به طور خلاصه
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی برای بازاریابی محتوای ورودی موفق است. با این حال، اکثر بخش های بازاریابی فاقد منابع داخلی برای انجام سئوی موثر به تنهایی هستند. Contentoo طیف گسترده ای از خدمات SEO را ارائه می دهد. مشاوره استراتژیک سئو، تولید محتوا و پشتیبانی فنی سئو. همه بر کمک به برند شما برای غلبه بر چالش های رایج و دستیابی به بازگشت سرمایه بهتر برای فعالیت های بازاریابی محتوای شما متمرکز هستند.
به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، شما بهتر از هرکسی می دانید که چقدر برای برند شما قابل مشاهده و به راحتی قابل یافتن آنلاین است. در عین حال، افزایش قیمت تبلیغات پولی و کاهش سریع کوکی های شخص ثالث بسیاری از برندها را به دنبال راه های جدید و مقرون به صرفه برای افزایش دید و جذب ترافیک ارگانیک به وب سایت های خود گذاشته اند.
کانال های رسانه ای متعلق به شما (به ویژه وب سایت شما) اکنون می تواند قدرتمندترین دارایی شما برای افزایش آگاهی از برند و جذب کسب و کار جدید باشد. با این حال، برای تحقق آن، به یک استراتژی قوی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیاز دارید.
برای اکثر بخش های بازاریابی، سئو کاری نیست که بتوانید به تنهایی از عهده آن برآیید. ممکن است منابع و ابزارها را نداشته باشید – یا صرفاً زمان لازم برای انجام تحقیقات سئوی خود و توسعه استراتژی خود را نداشته باشید. به همین دلیل است که اکثر تیم های بازاریابی برخی یا تمام فعالیت های SEO خود را به ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث برون سپاری می کنند. برای آن بازاریابان، Contentoo طیف کاملی از خدمات SEO را برای کمک به شما در دستیابی به بهترین نتایج ایجاد کرده است.
خدمات سئوی ما برای رفع نیازهای برند شما طراحی شده است. ما رویکرد خود را بر اساس سالها تجربه خود در حمایت از برندهای با رشد سریع و رسیدگی به چالشهایی که شما بهعنوان یک بازاریاب با آن مواجه هستید، استوار میکنیم.
در زیر، نحوه مقابله با این چالشها را به اشتراک میگذاریم و در مورد مزایای استفاده از رویکرد بازاریاب پسندمان در سئو به شما خواهیم گفت.
محتوای سئو چیست؟
محتوای سئو به زبان ساده به محتوای وب اطلاق می شود که با هدف اصلی رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) ایجاد و بهینه سازی شده است.
این محتوا به صورت استراتژیک ساخته شده است و بر کلمات کلیدی و عبارات خاصی تمرکز دارد که کاربران احتمالاً هنگام جستجوی اطلاعات، محصولات یا خدمات جستجو می کنند.
علاوه بر بهینه سازی کلمات کلیدی (در صفحه)، محتوای سئو از تاکتیک های بهینه سازی فنی و خارج از صفحه نیز استفاده می کند. در مقاله اخیر ما درباره این تاکتیک ها بیشتر بخوانید، افشای حقیقت: آیا سئو هنوز هم ارزشش را دارد؟
چرا محتوای سئو برای مشاغل مهم است؟
بسیاری از کارشناسان بازاریابی بر این باورند که SEO بیش از هر زمان دیگری برای مشاغل مهم می شود زیرا هزینه های تبلیغات آنلاین همچنان افزایش می یابد و بازاریابان دیگر نمی توانند به داده های شخص ثالث اعتماد کنند.
در همان زمان، بسیاری از بازاریابان تمرکز خود را از تاکتیکهای برونگرا (تبلیغات) تغییر میدهند و استراتژیهای بازاریابی مبتنی بر محتوای درونگرا را پذیرفتهاند. در واقع، نظرسنجی اخیر ما از صدها بازاریاب برتر در سراسر جهان نشان داد که این 41 درصد از آنها اکنون از یک استراتژی فقط ورودی استفاده می کنند.
محرکهای قدرتمند زیادی در پس شوق فقط درونگرا وجود دارد، از جمله:
- ROI بهتر: مطالعات به طور مداوم نشان می دهد که هزینه هر سرنخ برای بازاریابی درونگرا حداقل 60 درصد کمتر از هزینه بازاریابی برونگرا است.
- قابل اعتماد تر: برندهای مشتری مدار این را درک می کنند 75 درصد از مشتریان آنها به تبلیغات اعتماد ندارند و اینکه مردم بیشتر به محتوای مرتبط، مفید و مبتنی بر واقعیت اعتماد می کنند که نیازها و علایق آنها را برطرف می کند.
با در نظر گرفتن این انگیزه های کلیدی، در اینجا برخی از مزایای اصلی که برندها هنگام اتخاذ یک استراتژی بازاریابی محتوای ورودی مبتنی بر سئو از آن برخوردار می شوند، آورده شده است:
1. رتبه بندی بهتر SERP و دیده شدن برند
ساده و ساده: بکارگیری بهترین شیوه های سئو، یافتن محتوای شما را به صورت آنلاین آسان تر می کند. هر چه رتبه شما در گوگل بالاتر باشد، افراد بیشتری با برند شما در تماس خواهند بود.
2. همسویی بهتر با مخاطبان هدف خود
سئو در مورد پیش بینی و برآوردن نیازهای مخاطبان شما است. هنگامی که محتوای خود را برای جستجو بهینه می کنید، در واقع آن را با ترجیحات مخاطبان خود هماهنگ می کنید.
3. ایجاد یک تجربه محتوای ارزشمند
مؤثرترین تاکتیکهای سئو بر تضمین یک تجربه مفید و معنادار برای مخاطبان تمرکز میکنند. به طور خلاصه، آنها کیفیت محتوای شما را بهبود می بخشند که منجر به ارتباط قوی تر با مشتریان شما می شود.
7 عنصر کلیدی محتوای موثر سئو
بنابراین، عناصر کلیدی که در حال حاضر برای موفقیت سئو اهمیت بیشتری دارند چیست؟
1. تمرکز واضح روی قصد کاربر
درک آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند بسیار مهم است. محتوای خود را به طور خاص برای پاسخگویی به سؤالات، نیازها و نکات دردناک آنها تنظیم کنید.
2. تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی
تحقیق کامل کلمات کلیدی هسته محتوای سئو است. این به معنای استفاده از ابزار مناسب برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط است. اما این به معنای استفاده از کلمات کلیدی در زمینه های طبیعی در محتوای با کیفیت بالا و خوش ساخت است – نه پر کردن کلمات کلیدی.
3. تجربه کاربری – از جمله بهینه سازی برای موبایل
این شامل ساختاربندی محتوا به گونهای است که به راحتی قابل خواندن باشد: با استفاده از طرح کلی واضح، سرفصلها، نقاط گلولهای و فضای سفید فراوان. همچنین به این معنی است که مطمئن شوید هر صفحه از محتوای شما برای مشاهده در دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است اکنون بیش از نیمی از جستجوهای وب از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. از آنجایی که بهینه سازی برای موبایل بسیار مهم است گوگل برای رتبه بندی محتوا به رویکرد اول موبایل خود روی آورد.
4. محتوای چند رسانه ای
محتوای بصری تعامل کاربر را افزایش می دهد، که عملکرد SERP محتوای شما را حتی بالاتر می برد. همیشه تصاویر، ویدئوها، اینفوگرافیک ها و نمودارهای با کیفیت بالا را برای پشتیبانی از محتوای نوشتاری قرار دهید.
5. لینک های داخلی و خارجی
پیوندهای داخلی را به سایر صفحات مرتبط در وب سایت خود بگنجانید. همچنین پیوندهایی به منابع معتبر اضافه کنید، زیرا این امر به اعتبار محتوای شما میافزاید. نکته مهم این است که پیوندهای محتوای خود را به روز نگه دارید: با استفاده از ابزارها یا خدمات مناسب، می توانید پیوندهای مرده را بررسی کرده و به طور خودکار به روز رسانی یا حذف کنید.
6. بک لینک ها
ایمن کردن بک لینک ها به محتوای شما (زمانی که سایر وب سایت ها دارای پیوندهایی به محتوای شما هستند و به عنوان منبع به آن اشاره می کنند) به قدرت دامنه وب سایت شما کمک می کند. این باعث بهبود رتبه SERP شما می شود، زیرا سایت هایی با اعتبار دامنه بالاتر قابل اعتمادتر هستند.
7. کیفیت محتوا
گوگل بارها روشن کرده است که اولویت اصلی آن نمایش محتوایی است که «مفید، قابل اعتماد و مردم اول استâ € این به معنای ایجاد محتوایی است که بر نیازهای مخاطب شما متمرکز باشد، حقیقت را بیان کند، به سوالات واقعی پاسخ دهد، و در حالت ایده آل، ارزش اصلی را اضافه کند که مخاطبان در جای دیگری نتوانند آن را پیدا کنند.
چرا درست کردن سئو اینقدر سخت است؟
علیرغم اهمیت سئو، این موضوعی است که بسیاری از بازاریابان روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند. Contentoo به عنوان یک ارائه دهنده خدمات سئو برای بسیاری از برندهای در حال رشد در جهان، بسیاری از چالش هایی را که بازاریابان با آن روبرو هستند، به طور مستقیم دیده است. در اینجا برخی از چالشهای مهمی که با آن مواجه میشویم آورده شده است. شاید برخی از این چالش ها برای شما آشنا به نظر برسد؟
1. کمبود زمان، منابع، ابزار و تخصص
این مسائل اغلب با بودجه های کم یا اندازه تیم کوچک مرتبط هستند. اگر برای یک شرکت در حال رشد سریع کار می کنید، به احتمال زیاد، کل بخش بازاریابی شما حداکثر از 10 نفر تشکیل شده است. وجود یک استراتژیست سئو تمام وقت در کارکنان اغلب به سادگی امکان پذیر نیست.
2. فقدان استراتژی واقع بینانه
از آنجایی که هیچ کس مالکیت کامل فعالیت های سئوی تیم شما را ندارد، توسعه یک استراتژی سئو واقعی و بلندمدت غیرممکن است. در نتیجه، فعالیتهای سئوی شما به صورت موقت انجام میشود و داشتن یک نمای کلی از کارهای بعدی دشوار است.
3. عدم دسترسی به ابزار
سئو یک علم داده محور است. برای موفقیت، باید به جدیدترین ابزارها دسترسی داشته باشید. در جنگل راه حل های فناوری بازاریابی امروزی، سخت است که بدانید کدام ابزار برای نیازهای خاص برند شما بهترین است.
4. شیوه های سئو قدیمی بی ربط
اگر هیچ کس در تیم شما وقت نداشته باشد که تمام توجه خود را به سئو اختصاص دهد، به سرعت ارتباط خود را با آخرین روندها و بهترین شیوه های سئو از دست می دهید.
Contentoo چه نوع خدمات سئو و فریلنسرهایی را ارائه می دهد؟
برای کمک به بازاریابان برای غلبه بر چالش های رایج ذکر شده در بالا، ما طیف کاملی از خدمات محتوای SEO را توسعه داده ایم. Contentoo برند شما را با استعدادها و مهارت های حرفه ای که برای اجرای استراتژی سئوی خود به آن نیاز دارید، مرتبط می کند. در اینجا خدمات سئو ارائه شده است:
1. تحقیق و استراتژی کلمات کلیدی
شبکه بین المللی استعداد ما شامل محققان و استراتژیست های کلیدواژه SEO با تجربه در تمام صنایع B2B و B2C است.
2. تولیدکنندگان محتوای متخصص سئو
پلتفرم Contentoo برندها را با بهترین تولیدکنندگان محتوا از سراسر جهان مرتبط می کند. این سازندگان محتوای حرفه ای بهترین شیوه های سئو را در هر مرحله از کار ترکیب می کنند تولید محتوا فرآیند
3. محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی بهروزرسانی در مقیاس
آیا نیاز به بازخوانی سریع حجم زیادی از محتوا برای تنظیم تمرکز کلمه کلیدی آن دارید؟ سرویس بهروزرسانی محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی، برندها را قادر میسازد تا به سرعت حتی بزرگترین وظایف بهروزرسانی محتوا را مدیریت کنند. به عنوان مثال: اخیراً Contentoo به PropertyGuru کمک کرد تا بیش از 100000 لیست دارایی را به طور خودکار به روز کند.، منجر به 14٪ رتبه بندی SERP بالاتر در گوگل با 80٪ هزینه کمتر در مقایسه با بازخوانی دستی محتوا (که با توجه به حجم بسیار زیاد محتوا حتی امکان پذیر نبود).
4. متخصصان سئو
اگر تیم شما فاقد تخصص سئو برای توسعه و اجرای استراتژی سئوی شماست، مشاوران تخصصی ما می توانند به شما کمک کنند. ما می توانیم شما را با متخصص سئوی مناسب برای هر کاری مرتبط کنیم، صرف نظر از اینکه کدام صنعت یا بازاری را هدف قرار می دهید.
5. سئو فنی
مجموعه استعدادهای فریلنسری ما همچنین شامل متخصصان فنی سئو می شود که می توانند به شما در بهینه سازی محتوای خود در پشت صحنه برای اطمینان از تجربه کاربری بهتر و بهبود رتبه بندی SERP شما کمک کنند.
خدمات محتوای SEO: مزایای استفاده از Contentoo
به دلیل تجربه گسترده ما در کار با برندها برای بهبود عملکرد سئو آنها، در طول سال ها بازخورد مثبت زیادی از مشتریان خود دریافت کرده ایم. در اینجا به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان می گویند که به خدمات محتوای SEO از Contentoo اعتماد دارند:
1. جایگزین مناسب برای بازاریاب
خدمات ما توسط و برای بازاریاب ها توسعه یافته است. ما قیمتگذاری شفافی ارائه میدهیم و هر کاری میتوانیم انجام میدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که از بازده بازگشت سرمایه خود راضی هستید. برون سپاری فعالیت های محتوای SEO خود به ما در مقایسه با استخدام، آموزش و حفظ کارکنان تمام وقت، یک استراتژی مناسب، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه است.
2. گردش کار آسان
پلت فرم کاربر پسند ما به طور خودکار یک گردش کار ساده و یک مکان یک مرحله ای را برای همکاری و تعامل با متخصصان مستقل از شبکه جهانی استعدادهای ما در اختیار شما قرار می دهد.
3. بهترین کارشناسان سئو
مشتریان ما به ما می گویند که کارشناسان سئو ما کار را به درستی انجام می دهند. تجربه و دانش به روز آنها مزیت رقابتی را برای استراتژی سئوی شما به ارمغان می آورد.
4. بهترین سازندگان محتوای سئو
ما فقط با بهترین تولیدکنندگان محتوا با سابقه عالی کار می کنیم. هر سازنده محتوا در پلتفرم ما به دقت از قبل بررسی شده و بر اساس تخصص و تخصص در صنعت با مشتریان ما مطابقت دارد.
5. تعامل عمیق با مخاطب
از آنجایی که متخصصان سئو و تولیدکنندگان محتوا تجربه گستردهای را در صنعت به ارمغان میآورند، آنها میدانند که چگونه نیازهای خاص مخاطبان خاص شما را برآورده کنند. این تضمین می کند که محتوای شما مرتبط و جذاب است.
6. داده ها برای خود صحبت می کنند
با پشتیبانی ما، مشتریان ما مرتباً پیشرفتهای دو رقمی در معیارهای کلیدی، مانند تبدیل در صفحه، ترافیک ارگانیک و رتبهبندی SERP را تجربه میکنند.
7. بر روی بهترین شیوه هایی که واقعا کارساز هستند تمرکز کنید
انجمن Contentoo به استفاده از آخرین شیوه های بازاریابی مبتنی بر داده اختصاص دارد. ما ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی و بهترین استعدادهای انسانی را برای ارائه محتوایی با عملکرد بهتر ترکیب می کنیم.
به دنبال راه بهتری برای انجام سئو هستید؟
آیا می خواهید در مورد اینکه چرا بسیاری از برندها به Contentoo در استراتژی سئو و پیاده سازی خود اعتماد دارند، بیشتر بدانید؟ ما را بررسی کنید چرا صفحه Contentoo و خودتان ببینید!
سوالات متداول
خدمات محتوای سئو چیست؟
خدمات محتوای سئو شامل وظایف کلیدی مانند مشاوره استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و پشتیبانی فنی سئو می باشد. این خدمات به بازاریابان کمک می کند شکاف های موجود در مهارت های تیم خود را پر کنند و بر چالش های رایج غلبه کنند.
چرا سرمایه گذاری در خدمات محتوای سئو برای موفقیت طولانی مدت مهم است؟
بازاریابی محتوای ورودی یک استراتژی اثبات شده برای ایجاد برند شما و افزایش تبدیل در یک دوره زمانی طولانی (ماه تا سال) است. برای موفقیت در بازاریابی محتوا، دید موتورهای جستجو لازم است. به همین دلیل سئو برای موفقیت برند شما حیاتی است.
تأثیر بالقوه محتوای بهینه شده بر روی دید و رشد برند چیست؟
با رتبهبندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP)، آگاهی از برند را افزایش میدهید و به برند خود اعتماد میکنید. شما پیدا کردن و تعامل با محتوای خود را برای مشتریان و مشتریان خود آسان تر می کنید. شما همچنین ترافیک ارگانیک به وب سایت خود را افزایش می دهید که به افزایش تعامل، تولید سرنخ و تبدیل کمک می کند.