خدمات سئو، طراحی سایت و … 09153258941

شیت جدید سئو (سال 1402) آپدیت لینک ها

آنچه در این مقاله می خوانید:

شیت سئو داخلی + آپدیت + کامنت + بکلینک دستی + برگه های عنوان و رپو شیت محتوا در یک شیت جدید به اسم سئو یاسئومی 1401(SEO_Yaseomi_Update_1401) اقدام شدند.

تمامی ستون ها توضیح داده شده است.

همه کارشناسان سئو باید دسترسی به شیت و سرچ کنسول پروژه ها داشته باشند.

دسترسی سرچ کنسول برای آپدیت هر لینکی لازم است که نحوه استفاده از کیوردها و نوشتارهای مختلف کلمات کلیدی برای آپدیت لینک ها واجب است.

آپدیت عنوان، دیس، ساختار هدینگ، متن اول و آخر محتوا، عکس ها و دیتای عکس ها واجب است.

آموزش ستون های شیت

هر محتوایی یک عنوان دارد

در قسمت اول باید عنوان ها توسط تیم کیورد و سئو در جهت توسعه سایت به شیت اضافه شود. بعد از آن باید هر عنوان ساختار هدینگ، کیوردهای مهم که در اول و آخر محتوا باید حتما استفاده شود در سلول خودش قرار گیرد. در نهایت یک دیتای جامع در مورد عنوان بدست آمده که دید ما را به تیم محتوا منتقل می کند.

تیم محتوا بعد از درک نیاز سئو مقاله مورد نظر را می نویسد ولی تیم محتوا در شیت محتوا کار خودش را جلو می برد مثل قبل یعنی تعداد کلمه نهایی را میزند.

بعد از اینکه تیم محتوا برای یک عنوان تعداد کلمه نهایی را زد، شما هم تعداد کلمه را در گوگل داکس چک کرده (کنترل + شیفت + سی) تعداد کلمه را در سلول مورد نظر وارد کنید.

مسئول سئو

  • نام خود را می نویسد
  • تاریخی که مقاله دارد روی سایت آپلود می شود را مینویسد (فرمت دقیق تاریخ این مدلی باشد 15 مهر – 1400)
  • هر کدام از موارد سئو را که انجام می دهد تاریخ می زند.
  • هر مسئول سئویی باید 0 تا 100 مقاله را انجام دهد.
  • اگر لینک را منتشر کرد حتما لینک را در ستون لینک نهایی بگذارد و اگر منتشر نکرد در همان ستون لینک نهایی بنویسد پیشنویس
مشاهده این مطلب  چرا به خدمات استراتژی محتوا نیاز دارید: 6 دلیل کلیدی

روی هر لینک بسته به اهمیت آن یعنی کیورد اگر در قرارداد باشد، لول 1 تا 3 باشد قرار است موارد بکلینک دستی، کامنت، رپو هم همینجا مدیریت شود که در آینده توضیحات آن نیز داده خواهد شد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است
تولید محتوا برون سپاری قرار است روندی تعیین کننده در سال 2024 باشد. در حال حاضر، 75 درصد از کسب و کارها...
آینده هوش مصنوعی مولد: چهار نظر متخصص
احتمالاً در مورد همه ی سر و صدایی که پیرامون هوش مصنوعی Generative وجود دارد شنیدهاید. این موضوع NFTها...
راهنمای تخصصی برای ایجاد خلاصه محتوای عالی
در دنیایی که تقاضا برای محتوای باکیفیت بیشتر از همیشه است، خلاصه محتوا میتواند به شما کمک کند محتوایی...
ارزش محتوای محلی خود را با این KPIها کشف کنید
چرا بومی سازی محتوا اهمیت دارد؟ الف مطالعه بزرگ بین المللی اخیر بینش مهمی را نشان داد: 65 درصد از مصرف...
چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030? هوش مصنوعی...
بازاریابی محتوای خود را با خدمات سئو حرفه ای تقویت کنید
به طور خلاصه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی برای بازاریابی محتوای ورودی موفق است. با این...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09153258941