Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آیا اندازه شرکت بر استراتژی سئو تاثیر می‌گذارد؟ بله، و در اینجا چگونگی آن آمده است.

بررسی سریع تیترهای مقاله

بله, اندازه شرکت بر استراتژی سئو تاثیر می‌گذاردچون اندازه کسب‌وکار شما روی بودجه، دامنه، اهداف و دیگر جنبه‌های سئو تاثیر می‌گذارد. هرچند همه شرکت‌ها به دنبال جذب ترافیک بیشتر از جستجو هستند، اما چگونگی این کار به یک عامل بزرگ بستگی دارد: اندازه کسب‌وکارشان. اندازه شرکت می‌تواند تاثیر زیادی بر استراتژی سئو و انتخاب خدمات سئو وردپرس داشته باشد. شرکت‌های بزرگ ممکن است به تیم‌های بزرگ‌تر و منابع بیشتری برای بهینه‌سازی نیاز داشته باشند، در حالی که کسب‌وکارهای کوچک‌تر می‌توانند با استراتژی‌های متمرکز و هدفمندتری شروع کنند و نتیجه مطلوب را در مدت زمان کوتاه‌تری مشاهده کنند.

دربارهٔ تأثیر اندازه شرکت شما بر سئو و چگونگی متفاوت بودن آن برای برندهای مختلف بیشتر بدانید!

اندازه شرکت چه تاثیری بر استراتژی سئو دارد؟

در طراحی سایت وردپرس، نیاز به طراحی و بهینه‌سازی متفاوت بر اساس اندازه شرکت وجود دارد. برای شرکت‌های بزرگ، سایت باید مقیاس‌پذیر باشد و توانایی مدیریت حجم بالای بازدیدکننده را داشته باشد. در عین حال، شرکت‌های کوچک ممکن است بر روی تجربه کاربری و طراحی ساده‌تر تمرکز کنند تا سریع‌تر جذب ترافیک کنند. چه شما یک شرکت‌های کوچک و متوسط شرکتی بزرگ‌تر که نیاز دارد خدمات سئو سازمانی یا یک برند جدید غیرانتفاعی اندازه شرکت، به چند طریق بر استراتژی سئو شما تأثیر می‌گذارد، از جمله:

بودجه

حتما حدس زده‌اید، اما بودجه‌های سئو بر اساس اندازه کسب‌وکار افزایش می‌یابد. یک استارت‌آپ، مانند یک … برند سی‌بی‌دی مثلاً، یک برند نوپا بودجه بازاریابی‌ای مثل اپل ندارد. این موضوع به‌طور غیرمستقیم روی کیفیت کار اثر می‌گذارد، چون بودجه تعیین‌کننده‌ی مهارت افراد و ابزارهای تیم بازاریابی است.

منابع

منابع نیز با افزایش حجم کسب‌وکار رشد می‌کنند؛ شرکت‌های بزرگ‌تر به ابزارهای بهتر و بزرگ‌تری نسبت به کسب‌وکارهای کوچک دسترسی دارند. مثلاً یک تیم کوچک ممکن است به… گوگل آنالیتیکس 4 در حالی که یک تیم بزرگ‌تر از ابزاری پولی مانند گوگل آنالیتیکس ۳۶۰ استفاده می‌کند.

معمولاً کسب‌وکارهای بزرگ‌تر به دلیل گستردگی استراتژی خود، به منابع بیشتری نیاز دارند.

معمولاً کسب‌وکارهای بزرگ‌تر به دلیل گستردگی استراتژی خود به منابع بیشتری نیاز دارند. به عنوان مثال، یک کسب‌وکار کوچک معمولی از گوگل آنالیتیکس ۳۶۰ نسبت به گوگل آنالیتیکس ۴ بهره چندانی نمی‌برد، زیرا گوگل آنالیتیکس ۳۶۰ برای پاسخگویی به نیازهای ترافیک سایت‌های بزرگ‌تر طراحی شده است.

