Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

روابط عمومی چیست؟

بررسی سریع تیترهای مقاله

روابط عمومی مشتریان و روزنامه‌نگاران را به فکر و گفتگوی مثبت درباره کسب‌وکار شما ترغیب می‌کند. روابط عمومی به‌عنوان بخشی از بازاریابی کسب‌وکارتان، به بهبود شهرت کسب‌وکار و محصولاتتان کمک کرده و چهره شما را به گونه‌ای معرفی می‌کند که نیازی به پرداخت مستقیم برای آن ندارید.

تصویر تجاری، اعتبار و «نظر مردم» بسیار مهم هستند. مشتریان بالقوه شما باور دارند نظر دیگران بسیار راحت‌تر از آنچه که به حرف‌های خودِ کسب‌وکارها باور دارند.

به رفتار خودتان هنگام خرید اینترنتی فکر کنید. علاوه بر خواندن توضیحات محصول، بی‌شک نظرات مشتریان، نقدهای آنلاین و پوشش رسانه‌ای را نیز بررسی خواهید کرد.

این روابط عمومی است. هدف آن، ترغیب مفسران مستقل معتمد (مانند روزنامه‌نگاران، وبلاگ‌نویسان و افراد تاثیرگذار آنلاین) و همچنین مشتریان به تبلیغ کسب‌وکار، محصول و برند شماست.

روابط عمومی چطور می‌تواند به کسب‌وکار من کمک کند؟

روابط عمومی بخشی از برنامه کلی شماست استراتژی بازاریابی این شامل هر چیزی می‌شود که ممکن است بر نظر دیگران درباره کسب‌وکار شما تأثیر بگذارد و در کنار آن قرار دارد. وب‌سایت شما (شما، شما) تصویر برند و کمپین‌های بازاریابی شما

تبلیغات هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد. تخفیفات و بازاریابی ایمیلی همهٔ این‌ها مهم هستند، اما تأییدیه‌های اشخاص ثالث مورد اعتماد می‌توانند حتی باارزش‌تر باشند. اینجاست که روابط عمومی اهمیت خود را نشان می‌دهد – به گفتهٔ کارشناسان نظرات مثبت افراد دیگر سه برابر تبلیغات در جذب مشتری مؤثرترند.

با مدیریت هوشمندانه، روابط عمومی از تبلیغات نیز اقتصادی‌تر است.

هیچ متنی داخل پرانتز نبود.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

روابط عمومی در بازاریابی تجاری

روابط عمومی سه جزء کلیدی دارد:

  • پخش موثر و خبری اطلاعیه‌های مطبوعاتی برای جلب توجه خبرنگاران، وبلاگ‌نویسان و گویندگان رادیو و تلویزیون و پوشش خبری
  • در پاسخ به خبرنگاران درخواست‌هایی برای سخنگو، نظر و مورد‌های مطالعاتی، با ارائه مثال‌های واقعی برای جذاب‌تر کردن نوشته‌ها
  • شرکت در مکالمات رسانه‌های اجتماعی شامل توییتر هیچ چیز در پرانتز وجود ندارد. لینکدین هیچ چیزی داخل پرانتز نبود. فیسبوک و اینستاگرام یا با گذاشتن یک پست وبلاگی

اما فقط حرف زدن مهم نیست؛ کردارت و رفتارت هم اهمیت دارد.

بنابراین، دو عنصر دیگری که زیرمجموعه روابط عمومی هستند عبارتند از:

  1. تعامل شما با جامعه – چگونگی حمایت شما از جامعه و شناخت ارزش مشتریان برای شما
  2. ارتباط با مشتریان – پاسخگویی به سوالات، ارائه گواهی‌ها و … شکایات به طور منظم و عادلانه

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *