شیت سئو داخلی + آپدیت + کامنت + بکلینک دستی + برگه های عنوان و رپو شیت محتوا در یک شیت جدید به اسم سئو یاسئومی 1401(SEO_Yaseomi_Update_1401) اقدام شدند.
تمامی ستون ها توضیح داده شده است.
همه کارشناسان سئو باید دسترسی به شیت و سرچ کنسول پروژه ها داشته باشند.
دسترسی سرچ کنسول برای آپدیت هر لینکی لازم است که نحوه استفاده از کیوردها و نوشتارهای مختلف کلمات کلیدی برای آپدیت لینک ها واجب است.
آپدیت عنوان، دیس، ساختار هدینگ، متن اول و آخر محتوا، عکس ها و دیتای عکس ها واجب است.
آموزش ستون های شیت
هر محتوایی یک عنوان دارد
در قسمت اول باید عنوان ها توسط تیم کیورد و سئو در جهت توسعه سایت به شیت اضافه شود. بعد از آن باید هر عنوان ساختار هدینگ، کیوردهای مهم که در اول و آخر محتوا باید حتما استفاده شود در سلول خودش قرار گیرد. در نهایت یک دیتای جامع در مورد عنوان بدست آمده که دید ما را به تیم محتوا منتقل می کند.
تیم محتوا بعد از درک نیاز سئو مقاله مورد نظر را می نویسد ولی تیم محتوا در شیت محتوا کار خودش را جلو می برد مثل قبل یعنی تعداد کلمه نهایی را میزند.
بعد از اینکه تیم محتوا برای یک عنوان تعداد کلمه نهایی را زد، شما هم تعداد کلمه را در گوگل داکس چک کرده (کنترل + شیفت + سی) تعداد کلمه را در سلول مورد نظر وارد کنید.
مسئول سئو
- نام خود را می نویسد
- تاریخی که مقاله دارد روی سایت آپلود می شود را مینویسد (فرمت دقیق تاریخ این مدلی باشد 15 مهر – 1400)
- هر کدام از موارد سئو را که انجام می دهد تاریخ می زند.
- هر مسئول سئویی باید 0 تا 100 مقاله را انجام دهد.
- اگر لینک را منتشر کرد حتما لینک را در ستون لینک نهایی بگذارد و اگر منتشر نکرد در همان ستون لینک نهایی بنویسد پیشنویس
روی هر لینک بسته به اهمیت آن یعنی کیورد اگر در قرارداد باشد، لول 1 تا 3 باشد قرار است موارد بکلینک دستی، کامنت، رپو هم همینجا مدیریت شود که در آینده توضیحات آن نیز داده خواهد شد.