خدمات سئو، طراحی سایت و … 09376996070

چگونه یک خبرنامه بسازیم که مخاطبان خود را مجذوب خود کند

آنچه در این مقاله می خوانید:

به طور خلاصه

وقتی نوبت به دارایی های بازاریابی محتوایی با عملکرد بالا میرسد، خبرنامه ها با بهترین آنها در دسترس هستند. در حالی که اینستا و همکاران. فرصتهای ارزشمندی را برای تبلیغ برند شما به مخاطبان گسترده تر و ایجاد یک سر و صدای بصری ارائه میدهند، آنها به سادگی نمیتوانند تجربه شخصیسازی شدهای را که خبرنامههای الکترونیکی میتوانند ارائه دهند، ارائه دهند. به علاوه، با ابزارهای اتوماسیون خبرنامه که امروزه در دسترس است، بینش مشتری که به دست می آورید، تلاش را کاملاً ارزشمند می کند.

بله، خبرنامه ها کمی زمان میبرند، به ویژه زمانی که شروع به کار میکنید و در حال آزمایش آب برای یافتن محتوایی هستید که با خوانندگان شما طنین انداز شود. با این حال، پاداش ها قابل توجه هستند و می توانند استراتژی حفظ مشتری و وفاداری شما را تغییر دهند.

برای آشنایی با نحوه ایجاد خبرنامه ای که مشتریان شما دوست دارند آن را دریافت کنند، مطالعه کنید.

ایمیل

خبرنامه چیست و چه هدفی دارد؟

خبرنامه مجموعهای از اطلاعات، بهروزرسانیها و بینشهایی است که به دقت تنظیم شده است که توسط برندها به یک مخاطب هدف. خبرنامه یکی از بهترین اشکال ارتباط مستقیم است که بازاریابان را قادر می سازد تا اعتماد و وفاداری را در بین مشترکین ایجاد کنند. آنها همچنین یک ابزار فروش عالی و یک کانال عالی برای فروش متقابل و افزایش فروش هستند.

خبرنامه ها زمانی که به طور منظم ارسال می شوند بیشترین تأثیر را دارند و در صورت امکان، محتوا شخصی سازی شده یا متناسب با گروه های ذینفع خاص تنظیم می شود. بیشتر در این مورد بعدا.

چرا خبرنامه برای مشاغل و مشتریان مهم است؟

زمانی که خبرنامه ها به خوبی تنظیم، ایجاد و توزیع شوند، می توانند یکی از قدرتمندترین ابزارهای فروش و بازاریابی برای برندها باشند. در واقع، طبق اعلام موسسه بازاریابی محتوا، 81 درصد از بازاریابان B2B می گویند که خبرنامه ها پر استفاده ترین شکل بازاریابی محتوایی آنهاست.

تعداد کمی از قالبهای محتوای دیگر به کسبوکارها اجازه میدهند تا با بخشهای بزرگ مخاطبان به این روش مستقیم درگیر شوند. با اشتراکگذاری منظم بهروزرسانیها، تبلیغات و محتوای ارزشمند، کسبوکارها میتوانند روابط با مشتری را تقویت کنند، وفاداری به برند را ایجاد کنند و اعتبار ایجاد کنند.

از دیدگاه مشتری، خبرنامه ها راهی مناسب برای مطلع ماندن هستند. روزهایی که برندها پیامی فراگیر پر از اطلاعات عمومی ارسال می کنند که ممکن است برای خواننده جذاب باشد یا نباشد، گذشته است. به لطف پیشرفتهای فناوری و ابزار، بخشبندی، شخصیسازی و ارسال خبرنامهها از طریق ایمیل بسیار سادهتر است.

این بدان معنی است که بازاریابان پرمشغله می توانند محتوای انتخاب شده را مستقیماً به صندوق ورودی مشترکین ارسال کنند، تجربه مشتری را بهبود بخشند، سفر فروش را بهبود بخشند و به گیرندگان احساس ارزشمندی و درک کنند.

ایجاد خبرنامه خود به شما کمک میکند تا درک عمیقی از آنچه که باعث میشود مخاطبان خود را نشان دهند و اینکه چگونه میتوانید به آنها خدمات بهتری ارائه دهید، به دست آورید.

با نظارت بر بازها، کلیکها، اشتراکگذاریها و فورواردها، میتوانید استراتژی خود را برای گنجاندن اطلاعات کم و بیش در مورد موضوعات خاص تطبیق دهید. شما می توانید موانع فروش را برطرف کنید، پیشنهادات محصول خود را تطبیق دهید و به طور کلی اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با انتظارات مشتری مطابقت دارد.

آماده سازی برای ایجاد یک خبرنامه

بنابراین، چگونه می توانم یک خبرنامه بسازم، ما می شنویم که شما می پرسید؟ خوب، مانند همه بهترین فعالیتهای فروش و بازاریابی، پیشنویسهای موفق خبرنامه با برنامهریزی دقیق آغاز میشوند. در اینجا چند نکته برای چرخاندن توپ وجود دارد.

مشاهده این مطلب  تاثیر تولید محتوا یونیک در سئو

1. شفاف سازی اهداف و اهداف

اهداف مشخصی را برای خبرنامه خود تعریف کنید. خواه افزایش ترافیک وب سایت، افزایش فروش، ایجاد یک جامعه یا آموزش مشترکین، داشتن اهداف خاص استراتژی محتوای شما، پیام رسانی و طراحی. همچنین به شما کمک می کند تا تعامل خود را به طور موثرتری نظارت کنید.

2. شناسایی مخاطبان هدف

درک جمعیت شناسی، علایق و ترجیحات مخاطبان ضروری است. نظرسنجی انجام دهید، داده های مشتری را تجزیه و تحلیل کنید و شخصیت های دقیق خریدار را ایجاد کنید تا به شما کمک کند استراتژی خبرنامه خود را ارتقا دهید.

3. جمع آوری محتوا و منابع

ایجاد اولین خبرنامه ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما با تحقیق و آماده سازی، می توانید موقعیت خوبی برای سنجش پاسخ مخاطبان خود داشته باشید.

برای شروع، خبرنامه خود را به عنوان یک مقاله و چند به روز رسانی یا پیشنهاد محدود کنید. خوانندگان معمولاً فقط با چند قطعه درگیر می شوند. برای الهام گرفتن از قالببندی و محتوا، به خبرنامههای کسبوکارهای دیگر نگاه کنید.

با همکاران خود، به ویژه آنهایی که در زمینه محصول، خدمات مشتری و فروش هستند، برای توصیه های موضوعی مشورت کنید، زیرا آنها می توانند بینش ارزشمندی ارائه دهند و ممکن است خبرنامه های الهام بخش را دنبال کنند. از کوچک شروع کنید و برای رشد، اصلاح، بخشبندی و شخصیسازی آماده شوید تا بدانید خوانندگانتان از خبرنامهتان چه میخواهند.

انتخاب نرم افزار یا بستر مناسب خبرنامه

اکنون، بیایید به ابزارهای خبرنامه نگاه کنیم که می توانند استراتژی شما را ساده کنند.

قبل از انتخاب نرم افزار خبرنامه، از خود بپرسید:

  1. بودجه من برای نرم افزار خبرنامه چقدر است؟
  2. تیم من تا چه حد از فناوری آگاه است؟
  3. چه سطحی از سفارشی سازی برای خبرنامه هایم نیاز دارم؟
  4. آیا به ویژگی های پیشرفته ای مانند اتوماسیون و تجزیه و تحلیل نیاز دارم؟
  5. آیا مقیاس پذیری برای رشد آینده مهم است؟

نرم افزار ارزیابی خبرنامه

هنگامی که ایده واضح تری از چیزهای ضروری و خوب خود دارید، می توانید گزینه های موجود برای نرم افزار خبرنامه خود را بررسی کنید. همانطور که می توانید تصور کنید، استاندارد به طور کلی بسیار بالا است، اما هنوز هم ارزش خرید، بررسی سایت های بررسی و درخواست از همتایان برای توصیه در لینکدین و موارد مشابه را دارد.

در اینجا چند سؤال دیگر وجود دارد که باید به شما کمک کند تا انتخاب درستی داشته باشید.

  1. آیا این نرم افزار رابط های بصری کشیدن و رها کردن را برای ایجاد آسان محتوا ارائه می دهد؟
  2. آیا قالبهای واکنشگرا وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که خبرنامههای من در دستگاههای مختلف عالی به نظر میرسند؟
  3. چه سطحی از پشتیبانی و آموزش مشتری ارائه می شود؟
  4. آیا پلتفرم به خوبی با ابزارها و نرم افزارهای دیگری که استفاده می کنم ادغام می شود؟
  5. آیا با گسترش فهرست مشترکان خبرنامه من فضایی برای رشد و مقیاس پذیری وجود دارد؟

درک تفاوت های ظریف هر پلت فرم به تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. برخی از پلتفرم ها رابط های کاربر پسند را در اولویت قرار می دهند، در حالی که برخی دیگر در سفارشی سازی پیشرفته برتری دارند. با سنجیدن این عوامل، میتوانید نرمافزاری را مشخص کنید که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد.

پلتفرم ایمیل

بیشتر بخوانید:

ساخت لیست ایمیل برای خبرنامه

ایجاد یک لیست خبرنامه ایمیل با کیفیت بالا برای موفقیت شما ضروری است. این فقط در مورد کمیت نیست، بلکه مربوط به ارتباط و مشارکت مشترکان شما است.

مشاهده این مطلب  تولید محتوا در یوتیوب چگونه است؟

نکته برتر:

برای اطمینان از اینکه مشترکان خبرنامه واقعاً مایل به دریافت خبرنامه شما هستند، از یک فرآیند انتخاب دوگانه استفاده کنید. این به بهبود نرخ تعامل کمک می کند و خوانندگان شما را خوشحال و به برند شما وفادار نگه می دارد.
OptinMonster را امتحان کنید، ابزاری قدرتمند برای ایجاد فرمها و پنجرههای بازشوی چشمگیر برای تبدیل بازدیدکنندگان وبسایت به مشترکان خبرنامه.

چگونه لیست خبرنامه ایمیل خود را بسازید و مدیریت کنید

ایجاد یک لیست ایمیل قوی پایه و اساس کمپین های خبرنامه موفق است. چگونه می توانید به طور موثر پایگاه مشترک خود را پرورش دهید و رشد دهید:

1. وارد کردن مخاطبین موجود

با وارد کردن مخاطبین یا خبرنامه و/یا مشترکین موجود خود به سیستم مدیریت لیست ایمیل شروع کنید. این تضمین میکند که خبرنامههای شما به افرادی برسد که قبلاً به محتوا یا خدمات شما علاقه نشان دادهاند.

بسیاری از پلتفرمهای بازاریابی ایمیلی فرآیندهای واردات آسان را تسهیل میکنند و از انتقال یکپارچه مخاطبان فعلی شما به کمپینهای جدید شما اطمینان میدهند. فراموش نکنید که تمام مقررات مربوط به حفظ حریم خصوصی داده ها را در نظر بگیرید. در مورد بیشتر بدانید مطابقت با داده های خبرنامه ایمیل.

2. جذب مشترکین ایمیل جدید

با استفاده از همه کانال های مرتبط، پایگاه مشترکین خود را گسترش دهید. در مورد قرار دادن فرم های ثبت نام در صفحات فرود وب سایت یا تبلیغ خبرنامه های خود در رسانه های اجتماعی چطور؟ و فراموش نکنید که آدرس های ایمیل را در رویدادها یا وبینارها جمع آوری کنید.

3. بخش بندی لیست ایمیل شما

تلاش برای افزودن حس شخصی به ایمیل ها صد در صد ارزش وقت شما را دارد. 74 درصد از بیبی بومرها فکر می کنند ایمیل شخصی ترین کانال است برای دریافت ارتباطات از برندها، به دنبال آن 72 درصد از Gen X، 64 درصد از Millennials و 60 درصد از Gen Z، پس چرا با اطمینان از اینکه خوانندگان شما احساس ارزشمندی می کنند، از رقبای خود برتری کسب نکنید؟

تقسیم بندی کلید شخصی سازی موثر است.

لیست ایمیل خود را بر اساس معیارهایی مانند علایق، جمعیت شناسی یا تعاملات گذشته تقسیم کنید. پلتفرمهای بازاریابی ایمیلی اغلب ابزارهایی را برای تقسیمبندی آسان ارائه میدهند، که به شما امکان میدهند کمپینهای هدفمند و متقاعدکنندهای ایجاد کنید که تنها با چند کلیک در هر گروه طنینانداز میشوند.

ایجاد یک طراحی خبرنامه جذاب

طبق آمار Statista، مشتریان فقط به طور متوسط ده ثانیه را صرف خواندن ایمیل های بازاریابی می کنند بنابراین باید فوراً تأثیر مثبتی بگذارید.

در اینجا نکاتی در مورد نحوه ایجاد یک خبرنامه وجود دارد که توجه خواننده شما را به دلایل درست جلب کند.

1. یک الگوی مناسب را انتخاب کنید

قالب شما باید هویت برند و سبک محتوای شما را منعکس کند و البته در همه دستگاه ها عملکرد خوبی داشته باشد. اگر زمان یا مهارت های داخلی ندارید، نگران نباشید. به Canva بروید که دارای یک کل کتابخانه قالب های قابل تنظیم فقط منتظر شما هستم

2. یک حضور ثابت در برند ایجاد کنید

خبرنامه شما باید صدای برند شما را منعکس کند، بنابراین رنگها، فونتها و تصاویر را در نسخههای مختلف حفظ کنید.

3. ارائه یک تجربه کاربری عالی

از بهم ریختگی پرهیز کنید و فضای خالی زیادی در نظر بگیرید. یک چیدمان تمیز و منظم، خوانندگان را به طور یکپارچه در خبرنامه شما راهنمایی می کند و تضمین می کند که پیام را بدون حواس پرتی جذب می کنند.

مشاهده این مطلب  ایده‌های تولید محتوا

4. تصاویر چشم نواز را انتخاب کنید

تصاویر، تصاویر و گرافیک های قابل توجه و با وضوح بالا که محتوای شما را تکمیل می کنند، ادغام کنید. هر تصویری باید داستانی را بیان کند، احساسات را برانگیزد و روایت کلی را تقویت کند.

نوشتن محتوای جذاب برای خبرنامه

محتوای جذاب قلب یک خبرنامه موفق است. در اینجا چند نکته وجود دارد که شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

اگر برای ایجاد محتوای جذاب به کمک نیاز دارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

بهترین پلتفرم تولید محتوا در بازار را تجربه کنید که شامل یک تیم 3 درصدی از فریلنسرهای برتر از قبل بررسی شده است که به توسعه تیم شما تبدیل می شوند. اینجا را کلیک کنید بیاموزید که چرا ما برای کیفیت، سرعت، تخصص و خدمات مشتری در بازاریابی محتوا انتخاب ارجح هستیم!

ایجاد خطوط موضوعی جذاب

خطوط موضوع دروازه ای برای ورود به محتوای شما هستند. آنها باید جذاب، مختصر و مرتبط باشند تا گیرندگان را تشویق به باز کردن خبرنامه کنند.

نکات برتر:

  • تست A/B: با موضوعات مختلف آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام یک بالاترین نرخ باز را دارند.
  • احساس فوریت یا کنجکاوی ایجاد کنید تا مشترکین را ترغیب کنید که بلافاصله ایمیل را باز کنند. مطمئن شوید که هرزنامه به نظر نمی رسد!

ایجاد محتوای مرتبط و جالب

محتوای خود را متناسب با علایق و نیازهای مخاطبان خود تنظیم کنید و بینشهای ارزشمند و نکات عملی را ارائه دهید که به آسانتر کردن زندگی خوانندگان شما کمک میکند و نام تجاری شما را به عنوان منبع اصلی اطلاعات تثبیت میکند.

