Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چه زمانی باید در گوگل ادز تبلیغ کنید؟ 8 نشانه آشکار

بررسی سریع تیترهای مقاله

شرکت‌ها به دلایل مختلفی از تبلیغات گوگل ادز استفاده می‌کنند؛ از افزایش دیده شدن برند در جستجوی برند تا حمایت از فروش‌ها یا تبلیغات محدود به زمان.

چه زمانی باید در گوگل تبلیغ کنم؟

پاسخ ساده به این پرسش که «چه زمانی باید در گوگل تبلیغ کنم؟» از طرف شرکتی که… مدیریت تبلیغات کلیکی خب، همیشه همینطور است! چون تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) مزایای منحصر به فرد که بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال این کار را نمی‌کنند.

استفاده از خدمات سئو وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید چه زمانی نیاز به تبلیغات در گوگل دارید. زمانی که تلاش‌های سئو طبیعی شما به اندازه کافی موثر نباشد، استفاده از تبلیغات گوگل می‌تواند یک استراتژی مکمل عالی باشد.

  1. شما کنترل می‌کنید که چقدر خرج می‌کنید و چگونه خرج می‌کنید.
  2. شما کنترل می‌کنید که ترافیک به کجا می‌رود و هر کدام از آن ترافیک‌ها چه ارزشی برای کسب‌وکار شما دارند.
  3. می‌دانید بازگشت سرمایه تبلیغات شما چقدر است.

تنها همین دلایل، آن را به یک استراتژی تبلیغاتی جذاب برای جذب مشتری و افزایش فروش تبدیل می‌کند.

هشت زمانی که باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید

روش‌های زیادی برای استفاده از تبلیغات کلیکی در موقعیت‌های مختلف وجود دارد.

در ادامه یاد بگیرید که چه زمانی در گوگل ادز تبلیغ کنید.

عرضه محصول یا خدمت جدید

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) می‌تواند به کسب‌وکار شما در راه‌اندازی موفق یک محصول یا سرویس جدید کمک کند. دلیل این امر آن است که PPC باعث دیده شدن فوری شرکت شما در نتایج جستجو و در وب‌سایت‌های وابسته می‌شود. شرکای جستجوی گوگل علاوه بر این، با گزینه‌های مختلف هدف‌گذاری تبلیغات گوگل، می‌توانید بر مخاطبان ارزشمندترین خود تمرکز کنید.

شرکت‌هایی که فهرست مشتریان دارند می‌توانند این اطلاعات را به گوگل ادز آپلود کرده و محصول جدید خود را به مشتریان فعلی یا سابق خود عرضه کنند. این روش می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا بلافاصله برای محصولات جدید خود، علاقه و درآمد کسب کنند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

گوگل همچنین به عنوان پرکاربردترین موتور جستجوی جهان، سلطه دارد ۸۳ درصد از سهم بازار موتورهای جستجوی دسکتاپ در جهان .

در طراحی سایت وردپرس، وقتی سایت شما به‌طور کامل بهینه‌سازی نشده یا نیاز به افزایش ترافیک فوری دارد، استفاده از گوگل ادز می‌تواند به سرعت شما را در موقعیت مطلوب‌تری قرار دهد و نتایج جستجو را بهبود بخشد.

برگزاری یک کمپین تبلیغاتی محدود

چه بخواهید با یک پیشنهاد محدود زمانی فروش را افزایش دهید، موجودی خود را جابجا کنید یا انتظارات مشتریان را برآورده سازید، کمپین‌های تبلیغات گوگل روشی مؤثر برای رسیدن به اهداف شما هستند. با مرکز فروشندگان گوگل، می‌توانید برای تبلیغ محصولات خود از طریق کانال‌های ارگانیک و پولی، اقدامات بیشتری انجام دهید.

Google Ads: Promotion example

گوگل اَدز برای کمپین‌های تبلیغاتی محدود به زمان نیز عالی است، زیرا می‌توانید کمپین‌ها را زمان‌بندی کنید. از مدت زمان تا ساعات پخش، می‌توانید زمان نمایش تبلیغاتتان را بهینه کنید تا فروش خود را از این رویداد به حداکثر برسانید.

بازسازی برند یک کسب‌وکار، بخش یا محصول

تغییر برند با چالش‌های زیادی همراه است و آموزش کاربران در مورد این تغییر یکی از این چالش‌هاست.

Google Ads: Rebrand example

با کمپین تبلیغات گوگل می‌توانید جستجوهایی را که مربوط به برند شماست هدف قرار دهید و با بازسازی برند، مردم را در مورد تغییر ایجاد شده آموزش دهید و اطلاعات بیشتری در مورد معنای بازسازی برند و دلیل وقوع آن به آن‌ها ارائه کنید. بسته به نوع بازسازی برند، داشتن… صفحات فرود .

باز هم می‌توانید از ویژگی‌های زمان‌بندی تبلیغات گوگل برای بهینه‌سازی زمان پخش این تبلیغات استفاده کنید.

به حداکثر رساندن دیده شدن در جستجوهای برند

معمولا شرکت‌ها، جستجوهای برندهای رقیب را هدف قرار می‌دهند. این استراتژی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به مشتریان برسند و به آن‌ها نشان دهند چه چیزی را از دست می‌دهند. در پاسخ، شرکت‌ها تبلیغات گوگل را اجرا می‌کنند که نام برند خودشان را هدف قرار می‌دهد.

