09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

جلب توجه بیلبوردی در صفحات

آنچه در این مقاله می خوانید:

جلب توجه بیلبوردی در مقالات و صفحات سایت به شدت مهم است و دلیل آن نیز کاربران وب است مخصوصا کسانی که عجله دارند، حوصله خواندن ندارند، نگاه بصری غیر متمرکز و رفتار عجولانه با صفحات وب دارند. پس برای جلب توجه ، برای بهتر دیده شدن و انتقال پیام اساسی در مقالات و صفحات مهم باید از روش هایی استفاده کنیم که دقت کاربرانی که کاملا با فضای سایت ما غریبه هستند و به گوگل اعتماد دارند و از دسترسی گوگل به سایت ما آمده اند، را جلب کنیم.

در مقاله فضاهای مهم در صفحه لیستی از موارد مهم را آورده ایم که شما بعد از خواندن مقاله انواع محتوا و آشنایی با انواع محتوا درک بهتری از سئو داخلی و تولید محتوا خواهید داشت. یکی از مهم ترین کارهای یک متخصص سئو این است که با نحوه استفاده از کیورد در محتوا به صورت کامل آشنا باشد.

لیست مواردی که توجه جلب می کند

لیست مواردی که به جلب توجه کمک می کند میتواند از این تعداد نیز بیشتر شود. در آینده نیز لیست آپدیت خواهد شد.

  • هدینگ
  • عکس
  • متن روی عکس
  • متن توضیح پایین عکس
  • بولد
  • آندرلاین
  • ایتالیک (ایرانیک)
  • باکس
  • لیست
  • تیبل
  • فضای جدا کننده
  • رنگ متن
  • رنگ بک گراند
  • اندازه
  • و ….

با رزرو جلسات مشاوره سئو با تیم مشاوران سئو یاسئومی می توانید بهترین نحوه اجرا و استفاده از فضاها را با توجه به نوع دقیق مخاطبان خود داشته باشید.

لیست مواردی که می شود در یک متن با محتوای بالای 1000 کلمه توجه مخاطب را به موارد خاصی جلب کند که ما متخخصان سئو و سایت میخواهیم. در مقاله افزایش خوانایی مقالات با طراحی سایت به صورت کامل مواردی در خصوص نکته های ریز طراحی را مطرح کرده ایم. پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

اشتباهات رایج در مسیر سئو ویدیویی

نقطهٔ تلاقی سئو ویدیو و شبکه‌ های اجتماعی: تاکتیک‌ هایی برای پیروزی

ویدیو در مرکز توجه ویدیو حالا به یکی از قدرتمندترین اشکال محتوا تبدیل شده است. از بلاگ‌پست‌های ساده و...
پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

مقدمه ما در آستانه یک تغییر بزرگ در فضای جستجو هستیم؛ تغییری که بسیاری از برندها هنوز از آن بی‌خبرند....
هرم محتوایی

چرا طول مقاله همیشه نشان‌ دهنده کیفیت نیست؟

مقدمه: آیا محتوای طولانی واقعاً مؤثر است؟ اگر به دنبال این مقاله آمده‌اید، احتمالاً معتقدید محتوای طولانی...
استراتژی محتوا در صنایع رگوله‌ شده

استراتژی محتوا در صنایع رگوله‌ شده | چگونه در دل محدودیت‌ ها، اعتماد و تمایز بسازیم؟

در فضای پرچالش صنایع رگوله‌شده مانند مالی، بیمه، بهداشت، داروسازی یا حتی دخانیات، تولید محتوا دیگر صرفاً...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

دنیای تولید محتوا با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است و هوش مصنوعی یکی از بازیگران اصلی این تحول شده...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...
استراتژی سئوی هاب‌اسپات

استراتژی سئوی هاب‌اسپات: از صفر تا ۱۰ میلیون بازدید ماهانه فقط با محتوا و ابزار رایگان!

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070