تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

جلب توجه بیلبوردی در صفحات

آنچه در این مقاله می خوانید:

جلب توجه بیلبوردی در مقالات و صفحات سایت به شدت مهم است و دلیل آن نیز کاربران وب است مخصوصا کسانی که عجله دارند، حوصله خواندن ندارند، نگاه بصری غیر متمرکز و رفتار عجولانه با صفحات وب دارند. پس برای جلب توجه ، برای بهتر دیده شدن و انتقال پیام اساسی در مقالات و صفحات مهم باید از روش هایی استفاده کنیم که دقت کاربرانی که کاملا با فضای سایت ما غریبه هستند و به گوگل اعتماد دارند و از دسترسی گوگل به سایت ما آمده اند، را جلب کنیم.

در مقاله فضاهای مهم در صفحه لیستی از موارد مهم را آورده ایم که شما بعد از خواندن مقاله انواع محتوا و آشنایی با انواع محتوا درک بهتری از سئو داخلی و تولید محتوا خواهید داشت. یکی از مهم ترین کارهای یک متخصص سئو این است که با نحوه استفاده از کیورد در محتوا به صورت کامل آشنا باشد.

لیست مواردی که توجه جلب می کند

لیست مواردی که به جلب توجه کمک می کند میتواند از این تعداد نیز بیشتر شود. در آینده نیز لیست آپدیت خواهد شد.

  • هدینگ
  • عکس
  • متن روی عکس
  • متن توضیح پایین عکس
  • بولد
  • آندرلاین
  • ایتالیک (ایرانیک)
  • باکس
  • لیست
  • تیبل
  • فضای جدا کننده
  • رنگ متن
  • رنگ بک گراند
  • اندازه
  • و ….

با رزرو جلسات مشاوره سئو با تیم مشاوران سئو یاسئومی می توانید بهترین نحوه اجرا و استفاده از فضاها را با توجه به نوع دقیق مخاطبان خود داشته باشید.

لیست مواردی که می شود در یک متن با محتوای بالای 1000 کلمه توجه مخاطب را به موارد خاصی جلب کند که ما متخخصان سئو و سایت میخواهیم. در مقاله افزایش خوانایی مقالات با طراحی سایت به صورت کامل مواردی در خصوص نکته های ریز طراحی را مطرح کرده ایم. پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید.

مشاهده این مطلب  محتوای دروازه دار در مقابل محتوای غیرمجاز - کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است؟
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

کپی‌رایتینگ LSI چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟

کپی‌رایتینگ LSI چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟ امروز می‌خواهیم درباره پیشرفت در نویسندگی با استفاده...

چگونه بهترین محتوای آموزش الکترونیکی را در سال ۲۰۲۳ ایجاد کنیم؟

چگونه بهترین محتوای آموزش الکترونیکی را در سال ۲۰۲۳ ایجاد کنیم؟ قیمت‌های مناسب، رفت‌وآمد نداشتن، یادگیری...
کلاس تولید محتوا مشهد

دوره آموزشی محتوا متنی در مشهد

کلاس تولید محتوا یکی از موارد مهم در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های نوشتاری و خلاقیت است و مشهد به عنوان...

تاکتیک های اثبات شده برای بازاریابی محتوای بین المللی موثر

در عرصه بزرگ بازاریابی دیجیتال، توانایی عبور از مرزها و ایجاد مخاطب جهانی دیگر اختیاری نیست. این یک استراتژی...

استراتژی‌های اثبات‌شده برای کپی‌نویسی SaaS با کارایی بالا

ما از سال ها کار با برخی از کپی رایترهای با استعداد جدی می دانیم که همه انواع محتوا به مهارت های خاصی...

چطور تولید محتوا را مقیاس‌بندی کنیم (راهنمای گام به گام جدید)

ایجاد محتوا در واقع از چند مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است.. اگر بخواهید تمام این مراحل را خودتان (با کیفیت...

محتوای سئو با کیفیت: رویکرد کیو آر آی ای اس برای رتبه‌بندی بهتر

این کد CSS برای تنظیم ظاهر محتوا در یک صفحه وب به کار می‌رود. کد به چندین بخش تقسیم شده است که هر بخش...

چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنیم

بازاریابی محتوا به یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی تبدیل شده است. در برخی موارد، محتوای جذاب برای کسب‌وکارها...

چرا محتوا در بازاریابی امروز پادشاه است؟

محتوا در قلب استراتژی‌های بازاریابی امروز قرار دارد، چرا که کسب‌وکارها از وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها برای نشان...

قالبی برای توجیه کپی‌رایترها و طراحان

تهیه‌ی یک شرح مختصر و واضح به هر طراح یا کپی‌رایتری کمک می‌کند تا کاری ارائه دهد که تمام انتظارات شما...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570