گردش کار و انتقال داده را خودکار می کند.
  2. Integromat: یک ابزار اتوماسیون پیشرفته که به شما امکان ایجاد سناریوهای پیچیده را می دهد. Integromat گردش کار پیچیده را خودکار می کند و از یکپارچگی یکپارچه بین انواع ابزارها و برنامه ها اطمینان می دهد.
a vector that shows KPI to measure the content performance in content creation workflow

6. عملکرد را اندازه گیری کنید و مطابق با آن سازگار شوید

گردش کار ایجاد محتوای شما برای پیشرفت به داده نیاز دارد. همیشه برای اندازه گیری دقیق عملکرد محتوای خود وقت بگذارید، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی خود را بر اساس بینش ها تطبیق دهید. به اهداف خود رجوع کنید تا تصمیم بگیرید که چه چیزی را باید نظارت کنید. HubSpot آن را پیدا کرد بیش از 60 درصد از بازاریابان موفقیت استراتژی بازاریابی محتوای خود را از طریق فروش اندازه گیری کردنداما برای برخی از مشاغل، دسترسی به برند، تعامل در رسانه های اجتماعی و سئو نیز نقش مهمی ایفا می کند.

مشاهده این مطلب  تاثیر علائم نگارشی در سئو

نکات برتر:

  • ایجاد شاخص های کلیدی عملکرد (KPI): KPI های مربوطه را برای هر قطعه از محتوا شناسایی و ردیابی کنید. معیارهایی مانند نرخ تعامل، نرخ تبدیل و نرخ کلیک، بینش ارزشمندی را در مورد تأثیر محتوای شما ارائه می دهند. وقت ندارید یک صفحه گسترده مختص KPI را کنار هم قرار دهید؟ مشکلی نیست HubSpot ایجاد کرده است داشبورد KPI رایگان.
  • تست A/B را انجام دهید: عناصر مختلف محتوای خود را آزمایش کنید، مانند سرفصل ها، تصاویر بصری یا فراخوان برای اقدام. تست A/B به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود و به شما امکان می دهد محتوای آینده خود را بر این اساس اصلاح کنید.

7. محتوا را مرتباً حسابرسی کنید

منظم ممیزی محتوا برای یک جریان کاری موفق تولید محتوا بسیار مهم هستند. آنها دقت، ارتباط و سازگاری اطلاعات را تضمین می کنند و محتوا را با مخاطبان (ها) و اهداف تجاری شما همسو می کنند. ممیزیها همچنین به شما کمک میکنند فرصتهایی را برای افزایش سئو و هدایت ترافیک ارگانیک شناسایی کنید و شکافهای موجود در محتوای شما یا مکانهایی را که سفر خریدار میتواند کمی بهبود داشته باشد را روشن کند.

همانطور که اشاره کردیم، حفظ صدای برند یکپارچه در سراسر پلتفرم ها باعث ایجاد اعتماد و هویت می شود. با تجزیه و تحلیل معیارهای تعامل مخاطب، میتوانید محتوا را بر اساس اولویتهای مخاطبان تنظیم کنید، تجربه کاربر را افزایش دهید و تعامل را افزایش دهید.

به تو

به یاد داشته باشید، یک گردش کار ایجاد محتوا قوی ثابت نیست. با نام تجاری شما، مخاطبان شما، زرادخانه بازاریابی محتوای شما و روش های حیله گرانه کار در دنیای بازاریابی به طور کلی تکامل می یابد.

چابک بمانید، خلاق بمانید و از همه مهمتر کنجکاو بمانید. شما هرگز نمی دانید در گوشه و کنار چه چیزی وجود دارد، اما در موقعیت بسیار بهتری برای رویارویی با چالش های جدید و بهره برداری از فرصت های جدید با یک جریان کاری قوی برای ایجاد محتوا خواهید بود.

آیا به کمک نیاز دارید تا محتوای خود را در معرض دید افراد مهم قرار دهید؟ ایجاد محتوای یکپارچه را با جواد یاسمی تجربه کنید. اینجا را کلیک کنید بیاموزید که چرا ما برای کیفیت، سرعت و تخصص در بازاریابی محتوا انتخاب ارجح هستیم.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است
تولید محتوا برون سپاری قرار است روندی تعیین کننده در سال 2024 باشد. در حال حاضر، 75 درصد از کسب و کارها...
آینده هوش مصنوعی مولد: چهار نظر متخصص
احتمالاً در مورد همه ی سر و صدایی که پیرامون هوش مصنوعی Generative وجود دارد شنیدهاید. این موضوع NFTها...
راهنمای تخصصی برای ایجاد خلاصه محتوای عالی
در دنیایی که تقاضا برای محتوای باکیفیت بیشتر از همیشه است، خلاصه محتوا میتواند به شما کمک کند محتوایی...
ارزش محتوای محلی خود را با این KPIها کشف کنید
چرا بومی سازی محتوا اهمیت دارد؟ الف مطالعه بزرگ بین المللی اخیر بینش مهمی را نشان داد: 65 درصد از مصرف...
چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030? هوش مصنوعی...
بازاریابی محتوای خود را با خدمات سئو حرفه ای تقویت کنید
به طور خلاصه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی برای بازاریابی محتوای ورودی موفق است. با این...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070