همچنین میتوانید پیشنهادات انحصاری را برای جذب مشترکین جدید و ایجاد وفاداری طولانیمدت در بین مشتریان فعلیتان بگنجانید. تحقیقات Salescycle نشان می دهد که 50 درصد از مردم یک بار در ماه از ایمیل های بازاریابی خرید می کنند، بنابراین این قطعا تاکتیکی است که ارزش بررسی دارد.

نکات برتر:

  • از فریلنسرهای خبره و استراتژیست های محتوا پشتیبانی دریافت کنید. بسیاری از بازاریابان خود را آنقدر به برندهایشان نزدیک میبینند که نمیتوانند فرصتهای جدید را شناسایی کنند یا در مورد اینکه چه چیزی کار نمیکند و چه چیزی کار نمیکند، عینی باشند. همکاری با فریلنسرهای حرفه ای می تواند کمک کننده باشد. با تیم ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه کار می کند!

ادغام فراخوان برای اقدام قانع کننده

CTA ها خوانندگان را در مورد اقدامات مورد نظر راهنمایی می کنند، خواه خرید، دانلود یک منبع یا بازدید از وب سایت شما باشد.

نکات برتر:

  • از افعال عملی استفاده کنید که حس فوریت ایجاد می کنند، مانند «شروع کن،» «معامله خود را بگیر» یا «اکنون کشف کن».
    CTA ها را به طور برجسته قرار دهید و مطمئن شوید که واضح و متمایز از بقیه محتوا هستند.

شخصی سازی طراحی خبرنامه

شخصی سازی فراتر از خطاب قرار دادن مشترکین با نام کوچک است. این شامل تنظیم کل محتوا بر اساس ترجیحات فردی است.

نکات برتر:

  • از بلوکهای محتوای پویا استفاده کنید که بر اساس دادههای مشترک تغییر میکنند، مانند مکان یا تعاملات گذشته.

ابزارهای پیشنهادی:

مانیتور کمپین: این پلتفرم امکان شخصیسازی پیشرفته را فراهم میکند و شما را قادر میسازد تا بر اساس دادههای مشترک، محتوای بسیار متناسب ایجاد کنید.

بهینه سازی خبرنامه برای دستگاه های تلفن همراه

به گفته MailChimp، استفاده از یک قالب ایمیل پاسخگو برای موبایل می تواند کلیک های منحصر به فرد موبایل را تا 15 درصد افزایش دهد.. در اینجا چند نکته برای طراحی خبرنامه ای که در همه دستگاه ها عالی به نظر می رسد آورده شده است.

مشاهده این مطلب  معرفی شغل تولید محتوا

چگونه می توانم یک طرح خبرنامه مناسب برای موبایل ایجاد کنم؟

  • کاربران موبایل محتوای سریع و قابل هضم را ترجیح می دهند. خبرنامه خود را مختصر و دقیق نگه دارید و بر اطلاعات کلیدی تمرکز کنید.
  • CTA های خود را به طور برجسته قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها به راحتی در صفحه نمایش تلفن همراه قابل دسترسی هستند. برای تشویق کلیک ها از زبان قانع کننده استفاده کنید.
  • فشرده سازی تصاویر برای کاهش حجم فایل بدون افت کیفیت.
  • از فونت های خوانا استفاده کنید و اندازه فونت حداقل 14 پیکسل را برای متن اصلی حفظ کنید. از فونت های تزئینی که ممکن است خواندن آنها در صفحه نمایش های کوچک دشوار باشد خودداری کنید.
  • عناصر تعاملی مانند دکمه ها و پیوندها را به گونه ای مرتب کنید که بتوان به راحتی با انگشت شست به آنها ضربه زد. اندازه و فاصله این عناصر را در نظر بگیرید.
  • یک متن پیشنمایش قانعکننده (قطعه متن قابل مشاهده در صندوق ورودی) بسازید تا کاربران را ترغیب کنید تا خبرنامه شما را باز کنند. آن را جذاب و مرتبط با افزایش نرخ باز کنید.
  • خبرنامه های خود را به طور مداوم در دستگاه های مختلف و کلاینت های ایمیل آزمایش کنید تا هر گونه مشکل نمایش را به سرعت شناسایی و برطرف کنید.

بررسی و تصحیح خبرنامه

تقریباً هر بازاریاب با فشار دادن «ارسال» دچار ترس می شود. با بررسی دقیق خبرنامه خود قبل از ارسال، اعصاب خود را کنترل کنید. اشتباهات املایی، لینک های شکسته، یا مشکلات قالب بندی می تواند به طور قابل توجهی حرفه ای بودن محتوای شما را کاهش دهد.

نکات برتر:

در صورت امکان، حداقل از یکی از همکاران بخواهید که خبرنامه را بررسی کند. چشمهای تازه میتوانند خطاهایی را که ممکن است از دست بدهید، تشخیص دهند.
همه پیوندها را تأیید کنید تا مطمئن شوید که خوانندگان را به مقصد مورد نظر هدایت می کنند. از همکار خود بخواهید که این موارد را نیز برای آرامش بیشتر بررسی کند.

ایمیل روی مانیتور

ارسال و توزیع خبرنامه

برای زمان بندی بهینه برنامه ریزی کنید

شما بدون اعلام قبلی وارد صندوق ورودی شلوغ گیرنده خود می شوید، بنابراین تعیین زمان بندی مناسب بسیار مهم است. خبرنامه خود را برای زمانی برنامه ریزی کنید که مخاطبان شما بیشتر درگیر شوند. نظرسنجی HubSpot نشان داد که 34.9 درصد از بازاریابان گفتند که ایمیل هایشان بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر داشته است. در حالی که 27.6 درصد اعلام کردند که بین ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر بوده است. بدون پاسخ مشخص برای تبدیل شدن به بهترین راه عمل این است که:

  • مناطق زمانی را در نظر بگیرید. خبرنامه ها را برای مناطق مختلف برنامه ریزی کنید.
  • از ساعات اوج مصرف خودداری کنید. از ارسال در ساعات اوج ترافیک ایمیل خودداری کنید تا از گم شدن در صندوق های ورودی شلوغ جلوگیری کنید.
  • هر گونه تأثیر طاقچه را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر گروه هدف شما احتمالاً به تازگی از یک رویداد صنعتی بزرگ بازگشته اند، ابتدا به آنها فرصت دهید تا دوباره در آنجا مستقر شوند.

تجزیه و تحلیل عملکرد خبرنامه و اندازه گیری موفقیت

تجزیه و تحلیل تمام عملکرد بازاریابی شما حیاتی است. به نظر ما خبرنامه ها یکی از مواردی هستند که واقعاً وقت شما را برای نظارت و جستجوی بهبودها صرف می کنند. کار زیادی روی این پیامها انجام میشود و عوامل زیادی میتوانند مانع از ایجاد تأثیری که انتظار داشتید را داشته باشند. پس از هر ارسال، مطمئن شوید که برای تجزیه و تحلیل معیارهای کلیدی برای سنجش اثربخشی خبرنامه خود وقت صرف کرده اید.

مشاهده این مطلب  تاریخچه تولید محتوا را می‌دانید؟

در اینجا برخی از معیارهای کلیدی خبرنامه برای نظارت وجود دارد.

نرخ باز

همانطور که از نام آن پیداست، این نشان دهنده درصد دریافت کنندگانی است که خبرنامه را باز کرده اند.

توصیه: موضوع را مرور کنید و ببینید آیا می توانید آن را جذاب تر کنید. این را امتحان کنید بررسی خط موضوع ایمیل برای برخی راهنمایی های سطح بالا در مورد اینکه آیا کار می کند یا خیر.

نرخ کلیک (CTR)

CTR درصد دریافت کنندگانی را که روی یک یا چند لینک موجود در خبرنامه کلیک کرده اند اندازه گیری می کند.

توصیه: محتوای مختصر و جذاب بسازید. از دکمههای فراخوان واضح و جذاب اطمینان حاصل کنید.

نرخ تبدیل

این نشان می دهد که درصد گیرندگانی که پس از کلیک روی پیوندی در خبرنامه، اقدام مورد نظر خود را انجام داده اند.

توصیه: برای تشویق به تبدیل، مشوق هایی مانند تخفیف های انحصاری یا پیشنهادات با زمان محدود ذکر شده در خبرنامه ارائه دهید.

نرخ پرش

نرخ پرش به درصد ایمیل هایی که نمی توانند تحویل داده شوند اشاره دارد.

توصیه: فهرست ایمیل خود را مرتباً پاک کنید تا آدرسهای نامعتبر یا قدیمی حذف شوند. اطمینان حاصل کنید که فرآیندهای انتخاب کردن شفاف هستند.

نرخ لغو اشتراک

این نشان دهنده درصد دریافت کنندگانی است که از دریافت خبرنامه های آینده منصرف شده اند.

توصیه: برای کاهش انصرافهای آینده، سعی کنید گزینههایی را برای دفعات ایمیل ارائه دهید تا از زیادهروی مشترکان جلوگیری کنید و همیشه محتوای ارزشمند را برای حفظ علاقه مشترک ارائه دهید. میتوانید یک ویجت برای سنجش دلیل انصراف خواننده اضافه کنید، هرچند آن را اختیاری کنید.

نرخ رو به جلو

حدس زدید – این درصد دریافت کنندگانی را که خبرنامه را برای دیگران ارسال کرده اند اندازه گیری می کند.

توصیه: با ترکیب دکمه های رسانه های اجتماعی و برنامه های ارجاع، اشتراک گذاری را تشویق کنید.

نامزدی در طول زمان

این به شما کمک می کند تا ببینید که چگونه تعامل در زمان های مختلف تغییر می کند و به شناسایی بهترین زمان های ارسال کمک می کند.

مطمئن نیستید که چگونه می توانید ردیابی کنید که چه کسی از خط پایان فروش عبور می کند؟ این را بررسی کنید راهنمای بهترین ابزارهای ردیابی تبدیل.

تجزیه و تحلیل

نکاتی برای اطمینان از موفقیت مداوم خود با خبرنامه ها

ما توصیه ها و راهنمایی های زیادی را در طول این راهنما ارائه کرده ایم. در اینجا چند نکته برای شما آورده شده است که به هنگام تکامل سفر خبرنامه خود به آنها مراجعه کنید.

مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید

مشترکین خود را بر اساس ترجیحات، رفتار یا جمعیت آنها به بخشهایی تقسیم کنید. برای تعامل بیشتر، محتوا را متناسب با علایق هر بخش تنظیم کنید.

شخصی سازی محتوا

از داده های مشترکین برای شخصی سازی خبرنامه ها استفاده کنید. مخاطبان خود را با نام آنها خطاب کنید و محصولات یا خدمات را بر اساس خریدهای قبلی آنها توصیه کنید یا محتوای “انحصاری” را با موضوعاتی که می دانید به آنها علاقه مند هستند عرضه کنید.

بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه

اطمینان حاصل کنید که خبرنامه های شما سازگار با موبایل هستند. اکثر مردم ایمیل ها را در گوشی های هوشمند خود چک می کنند. از طراحی واکنشگرا و محتوای مختصر و جذاب بصری برای پاسخگویی به کاربران تلفن همراه استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  جلب توجه بیلبوردی در صفحات

سازگار باشید

به یک برنامه منظم برای ارسال خبرنامه پایبند باشید. سازگاری به مشترکین کمک می کند تا محتوای شما را پیش بینی کنند، اعتماد ایجاد کنند و این حس بسیار مهم از انتظار و انتظار را ایجاد کنند. یک روال تنظیم کنید و در صورت لزوم تاریخ انتشار را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.

نظارت و تجزیه و تحلیل داده ها

به طور منظم معیارهایی مانند نرخ باز، نرخ کلیک و نرخ تبدیل را تجزیه و تحلیل کنید. از این داده ها استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی بهترین کار را دارد و محتوا و استراتژی های خود را بر اساس آن اصلاح کنید.

سرفصل های قانع کننده صنایع دستی

برای ایجاد سرفصل های جذاب وقت بگذارید. یک عنوان قوی توجه را به خود جلب می کند و خوانندگان را به کاوش در محتوا ترغیب می کند. از افعال عمل استفاده کنید و در صورت لزوم احساس فوریت ایجاد کنید.

شامل Clear Call to Action (CTA)

به طور واضح بیان کنید که می خواهید مشترکین چه اقدامی انجام دهند. خواه خرید، خواندن مقاله یا ثبت نام در یک رویداد باشد، از دکمه های بصری برجسته و زبان مختصر برای تشویق تعامل استفاده کنید.

ایجاد اعتماد و وفاداری

در مورد آنچه مشترکین می توانند از خبرنامه شما انتظار داشته باشند شفاف باشید. به طور واضح نوع محتوایی که دریافت خواهند کرد و تعداد دفعات آن را مشخص کنید. صداقت باعث ایجاد اعتماد می شود و احتمال عدم اشتراک مخوف را کاهش می دهد.

از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

بهترین خبرنامه ها به عنوان یک گفتگو با مخاطبان شما عمل می کنند. مشترکین را تشویق کنید تا تجربیات، توصیفات یا خلاقیت های مربوط به محصولات یا خدمات شما را به اشتراک بگذارند.

رسانه های اجتماعی را یکپارچه کنید

ما در بالا به این موضوع اشاره کردیم، اما قابل تکرار است. خبرنامه های خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به صورت متقابل تبلیغ کنید و دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در خبرنامه های خود قرار دهید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

تست A/B

آزمایش A/B را برای عناصر مختلف خبرنامههای خود، مانند خطوط موضوع، CTA یا تصاویر، آزمایش کنید. مطمئن شوید که هر بار فقط یک چیز را آزمایش می کنید، در غیر این صورت، نمی توانید هیچ گونه پیشرفت یا تغییری را به منبع مناسب نسبت دهید.

چگونه javadyasemi می تواند کمک کند

کار زیادی برای ایجاد و توزیع خبرنامه های عالی انجام می شود. از تحقیق گرفته تا تولید محتوا، ترویج و تحویل. سپس نظارت و اصلاحات و البته پاک کردن لیست داده ها وجود دارد.

حتی بازاریابان باتجربه برای انجام همه کارها به تنهایی تلاش می کنند، در واقع، 84 درصد از برندها بخشی یا تمام تولید محتوای خود را برون سپاری می کنند.

اگر از پشتیبانی تخصصی با خبرنامه ها، وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، رسانه های اجتماعی، سئو یا استراتژی محتوای خود بهره مند هستید، تماس استراتژی رایگان امروز ما دوست داریم کمک کنیم.

یا به این نگاه کنید که چرا ما به عنوان بهترین پلتفرم تولید محتوا در بازار در نظر گرفته میشویم، که شامل یک تیم ۳٪ از فریلنسرهای برتر از قبل غربالشده است که به توسعه تیم شما تبدیل میشوند. اینجا را کلیک کنید بیاموزید که چرا ما برای کیفیت، سرعت، تخصص و خدمات مشتری بهترین انتخاب هستیم!

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است
تولید محتوا برون سپاری قرار است روندی تعیین کننده در سال 2024 باشد. در حال حاضر، 75 درصد از کسب و کارها...
آینده هوش مصنوعی مولد: چهار نظر متخصص
احتمالاً در مورد همه ی سر و صدایی که پیرامون هوش مصنوعی Generative وجود دارد شنیدهاید. این موضوع NFTها...
راهنمای تخصصی برای ایجاد خلاصه محتوای عالی
در دنیایی که تقاضا برای محتوای باکیفیت بیشتر از همیشه است، خلاصه محتوا میتواند به شما کمک کند محتوایی...
ارزش محتوای محلی خود را با این KPIها کشف کنید
چرا بومی سازی محتوا اهمیت دارد؟ الف مطالعه بزرگ بین المللی اخیر بینش مهمی را نشان داد: 65 درصد از مصرف...
چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030? هوش مصنوعی...
بازاریابی محتوای خود را با خدمات سئو حرفه ای تقویت کنید
به طور خلاصه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی برای بازاریابی محتوای ورودی موفق است. با این...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070