سئو، طراحی سایت، محتوا، مدیا و مدیریت پروژه با یاسئومی

آموزش راه های افزایش بازدید وبلاگ

افزایش بازدید وبلاگ
آنچه در این مقاله می خوانید:

وبلاگ‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سایت محسوب می‌شوند که وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند. در واقع این وبلاگ‌ها هستند که هم می‌توانند رتبه سایت شما را افزایش دهند و هم مخاطبان زیادی را برای سایت جذب کنند. به همین دلیل می‌توان گفت افزایش بازدید وبلاگ مهم‌ترین اقدامی است که برای سایت خود انجام می‌دهید.

با این حال که ما برای شما اقدامات بسیار زیادی را در زیر لیست کرده‌ایم؛ اما به شدت توصیه می‌کنیم تا کار را به کاردان بسپارید. به عبارت دیگر، باید تلاش کنید از شرکت‌های معتبری مانند یاسئومی بخواهید تا برای شما تدابیری بیندیشد که منجر به افزایش بازدید گوگل شود. این مقاله را بخوانید و سپس برای گام‌های موثرتر با ما تماس بگیرید.

ویژگی توضیحات
محتوای جذاب و ارزشمند اطمینان حاصل کنید که محتوای وبلاگ شما جذاب، مفید و ارزشمند باشد.
بهینه‌سازی SEO استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و بهینه‌ سازی عنوان‌ها و متن‌ها برای جلب ترافیک از موتورهای جستجو.
اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی فعالیت منظم در شبکه‌های اجتماعی برای افزایش نرخ انتشار و جذب مخاطبان جدید.
تصاویر و چندرسانه‌ای استفاده از تصاویر و محتوای چند رسانه‌ای برای جلب توجه و تعامل بیشتر با مخاطبان.
اشتراک نوشته‌ها فراهم کردن امکان اشتراک نوشته‌ها توسط خوانندگان برای گسترش برداشت های مثبت.
ایجاد برنامه انتشار انتشار محتواها به صورت منظم و با برنامه‌ریزی متناسب با نیازهای مخاطب هدف.
تعامل با خوانندگان پاسخگویی به نظرات و پرسش‌های خوانندگان.

چند گام برای افزایش بازدید وبلاگ

البته راه‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند ترافیک بالاتر را برای شما به ارمغان بیاورد؛ اما به این نکته توجه کنید که هر کدام از این شیوه‌ها برای برخی مشاغل و کسب‌وکارها مفید هستند. تشخیص اینکه کدام راه برای شما بهتر است را به متخصصان این امر بسپارید. اقدامات زیر وجه اشتراک در میان همه مشاغل است. با ما همراه بمانید.

مشاهده این مطلب  مهم‌ترین فاکتورهای سئو از نظر گوگل کدامند؟
چند گام برای افزایش بازدید وبلاگ
راه های افزایش بازدید وبلاگ: کلمه کلیدی مناسب،سئو محتوا، تولید محتوای ویدئویی

1- کلمه کلیدی درست!

اصلی‌ترین رمزی که می‌تواند موجی از مخاطبان را به سمت شما سرازیر کند، انتخاب کلمات کلیدی درست و مناسبی است که هم مخاطبان بسیاری در پی آن هستند و هم بتواند موضوع مورد نظر شما را به خوبی بیان کند. این کلمات کلیدی هستند که می‌توانند استراتژی محتوا نویسی را برای شما به ارمغان بیاورند. راه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید به وسیله آن کلمات کلیدی که بیشترین سرچ را به همراه داشته‌اند پیدا کنید. هم از سایت‌های مختلف می‌توانید کمک بگیرید و هم خود گوگل در قسمت سرچ برترین موضوعات مرتبط را برای شما نمایش خواهد داد.

2- سئو را فراموش نکنید!

حتی اگر بتوانید کلمات کلیدی درستی را انتخاب کنید، ولی محتوای سئو شده تولید نکنید هیچ ارزشی ندارد. در واقع برای افزایش بازدید وبلاگ بهترین اقدام آن است که محتوایی یونیک بنویسید که چکش‌ کاری‌های سئو به تنش خورده باشد. در نتیجه شما می‌توانید مطمن باشید که محتوا و به تبع وبلاگ شما دیده خواهد شد. اگر هنوز نمی‌دانید قوانین تولید محتوای گوگل‌ پسند چگونه است، در کلاس‌ تولید محتوا شرکت کنید!

3- دیجیتال مارکتینگ، یک گام بسیار مهم!

بدون استراتژی وارد این میدان نشوید. باید بدانید که مسیری که قرار است برای افزایش بازدید وبلاگ طی کنید به کدام سمت می‌رود و چگونه می‌تواند شما را به هدف برساند. از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ معتبر یاسئومی کمک بگیرید و سعی کنید بدانید که چه کاری برای خدماتی که ارائه می‌دهید بهترین انتخاب است. ابتدا باید بتوانید جامعه هدف خود را مشخص کنید و سپس تقویم سرمقاله‌های خود را ارائه دهید. این کار می‌تواند یک گام به جلو باشد تا مخاطب بداند شما چه خدماتی ارائه می‌دهید.

مشاهده این مطلب  استراتژی سئو سایت خود را به صورت کلاه سفید بچینید

4- ویدیوها را دست کم نگیرید

به یاد داشته باشید که بخشی از محتوای شما باید به شکل بصری ارائه شود تا بتواند همه مخاطبان را جذب کند. این روزها اغلب افراد از خواندن مقالات طولانی سر باز می‌زنند و بیشتر تمایل دارند تا از خلال ویدیوها به هدف خود برسند. پس سعی کنید با کمک ویدیوهای جذاب؛ اما کم حجم از نظر بصری نیز مخاطبان خود را درگیر کنید. برای این کار بهتر است از شرکت‌هایی که خدمات تولید محتوای ویدیویی ارائه می‌دهند کمک بگیرید. با این کار هم افزایش بازدید وبلاگ خود را افزایش داده‌اید و هم توانسته‌اید مشتریان سابق خود را به خوبی حفظ کنید.

5- عناوین درست انتخاب کنید

یکی از گام‌های بسیار مهم برای اینکه ترافیک وبلاگ افزایش پیدا کند، انتخاب عناوین درست و چشم نوازی است که بتواند حس کنجکاوی مخاطبان شما را تحریک کند. به این ترتیب آن‌ها در میان هزاران مقاله تلاش می‌کنند شما را انتخاب کنند. این کار شانس بازدید بالاتر را برایتان فراهم خواهد کرد. سعی کنید از کلمه کلیدی حتما در عنوان اصلی استفاده کنید. به این ترتیب مخاطب شما به خوبی متوجه می‌شود که می‌تواند مطلب مورد نظر خود را در سایت شما پیدا کند.
با رسانه‌های اجتماعی دست دوستی بدهید

شک نکنید که یکی از راه‌های بسیار مهم برای دیده شدن، رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر و نظایر آن‌ها هستند. فراموش نکنید که انحصار بازدید از دست گوگل خارج شده است و اکنون رسانه‌های اجتماعی نیز می‌توانند برای خود ادعا داشته باشند.

به همین دلیل یک گام بسیار مهم آن است که سعی کنید مقالات یا آدرس سایت خود را در این رسانه‌ها تبلیغ کنید و از این طریق کلیک را بر روی لینک وبلاگ خود دریافت کنید. نکته بسیار مهم آن است که حتما سعی کنید هر محتوای جدیدی که در سایت بارگذاری می‌شود در رسانه اجتماعی نیز یاد شود تا بتواند بازدید بالاتری را به خود اختصاص دهد.

مشاهده این مطلب  روش پیدا کردن کلمات کلیدی لانگ تیل
افزایش بازدید وبلاگ2
محتوای جذاب و مفید، تعامل با مخاطبان و خوانندگان محتوا، سئو محتوایی

سخن نهایی (آموزش راه های افزایش بازدید وبلاگ)

داشتن یک وبلاگ که ترافیک بسیار بالایی داشته باشد کار ساده‌ای نیست و نیاز به استمرار در تولید محتوا و به روز کردن آن دارد. به همین دلیل لازم است نکات بسیار زیادی بدانید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن افزایش بازدید وبلاگ خود را تضمین کنید.

البته این کار می‌تواند وقت بسیاری نیاز داشته باشد و شما نتوانید همه این امور را مدیریت کنید. ما توصیه می‌کنیم تا از متخصصان شرکت یاسئومی کمک بگیرید و بالا بردن ترافیک سایت را به عهده آنان بگذارید. با این کار می‌توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید و در عین حال سایتی به روز و جذاب داشته باشید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

آنالیز سایت معماری
آنالیز وبسایت های حوزه معماری چگونه انجام می شود؟
سایت‌ها تنها ویژگی که دارند تولید محتوا نیست. می‌توانند به شما نشان دهند که چه میزان توانسته‌اید مخاطبان...
آمار بازدید سایت های ایرانی
آمار بازدید سایت های ایرانی چه اهمیتی دارد؟
سایت‌ها امروزه به محل اصلی برای رونق کسب‌وکارها شده‌اند. شاید بتوان ادعا کرد که هرچه امار بازدید سایت‌ها...
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
در دنیای امروزی داشتن یک وب‌ سایت رسمی برای هر کسب و کار ضروری است، اما مهمترین مسئله پس از ایجاد یک...
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت به دلایل متعددی انجام می‌شود. از جمله آنها می‌توان به سنجش کیفیت و کمیت بک لینک‌ها،...
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی می‌تواند به دلایل مختلف شامل حفظ حریم خصوصی، بهبود عملکرد، امنیت، افزایش فضای...
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور سایت می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف انجام شود. از جمله این ابزار می‌توان به ابزار...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو سایت با جواد یاسمی

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

مشاوره تلفنی >> 09376996070

دسترسی های بیشتر به مهم ترین صفحات سایت