بکلینک یکی از مولفه های جداشدنی از سئو سایت است. اگر به سئو سایت های انگلیسی که عمری 25 ساله دارند نگاه کنید متوجه میشوید که تعداد دامنه هایی که از آنها بکلینک دارند به بالای چند ده هزار می رسد. در اولین مرحله شکل گیری گوگل، رابی یک ابزار برای شمارش تعداد بکلینک ها به هر صفحه در وب بود.
در این مقاله فقط میخواهیم با انواع مدل های بکلینک ها آشنا باشید تا در زمان کار پلفترم خدمات سئو یاسئومی به راحتی درک کافی از مدل های مختلف بکلینک را داشته باشید.
لیست مدل های بکلینک یا لینک خارجی
- رپورتاژ آگهی سئویی
- رپورتاژ آگهی برندینگ
- وب2 سئویی
- وب2 برندینگ
- کامنت دستی
- کامنت ربات
- پروفایل
- فروم برندینگ
- فروم سئویی
- ویکی پدیا (منبع)
- سایت های شبیه ویکی پدیا
- تبادل لینک
- تبادل رپورتاژ آگهی
- سایدواید (منو، فوتر، سایدبار، وسط مقالات)
همه مدل های مختلف لینک های خارجی لیست شده است در صورت اینکه یک مدل از بکلینک ها ذکر نشده است حتما در قسمت کامنت ها برای آپدیت شدن لیست به آن مدل اشاره کنید.