سئو، سایت، محتوا، سوشال، مدیا و گوگل (6070-699-0937)

10 ترند مهم سئو در سال 2023

10 ترند مهم سئو در سال 2020
آنچه در این مقاله می خوانید:

سال 2020 برای سئو چه خبر است؟ به گفته 58 کارشناس صنعت سئو، 10 مورد از بزرگترین ترند های سئو که باید بدانید ارائه شده است.

وقت آن است که نگاهی به سال آینده بیندازیم و ببینیم چه چیزی در انتظار متخصصان سئو در سال 2020 است.

چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار (کارآمد) خواهد کرد و به شما کمک می کند تا در SERP رتبه با ثباتی کسب کنید و در سال 2020 درآمد بیشتری دریافت کنید؟

پادکست به صورت کامل مقاله رو توضیح نمیده ولی خلاصه بهم میگه 10 تا ترند سئو چی هستن توی یک دقیقه

بر اساس تحلیلات انجام شده، ۱۰ ترند سئو در سال ۲۰۲۳ عبارتند از:

جستجوی صوتی: افراد برای جستجوی اطلاعات خود از دستورات صوتی استفاده می کنند و این خود الگوی جدیدی برای بهبود سئو فراهم می کند.

بازاریابی محتوای ویدئویی: استفاده از محتوای ویدئویی در سئو بهبود قابل توجهی به سایت می دهد.

سئو برای دستگاه های همراه: همانطور که می دانید، بیشتر کاربران از دستگاه های همراه خود برای دسترسی به اطلاعات استفاده می کنند و تلاش برای بهینه سازی سایت برای دستگاه های همراه می تواند در بهبود رتبه سایت تاثیر بسزایی داشته باشد.

فناوری های ذاتی جستجو: تکنولوژی های هوشمند جستجو مانند AI و ML می توانند بهبود قابل توجهی در جستجوهای کاربران ایجاد کنند.

بازاریابی محتوا برای وب سایت های محلی: کاربران برای کارهای خود از سایت های محلی استفاده می کنند و ارائه محتوای انبوه و مفید به شما کمک می کند تا در بین سایت های محلی برتری پیدا کنید.

مشاهده این مطلب  معرفی سایت Gtmetrix جی تی متریکس

برندینگ و تیمی کردن تیم سئو: ایجاد یک تیم مختص به سئو، تلاش برای برندینگ و پیشینه فعالیت در سئو و بازاریابی در ذهن کاربران، بهبود موشکافی کلمات کلیدی و رسیدن به جایگاه برتر به روش گذشته رفتار نادرست ها بیشتر برای شرکت شما در بازاریابی تلقی خواهند شد.

بازاریابی محتوای خودکار: استفاده از روبات ها و بات های بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا با نگه داشتن موشکافی اصولی محتوا و معرفی آن به کاربران، سایت خود را با کاربران و جستجوگرها بهتر هماهنگ کنید.

بهره گیری از Big Data در سئو: داده های بزرگ می توانند به یک سایت کمک کنند تا در جستجو های بیشتری و با توجه به نیازهای کاربران پاسخگو باشد.

استفاده از Hotspots در تصاویر: Hotspots می توانند به کاربران کمک کنند تا به راحتی به اطلاعات مرتبط دسترسی پیدا کنند.

برنامه ریزی محتوای ویدئوی بلند مدت: ایجاد محتوای ویدئویی بلند مدت به شما در کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو کمک می کند.

ترند شماره 1: BERT و بهینه سازی کاربر محور

در سال 2019، راه اندازی الگوریتم BERT گوگل مورد توجه بسیاری قرار گرفت. به طور طبیعی، هر سئوکار حرفه ای می خواهد یاد بگیرد که چگونه برای BERT بهینه کند.

به مکانیزم چگونگی خزش ربات گوگل، ایندکس کردن و ارائه پاسخ برای انواع مختلف کوئری های جستجو شده در هر مکان نگاه کنید.” “با توجه به اینکه کاربران در جستجوهایشان گزینه های بیشتری نسبت به گذشته دارند، پس برای SEO نیز مهم است که اصول معماری تمیز از دید سرچ انجین و ارائه محتوای پاسخگو را در نظر داشته باشید.”

مشاهده این مطلب  (TBT) Total Blocking Time - کل زمان انسداد

به گفته ی یکی از بزرگ ترین مشاوران ارشد سئو در آمریکا، گوگل با ادغام BERT امسال در الگوریتم ریزگردها و رتبه بندی های برجسته، دارای یک جستجوی بزرگ در جستجوی جستجو در مورد تطبیق نسبتاً متناسب رشته است.

واقعاً محتوا باید به قصد کاربر نوشته شود و نه فقط رشته هایی که ممکن است کاربر جستجو کند.” “ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی حتی ممکن است با مجموعه داده اصلی برای تولید محتوا که از سؤالات پیشنهادی ارائه می شود، کمتر مرتبط باشند. در سال 2020، SEO های هوشمند واقعاً از میزهای خود بلند می شوند تا با مشتریان صحبت کنند تا بتوانند دریابند که مخاطبان واقعاً از آنها چه می خواهند. ” برت و بهینه سازی

ترند شماره 2: محتوای با کیفیت و بهینه سازی شده

یک چیز وجود دارد که خون سئوی بوده است و خواهد بود: محتوا

“محتوا بر همه چیز در سئو تأثیر می گذارد.” “از ساختار سایت و استراتژی پیوند داخلی تا انواع پیوندهایی که ایجاد می کنید.”

برای موفقیت در سال 2020، شما باید چیزی بنویسید که مرتبط و با ارزش باشد.

“این بدان معناست که SEO ها باید یاد بگیرند که چگونه افرادی را که می دانند چگونه بنویسند، استخدام کنند.” “صلاحدید سرمقاله Google هنوز کامل نیست – هنوز محتواهایی وجود خواهند داشت که رتبه بندی نمی شوند. اما روزی است که بهترین محتوای برنده خواهد شد. ”

برای بررسی خدمات سئو و بهینه سازی سایت به صفحه سرویس های سئو سایت بروید.

ترند شماره 3: E-A-T و مزیت ناعادلانه شما

در سال 2020، گوگل همچنان به شهرت کلی و E-A-T (تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن) یک شرکت خاص و افرادی که محتوا را به نمایندگی از آن شرکت منتشر می کنند، می پردازد.

مشاهده این مطلب  SSl اس اس ال چیست؟

“شرکت هایی که با شهرت ضعیف، مسائل مربوط به خدمات مشتری یا سایر موضوعات اعتماد با یکدیگر مبارزه می کنند، رقابت سخت تری خواهند داشت.” “این مسائل مربوط به اعتماد نه تنها خود را به عنوان بررسی و بازخورد در مورد برند شما آشکار می کنند، بلکه مشکل فنی یا امنیتی را نیز در سایت شما به وجود می آورند.”

آفلاین آنلاین است. هر کسب و کار باید مزیت ناعادلانه خود را پیدا کند.

“با جستجوی مبتنی بر موجودیت، نمودار دانش و ظهور E-A-T، ظرفیت ما برای ایجاد یک نمایش آنلاین دقیق و قانع کننده از دنیای آفلاین ما به یک عامل اصلی تمایز تبدیل می شود.” همه رویدادهای آفلاین، کنفرانس ها، جوایز، مشارکت ها و غیره که گوگل نمی تواند ببیند ناگهان اهمیت عظیمی پیدا می کند. آنها را آنلاین بکشید و آنها را به Google فشار دهید تا نیاز آن به درک و اعتبار را تأمین کنند. ”

ترند شماره 4: SEO و UX فنی

بزرگترین روشی که متخصصان هوشمند SEO برای موفقیت بیشتر باید در سال 2020 به آن توجه کنند، UX است.

“این شامل تجربه کلی از تعامل اولیه در SERP ها، تا تجربه کلی صفحه فرود و حتی تجربه بعد از ترک سایت شما (بازگرداندن فکر، کمپین های قطره ای، شخصی سازی برای بازگشت کاربران) است.” ”به این فکر کنید که چگونه می توانید به کاربران خود کمک کنید که بهترین تجربه ممکن را داشته باشند در حالی که واقعاً فکر می کنند که در طی بازدید خود چه ارزشی را برای آنها فراهم می کنید. ”

مشاهده این مطلب  AMP چیست؟ تاثیر AMP بر سئو

ترندشماره 5: SEO موبایل

از دیدن SEO موبایل به عنوان یک ترند مهم 2020 شگفت زده شده اید؟ سئو موبایل

“تقریباً هر شخص با هر دیدی که به سایت ما وارد شود، دارای یک سایت همراه است که آشفته است.” “برای زنده ماندن در سال 2020، باید تاکتیک های 2017 را پیاده سازی کنید و موبایل خود را تعمیر کنید.”

ترند شماره 6: داده های ساختاری

ما می دانیم که محتوای با کیفیت بالا در سال 2020 مهم خواهد بود. با این وجود، الگوریتم ها هنوز زمینه را کاملاً درک نمی کنند.

بنابراین ما باید به موتورهای جستجو “نكات” بدهیم تا بتوانند بر اساس قصد یك جستجوی بهتر، نتیجه را بفهمند.

این به معنای ساخت داده ها به شکلی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا نه تنها آنچه در یک صفحه است را درک کنند بلکه این که چگونه هر عنصر به عناصر دیگر در صفحه مربوط می شود، و چگونگی ارتباط آن صفحه با سایر صفحات درون وب سایت، کمک می کند.

ترند شماره 7: بهینه سازی گراف دانش

گوگل راه هایی را برای شامل اطلاعات مربوط به موجودیت در نتایج جستجو از طریق مواردی مانند پرس و جوهای تقویت” پیدا می کند. “شما می توانید با انجام کارهایی مانند بهینه سازی موارد مربوط به نمودار دانش Google و اطمینان از ظاهر شدن آنها در پنل های دانش، اشخاصی را که سایت شما در مورد آنهاست ، بهینه کنید.”

ترند شماره 8: لینک سازی داخلی و برندسازی

آیا می خواهید لینک های سطح بالا را در سال 2020 کسب کنید؟  زمان آن است که استراتژی لینک سازی داخلی را به رویکرد مصرف کننده برای سال 2020 تبدیل کنیم. لینک سازی و برندسازی

مشاهده این مطلب  TTI چیست و چه چیزی را اندازه گیری میکند؟

سرمقاله برنامه ریزی شده: مباحثی که هر سال در یک روز معین توسط خبرنگاران تحت پوشش قرار می گیرد (به عنوان مثال ، جمعه سیاه ، روز ولنتاین).
سرمقاله واکنش پذیر برنامه ریزی شده: ویژگی هایی که توسط روزنامه نگاران در مبحثی منتشر شده است که مربوط به یک رویداد فصلی یا موضوعی است که می دانیم به دلیل بازه زمانی تحت پوشش قرار می گیرد ، اما ما داستان دقیق را نمی دانیم تا اینکه ویراستاران یا روزنامه نگاران آن را در صبح خود بنویسند. جلسه سرمقاله
سرمقاله واکنشی: ویژگی هایی که در اینجا و اکنون نوشته شده است که برنامه ریزی نشده اند و به دلیل شکستن یک خبر خبری قابل پیش بینی نیستند و دیکته می شوند.

ترند شماره 9: تمرکز برای دیده شدن، نه فقط رنگ آبی لینک ها

جستجوهای صفر کلیک در سال 2019 واقعیت بزرگی بوده است. SEO-on-SERP فقط در سال 2020 به اهمیت خود ادامه می دهد. سازگاری با جستجوهای رتبه صفر کلید خواهد بود.

ترند شماره 10: برنامه نویسی

در سال 2020 ، شما باید با زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و R آشنا باشید تا کارهای وقت گیر و زائد خود را از بین ببرید.

اتوماسیون سئو شما را قادر می سازد تا قدرت اصول بازاریابی را به دست آورید:

نام تجاری.
ایجاد تجربه های عالی مشتری
داستان گویی.
به زبان مشتری خود صحبت کنید.
گوش دادن به بازار هدف خود و ارائه پاسخ های متفکرانه / به موقع.
تهیه آسان محتوا (به روشی که کاربران شما آن را می خواهند).
انسان بودن.

مشاهده این مطلب  تأثیر هاست و دامنه بر سئو سایت چقدر است؟

آیا می خواهید موضوعات بیشتری در مورد سئو 2020 بدانید؟

برای آشنایی بیشتر با موضوعات محتلف در مورد سئو می توانید به مجله سئو جواد یاسمی سر بزنید و با اینکه اگر به دنیال یک مسیر برای شروع یادگیری سئو هستین و به تازگی با سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا شده اید به مقاله آموزش سئو مقدماتی سر بزنید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست
افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست
وردپرس (WordPress) یکی از محبوب ‌ترین سیستم‌ های مدیریت محتوا (CMS) است که برای ایجاد وب‌ سایت‌ های داینامیک...
افزایش سرعت سایت های شلوغ
افزایش سرعت سایت های شلوغ
هر روز، اهمیت سرعت بارگذاری وب ‌سایت‌ها در جذب و نگه‌داری کاربران بیشتر می ‌شود. بازار رقابتی امروزی،...
بررسی امنیت سایت
بررسی امنیت سایت
بررسی امنیت سایت یکی از موضوعات مهمی است که در هنگام راه اندازی سایت بایستی به آن توجه کرد. یکی از اقدامات...
بهترین سایت‌های شرکتی
بهترین سایت‌های شرکتی
بهترین سایت‌های شرکتی نه تنها بر جذب مشتریان و ایجاد نگرش مثبت تاثیر دارند، بلکه هویت برند و ارزش‌های...
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار به شما کمک می‌کند تا مشکلات سایت خود را...
افزایش سرعت سایت بدون افزونه
افزایش سرعت سایت بدون افزونه
سرعت سایت یکی از نکات بسیار مهمی است که می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن، رتبه گوگل شما را افزایش دهد....

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070