استعداد

استعداد یکی دیگر از حوزه‌هایی است که اندازه شرکت بر استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) آن تاثیر می‌گذارد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

شرکت‌های بزرگ و متوسط به چند دلیل بر برندهای کوچک برتری دارند، از جمله:

  • جبرانهرچه کسب‌وکار بزرگ‌تر باشد، می‌تواند دستمزد رقابتی‌تری ارائه دهد؛ چه از نظر حقوق، بیمه، مرخصی با حقوق، یا مزایای دیگر. این دستمزد می‌تواند به جذب داوطلبان باتجربه‌تر کمک کند.
  • شناساییشرکت‌های بزرگ‌تر، مزیت شناخته‌شده بودن نام خود را نیز دارند. علاوه بر تبلیغات، اطلاع‌رسانی یا جستجوی ارگانیک، این برندها به‌طور مستقیم ترافیک از سوی متقاضیان باتجربه دریافت می‌کنند؛ این موضوع در مورد کسب‌وکارهای کوچک صدق نمی‌کند.

با بودجه بیشتر، برندهای بزرگ می‌توانند افراد بیشتری را استخدام کنند.بیشتراستعدادی برای تیم خودشان

این استعداد می‌تواند از متخصصان سئو از طراحان وب تا نویسندگان حرفه‌ای. در کسب‌وکارهای کوچک، یک نفر اغلب بیش از یک نقش را بر عهده می‌گیرد؛ مثلاً هم‌زمان سئوکار و نویسنده حرفه‌ای است یا سئوکار و توسعه‌دهنده وب.

عملیات

مکان فعالیت یک کسب‌وکار، از دفتر مرکزی تا انبارهای ارسال، بر استراتژی سئو آن تاثیر می‌گذارد. برای مثال، شرکتی با عملیات جهانی، احتمالا استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو پیچیده‌تری خواهد داشت که از موارد زیر بهره می‌برد:

  • بهینه‌سازی موتور جستجوی سنتی
  • بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجوی بین‌المللی
  • بهینه‌سازی محلی موتور جستجو

دامنه

با بودجه و اعضای تیم بیشتر، کسب‌وکارهای بزرگتر می‌توانند استراتژی‌های سئو با گستره وسیع‌تری توسعه دهند. برای مثال، خدماتی مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای شرکت‌های انرژی هیچ چیز داخل پرانتز نیست. کنترل آفات ( ) پزشکان متخصص پوست هیچ چیز داخل پرانتز نبود. دندان‌پزشکان ( ) قفل سازها در مقایسه، شرکت‌های کوچک‌تر به مقیاسی محدودتر نیاز دارند تا تیم کوچک خود را روی دستیابی به نتایج متمرکز کنند.

اهداف

اگرچه کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ همگی می‌توانند اهداف بلندپروازانه‌ای داشته باشند، اما تمرکز شرکت‌ها بر اساس اندازه، متفاوت است. برای مثال، برندهای کوچک و بزرگ ممکن است بیشتر بر افزایش آگاهی از برند تمرکز کنند، در حالی که کسب‌وکارهای متوسط بر رشد سهم بازار از طریق فروش تمرکز می‌کنند که ممکن است بر سرمایه‌گذاری آن‌ها تأثیر بگذارد. خدمات سئو ملی یا خدمات سئو محلی .

همکاری

استراتژی‌های سئو شرکت‌های بزرگتر به همکاری بیشتری نسبت به شرکت‌های کوچک‌تر نیاز دارد. این موضوع می‌تواند به طولانی‌تر شدن زمان پروژه‌ها منجر شود، زیرا تیم سئو قبل از انتشار صفحات، طرح‌ها یا ویرایش‌های جدید، نیاز به تأیید از چندین ذینفع دارد.

در نتیجه، سئو در شرکت‌های بزرگ‌تر می‌تواند کندتر پیش برود.

این‌ها تنها برخی از روش‌هایی هستند که اندازه شرکت بر استراتژی سئو تأثیر می‌گذارد. اگر در شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف کار کرده‌اید، احتمالا این عوامل را به صورت لحظه‌ای دیده‌اید و شاهد تأثیر اندازه شرکت بر بودجه، نیروی انسانی و نتایج بوده‌اید.

بهینه‌سازی موتور جستجو برای کسب‌وکار کوچک

یک کسب‌وکار کوچک، سازمانی است که کمتر از 500 کارمند دارد.

پس، استراتژی سئو برای یک کسب‌وکار کوچک چه شکلی است؟ چند نکته را مشاهده خواهید کرد، از جمله:

  • بودجه ماهیانه بین 500 تا 3000 دلار
  • تیمی کوچک با وظایف متعدد
  • بودجه محدودی که از ابزارهای رایگان استفاده می‌کند
  • وب‌سایت کوچکی با هدف افزایش شناخت برند، ترافیک و فروش

معمولاً کسب‌وکارهای کوچک در مراحل اولیه، بیشتر به تبلیغات پولی متکی هستند و در عین حال بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را نیز انجام می‌دهند.

بهینه‌سازی موتور جستجو برای کسب‌وکارهای متوسط

شرکتی متوسط، سازمانی است که بین ۵۰۰ تا ۹۹۹ کارمند دارد.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

یک استراتژی سئو برای کسب‌وکارهای متوسط چه شکلی است؟ انتظار می‌رود موارد زیر را ببینید:

  • بودجه سئو بین 2500 تا 5000 دلار در ماه
  • تیمی ۳ تا ۵ نفره با نقش‌های تخصصی یا چندوجهی
  • بودجه‌ای مشخص که از خدمات ارائه دهندگان سئو، مانند آژانس‌ها یا فریلنسرها، استفاده می‌کند
  • وب‌سایتی با ۵۰ تا ۱۰۰ صفحه که هدف آن افزایش ترافیک و نرخ تبدیل است

مشاغل متوسط مانند مشاغل کوچک از تبلیغات پولی و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

بهینه‌سازی موتور جستجو برای کسب‌وکارهای بزرگ

شرکتی بزرگ، سازمانی است که بیش از هزار کارمند دارد.

بهینه‌سازی موتور جستجو برای یک کسب‌وکار بزرگ تقریباً به این شکل خواهد بود:

  • بودجه سئو ماهانه بین ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار (و بیشتر)
  • تیمی متشکل از بیش از ده نفر با نقش‌های تخصصی
  • بودجه‌ای مصوب که از بسترهای بازاریابی، شرکت‌های سئو و پیمانکاران بهره می‌برد
  • وب‌سایتی با بیش از صد صفحه که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جذب ترافیک و درآمد بیشتر است.

شرکت‌های بزرگ از تبلیغات پولی استفاده می‌کنند. خدمات تبلیغات کلیکی رسانه‌های اجتماعی و دیگر خدمات بازاریابی دیجیتال مانند کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. اگر کسب‌وکار شما به راه‌حل‌های سطح سازمانی نیاز دارد، تحقیقات ما را در این زمینه بررسی کنید. بهترین شرکت‌های سئو برای کسب‌وکارها .

آیا سئو برای همه اندازه‌های کسب‌وکارها موثر است؟

بله، بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای همه اندازه‌های کسب‌وکارها مؤثر است. معمولا کسب‌وکارهای کوچک‌تر با چالش‌های سئو متفاوتی نسبت به کسب‌وکارهای بزرگ‌تر، مانند افزایش اعتبار دامنه سایت خود، مواجه هستند.

در طول چند دهه تجربه خود، با شرکت‌هایی در همه ابعاد همکاری کرده‌ایم و دیده‌ایم که جستجو تغییرات واقعی و مؤثری ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، بهینه‌سازی موتور جستجو به آن‌ها در بهبود فروش، گسترش به مناطق جدید و حمایت از جامعه محلی خود کمک کرده است.

برای آشنایی بیشتر با شیوه‌های مؤثر سئو و چگونگی رشد کسب‌وکار شما با استفاده از آن‌ها، راهنمای ما را مطالعه کنید. چطور بفهمیم که شرکت سئو ما دارد کار می‌کند؟ .

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *