Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چطور فروش آنلاین خود را افزایش دهیم

بررسی سریع تیترهای مقاله

کاملاً ممکن است وب‌سایت‌هایی رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشند و ترافیک زیادی جذب کنند، اما نرخ تبدیل پایینی در فروش آنلاین داشته باشند. دلایل احتمالی بسیاری برای این امر وجود دارد، از قیمت‌گذاری و ویژگی‌های محصول گرفته تا ناوبری و امنیت. دو وب‌سایت که محصولات یکسانی را با قیمت دقیقاً یکسان ارائه می‌دهند، ممکن است به دلیل مواردی مانند سهولت استفاده و اعتماد، میزان متفاوتی از فروش را تجربه کنند.

طراحی سایت خود را بهبود ببخشید

منظم، تمیز و شفاف از همان ابتدا مطمئن شوید طراح وب‌سایت تجارت الکترونیک شما این موضوع را درک می‌کند.

  • ناوبری آسان ضروری است. اگر کاربران وب‌سایت شما را دست‌وپاگیر ببینند و نتوانند آنچه می‌خواهند را پیدا کنند، به جای دیگری می‌روند و دیگر برنمی‌گردند.
  • همه چیز را ساده، حرفه‌ای و یکدست نگه دارید. برای مثال، نمی‌توانید مرتکب اشتباه املایی شوید.
  • هر چیز را تا حد امکان ساده و شهودی نگه دارید. از عناوین بخش‌های واضح استفاده کنید و به کاربر یادآوری کنید که در کدام قسمت از سایت قرار دارد.
  • همین حالا بخرید!
  • تعداد کلیک‌ها را به حداقل برسانید صفحه فرود برای تسویه حساب. کل فرایند خرید باید تا حد امکان سریع، شهودی و آسان باشد. کاربران را مجبور به ایجاد حساب برای خرید نکنید.

اعتماد بازدیدکنندگان وب‌سایت را جلب کنید

ایجاد اعتماد بسیار آسان‌تر از بازسازی آن است. در صورت امکان، از همان ابتدا همه چیز را درست انجام دهید. اگر حضور آنلاین دارید و کارها چندان درست پیش نمی‌رود، همین حالا برای تغییر آن کاری انجام دهید. با طراح یا توسعه‌دهنده وب‌سایت خود در مورد تغییراتی که می‌توانید برای افزایش فروش انجام دهید، صحبت کنید.

کسب‌وکارهای صرفاً آنلاین با مشتریان خود ارتباط حضوری ندارند، بنابراین باید راه‌های دیگری برای نشان دادن قابل اعتماد بودن خود پیدا کنند.

  • تاییدیه‌ها را درج کنید نظرات مشتریان و نمونه‌های واقعی از مشتریان در وب‌سایت شما.
  • امنیت گواهی SSL .

درباره هزینه‌های اضافی شفاف باشید.

صداقت و شفافیت بسیار مهم هستند. همیشه در مورد تمام هزینه‌ها و قیمت‌های تحویل خود واضح باشید – هیچکس از پرداخت غافلگیرکننده در هنگام خرید خوشش نمی‌آید. جزئیات کامل در مورد تحویل و سیاست بازگشت خود را بگنجانید. سؤالات متداول راه خوبی برای پیش‌بینی سؤالات مشتریان است.

بدانید که به چه کسی می‌فروشید.

به آن فکر کن بازار هدف همیشه به یاد داشته باشید که برای چه کسانی کالا یا خدمات خود را می‌فروشید. مشتریان جوان‌تر احتمالا با وب آشنا هستند، اما مشتریان مسن‌تر ممکن است برای طی کردن مراحل فروش و احساس راحتی به کمک بیشتری نیاز داشته باشند. محتوای خود را متناسب با کاربر تنظیم کنید.

از مشتریان بازخورد بخواهید و نظرسنجی کاربران انجام دهید. پایگاه داده مشتری بسازید با آن‌ها تماس بگیرید و اطلاعات مرتبط ارائه دهید، نه هرزنامه. هدف، ایجاد فرآیندی مستمر برای شناخت علایق و بی‌علاقگی‌های مشتریان است.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *