حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

آموزش سئو محصولات در وردپرس

آموزش سئو محصولات در وردپرس
آنچه در این مقاله می خوانید:

اگر تصمیم دارید محصولات خود را در سایت وردپرسی خود وارد کنید بهترین کار این است که بدانید چه اقداماتی باید انجام دهید و چگونه محصولات را در سایت وارد کنید. ما در این مقاله نکاتی را در زمینه آموزش سئو محصولات در وردپرس معرفی کرده‌ایم که امیدواریم بتوانید از آن بهره ببرید.

با این وجود به یاد داشته باشید که تنها وارد کردن محصولات در سایت کافی نیست. بهتر است از بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ بخواهید تا شما را در راه رسیدن به قله‌های فروش بیشتر راهنمایی کند. ما شرکت یاسئومی را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌ها توضیحات
تنظیمات سئو امکان تنظیم عنوان، توضیحات و برچسب‌های متا برای هر محصول به صورت مستقیم در وردپرس.
نام‌گذاری تصاویر قابلیت افزودن متن ALT به تصاویر به منظور بهبود سئو و توضیح محتوای تصاویر.
ساختار URL امکان سفارشی‌سازی URL محصولات برای شامل کلمات کلیدی مرتبط و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو.
نقدها و بررسی‌ها امکان افزودن نقدها و بررسی‌های کاربران به صورت مستقیم در صفحه محصول، که می‌تواند اعتماد مشتری را بهبود بخشد و سئو را تقویت کند.
امنیت و HTTPS پشتیبانی از اتصال امن HTTPS برای افزایش اعتماد مشتریان و ارتقای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو.
بازاریابی محتوا امکان ایجاد محتوای مرتبط با محصولات برای جذب ترافیک ارگانیک و ارتقای رتبه سایت در نتایج جستجو.
بازاریابی ایمیل قابلیت جمع‌آوری ایمیل‌های مشتریان و ارسال اخبار، تخفیفات و اطلاعیه‌ها جهت افزایش فروش و مشتریان.
ارتباطات اجتماعی امکان اشتراک گذاری محصولات در شبکه‌های اجتماعی جهت افزایش آگاهی و نفوذ برند در محیط‌های اجتماعی.

آموزش سئو محصولات در وردپرس

برای اینکه بتوانید سایت بسیار مناسبی برای فروش محصولات خود داشته باشید، دانستن نکات مهم در هنگام ورود محصولات به سایت بسیار اهمیت دارد. البته نیازی نیست شما این موارد را بیاموزید؛ بلکه می‌توانید از خدمات دیتا اینتری شرکت‌هایی مانند یاسئومی کمک بگیرید و به این ترتیب فروش خود را افزایش دهید. این اقدامات عبارت هستند از:

مشاهده این مطلب  پشتیبانی سئو
آموزش سئو محصولات
آموزش سئو محصولات در وردپرس: هیچ محصول و عکسی را بدون توضیحات وارد سایت نکنید.

گام اول: سایت فروشگاهی بزنید

سایت‌ها انواع مختلفی دارند. برخی خدماتی و برخی فروشگاهی هستند و هر کدام نحوه اداره کردن مختلفی را می‌طلبند. البته بهترین کار این است که اجازه دهید طراحی سایت فروشگاهی شما را شرکت‌های معتبری که در این زمینه تخصص دارند انجام دهند؛ اما در هر صورت به یاد داشته باشید که گام اول، سایتی مناسب است که در راستای خدمات شما طراحی شده باشد.

محصول بدون توضیحات، ممنوع!

هیچ محصولی را بدون اینکه توضیحاتی در مورد آن بنویسید، در سایت رها نکنید. مشتری شما نیاز دارد اطلاعاتی را در زمینه محصولی که قرار است خریداری کند کسب کند تا بتواند انتخاب درستی داشته باشد. البته فراموش نکنید که محتوای طولانی در این زمینه می‌تواند مشتری را خسته کرده و باعث شود از خیر خرید بگذرد. البته به یاد داشته باشید که محتوا را کاملا سئو کنید تا بتواند علاوه بر نظر مشتری، توجه گوگل را نیز به خود جلب کند.

از منوی سایت سرسری عبور نکنید!

منوی سایت شما باید بهینه سازی یا به اصطلاح سئو شده باشد. منوهای شلوغ اغلب می‌توانند مشتریان را گیج کنند و اجازه ندهند که بتواند محصول خود را به سادگی پیدا کند. هر چه مشتری راحت‌تر بتواند محصول مورد نظر را در دسته‌بندی‌ها و منوی سایت پیدا کند، احتمال ماندن در سایت و خرید از شما نیز افزایش خواهد یافت. پس همین الان نگاهی به منو بیندازید و ببینید چگونه می‌توانید آن را بهینه سازی کنید. نظر مشتری را در نظر بگیرید تا نتیجه رضایت بخش باشد.

گام بعدی، نگاهی به URLها بیندازید

شاید به نظر شما URLها اهمیت چندانی نداشته باشند؛ اما اصلا اینگونه نیست. هرچقدر این عناویت صفحات کوتاه‌تر بوده و بتواند محتوای صفحه را نشان دهد بیشتر این امکان برایش وجود دارد که موتورهای جستجو بتوانند آن را پیدا کنند. این نکته بسیار مهمی است که شاید در آموزش سئو محصولات در وردپرس نادیده گرفته شود. دقت کنید زمانی که وردپرس را نصب می‌کنید، حتما مجوزی که نشان می‌دهد موتور جستجو می‌تواند به سایت شما دسترسی داشته باشد را فعال کنید.

مشاهده این مطلب  SEO OKRs: عملکرد رانندگی و اندازه گیری تأثیر

یک خط توضیحات متا!

نکته دیگر آموزش سئو محصولات در وردپرس این است که توضیحات متا بیش از آنچه تصور کنید مهم هستند. توضیحات متا در واقع بخشی است که در سرچ گوگل به عنوان توضیح برای محصول شما نشان داده می‌شود. در نتیجه این توضیح است که مخاطب ترغیب می‌شود محصول را بررسی کند. پس سعی کنید تا این بخش را بسیار جذاب بنویسید. توجه کنید که تعداد کلمات در این بخش باید 155 کلمه باشد تا بتواند به خوبی در زیر محصول دیده شود.

یک تگ آلت خوب!

سئوی محصول بدون تگ آلت در واقع یک گام ناقص برای سئوی محصولات است. وقتی شما تصویری در سایت بارگذاری می‌کنید، گوگل نمی‌تواند آن را شناسایی کند؛ اما این وظیفه تگ آلت است که تصویر را به شکلی برای گوگل مفهوم کند تا بتواند در صورت جستجوی کلمه کلیدی آن را برای مخاطب نشان دهد. به همین خاطر لازم است تا در تگ آلت از کلمات کلیدی استفاده کنید. البته باید چند کلمه به این کلمات کلیدی بیفزایید تا بتوانید نظر مشتری را نیز جلب کنید.

تکراری‌ها را دور بریزید

گوگل، از آن دست موتورهای جستجو است که از محتوای تکراری بیزار است. به همین دلیل اگر محتوایی یوتیک نباشد، یک امتیاز منفی برایتان محسوب می‌شود و می‌تواند رتبه گوگل شما را کاهش دهد. پس برای هر محصول هرچقدر هم که مشابه باشند سعی کنید محتوای یونیک و جدید بنویسید. البته دقت کنید محتوای شما با سایر سایت‌ها نیز مقایسه می‌شود و هر قسمت آن که کپی باشد، می‌تواند شما را یک گام از رتبه یک رنکینگ دور کند.

مشاهده این مطلب  سئو کلاه سفید چیست؟ کلاه شما چه رنگی است؟
سئو محصولات در وردپرس
از نکات آموزش سئو محصولات در وردپرس: محتوای تکراری را از سایت خود حذف کنید.

سخن پایانی

محصولات خود را در سایت گذاشته‌اید؛ اما هنوز مشتری ندارید؟ گاه مشکل از محصولات شما نیست؛ بلکه مشکل اصلی در واقع آن است که به خوبی سئو کاری نکرده‎‌اید. در نتیجه لازم است تا بتوانید آموزش سئو محصولات در وردپرس را داشته باشید تا یک گام در رنکینگ جلو بروید.

برای این کار هم خودتان می‌توانید اقدام کنید و هم می‌توانید از متخصصان سایت یاسئومی کمک بگیرید. این کار می‌تواند به خوبی سایت شما را سئو کند و فروش بیشتری برای شما داشته باشد. همین الان با متخصصان ما تماس بگیرید!

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چگونه از استراکچر دیتا (Structured Data) در بهبود سئو سایت استفاده کنیم؟
باز کردن رشد از طریق سئوی سازمانی SaaS
مزایای SEO برای شرکت های SaaS دلایل زیادی وجود دارد که شرکت های SaaS باید روی سئو تمرکز کنند. این شامل: اعتبار....
چرا کسب و کارهای مدرن نمی توانند سئو را نادیده بگیرند؟
سئو یک استراتژی حیاتی برای رشد حضور آنلاین کسب و کار شما است. با بهینه سازی محتوای خود برای عملکرد بهتر...
B2B SEO در مقابل B2C SEO: تفاوت های کلیدی را کشف کنید
سئوی B2B در مقابل سئو B2C، ممکن است فکر کنید که آنها تفاوت چندانی با هم ندارند، اما بازاریابان B2B و...
SGE و تاثیر بر سئو: آنچه باید بدانید!
Google Search Generative Experience را برای کاربران پلت فرم آزمایشی Search Labs خود در ایالات متحده راه...
ایجاد مولدهای تصویر هوش مصنوعی برای شما: برنامه‌ها و رویکردها
تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی کمی متفاوت از تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی هستند، اما بر اساس همان...
پیمایش ایمنی برند در عصر هوش مصنوعی مولد
هوش مصنوعی مولد یک تغییر دهنده بازی برای بازاریابی محتوا است که نویدبخش فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای رشد...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070