سئو، سایت، محتوا، سوشال، مدیا و گوگل (6070-699-0937)

توسعه ساختار هدینگ

آنچه در این مقاله می خوانید:

ساختار هدینگ چیست؟ آیا دقیقا می دانید ساختار هدینگ چگونه به سئو یک صفحه از سایت کمک میکند؟ ترتیب هدینگ ها چگونه چیده می شود؟ چه تعداد هدینگ برای یک صفحه مناسب هست؟ سوالات زیادی در مورد هدینگ ها وجود دارد که در آینده به همه آنها پاسخ های کاربردی خواهیم داد.

در مقاله توسعه ساختارهای هدینگ میخواییم آموزش دهیم چگونه با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، همچین سرچ عبارت های مرتبط به صفحه در گوگل، کسب اطلاعات از تجربه افراد فعال در آن حوزه بهترین ساختارهای هدینگ را ایجاد کنید.

در مقاله آموزش توسعه هدینگ ها بیشتر تمرکز ما روی سرچ در گوگل است و استفاده از دیتاهایی که خوده گوگل برای ما آورد است.

آموزش مرحله به مرحله توسعه ساختار هدینگ

در ابتدا اگر خوده شما مقاله یا صفحه را به صورت کامل ایجاد کرده اید، احتمالا تمامی محتوای صفحه در ذهن شما است. کسانی که برای اولین بار هست که یک لینک یا سایت را می خواهند بهینه سازی کنند، باید تمامی محتوای صفحه را مطالعه کنند و بر دیتایی که در صفحه یا مقاله سایت خودمان است تسلط داشته باشند.

  1. دیتای کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل در باکس جستجو و پایین صفحه
  2. رقبای ما که در صفحه اول و دوم گوگل هستند و شاید در صفحه های بعدی (تازه شروع به سئو سایت کرده اند.)

بعد از بررسی همه این دیتاها موارد بسیار زیادی برای توسعه ساختار هدینگ صفحه یا مقاله خود خواهید داشت.

مشاهده این مطلب  تاثیر بولد کردن متن در سئو

چگونه از هدینگ های جدید استفاده کنیم؟

هدینگ های جدید برای توسعه محتوایی یک مقاله یا صفحه به راحتی پیدا می شوند ولی مهم ترین نکته و هنر متخصص سئو نحوه استفاده از آنها در سایت است.

هدینگ های جدید در ابتدای صفحه بیایند؟ در قسمت سوالات متدوال بیایند؟ به صورت یک باکس محتوایی بیایند؟ یا در ساختار یک جدول یا یک لیست بیایند؟ نحوه استفاده از هدینگ های جدیدی که پیدا کرده ایم به شدت مهم است پس برای یک خلاقیت و نوآوری در ارائه محتوا در لینک خودتان باید داشته باشید. نکته اصلی یونیک بودن و پرزنت جدید محتوایی هست که به سئو سایت هم کمک می کند.

خدمات سئو داخلی پلتفرم یاسئومی

در پلتفرم خدمات سئو یاسئومی بهترین ریز سرویس ها برای تمامی متخصصان سئو ایجاد شده است و همچنین برای کسانی که به تازگی با سئو آشنا شده اند و میخواهند که سایت خودشان و یکی از نزدیکانشان را به صفحه اول گوگل برسانند. در مدل پلفترم سئو یاسئومی شما هر قسمت کار را که زمان کافی برای انجام آن نداشته باشید با بهترین متخصص آن ریز تسک، کار سایت خود را جلو میبرید. برای مثال در پلفترم یاسئومی یک نیروی متخصص سئو داخلی بعد از انجام سئو داخلی برای بالای 5000 صفحه سایت تجربه قوی در سئو داخلی دارد و با گزارش ها و بررسی عملکرد هایی که در پلفترم یاسئومی اتفاق می افتد شما می توانید با توجه به بودجه و فورس بودن کار بهترین متخصص را انتخاب کنید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

افزایش رتبه سایت در گوگل
چگونه سئو سایت وردپرسی خود را بالا ببریم؟ | بهبود سئو سایت وردپرس برای افزایش ورودی از گوگل
بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...
تاثیر بولد کردن متن در سئو
تاثیر بولد کردن متن در سئو
گوگل 200 مورد تاثیرگذار در سئو محتوا و سایت را معرفی کرده است. آیا مورد یا مواردی دیگری وجود ندارد که...
نقش تصاویر در سئو
نقش تصاویر در سئو
جایگاه و نقش تصاویر در سئو چقدر است؟ در هر مقاله از چه تعداد تصویر استفاده کنیم؟ استفاده از تصویر برای...
ثبت اسم در گوگل مپ
ثبت اسم، مکان، موقعیت، مغازه، کسب و کار، کارخانه، شرکت و همه دسته بندی هایی که ممکن است شما هم جزو آن...
الگوریتم مرغ مگس خوار (Google Hummingbird)
الگوریتم مرغ مگس خوار Google Hummingbird که گوگل  هیچ موقع به صورت کامل نگفته است دقیقا چه بوده است،...
کار با شیت آن پیج
برای بهینه سازی مقالات قدیمی و به روز رسانی آنها یک شیت به نام آن پیج در نظر گرفته ایم. شیت On-Page برای...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • روبیکا
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070