10 ترند مهم سئو در سال 2020

10 ترند مهم سئو در سال 2020

سال 2020 برای سئو چه خبر است؟ به گفته 58 کارشناس صنعت سئو، 10 مورد از بزرگترین ترند های سئو که باید بدانید ارائه شده است.

وقت آن است که نگاهی به سال آینده بیندازیم و ببینیم چه چیزی در انتظار متخصصان سئو در سال 2020 است.

چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار (کارآمد) خواهد کرد و به شما کمک می کند تا در SERP رتبه با ثباتی کسب کنید و در سال 2020 درآمد بیشتری دریافت کنید؟

به گفته کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو، 10 ترند برتر که باید در سال 2020 بدانید وجود دارد.

 

ترند شماره 1: BERT و بهینه سازی کاربر محور

در سال 2019، راه اندازی الگوریتم جدید BERT گوگل مورد توجه بسیاری قرار گرفت. به طور طبیعی، هر سئوکار حرفه ای می خواهد یاد بگیرد که چگونه برای BERT بهینه کند.

به مکانیزم چگونگی خزش زبات گوگل، ایندکس کردن و ارائه پاسخ برای انواع مختلف کوئری های جستجو شده در هر مکان نگاه کنید.” “با توجه به اینکه کاربران در جستجوهایشان گزینه های بیشتری نسبت به گذشته دارند، پس برای SEO نیز مهم است که اصول معماری تمیز از دید سرچ انجین و ارائه محتوای پاسخگو را در نظر داشته باشید.”

به گفته ی یکی از بزرگ ترین مشاوران ارشد سئو در آمریکا، گوگل با ادغام BERT امسال در الگوریتم ریزگردها و رتبه بندی های برجسته، دارای یک جستجوی بزرگ در جستجوی جستجو در مورد تطبیق نسبتاً متناسب رشته است.

واقعاً محتوا باید به قصد کاربر نوشته شود و نه فقط رشته هایی که ممکن است کاربر جستجو کند.” “ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی حتی ممکن است با مجموعه داده اصلی برای تولید محتوا که از سؤالات پیشنهادی ارائه می شود، کمتر مرتبط باشند. در سال 2020، SEO های هوشمند واقعاً از میزهای خود بلند می شوند تا با مشتریان صحبت کنند تا بتوانند دریابند که مخاطبان واقعاً از آنها چه می خواهند. ”

ترند شماره 2: محتوای با کیفیت و بهینه سازی شده

یک چیز وجود دارد که خون سئوی بوده است و خواهد بود: محتوا

“محتوا بر همه چیز در سئو تأثیر می گذارد.” “از ساختار سایت و استراتژی پیوند داخلی تا انواع پیوندهایی که ایجاد می کنید.”

برای موفقیت در سال 2020، شما باید چیزی بنویسید که مرتبط و با ارزش باشد.

“این بدان معناست که SEO ها باید یاد بگیرند که چگونه افرادی را که می دانند چگونه بنویسند، استخدام کنند.” “صلاحدید سرمقاله Google هنوز کامل نیست – هنوز محتواهایی وجود خواهند داشت که رتبه بندی نمی شوند. اما روزی است که بهترین محتوای برنده خواهد شد. ”

 

برای بررسی خدمات سئو و بهینه سازی سایت به صفحه سرویس های سئو سایت بروید.

ترند شماره 3: E-A-T و مزیت ناعادلانه شما

در سال 2020، گوگل همچنان به شهرت کلی و E-A-T (تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن) یک شرکت خاص و افرادی که محتوا را به نمایندگی از آن شرکت منتشر می کنند، می پردازد.

“شرکت هایی که با شهرت ضعیف، مسائل مربوط به خدمات مشتری یا سایر موضوعات اعتماد با یکدیگر مبارزه می کنند، رقابت سخت تری خواهند داشت.” “این مسائل مربوط به اعتماد نه تنها خود را به عنوان بررسی و بازخورد در مورد برند شما آشکار می کنند، بلکه مشکل فنی یا امنیتی را نیز در سایت شما به وجود می آورند.”

آفلاین آنلاین است. هر کسب و کار باید مزیت ناعادلانه خود را پیدا کند.

“با جستجوی مبتنی بر موجودیت، نمودار دانش و ظهور E-A-T، ظرفیت ما برای ایجاد یک نمایش آنلاین دقیق و قانع کننده از دنیای آفلاین ما به یک عامل اصلی تمایز تبدیل می شود.” همه رویدادهای آفلاین، کنفرانس ها، جوایز، مشارکت ها و غیره که گوگل نمی تواند ببیند ناگهان اهمیت عظیمی پیدا می کند. آنها را آنلاین بکشید و آنها را به Google فشار دهید تا نیاز آن به درک و اعتبار را تأمین کنند. ”

ترند شماره 4: SEO و UX فنی

بزرگترین روشی که متخصصان هوشمند SEO برای موفقیت بیشتر باید در سال 2020 به آن توجه کنند، UX است.

“این شامل تجربه کلی از تعامل اولیه در SERP ها، تا تجربه کلی صفحه فرود و حتی تجربه بعد از ترک سایت شما (بازگرداندن فکر، کمپین های قطره ای، شخصی سازی برای بازگشت کاربران) است.” ”به این فکر کنید که چگونه می توانید به کاربران خود کمک کنید که بهترین تجربه ممکن را داشته باشند در حالی که واقعاً فکر می کنند که در طی بازدید خود چه ارزشی را برای آنها فراهم می کنید. ”

ترندشماره 5: SEO موبایل

از دیدن SEO موبایل به عنوان یک ترند مهم 2020 شگفت زده شده اید؟

“تقریباً هر شخص با هر دیدی که به سایت ما وارد شود، دارای یک سایت همراه است که آشفته است.” “برای زنده ماندن در سال 2020، باید تاکتیک های 2017 را پیاده سازی کنید و موبایل خود را تعمیر کنید.”

ترند شماره 6: داده های ساختاری

ما می دانیم که محتوای با کیفیت بالا در سال 2020 مهم خواهد بود. با این وجود، الگوریتم ها هنوز زمینه را کاملاً درک نمی کنند.

بنابراین ما باید به موتورهای جستجو “نكات” بدهیم تا بتوانند بر اساس قصد یك جستجوی بهتر، نتیجه را بفهمند.

این به معنای ساخت داده ها به شکلی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا نه تنها آنچه در یک صفحه است را درک کنند بلکه این که چگونه هر عنصر به عناصر دیگر در صفحه مربوط می شود، و چگونگی ارتباط آن صفحه با سایر صفحات درون وب سایت، کمک می کند.

ترند شماره 7: بهینه سازی گراف دانش

گوگل راه هایی را برای شامل اطلاعات مربوط به موجودیت در نتایج جستجو از طریق مواردی مانند پرس و جوهای تقویت” پیدا می کند. “شما می توانید با انجام کارهایی مانند بهینه سازی موارد مربوط به نمودار دانش Google و اطمینان از ظاهر شدن آنها در پنل های دانش، اشخاصی را که سایت شما در مورد آنهاست ، بهینه کنید.”

ترند شماره 8: لینک سازی داخلی و برندسازی

آیا می خواهید لینک های سطح بالا را در سال 2020 کسب کنید؟  زمان آن است که استراتژی لینک سازی داخلی را به رویکرد مصرف کننده برای سال 2020 تبدیل کنیم.

سرمقاله برنامه ریزی شده: مباحثی که هر سال در یک روز معین توسط خبرنگاران تحت پوشش قرار می گیرد (به عنوان مثال ، جمعه سیاه ، روز ولنتاین).
سرمقاله واکنش پذیر برنامه ریزی شده: ویژگی هایی که توسط روزنامه نگاران در مبحثی منتشر شده است که مربوط به یک رویداد فصلی یا موضوعی است که می دانیم به دلیل بازه زمانی تحت پوشش قرار می گیرد ، اما ما داستان دقیق را نمی دانیم تا اینکه ویراستاران یا روزنامه نگاران آن را در صبح خود بنویسند. جلسه سرمقاله
سرمقاله واکنشی: ویژگی هایی که در اینجا و اکنون نوشته شده است که برنامه ریزی نشده اند و به دلیل شکستن یک خبر خبری قابل پیش بینی نیستند و دیکته می شوند.

ترند شماره 9: تمرکز برای دیده شدن، نه فقط رنگ آبی لینک ها

جستجوهای صفر کلیک در سال 2019 واقعیت بزرگی بوده است. SEO-on-SERP فقط در سال 2020 به اهمیت خود ادامه می دهد. سازگاری با جستجوهای رتبه صفر کلید خواهد بود.

ترند شماره 10: برنامه نویسی

در سال 2020 ، شما باید با زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و R آشنا باشید تا کارهای وقت گیر و زائد خود را از بین ببرید.

اتوماسیون سئو شما را قادر می سازد تا قدرت اصول بازاریابی را به دست آورید:

نام تجاری.
ایجاد تجربه های عالی مشتری
داستان گویی.
به زبان مشتری خود صحبت کنید.
گوش دادن به بازار هدف خود و ارائه پاسخ های متفکرانه / به موقع.
تهیه آسان محتوا (به روشی که کاربران شما آن را می خواهند).
انسان بودن.

 

آیا می خواهید موضوعات بیشتری در مورد سئو 2020 بدانید؟

برای آشنایی بیشتر با موضوعات محتلف در مورد سئو می توانید به مجله سئو جواد یاسمی سر بزنید و با اینکه اگر به دنیال یک مسیر برای شروع یادگیری سئو هستین و به تازگی با سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا شده اید به مقاله آموزش سئو مقدماتی سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *