Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی Edu را چگونه انجام دهیم!

خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی Edu
مطالعه سریع مقاله

بر خلاف درج رپرتاژ در سایت‌های تجاری مانند مجله‌ها و خبرگزاری‌ها، درج رپرتاژ در سایت‌های دانشگاهی و با پسوند edu به راحتی امکان‌پذیر نبوده و داشتن تخصص به همراه تجربه از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور در این مطلب به صورت جامع و کاربردی مراحل خرید و سفارش رپورتاژ دانشگاهی  (Edu) را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شرایط استاندارد درج این مدل رپرتاژها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

رپورتاژ آگهی دانشگاهی چیست؟

رپرتاژ آگهی به محتوای متنی می‌گویند که برای خواننده ارزش محتوایی دارد؛ اما به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به پرموت برند در رسانه خارجی منتشر می‌شود. در رپرتاژ آگهی دانشگاهی عمدتاً وب‌سایت‌های دانشگاهی هدف درج این مدل رپرتاژها هستند و نقش مهمی در افزایش تعداد بک‌لینک‌های سایت دارند. 

در واقع ما دو مدل سایت دانشگاهی داریم، مدل اول سایت‌هایی هستند که پسوند edu دارند و متعلق به یک دانشگاه خاص هستند. مدل دوم هم سایت‌هایی هستند که یک دایرکتوری منسجم در بخش آموزش دارند. این سایت‌ها به دلیل محتوای آموزشی خوب، برای رپرتاژ دانشگاهی مناسب هستند. 

هدف از خرید رپرتاژ آگهی دانشگاهی

به صورت کلی تقویت سئو سایت و اجرای استراتژی‌های سئو خارجی در کنار توسعه فعالیت‌های برندینگ، از دلایل اصلی انتشار رپورتاژ هستند. به همین خاطر است متخصصین سئو از رپورتاژ آگهی دانشگاهی استفاده می‌کنند. 

این رپورتاژها یک نوع از بک‌لینک‌های دانشگاهی به شمار می‌روند و به دلیل دانشگاهی بودن سایت از اعتبار خوبی نزد گوگل برخوردار هستند و می‌توانند این اهداف را محقق کنند. 

مزایای خرید رپورتاژ Edu

از جمله مهم‌ترین مزایای رپرتاژ دانشگاهی می‌توان به این اشاره کرد که این مدل رپورتاژها از کیفیت و اعتبار خوبی برخوردار هستند، سرعت انتشار آن‌ها بالاست و سریع ایندکس می‌شود، با کمک متخصصین سئو و آژانس‌های حرفه‌ای نیازی به پرداخت دلاری نیست و دامنه آن‌ها اعتبار خوبی دارد. این مزایا باعث شده رپرتاژهای دانشگاهی در برنامه سئو خارجی و پلن‌های رپورتاژ حتماً حضور داشته باشند. 

تأثیر رپورتاژ آگهی دانشگاهی بر روی سئو سایت

سایت‌های دانشگاهی از اعتبار دامنه و اعتبار صفحه بسیار خوبی برخوردار هستند، محتواهای صفحات آن‌ها معمولاً قوی و با کیفیت است. از برندینگ خوب و سرعت ایندکس قابل توجهی برخوردار هستند، به راحتی نمی‌توان بک‌لینک و رپرتاژ درج کرد و طبیعتاً در نزد گوگل اعتبار بالایی دارند. 

به همین دلیل می‌توان انتظار داشت رپورتاژ آگهی دانشگاهی بر روی سئو سایت‌ها تأثیر مثبتی از خود به جا می‌گذارند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

شرایط درج رپورتاژ دانشگاهی

برای درج رپورتاژ آگهی باید با دقت و طبق استراتژی مشخص پیش رفت و به جزئیات کلیدی اهمیت داد. مهم‌ترین شرایط درج یک رپرتاژ آگهی به شرح زیر است. 

  • تناسب محتوا بین وب‌سایت منتشر کننده و سفارش دهنده رپرتاژ و عدم استفاده از محتوای نامناسب
  • محتوای رپورتاژ با کیفیت، سئو شده و هم سو با لحن و تیپ محتوای ناشر یا سایت دانشگاهی باشد. 
  • برای داشتن لینک خروجی و بک‌لینک برنامه و استراتژی داشته باشد و حداکثر 3 لینک فالو درج شود. 
  • از عکس‌های یونیک، با کیفیت و دقیق برای داخل رپرتاژ استفاده شود. 
  • برای رپرتاژهای دانشگاهی می‌توان از متن انگلیسی یا فارسی استفاده کرد. 
  • باید اطمینان حاصل کنید که رپورتاژ آگهی دانشگاهی همیشگی و دائمی است.

این موارد در حین درج رپورتاژ دانشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید آن را مد نظر قرارداد.

خرید رپرتاژ آگهی دانشگاهی

برای خرید رپرتاژ آگهی دانشگاهی همانند سایر رپورتاژها به راحتی میسر نیست و باید از افراد خبره و حرفه‌ای همانند جواد یاسمی متخصص و مشاور سئو راهنمایی گرفت. اما به صورت کلی موارد زیر در حین خرید رپرتاژ آگهی دانشگاهی اهمیت دارد.

  • تمامی بک‌لینک‌های دانشگاهی خریداری شده تمام باید فالو باشند. 
  • در صورت حذف رپرتاژ باید عیناً رپورتاژ جایگزین شود و صفحه سریع ایندکس شود. 
  • باید بعد از زمان مشخص شده توسط ناشر آدرس تمام رپرتاژها در اختیار مشتری قرار گیرد. 
  • بعد از ارسال پیام و ثبت سفارش حتماً درخواست نمونه کار رپورتاژ آگهی دانشگاهی کنید. 
  • از شخص یا مجموعه‌ای رپرتاژ آگهی تهیه کنید که تنوع سایت دانشگاهی در سطح‌های مختلف داشته باشد. 

این موارد در حین خرید و شرایط خرید رپرتاژ آگهی دانشگاهی باید مد نظر داشته باشید.

قیمت رپورتاژ آگهی دانشگاهی

قبل از این که در مورد قیمت رپرتاژ آگهی دانشگاهی صحبت کنیم به این سؤال پاسخ دهیم که چه مواردی بر روی قیمت یک روپرتاژ آگهی تأثیر می‌گذارد؟ 

اعتبار دامنه

دامین اتوریتی یا اعتبار دامنه یکی از فاکتورهای خوب و مهم در قیمت رپرتاژ آگهی دانشگاهی Edu است. یکی از مواردی که باعث برجسته شدن رپورتاژهای دانشگاهی شده همین اعتبار دامنه است که معمولاً از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند. 

اعتبار صفحه 

پیج اتوریتی یا همان اعتبار صفحه به قدرت صفحات سایت اشاره دارد، بسیار مهم است صفحات سایت‌های دانشگاهی از جایگاه خوبی برخوردار باشند. هرچقدر اعتبار صفحه بالا باشد طبیعتاً قیمت رپورتاژ دانشگاهی هم بیشتر می‌شود. 

 سرعت ایندکس و لینک‌های خروجی 

سایت‌های دانشگاهی نحوه پشتیبانی و کیفیت مطالب در کنار عمر سایت به آن ارزش می‌دهد، این مسئله در سرعت ایندکس، کیفیت رپرتاژ و تأثیر بر سایت مشتری اثرگذار است.

کیفیت محتوای سایت دانشگاهی

 هر چقدر محتوای سایت و ساختار فنی سایت دانشگاهی از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، لینک‌سازی داخلی منظم و مشخص داشت باشد و برند قوی داشته باشد قیمت رپورتاژ آگهی آن بیشتر است. 

با توجه به این موارد قیمت رپرتاژ آگهی  می‌تواند متفاوت باشد؛ اما رنج قیمت آن معمولاً از 300 هزار تومان و گاهی تا یک میلیون تومان هم می‌رسد. 

برای گرفتن سفارش رپورتاژ آگهی چه فایل‌هایی نیاز است؟

برای گرفتن سفارش رپرتاژ آگهی دانشگاهی بعد از پرداخت هزینه رپرتاژ آگهی و مشاهده نمونه‌های اجرا شده، متناسب با نوع سایت باید در فایل ورد محتوای باکیفیت و سئو شده را که لینک‌های خارجی آن مشخص شده به همراه تصاویر و تگ ALT آن برای مسئول انتشار رپورتاژ ارسال کنید و منتظر بمانید تا نتیجه نهایی آن ارسال شود. 

از رپرتاژهای EDU می‌توان به عنوان PBN استفاده کرد؟

در صورت داشتن استراتژی دقیق و تجربه کافی در زمینه ایجاد PBN در کنار منابع مالی قوی، می‌توان انتظار یک شبکه از وبلاگ‌های قوی به کمک سایت‌های دانشگاهی ایجاد کرد. طبیعتاً استفاده از محتوا یونیک و کاربردی و پیدا کردن سایت‌های دانشگاهی که اجازه لینک خارجی به بیش از یک سایت می‌دهند هم مهم است.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

سخن نهایی 

رپرتاژ آگهی دانشگاهی (Edu) یکی از انواع مهم و کاربردی رپورتاژ است که در پروژه‌های سئو می‌توان برای ارتقای سایت و گرفتن رتبه در کلمات کلیدی رقابتی از آن استفاده کرد.

در این مقاله به صورت کامل هر آنچه که برای درج رپرتاژ آگهی دانشگاهی EDU نیاز است را مورد بررسی قرار دادیم و استدلال کردیم برای خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی باید چه پیش‌نیازها، نکاتی را رعایت کنیم. 

در صورتی که نیاز به خرید رپرتاژ آگهی دانشگاهی دارید و می‌خواهید از آن نتیجه بگیرید از طریق صفحه مشاوره سئو با ما در ارتباط باشید. ما مطابق با نیاز کسب‌وکاری که دارید کمک می‌کنیم بهترین برنامه رپرتاژ دانشگاهی را برای کسب‌وکار خود داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی رپورتاژ آگهی دانشگاهی Edu
💎مزایا   بالابردن کیفیت و اعتبار سایت، سرعت انتشار بالا
📌 قیمت یک رپورتاژ آگهی  اعتبار دامنه، اعتبار سایت، سرعت ایندکس و لینک‌های خروجی ، کیفیت محتوای سایت دانشگاهی
⭐ شرایط درج رپرتاژ دانشگاهی تناسب محتوا بین وب‌سایت، کیفیت محتوا، عکس‌های یونیک، مطالب انگلیسی
✔ نکات خرید  وبسایت واسطه معتبر، لینک فالو، حذف نشدن صفحه قبل از ایندکس و پس از آن، تضمین کیفیت و بازگشت وجه در صورت حذف صفحه

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *