ساختار هدینگ چیست؟ آیا دقیقا می دانید ساختار هدینگ چگونه به سئو یک صفحه از سایت کمک میکند؟ ترتیب هدینگ ها چگونه چیده می شود؟ چه تعداد هدینگ برای یک صفحه مناسب هست؟ سوالات زیادی در مورد هدینگ ها وجود دارد که در آینده به همه آنها پاسخ های کاربردی خواهیم داد.
در مقاله توسعه ساختارهای هدینگ میخواییم آموزش دهیم چگونه با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، همچین سرچ عبارت های مرتبط به صفحه در گوگل، کسب اطلاعات از تجربه افراد فعال در آن حوزه بهترین ساختارهای هدینگ را ایجاد کنید.
در مقاله آموزش توسعه هدینگ ها بیشتر تمرکز ما روی سرچ در گوگل است و استفاده از دیتاهایی که خوده گوگل برای ما آورد است.
آموزش مرحله به مرحله توسعه ساختار هدینگ
در ابتدا اگر خوده شما مقاله یا صفحه را به صورت کامل ایجاد کرده اید، احتمالا تمامی محتوای صفحه در ذهن شما است. کسانی که برای اولین بار هست که یک لینک یا سایت را می خواهند بهینه سازی کنند، باید تمامی محتوای صفحه را مطالعه کنند و بر دیتایی که در صفحه یا مقاله سایت خودمان است تسلط داشته باشند.
مرحله بعدی سرچ مفهوم اصلی در گوگل است و دیدین دیتایی که گوگل برای ما لیست میکند. در این قسمت 2 مدل دیتا وجود دارد.
- دیتای کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل در باکس جستجو و پایین صفحه
- رقبای ما که در صفحه اول و دوم گوگل هستند و شاید در صفحه های بعدی (تازه شروع به سئو سایت کرده اند.)
بعد از بررسی همه این دیتاها موارد بسیار زیادی برای توسعه ساختار هدینگ صفحه یا مقاله خود خواهید داشت.
چگونه از هدینگ های جدید استفاده کنیم؟
هدینگ های جدید برای توسعه محتوایی یک مقاله یا صفحه به راحتی پیدا می شوند ولی مهم ترین نکته و هنر متخصص سئو نحوه استفاده از آنها در سایت است.
هدینگ های جدید در ابتدای صفحه بیایند؟ در قسمت سوالات متدوال بیایند؟ به صورت یک باکس محتوایی بیایند؟ یا در ساختار یک جدول یا یک لیست بیایند؟ نحوه استفاده از هدینگ های جدیدی که پیدا کرده ایم به شدت مهم است پس برای یک خلاقیت و نوآوری در ارائه محتوا در لینک خودتان باید داشته باشید. نکته اصلی یونیک بودن و پرزنت جدید محتوایی هست که به سئو سایت هم کمک می کند.
خدمات سئو داخلی پلتفرم یاسئومی
در پلتفرم خدمات سئو یاسئومی بهترین ریز سرویس ها برای تمامی متخصصان سئو ایجاد شده است و همچنین برای کسانی که به تازگی با سئو آشنا شده اند و میخواهند که سایت خودشان و یکی از نزدیکانشان را به صفحه اول گوگل برسانند. در مدل پلفترم سئو یاسئومی شما هر قسمت کار را که زمان کافی برای انجام آن نداشته باشید با بهترین متخصص آن ریز تسک، کار سایت خود را جلو میبرید. برای مثال در پلفترم یاسئومی یک نیروی متخصص سئو داخلی بعد از انجام سئو داخلی برای بالای 5000 صفحه سایت تجربه قوی در سئو داخلی دارد و با گزارش ها و بررسی عملکرد هایی که در پلفترم یاسئومی اتفاق می افتد شما می توانید با توجه به بودجه و فورس بودن کار بهترین متخصص را انتخاب کنید.