جلب توجه بیلبوردی در مقالات و صفحات سایت به شدت مهم است و دلیل آن نیز کاربران وب است مخصوصا کسانی که عجله دارند، حوصله خواندن ندارند، نگاه بصری غیر متمرکز و رفتار عجولانه با صفحات وب دارند. پس برای جلب توجه ، برای بهتر دیده شدن و انتقال پیام اساسی در مقالات و صفحات مهم باید از روش هایی استفاده کنیم که دقت کاربرانی که کاملا با فضای سایت ما غریبه هستند و به گوگل اعتماد دارند و از دسترسی گوگل به سایت ما آمده اند، را جلب کنیم.
در مقاله فضاهای مهم در صفحه لیستی از موارد مهم را آورده ایم که شما بعد از خواندن مقاله انواع محتوا و آشنایی با انواع محتوا درک بهتری از سئو داخلی و تولید محتوا خواهید داشت. یکی از مهم ترین کارهای یک متخصص سئو این است که با نحوه استفاده از کیورد در محتوا به صورت کامل آشنا باشد.
لیست مواردی که توجه جلب می کند
لیست مواردی که به جلب توجه کمک می کند میتواند از این تعداد نیز بیشتر شود. در آینده نیز لیست آپدیت خواهد شد.
- هدینگ
- عکس
- متن روی عکس
- متن توضیح پایین عکس
- بولد
- آندرلاین
- ایتالیک (ایرانیک)
- باکس
- لیست
- تیبل
- فضای جدا کننده
- رنگ متن
- رنگ بک گراند
- اندازه
- و ….
با رزرو جلسات مشاوره سئو با تیم مشاوران سئو یاسئومی می توانید بهترین نحوه اجرا و استفاده از فضاها را با توجه به نوع دقیق مخاطبان خود داشته باشید.
لیست مواردی که می شود در یک متن با محتوای بالای 1000 کلمه توجه مخاطب را به موارد خاصی جلب کند که ما متخخصان سئو و سایت میخواهیم. در مقاله افزایش خوانایی مقالات با طراحی سایت به صورت کامل مواردی در خصوص نکته های ریز طراحی را مطرح کرده ایم. پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید.