فول سرویس خدمات دیجیتال مارکتینگ و بیلبورد = ۰۹۳۳۹۱۵۹۴۳۲

خرید رپورتاژ دانشگاهی | خرید رپورتاژ edu

رپورتاژ دانشگاهی edu
آنچه در این مقاله می خوانید:

رپورتاژ دانشگاهی (edu) چیست؟ فک کنید یک صفحه داریم روی که روی  گوگل ایندکس شده است. ما سعی کردیم گوگل صفحه ما را با اسم، عنوان یا مفهوم اجاره ویلا رامسر (صرفا یک مثال است) بشناسد. حال باید دیگران یعنی صفحات سایت های دیگر هم این صفحه سایت ما را صدا کنند. ولی با چه اسمی؟ برای خرید رپورتاژ آگهی های دانشگاهی (edu) با شماره واتساپ یا تلگرام تماس {09376996070} بگیرید. لیست دامنه های دانشگاهی برای سفارش رپورتاژ آگهی دانشگاهی (edu) برای شما ارسال می شود. قیمت هر عدد رپورتاژ آگهی دانشگاهی (edu) 100 هزار تومان است.

قیمت رپورتاژ آگهی های دانشگاهی برای سال 1401 مهر ماه به بعد با هزینه 125 هزار تومان فروخته خواهد شد. و سفارش کسانی که قبل از این تاریخ سفارش ثبت کرده اند و پرداخت کرده اند با همان هزینه قبلی یعنی 100 هزار تومان انجام می شود و هزینه اضافی برای انتشار رپورتاژ آگهی دانشگاهی نخواهند داشت.

حتما شده که در جمع دوستان هر کی شما را با یک اسم و نیک نیم صدا کند ولی همه ی آنها 100 درصد شما را با اسم کامل صدا نمی کنند. ولی دقت کنید که مفهوم همه ی آنها یکی هستند ولی قطعا هر صفحه ای با ادبیات خود شما را صدا می کند. خب حالا چالش اینکه در کجا صفحه سایت ما را چطوری صدا کنند؟ در یک مهمونی خیلی خوب ما را رسمی صدا کنند. در یک جمع دوستانه و فضای صمیمی به یک اسم دیگر، در یک قرار کاری خیلی کامل و شفاف و … حالا فک کنید توی رپورتاژ آگهی  EDU که داریم پول پرداخت می کنیم باید ما را خیلی کامل، رسمی و شیک صدا کنند و ما در جاهای دیگر که شاید رایگان باشد و کار خودمان هم باشد خود را با اسامی غیر رسمی و صمیمانه صدا میکنیم.

مشاهده این مطلب  نحوه استفاده از تولید کننده محتوای هوش مصنوعی برای بازاریابی

تجربه من از رپو دانشگاهی توی پادکست پایین

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu از جواد یاسمی
سفارش و خرید رپورتاژ دانشگاهی edu از جواد یاسمی

خرید و سفارش رپورتاژ دانشگاهی (EDU)

سفارش و خرید رپورتاژ اگهی دانشگاهی با بهترین قیمت ها و بهترین خروجی در سئو و گوگل با ارسال پیام در واتساپ یا تلگرام 0937699607.

 

رپورتاژ دانشگاهی یا edu با صرفنظر از ارزش پاسخگویی به سئو وب سایت شما، به عنوان یک استراتژی بازاریابی محتوای بسیار کارآمد است که بسیاری از کسب و کارها به آن پایبند شده اند.

در واقع، ثبت وب سایت شما در دامنه های با پسوند .edu مانند دامنه های دانشگاهی و مراکز آموزشی دیگر، به دلیل اینکه به عنوان یک روش با ارزش برای بهبود رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو تلقی می شود، به شما کمک می کند تا در بازار بسیاری از موضوعات رقابتی دیده شوید.