با این پاسخ، کسب‌وکارها می‌توانند حداکثر میزان دیده شدن خود را در جستجو افزایش دهند و حضور رقبا را کم‌رنگ کنند. لازم به ذکر است که گوگل اَدز استفاده از … را ممنوع کرده است. علامت‌های تجاری مانند نام تجاری یک شرکت در متن تبلیغاتی، بنابراین می‌توانید (و باید) از رقیبانی که از علائم تجاری شما در متن تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند، گزارش دهید.

معمولا هزینه‌های تبلیغات برای جستجوهای برندینگ، زمانی کم است که برایشمابرند

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

مقابله با رها کردن سبد خرید

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد، اما نمی‌تواند به اندازه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک، کاربران سبد خرید رها شده را به طور مؤثر بازگرداند. دلیل این امر این است که گوگل ادز به شما امکان می‌دهد کمپین‌های بازاریابی مجدد که می‌تواند با پیام‌ها و تصاویر جذاب، چنین کاربرانی را هدف قرار دهد.

اگر متوجه ضرر قابل توجه درآمد از سبدهای خرید رها شده شدید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بازرسی فرآیند پرداخت شما
  • بازاریابی مجدد سبدهای خرید رها شده برای صاحبان آنها

برای استفاده از تبلیغات گوگل در این مورد، بررسی فرآیند پرداخت شما حیاتی است. اگر فرآیند پرداخت شما دارای اشکال و ناکارآمد باشد، بازدهی قابل توجهی از این کمپین‌های بازاریابی مجدد نخواهید دید. بعلاوه، بهینه‌سازی تجربه پرداخت می‌تواند نرخ تبدیل را به طور کلی افزایش دهد!

برگزاری یک رویداد یا وبینار یک‌باره

رویدادهای یک‌باره مانند همایش حضوری یا وبینار آنلاین نیز می‌توانند از کمپین‌های تبلیغات گوگل بهره‌مند شوند. علاوه بر هدف‌گیری کاربران بر اساس علایق، می‌توانید از قابلیت‌های مکان‌یابی گوگل ادز برای دسترسی به کاربران منطقه خود (در صورت برگزاری رویداد حضوری) استفاده کنید.

معمولاً تبلیغات نمایشی برای این نوع کمپین‌ها عملکرد خوبی دارند، زیرا می‌توانید به کاربرانی که به کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها یا وبینارها علاقه‌مند هستند برسید، حتی اگر به‌طور فعال به دنبال رویدادی برای شرکت در آن نباشند؛ این امتیازی است که تبلیغات کلیکی بر جستجوی موتورهای جستجو دارد.

آزمایش پیام‌رسانی جدید

موقعیتی دیگر که باید در گوگل اَدز تبلیغ کنید یا با … همکاری کنید. آژانس تبلیغات گوگل زمانی است که می‌خواهید پیام‌های جدید خود را آزمایش کنید. این نوع تبلیغات می‌تواند قبل از راه‌اندازی محصول یا خدمتی جدید انجام شود زیرا می‌توانید با آن، آزمایش کنید.چگونهکالا را به بازار عرضه کردن

Google Ads: Messaging example

می‌توانید بر اساس معیارهای تعامل با تبلیغات، بهترین نام، شعار و موارد دیگر را تعیین کنید.

سنجش میزان علاقه به ایده‌های محصولات یا خدمات جدید

شرکت‌ها اغلب برای سنجش ایده‌های جدید محصول یا خدمت خود از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند. با تحلیل شاخص‌های تبلیغات، می‌توانند میزان علاقه مردم به آن ایده را بسنجند. گاهی اوقات نیز کسب‌وکارها فرم ثبت نامی را در صفحه فرود خود قرار می‌دهند تا میزان علاقه واقعی مردم را بررسی کنند.

حتی اگر ایده عملکرد ضعیفی داشته باشد، کسب و کارتان را از صرف وقت، پول و منابع برای توسعه چیزی که با مخاطبان هدف شما همخوانی نداشت، نجات داده‌اید و این بسیار بیشتر از هزینه تبلیغات گوگل ارزش دارد.

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

نکاتی برای تبلیغات در گوگل ادز

اگر زمان آن رسیده که کسب‌وکارتان تبلیغات گوگل ادز را شروع کند، این نکات را ببینید:

  1. تبلیغات خود را طوری زمان‌بندی کنید که در بهترین زمان‌ها (بر اساس مخاطبان شما) نمایش داده شوند.
  2. محدودیت نمایش آگهی را تنظیم کنید تا از خستگی مخاطب و هدر رفت هزینه جلوگیری شود.
  3. با متن‌های تبلیغاتی و خلاقیت‌های مختلف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بیشتر تأثیرگذار است.
  4. از گزینه‌های هدف‌گیری متعدد، از موضوع تا مکان، برای افزایش میزان مرتبط بودن استفاده کنید.
  5. بودجه تبلیغات خود را روی کمپین‌های تبلیغاتی با بالاترین عملکرد متمرکز کنید

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *