فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

یک متخصص سئو پیدا کنید که به او اعتماد دارید

آنچه در این مقاله می خوانید:

اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی عملکرد سئو، مشکلات احتمالی و پرسش‌هایی که پیش از امضای قرارداد باید از یک آژانس بپرسید را توضیح می‌دهد.

متاسفانه رفتار برخی شرکت‌های غیر اخلاقی، به شرکت‌های سئو شهرت بدی داده است. دلیل اصلی این امر استفاده‌ی برخی از آن‌ها از روش‌های قدیمی برای کسب موفقیت‌های سریع و آسان برای مشتریانشان است؛ اما نتیجه‌ی آن معمولاً هیچ تغییری در رتبه‌بندی موتورهای جستجو، یا بدتر از آن، جریمه گوگل است.

از روش‌های تهاجمی و غیر اخلاقی سئو اجتناب کنید.

گوگل هر وب‌سایتی را که به‌طور تهاجمی بک‌لینک می‌سازد، جریمه می‌کند. سال‌هاست که گوگل به‌طور فعال به‌دنبال وب‌سایت‌هایی است که لینک می‌خرند یا به‌روش‌های دیگر رتبه‌بندی خود را دستکاری می‌کنند.

تاکتیک‌های تهاجمی سئو در کوتاه‌مدت جواب می‌دادند و به همین دلیل است که شرکت‌های سئو غیر اخلاقی هنوز از این روش‌ها استفاده می‌کنند؛ چون برای مشتریان خود نتایج سریع به دست می‌آورند.

با این حال، گوگل می‌تواند و خواهد توانست این تاکتیک‌های سئو را شناسایی کند و اگر شما یا یک آژانس از این روش استفاده کنید، وب‌سایت شما ممکن است از سوی گوگل با جریمه دستی مواجه شود. جریمه‌های دستی اغلب قابل حل هستند، اما فقط در صورتی که مشتری از آنچه انجام شده به‌طور کامل آگاه باشد.

برخی شرکت‌های سئو غیر اخلاقی، برای پنهان کردن روش‌های غیرمجاز ساخت لینک از مشتریان خود، پیام‌های گوگل را در ابزارهای وبمستر حذف می‌کنند. حتی پس از اخراج شرکت سئو، ممکن است حل جریمه دستی برای مشتری بدون گزارش تمام فعالیت‌های ساخت لینک انجام‌شده، بسیار دشوار باشد.

مشاهده این مطلب  بازاریابی دیجیتال مؤثر برای استارت‌آپ‌ها

استراتژی سئو بلندمدت تدوین کنید

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) همیشه یک استراتژی بلندمدت است. اگر به دنبال نتایج سریع هستید، به بازاریابی موتور جستجو (SEM) نیاز دارید؛ یکی از مؤثرترین کانال‌های SEM گوگل ادوردز این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا لینک وبسایت خود را در بالای نتایج جستجوی گوگل یا در شبکه گسترده‌ی وبسایت‌های ناشران قرار دهند.

بهینه‌سازی امن موتورهای جستجو (یا همان بهینه‌سازی کلاه سفید) روی دو بخش اصلی تمرکز دارد. اول، بهینه‌سازی از طریق سایت مشتری، با بهینه‌سازی عوامل درون‌صفحه‌ای مانند متن وب، عناوین و سرتیترها، تصاویر و ناوبری. از آژانس بهینه‌سازی موتور جستجوی خود بپرسید که در این زمینه چه کاری می‌توانند انجام دهند.

ساخت لینک هنوز هم در سئو اهمیت دارد، اما امروزه تمرکز بر بازاریابی، روابط عمومی و شبکه‌سازی با جامعه است تا مردم به طور طبیعی به سایت مشتری لینک دهند.

از شرکت سئو خودتان بپرسید که چگونه برای کسب‌وکار شما لینک‌سازی می‌کنند. گزارش کاملی از تمام فعالیت‌های لینک‌سازی آنها بخواهید.

چون سئو شامل برقراری ارتباط با صاحبان وب‌سایت و جوامع آنلاین می‌شود، پیش از گزارش هر ذکر یا لینک تجاری، کار زیادی پشت پرده انجام می‌شود. به خاطر داشته باشید که ممکن است یک لینک گزارش‌شده، حاصل ساعت‌ها شبکه‌سازی و بازاریابی باشد.

روی گزارش‌های سئو اصرار کنید

یک شرکت سئو خوب باید گزارش‌های کاملی از تمام تغییرات و نتایج ساخت لینک ارائه دهد. تمام تغییرات سایت باید همراه با تاریخ ایجاد صفحات محتوای جدید مستند شوند. بدون گزارش‌های خوب، تعیین اینکه کدام تغییرات منجر به نتایج مثبت یا منفی شده‌اند، غیرممکن است.

هر پیوندی که ایجاد می‌شود باید گزارش شود تا در صورت بروز مشکل، بتوانید برای حذف پیوندها و محتوا اقدام کنید.

مشاهده این مطلب  آنالیز وبسایت های حوزه معماری چگونه انجام می شود؟

امروزه بیشتر شرکت‌های سئو در روش‌های خود شفاف هستند، اما هنوز هم هستند شرکت‌هایی که برای رسیدن به نتایج کوتاه‌مدت، از راه‌های میانبر استفاده می‌کنند و این می‌تواند به جریمه‌های بلندمدت منجر شود. مانند هر همکاری تجاری دیگری، هنگام استخدام شرکت سئو، بررسی دقیق لازم است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین تیم سئو ایران و مشهد
طراحی سایت مشهد | قیمت طراحی سایت در مشهد | طراحی سایت وردپرسی
سفارش طراحی سایت مشهد، کسب و کار شما را رونق می‌دهد. فرقی ندارد شما چه کسب و کاری دارید آنلاین نشدن کسب...
لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید
در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز...
تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات
بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
آیا وب‌سایت شما به بخش پرسش و پاسخ نیاز دارد؟
صفحات سؤالات متداول در دو دهه گذشته، تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته‌اند. در ابتدا، صفحه سؤالات...
راهنمای استراتژی‌های سبدهای خرید رهاشده
همه مشتریان بالقوه آنلاین، خرید خود را نهایی نمی‌کنند. در واقع، بیشتر آنها این کار را نمی‌کنند. اما این...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070