همچنین، این نوع از رپورتاژها می توانند به شما در جذب نیروی کار ماهر واجد شرایط از دانشگاه های معتبر کمک کنند. چرا که کسب و کار شما به عنوان یک دستاورد آموزشی از دید دانشگاه ها مطرح می شود.

در حالت کلی، به دلیل شهرت و اعتبار دانشگاه ها، هرگونه لینک عمیق به سامانه در آنها می تواند محتوای شما را به یک حجم بالاتر مخاطبان و مشتریان نزدیکتر کند. بنابراین، رپورتاژ دانشگاهی به دلیل برخورداری از اعتبار بالا و ارزش برای بهبود رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو و همچنین افزایش قابل توجه درصد بازدید به صورت مستمر، یکی از بهترین راه های بازاریابی وب سایت است.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی بسیار مهم است. برای اینکه بهترین خروجی از کمپین های رپورتاژ آگهی دانشگاهی را بگیرید باید مقالات و عنوان های یونیک را پیدا کنین و بهترین ساختار هدینگ ها برای نوشتن متن ها انتخاب کنید. نوشتن کلمات درست در جاهای درست به قدرت مقاله و لینک سازی خارجی شما اضافه می کند.

مشاهده این مطلب  موثرترین موارد استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی محتوا

برای سفارش متن رپورتاژاگهی می توانید با شماره 09376996070 تماس بگیرید. در صورت اینکه میخواهید کمپین بکلینک شما را برنامه ریزی و اجرا کنیم کافی است کلمه کلیدی هدف را برای ما ارسال کنید.

نمونه رپورتاژ آگهی دانشگاهی

برای دریافت نمونه های اجرا شده کمپین های رپرتاژآگهی دانشگاهی بعد از ثبت سفارش نمونه های اجرا شده کمپین ها برای شما ارسال می شود.

رپورتاژ آگهی دانشگاهی (edu) چیست؟

خب حالا بریم دقیق تر رپورتاژ آگهی دانشگاهی (edu) بررسی کنیم. همانطور که می دانید محتوا نویسی یکی از اصول و قواعدی می باشد که در سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار اهمیت دارد. یکی از مواردی که در حوزه تولید محتوا قرار دارد و بر روی اصول سئو وب سایت بسیار تاثیرگذار است، رپورتاژ آگهی می باشد. رپورتاژ آگهی به مقاله ها و تبلیغات متنی گفته می‌شود که برای تبلیغات یک محصول مشخص و معرفی یک وب سایت از آن ها استفاده می گردد. پس از آن جایی که رپورتاژ آگهی یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی سئو سایت است، ما در این مقاله قصد داریم به نحوه نوشتن آن بپردازیم و اصول قواعدش را توضیح دهیم.

نحوه ارتقا رتبه سایت با استفاده از رپورتاژ آگهی edu:

شما با استفاده از رپرتاژ آگهی می توانید یک مقاله تولید کنید که بهتر است کلمات آن بین در حدود ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ کلمه باشد. سپس در رابطه با وب سایت خود، یک موضوع یا محصول را انتخاب کرده و در آن مقاله بنویسید. در نهایت این مقاله را در سایت هایی که دارای رنک و رتبه بسیار بالایی هستند، منتشر کنید. در این مقاله باید از سه تا پنج کلمه کلیدی مرتبط با سایت خود استفاده نمایید و با کمک لینک فالو، آن ها را به وب سایت خود متصل نمایید. برای بررسی و تحلیل دیتابیس رپرتاژ آگهی ها و پروفایل بکلینک خودتان می توانید از طریق صفحه مشاوره سئو  با جواد یاسمی ارتباط بگیرید.

مشاهده این مطلب  وضعیت فعلی و آینده بازاریابی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی

تاثیر رپورتاژ آگهی دانشگاهی بر روی سئو سایت:

از این رو رپورتاژ آگهی با استفاده از دو روش، باعث بالا بردن رتبه سایت شما می شود: اولین روش آن که با استفاده از لینک فالو اعتبار وب سایت شما نیز افزایش پیدا می کند. دوم این که چون این مقاله در وب سایت های معتبر منتشر می گردد آمار بازدید وب سایت شما نیز بالا خواهد رفت. از این رو با افزایش آمار بازدید سایت، همانطور که در مقاله های قبل نیز به آن اشاره شد، باعث هدایت کاربران هدف به سمت سایت شما می شود. سپس در صورت ارائه خدمات موثر به کاربران از طریق وب سایت، این کاربران هدف به مشتریان دائم سایت شما تبدیل می شوند. مشتری دائم نیز می تواند در جهت رونق کسب و کار شما بسیار موثر عمل کند‌.

چگونه با استفاده از رپورتاژ دانشگاهی کسب درآمد کنیم؟

مقاله ها و محتواهایی که در قالب رپرتاژ آگهی منتشر می شوند، برای سه دسته از افراد باعث کسب درآمد می گردند. افرادی که آن ها را می نویسند: نوشتن رپورتاژ آگهی دارای یک سری اصول و قواعد می باشد که هر کسی از پس آن ها بر نمی آید و در این زمینه تخصص ندارد. از این رو برخی مدیران وب سایت، هنگامی که قصد استفاده از رپورتاژ آگهی را داشته باشند، باید از کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرند. از این آن افراد نیز مبلغی را برای انجام این کار دریافت می کنند.

افرادی که آن ها در وب سایت خود منتشر می کنند: بسیاری از وب سایت های معتبر وجود دارند که با تعیین نرخ های مختلف، متن رپرتاژ آگهی وب سایت های دیگر را با لینک های فالو در وب سایت خود منتشر می نمایند. افرادی که داخل رپورتاژ آگهی وب سایت آن ها تبلیغ می شود: همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، نوشتن این نوع مقالات می تواند در جهت هدایت کاربران هدف به سایت، تبدیل آن ها به مشتری دائم و در نهایت افزایش سود کسب و کار موثر واقع شود.

مشاهده این مطلب  وبینارهای تبدیل‌کننده: تبدیل مخاطبین به مشتریان در سال 2024
سفارش رپورتاژ آگهی edu
سفارش رپورتاژ آگهی edu به همراه متن سئو شده رپورتاژ

چگونه یک رپورتاژ دانشگاهی بنویسیم؟

حال که به بیان دلایل اهمیت رپورتاژ آگهی و نحوه پشرفت سئو سایت با استفاده از آن پرداختیم، می خواهیم در رابطه با اصول و قواعد نوشتن آن نیز صحبت کنیم. برای نوشتن یک مقاله چند نکته مهم و اساسی وجود دارد که اگر شما این نکات را رعایت کنید، قطعاً در هدایت کاربران به سمت سایت خود موثر واقع می شوید:

با کاربران صادق باشید: اگر شما در مقاله خود قصد معرفی یک یا چند محصول را دارید حتماً درباره اطلاعات آن مسئول با مشتریان خود صادق باشید و اغراق بیش از اندازه در متن به کار نبرید. زیرا این کار سبب می شود هنگامی که مشتریان به سایت شما مراجعه کردند با موضوعات گفته شده در رپرتاژ آگهی مواجه نشوند. این موضوع سبب می شود تا کاربران نتوانند که به راحتی به سایت و محصول شما اعتماد کنند. اما اگر درباره تمام محصولات خود صادق باشید و هر آنچه که در پرتال آگهی می نویسید درباره محصولات شما به درستی است کند، کاربران هنگام مراجعه به سایت دقیقا آن ویژگی‌ها را در محصول می تواننو پیدا کنند. این کار سبب می شود تا به راحتی به وب سایت شما اعتماد کنند. پس هرگز و هرگز اغراق بیش از اندازه در رپرتاژ آگهی خود به خرج ندهید.

