سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

افزایش بازدید سایت رایگان

افزایش بازدید سایت رایگان
آنچه در این مقاله می خوانید:

در دنیای امروز که رقابت بیشتر جنبه دیجیتال پیدا کرده است، یکی از مهم‌ترین عناصری که به شما برای فروش بالاتر یا ارائه خدمات بیشتر کمک می‌کند وب‌سایت‌ها هستند. با این حال تنها نکته مهم داشتن وب سایت نیست. باید اقداماتی انجام دهید تا ترافیک سایت بالا برود. راه‌های بسیاری برای این کار وجود دارد؛ اما آیا می‌دانید کدام مسیر برای افزایش بازدید سایت رایگان از همه موثرتر است؟

البته باید بدانید که همیشه نمی‌توانید روی این روش‌ها حساب ویژه باز کنید. اگر بتوانید با بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید مطمئن خواهید بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترافیک سایتتان افزایش پیدا کرده و در مدتی اندک ره صد ساله خواهید رفت. در این میان شرکت یاسئومی برترین گزینه برای این کار است که می‌تواند شما را به قله‌های موفقیت برساند.

عنوان اهمیت
افزایش شناخت با افزایش تعداد بازدیدهای سایت، شناخت برند و محصولات شما در بین مخاطبان افزایش می‌یابد.
بهبود رتبه‌بندی سایت تعداد بازدیدهای سایت تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل دارد.
افزایش اعتماد وجود تعداد زیادی بازدید کننده برای یک سایت، اعتماد مخاطبان را به آن افزایش می‌دهد.
افزایش درآمد تبلیغاتی ارزش تبلیغات در سایت با افزایش تعداد بازدیدها افزایش می‌یابد که به افزایش درآمد تبلیغاتی منجر می‌شود.

چرا افزایش بازدید سایت رایگان اهمیت دارد؟

هدف از داشتن سایت معرفی کردن حرفه و شغل شما و خدمات و محصولاتی است که به مشتریان خود ارائه می‌دهید. این امر نیز تنها با بازدید زیاد میسر می‌شود. در واقع یک حساب دو دوتای ساده است. هرچه بیشتر بازدید داشته باشید، گوگل شما را بیشتر می‌شناسد و در سرچ مخاطبان شما را جزو اولین گزینه‌ها معرفی می‌کند. مخاطبان شما نیز اغلب چند گزینه اول را بررسی می‌کنند و به این ترتیب بازدیدتان بیشتر می‌شود.

مشاهده این مطلب  خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

در واقع این روش مانند یک لوپ است که مدام می‌چرخد و تکرار می‌شود. افزایش بازدید سایت رایگان، رتبه گوگل شما را بالا می‎‌برد. هرچه رتبه بالاتر برود بازدید نیز به همان میزان بیشتر می‌شود. این روند می‌تواند جذب مخاطبان بیشتری داشته باشد و در نتیجه مشتریان بالقوه شما نیز افزایش پیدا کند. حال که با این مطلب آشنا شدید، وقت آن است که بتوانید با افزایش بازدید سایت رایگان تکانی به کسب و کار خود بدهید.

اهمیت افزایش بازدید سایت رایگان
افزایش شناخت، بهبود رتبه‌بندی سایت، افزایش درآمد تبلیغاتی

 این چند راه را امتحان کنید!

راه‌های زیادی برای این وجود دارد که بتوانید افزایش بازدید سایت رایگان را به دست بیاورید. برای برخی مانند تبلیغات لازم است پول بپردازید؛ اما برخی اقدامات می‌تواند به خودی خود موجب بالارفتن این ترافیک شود. چه راه‌هایی؟

از شبکه‌های اجتماعی شروع کنید

این روزها البته بازدید از پیج‌ها و صفحه‌ها از شبکه‌های اجتماعی بیشتر از سایت‌ها انجام می‌شود. برخی رسانه‌ها مانند اینستاگرام می‌توانند مانند یک سکوی پرتاب به شما کمک کنند که بازدید خود را بالا ببرید. می‌توانید به هر بهانه‌ای مانند دیدن محصولات بیشتر، خرید یا دریافت خدمات یا گرفتن مشاوره مشتریان را به سایت ارجاع دهید. البته فراموش نکنید که مدیریت پیج اینستاگرام نیز کار ساده‌ای نیست و باید از راه درست وارد شوید. بهتر است این کار را به کاردان‌ها بسپارید و از بالارفتن اینهمه ترافیک لذت ببرید.

محتواهای قدیمی را نونوار کنید

اگر سابق بر این سایتی داشتید که برخی محتواها را در آن بارگذاری کرده‌اید، وقت آن است که دستی به سر و روی سایتتان بکشید و محتوا را دوباره بازنگری کنید. آن‌ها را به روز کنید. کلمات کلیدی را دوباره هدف‌گذاری کنید، تصاویر را جدید کنید و کاری کنید که گوگل دوباره این محتوا را شناسایی کند. البته اگر خودتان نمی‌توانید محتوایی متناسب با نیاز گوگل تولید کنید، برخی شرکت‌ها این کار را برای شما انجام می‌دهند.

مشاهده این مطلب  یوتیوب چیست؟

ویدیوها اهمیت بسیار زیادی دارند

مخاطبان شما وقت زیادی ندارند تا محتواهای طولانی را بخوانند. آن‌ها بیشتر جذب محتواهای دیگری می‌شوند که می‌تواند به همان میزان مفهوم را ارائه دهد یا حتی به صورت تصویری استفاده از محصول یا هر مورد دیگری را به آن‌ها آموزش دهد. البته شاید تولید یک ویدیو کار ساده‌ای نباشد و البته مهم‌تر اینکه اگر یک یا دو ویدیو جذاب نباشد باقی آن‌ها نیز دیده نمی‌شود. بهترین اقدام می‌تواند آن باشد که از شرکت‌هایی کمک بگیرید که خدمات تولید محتوای ویدیویی را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

با سایت‌های کند خداحافظی کنید

یکی از عواملی که باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان سایت عطایتان را به لقایتان ببخشند، سرعت پایین سایت است. به صورت میانگین، بازدیدکنندگان بیش از 3 ثانیه منتظر نمی‌مانند تا سایت شما لود شود. به همین دلیل پس از این مدت اگر با هیچ محتوایی روبه‌رو نشوند به سایت بعدی مراجعه می‌کنند. همین امر به شما گوشزد می‌کند که سایت خود را سرعت ببخشید. اما چگونه؟ خدمات افزایش سرعت سایت از جمله مواردی است که با دریافت آن از شرکت‌های معتبری مانند یاسئومی می‌توانید با کمترین مبلغ به افزایش بازدید سایت رایگان کمک کنید.

افزایش بازدید سایت رایگان
یکی از راه های افزایش بازدید سایت رایگان، افزایش سرعت سایت، تولید محتوای ویدئویی است.

سخن پایانی

بازدید از سایت، به معنی آن است که مخاطبان بیشتری جذب شما شده‌اند و این امکان وجود دارد که هر کدام بتوانند به مشتری دائمی شما تبدیل شوند. پس باید به هر طریقی که می‌توانید تعداد این بازدیدکنندگان را بیشتر کرده و آنان را جذب خود کنید. راه‌های بسیاری برای افزایش بازدید سایت رایگان وجود دارد که هرکدام به نوبه خود برای شما می‌توانند موثر باشند.

مشاهده این مطلب  ساخت صفحه آی ام دی بی

با این وجود دقت کنید که بهتر است ترکیبی از چندین روش را به کار بگیرید و نکته مهم آن است که باید در این زمینه از افراد کاربلد هم مشاوره و هم کمک بخواهید. شرکت یاسئومی می‌تواند به بهترین شکل در این زمینه به شما کمک کرده و با ترفندهای روز دنیا سایت شما را در رتبه‌بندی اولیه گوگل قرار دهد. برای موفقیت در کسب و کارتان همین الان اقدام کنید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات دیتا اینتری
خدمات دیتا اینتری (وارد کردن محصول در فروشگاه)
خدمات دیتا اینتری؛ وارد کردن محصول در فروشگاه. دیتا اینتری چیست؟ چگونه هزینه دیتا اینتری را به صفر برسانیم؟...
چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟
ثبت بیوگرافی در گوگل | ساخت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی، اسم و عکس در گوگل از جمله امکاناتی است که توسط گوگل به کاربران ارائه شده‌ است. در صورت...
آمار بازدید سایت های ایرانی
آمار بازدید سایت های ایرانی چه اهمیتی دارد؟
سایت‌ها امروزه به محل اصلی برای رونق کسب‌وکارها شده‌اند. شاید بتوان ادعا کرد که هرچه امار بازدید سایت‌ها...
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدیدها در وب‌ سایت ‌های اجتماعی مثل یوتیوب یکی از اهداف اصلی برای هر کسب و کار آنلاین است. با...
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید در وب ‌سایت ‌های ویدئویی مانند اپارات یکی از اهداف اساسی است که برای رشد و موفقیت در این...
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت یا بازدید جعلی، در واقع بازدید کنندگانی هستند که توسط ربات‌ها و نرم افزارهای مخصوص برای...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070