تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

شیت جدید سئو (سال 1402) آپدیت لینک ها

آنچه در این مقاله می خوانید:

شیت سئو داخلی + آپدیت + کامنت + بکلینک دستی + برگه های عنوان و رپو شیت محتوا در یک شیت جدید به اسم سئو یاسئومی 1401(SEO_Yaseomi_Update_1401) اقدام شدند.

تمامی ستون ها توضیح داده شده است.

همه کارشناسان سئو باید دسترسی به شیت و سرچ کنسول پروژه ها داشته باشند.

دسترسی سرچ کنسول برای آپدیت هر لینکی لازم است که نحوه استفاده از کیوردها و نوشتارهای مختلف کلمات کلیدی برای آپدیت لینک ها واجب است.

آپدیت عنوان، دیس، ساختار هدینگ، متن اول و آخر محتوا، عکس ها و دیتای عکس ها واجب است.

آموزش ستون های شیت

هر محتوایی یک عنوان دارد

در قسمت اول باید عنوان ها توسط تیم کیورد و سئو در جهت توسعه سایت به شیت اضافه شود. بعد از آن باید هر عنوان ساختار هدینگ، کیوردهای مهم که در اول و آخر محتوا باید حتما استفاده شود در سلول خودش قرار گیرد. در نهایت یک دیتای جامع در مورد عنوان بدست آمده که دید ما را به تیم محتوا منتقل می کند.

تیم محتوا بعد از درک نیاز سئو مقاله مورد نظر را می نویسد ولی تیم محتوا در شیت محتوا کار خودش را جلو می برد مثل قبل یعنی تعداد کلمه نهایی را میزند.

بعد از اینکه تیم محتوا برای یک عنوان تعداد کلمه نهایی را زد، شما هم تعداد کلمه را در گوگل داکس چک کرده (کنترل + شیفت + سی) تعداد کلمه را در سلول مورد نظر وارد کنید.

مسئول سئو

  • نام خود را می نویسد
  • تاریخی که مقاله دارد روی سایت آپلود می شود را مینویسد (فرمت دقیق تاریخ این مدلی باشد 15 مهر – 1400)
  • هر کدام از موارد سئو را که انجام می دهد تاریخ می زند.
  • هر مسئول سئویی باید 0 تا 100 مقاله را انجام دهد.
  • اگر لینک را منتشر کرد حتما لینک را در ستون لینک نهایی بگذارد و اگر منتشر نکرد در همان ستون لینک نهایی بنویسد پیشنویس
مشاهده این مطلب  چرا به خدمات استراتژی محتوا نیاز دارید: 6 دلیل کلیدی

روی هر لینک بسته به اهمیت آن یعنی کیورد اگر در قرارداد باشد، لول 1 تا 3 باشد قرار است موارد بکلینک دستی، کامنت، رپو هم همینجا مدیریت شود که در آینده توضیحات آن نیز داده خواهد شد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

کلاس تولید محتوا مشهد
دوره آموزشی محتوا متنی در مشهد
کلاس تولید محتوا یکی از موارد مهم در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های نوشتاری و خلاقیت است و مشهد به عنوان...
تاکتیک های اثبات شده برای بازاریابی محتوای بین المللی موثر
در عرصه بزرگ بازاریابی دیجیتال، توانایی عبور از مرزها و ایجاد مخاطب جهانی دیگر اختیاری نیست. این یک استراتژی...
استراتژی‌های اثبات‌شده برای کپی‌نویسی SaaS با کارایی بالا
ما از سال ها کار با برخی از کپی رایترهای با استعداد جدی می دانیم که همه انواع محتوا به مهارت های خاصی...
چطور تولید محتوا را مقیاس‌بندی کنیم (راهنمای گام به گام جدید)
ایجاد محتوا در واقع از چند مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است.. اگر بخواهید تمام این مراحل را خودتان (با کیفیت...
محتوای سئو با کیفیت: رویکرد کیو آر آی ای اس برای رتبه‌بندی بهتر
این کد CSS برای تنظیم ظاهر محتوا در یک صفحه وب به کار می‌رود. کد به چندین بخش تقسیم شده است که هر بخش...
چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنیم
بازاریابی محتوا به یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی تبدیل شده است. در برخی موارد، محتوای جذاب برای کسب‌وکارها...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09020914570