از اصول نگارشی رپورتاژ دانشگاهی به درستی استفاده کنید:

رعایت اصول نگارشی می‌تواند در موفقیت رپرتاژ آگهی شما بسیار موثر باشد. اگر شما موارد گفته شده در ادامه را در متن خود به کار ببرید، قطعاً یک متن تمیز و موثر را خواهید داشت. مثلاً از عنوان های جذاب استفاده نمایید و متن خود را تیتر بندی کنید. حتما مقاله خود را پس از اتمام دوباره مطالعه کنید که هیچگونه غلط املایی نداشته باشید. از جمله های و پاراگراف های کوتاه استفاده نمایید. از زیاده گویی در متن خود به شدت بپرهیزید. سعی کنید متن خود را روان بنویسید که خواندن آن برای کاربران راحت بوده و عموم مردم بتوانند متن شما را به خوبی درک کنند.

مشاهده این مطلب  پیدا کردن گست پست

یک چارچوب مشخص داشته باشید: شما باید متن رپرتاژ آگهی خود را به سه قسمت مقدمه، بدنه اصلی و نتیجه گیری تقسیم بندی کنید. مقدمه در ابتدای مقاله شما نوشته می‌شود و حدود یک پاراگراف است. در قسمت بدنه اصلی شما باید اصل محتوا رپرتاژ آگهی خود را بنویسید‌. سپس در قسمت نتیجه گیری از قسمت بدنه اصلی محتوا چند خطی را نتیجه گرفته و در پایان مقاله آن را یادداشت کنید. بنابراین شما با استفاده از تمام نکات گفته شده در بالا می توانید یک متن و محتوای موثر با عنوان رپرتاژ آگهی را آماده کنید. همانطور که گفته شد این نو آگهی ها می تواند در جهت بهبود رتبه سایت و سئو به شما کمک شایان کند پس هرگز از تاثیر آن غافل نشوید.

چگونه رپورتاژ edu (دانشگاهی) موفقی بسازیم؟

خب راستش اینو برای سایت های خودمون انجام میدیم و در سرویس مشاوره به صورت کامل آموزش داده می شود. برای آشنایی با خدمات سئو به صفحه تعرفه خدمات سئو بروید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات

افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

5 دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند

۵ دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند درباره وبلاگ‌نویسی، برداشت‌های غلط زیادی وجود دارد....

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023 دوازده ابزار ویرایش و تصحیح محتوا برای کمک به تولید، ویرایش...

راهنمای ضروری نگارش آگهی

  یک تبلیغ خوب و به‌جا نوشته‌شده می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی، پروفایل برند شما را ارتقا دهد، آگاهی...

راهنمای ضروری استفاده از اینترنت برای پژوهش

  احتمالا اولین جایی که برای پیدا کردن چیزی به آن مراجعه می‌کنید، اینترنت است، با میلیاردها منبع...

پادکست برای کسب و کار

اگر آمار اگر حرف ما را باور کنید، احتمالا امسال حداقل یک پادکست گوش کرده‌اید. شاید حتی به چندین پادکست...

پنج مزیت برتر پادکست برای کسب‌وکار

پادکست مدت‌هاست وجود دارد، اما به نظر می‌رسد در چند سال اخیر محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. از هر...

راهنمای کامل نگارش خبرنامه‌ی مؤثر

در نگارش اطلاعیه‌های مطبوعاتی، قوانین روشنی وجود دارد که از زاویه خبری تا ساختار آن را در بر می‌گیرد....

راز موفقیت در تولید محتوا: هفت نکته از افراد تاثیرگذار

اخیرا افتخار میزبانی وبیناری را با دو شریک از impact.com داشتم: لیدیا پرین، متخصص همکاری در فروش در شرکت...

دیدگاه ها

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو + طراحی سایت = 09376996070

خدمات گوگل، تبلیغات، هدایا تبلیغاتی و … = 09339159432