سئو، سایت، محتوا، سوشال، مدیا و گوگل (6070-699-0937)

تاثیر رپورتاژ آگهی در افزایش رتبه سایت

امروزه تبلیغات بویژه در بستر اینترنت و دیجیتال، رکن اصلی دیده شدن و فروش در هر کسب و کاری است که این تبلیغات می تواند به صورت میدانی یا بیلبوردی، متنی، تصویری، تراکت یا در بستر پلتفرم های اینترنتی نظیر اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، آپارات و … باشد. رپورتاژ آگهی هم یکی از زیر مجموعه های حوزه تبلیغات و توسعه برند در دنیای اینترنت است. در رپورتاژ آگهی شما می توانید علاوه بر دیده شدن برند یا توسعه روابط عمومی خود، اقدام به فروش محصول یا خدمت خود در وبسایت ها و رسانه های پرطرفدار کنید. در این مقاله از وب سایت یاسئومی، در خصوص تاثیر رپورتاژ آگهی بر افزایش رتبه سایت و گسترش درآمد دیجیتال صحبت می کنیم. پس با ما تا انتها همراه باشید.
آنچه در این مقاله می خوانید:

رپورتاژ آگهی چیست؟

به زبان ساده رپورتاژ آگهی، به نوعی از تبلیغات یا آگهی در بستر اینترنت گفته می شود که هدف از آن، اطلاع رسانی یا فروش محصول یا خدمات با انتشار مطالب ویژه در رسانه های پر مخاطب است.
رپورتاژ آگهی اصولی، می تواند تاثیر بسزایی در جهت تبلیغات پربازده، برقراری ارتباط با مخاطبان و بازار هدف، اطلاع رسانی در خصوص برند و خدمات دیجیتال مارکتینگ سایت و افزایش فروش محصول یا خدمت ما شود.

مزایا رپورتاژ آگهی

به طور کامل باید گفت رپورتاژ آگهی چیزی جز هنر بازاریابی محتوایی نیست و کسب و کاری در این حوزه موفق است که بتواند در کنار ارائه محتوایی جامع و جذاب، محصول یا خدمت و حتی برند خود را تبلیغ کند به نحوی که مخاطب را مجاب به خرید یا بازدید از سایت بکند. رپورتاژ یا تبلیغات خوب می تواند مزایای بسیار زیادی برای سایت یا برند ما داشته باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

1- تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

لینک گرفتن از سایت های هم حوزه و معتبر می توانند تاثیر رپورتاژ آگهی بر افزایش رتبه سایت و توسعه سئو سایت باشد. در واقع با این کار، انگار یک فرد هم حوزه و معتبر شما را برای انجام کاری معرفی کرده است.
رپورتاژ آگهی در سئو سایت، جزو بخش سئو خارجی آن حساب می شود و به کمک آن می توانید به بهبود رتبه خود بسیار کمک کنید.

2- تاثیر رپورتاژ بر افزایش بازدید

یکی دیگر از مزایایی که رپورتاژ آگهی ها دارند، این است که به کمک آن ها می توانید، مخاطبان هدف وبسایت ارائه دهنده رپورتاژ را به سمت سایت خود بکشانید و نرخ بازدید و ترافیک خود را بالا ببرید.

مشاهده این مطلب  اسپم اسکور چیست؟

3- اثر گذاری رپورتاژ بر افزایش فروش

بازاریابی محتوایی در رپورتاژ نویسی بسیار مهم است. شما با انتشار یک رپورتاژ آگهی اصولی و هدفمند می توانید کاربران بسیار را جهت خرید محصول شما، به سایتتان برسانید. در حقیقت شما در اینگونه تبلیغات، کاری می کنید که مخاطب هدف شما، تبلیغ شما را در سایتی ببینند که با اعتبار است و مخاطب می تواند برای خرید محصول به آن اعتماد کند و روی لینک خرید آن کلیک کند و محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت تحویل بگیرد و از آن به بعد به عنوان خریدار ثابت و همیشگی شما باقی بماند.

4- برندینگ و افزایش اعتبار

تاثیر رپورتاژ آگهی در افزایش رتبه سایت، صرفا بر سئو سایت و افزایش فروش تاثیر ندارد، بلکه شما می توانید با این نوع تبلیغات به راحتی در بین مردم افزایش اعتبار و توسعه برند داشته باشید. بدین گونه که شما در متن رپورتاژ صرفا در خصوص برند خود صحبت کرده و خدمات تخصصی و ویژه ای که ارائه می دهید را بیان می کنید و علاوه بر مخاطب، موتور های جستجوگر هم با ربات های هوشمندی که دارند، در خصوص فعالیت و خدمات سایت شما خبردار می شوند.

انواع رپورتاژ آگهی

سایت ها یا برند های مختلف به جهت ارائه یا انتشار ریپورتاژ آگهی، سه هدف را دنبال می کنند که این سه هدف هر کدام یک نوع از تبلیغات برای آن ها محسوب می شود.

1- برندینگ با ریپورتاژ

یکی از مواردی که می توان از انواع نوشتار و تولید محتوا رپورتاژی بیان کرد، در شاخه انتشار محتوا به قصد توسعه برند و شناخت آن است. در اینگونه رپورتاژ آگهی ها، وبسایت یا برند مبدا، محتوایی در خصوص خدمات، ویژگی ها، افتخارات، زمینه های تخصصی فعالیت و شناخت بهتر کاربران از برند اقدام به انتشار محتوا می کنند.
در اینگونه رپورتاژ آگهی ها می توان به هیچ کدام از صفحات سایت لینک نداد و صرفا توضیحاتی درباره برند خود به همراه یک لینک به دامنه، رپرتاژ را منتشر کرد. اینگونه رپورتاژ به جهت افزایش اعتبار دامنه و برندینگ آن نزد گوگل اهمیت دارد.

مشاهده این مطلب  خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی Edu را چگونه انجام دهیم!

2- رپورتاژ چند رسانه ای

عده ای بر این تصور هستند که رپورتاژ صرفا به صورت متنی قابل انتشار است، اما باید توجه داشته باشید که شما می توانید در پلتفرم های مختلف انتشار رپورتاژ آگهی، خدمات یا محصولات خود را به صورت ویدیویی و حتی پادکست منتشر کنید و نسبت به توسعه آن کوشا باشید.
نکته حائز اهمیت این است که شما با این نوع تبلیغات ویدیویی و پادکست می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید و علاوه بر انتشار در صفحه اصلی موتور های جستجوگر، در بخش ویدیویی، اخبار و … حضور پر رنگ داشته باشید.

3- رپورتاژ تبلیغاتی (مقاله ای)

در این نوع رپورتاژ ساختار نوشته به حالت مقاله ای و به اصطلاح معروف informational هستش که، تبلیغ کننده شروع به نوشتن مقاله ای کاربردی برای کاربران می کند و در خلال مطلب نوشته شده در به خدمات یا مقالات سایت خود لینک می دهد. اینگونه ساختار نوشته را می توان بهترین نوع رپورتاژ آگهی شناخت. چرا که شما در کنار انتشار مطلب مناسب کاربر و گوگل می توانید لینکی اثیر گذار به سایت خود بدهید و تاثیر رپورتاژ آگهی بر افزایش رتبه سایت خود را به طور کامل متوجه شوید.

چه کسب و کارهایی می توانند از رپورتاژ استفاده کنند؟

در خصوص انتشار رپورتاژ آگهی یا تبلیغات اینترنتی، محدودیتی در دسته مخصوصی از کسب و کار نیست و تمامی دسته بندی ها مختلف شغلی می توانند به تبلیغات بپردازند. اما نکته بسیار مهم در این حوزه این است که حتما آن کسب و کار یک سایت قوی و سئو شده داشته باشد تا کاربران به محض دیدن سایت موردنظر بر روی آن کلیک کند و خدمت مدنظر را سفارش دهند.

مشاهده این مطلب  خرید رپورتاژ دانشگاهی | خرید رپورتاژ edu

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

در زمینه انتشار محتوا رپورتاژ باید به چند نکته مهم و موثر دقت کرد تا محتوای ما بتواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و خود آن محتوا در صفحات گوگل رتبه بگیرد.

  1. رعایت اصول محتوا نویسی
  2. شناخت مخاطب هدف
  3. ساده نویسی
  4. استفاده از تصاویر مفهومی و درست
  5. لینکسازی درست و به جا
  6. رعایت تناسب کلمات کلیدی

1- رعایت اصول اصلی ساختار محتوا

به هنگام رپورتاژ نویسی باید این نکته را مدنظر داشته باشید که رپورتاژی که می نویسید، جزوی از سایت شماست. یعنی شما با این تبلیغات به نحوی باید برخورد کنید که انگار مطلب یا مقاله ای را در سایت خود انتشار می دهید. در مطالبی که ما در وبسایت خود منتشر می کنید، کلی قواعد محتوایی رعایت می شود از انتخاب عنوان مناسب، خلاصه ای از متن، ساختار هدینگ مطلب تا دعوت به انجام فعالیت از کاربر (CTA) و در یک کلام شما همانگونه که سئو داخلی و محتوایی خود سایتتان را پیش می برید باید رپورتاژ آگهی را هم به همان گونه بنویسید.

2- شناخت مخاطب هدف

در نوشتن یا ارائه چند رسانه ای ریپورتاژ خود، باید مخاطبی که برای آن محتوا تهیه می کنید را به طور کامل شناسایی کنید و از نیاز ها یا مواردی که ممکن است، کاربر در مقاله یا فایل چند رسانه ای برایش سوال می شود، پاسخ دهید. همچنین لحن نوشتاری شما باید بر اساس کاربران هدف باشد، یک سایت خدمات صنعتی نمی تواند ماند یک سایتی رفتار کند که به منزله فروش محصولات سرگرمی است.

3- ساده نویسی

طبق تحقیقات، کاربران به طور کلی محتواهای بسیار بلند بالا و طولانی را مطالعه نمی کنند و در تمامی محتوا ها کاربران به دنبال پاسخ خود با بیانی ساده و روان است. بیان ساده و روان و در کل ساده نویسی بدین معنی است که مقاله ای نوشته شده توسط شما خط گفتاری ساده ای داشته و بتواند منظور متن را به کاربر برساند و از کلمات بسیار تخصصی زیاد استفاده نشود مگر در صورت نیاز و توضیحاتی به منظور درک بهتر کاربر در مورد موضوع مدنظر آن ها که می تواند استفاده شود.

مشاهده این مطلب  چگونه سئو سایت خود را بالا ببریم؟ (استراتژی ‌های ناب)

4- استفاده از تصاویر مفهومی و درست

قطعا سئو تصویر می تواند بسیار بر دیده شدن مطلب تاثیر گذار باشد و کاربر را در خصوص بیشتر خواندن مطلب یا حتی شناخت محصول، بیشتر ترغیب کند. هر چقدر شما در انتخاب تصویر مخصوص رپورتاژ خود، حساسیت بیشتری نشان دهید، می توانید درصد خوانده شدن و حتی کلیک بر روی محصول خود را افزایش دهید.

5- لینک سازی به جا

هدف اصلی از سفارش رپرتاژ آگهی، جذب کاربر و افزایش نرخ کلیک سایت است. شما با کمی خلاقیت و استفاده به موقع از لینک مد نظر خود که می تواند محصول، برند، محصول+ برند و … باشد، درصد نرخ کلیک و فروش سایت خود را افزایش دهید.

6- رعایت تناسب کلمه کلیدی اصلی

همیشه در رپورتاژ نویسی سعی کنید اصول تولید محتوا یونیک و سئو شده را رعایت کنید و به کاربر و گوگل بفهمانید که دلیل و ساختار این محتوا حول چه کلمه میچرخد. کلمه کلیدی شما به طور کلی باید یک بار در عنوان شما، متناسب بر تعداد کلمات مطلب، در محتوایتان و انتهای مقاله به کار رفته باشد. تا تاثیر رپورتاژ آگهی را بر سئو و افزایش رتبه سایت خود ببینید.

نحوه انتخاب بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی

حال که با مبانی اصلی رپورتاژ نویسی آشنا شده ایم، وقت آن است تا بدانیم، رپورتاژ مان را در کدام سایت ها منتشر کنیم تا بتوانید تاثیر رپورتاژ آگهی بر افزایش رتبه سایت را به صورت مشهود ببینیم و از آن نهایت استفاده را ببریم، همچنین شما می توانید با مشاوره سئو اصولی در خصوص انتشار رپورتاژ موجب بهره مندی از سود فروش خود شوید.

  • سایت مورد نظر شما باید حتما هم حوزه یا نزدیک حوزه کاری شما باشد. این بدین معناست که اگر سایتی هستید در حوزه زیبایی و مد، باید در وبسایت هایی رپورتاژ آگهی بروید که یا در خصوص محتوای زیبایی و خدمات آن مشغول فعالیت هستند و یا مجله ای و خبری هستند.
  • به وبسایت هایی رپورتاژ دهید که معتبر هستند و کاربران بسیاری روزانه به آن ها سر می زنند یا بر اساس اعتبار دامنه و اعتبار صفحه در رتبه های برتر باشند.
مشاهده این مطلب  خرید بک لینک PBN (پی بی ان)

هزینه رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود؟

در زمینه قیمت انواع رسانه تبلیغاتی باید به این نکته اشاره کرد که قیمت رپورتاژ در وبسایت های مختلف با یکدیگر متفاوت است و با توجه به اعتبار دامنه، جایگاه انتشار، تعداد لینک، تعداد تصویر، تعداد مخاطب وبسایت و … قابل تعیین است.

جمع بندی

در این مقاله از وبسایت یاسئومی ارائه دهنده خدمات سئو به صورت تخصصی و تضمینی، در خصوص تاثیر رپورتاژ آگهی بر افزایش رتبه سایت صحبت کردیم و گفتیم چه مواردی می تواند اثرات آن را بیشتر و یا کمتر کند. در پایان از اینکه با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. اگر در خصوص مطالب سوالی دارید در کامنتها از ما بپرسید.

🎯 انواع رپورتاژ تبلیغاتی، برندینگ، مقاله ای، چند رسانه ای
💎 مزایا دیده شدن، اعتبار دامنه، افزایش رتبه سایت، افزایش فروش و بازدید سایت
🖊 نحوه نوشتن ساده نویسی، رعایت اصول سئو، انتخاب تصویر مناسب، لینکسازی به جا
⏱ هزینه رپورتاژ با توجه به نوع سایت، اعتبار سایت، محل قرارگیری، تعداد لینک، تعداد تصویر و …
جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

افزایش بازدید وبلاگ
آموزش راه های افزایش بازدید وبلاگ
وبلاگ‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سایت محسوب می‌شوند که وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند. در واقع این...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت
افزایش بازدید گوگل
امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی Edu
خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی Edu را چگونه انجام دهیم!
خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی Edu یکی از مراحل اجرای سئو خارجی است که نه تنها برای هر کسی امکان‌پذیر نیست؛...
افزایش رتبه سایت در گوگل
چگونه سئو سایت وردپرسی خود را بالا ببریم؟ | بهبود سئو سایت وردپرس برای افزایش ورودی از گوگل
بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...
چگونه سئو سایت خود را بالا ببریم؟ (استراتژی ‌های ناب)
چگونه سئو سایت خود را بالا ببریم؟ هر روزه میلیاردها نفر در سراسر جهان از طریق موتورهای جستجو به دنبال...
رپورتاژ دانشگاهی edu
خرید رپورتاژ دانشگاهی | خرید رپورتاژ edu
رپورتاژ دانشگاهی (edu) چیست؟ فک کنید یک صفحه داریم روی که روی  گوگل ایندکس شده است. ما سعی کردیم گوگل...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070