سئو، سایت، محتوا، سوشال، مدیا و گوگل (6070-699-0937)

آموزش ساخت جیمیل

آموزش ساخت جیمیل
آنچه در این مقاله می خوانید:

همه‌ی ما با جیمیل آشنا هستیم، این سرویس ایمیل پر طرفداری که توسط گوگل ارائه می ‌شود. اما برای برخی افراد، ساخت حساب جدید در جیمیل ممکن است چالشی به نظر برسد. در این آموزش ساخت جیمیل، به شما گام ‌های کامل برای ساخت یک حساب جیمیل را به زبان‌ های ساده آموزش می ‌دهیم. شما برای دریافت آموزش ها و خدمات بیشتر در زمینه گوگل و امکانات آن می توانید از مجموعه یاسئومی مشاوره دریافت نمایید.

 

مزایا توضیحات
رایگان ساخت اکانت جیمیل کاملاً رایگان است و هزینه‌ای برای استفاده از سرویس ایمیل آن ندارید.
فضای ذخیره‌سازی بزرگ هر اکانت جیمیل به شما فضای ذخیره‌سازی گیگابایتی ارائه می‌دهد، که این به شما اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های خود را بدون نگرانی از فضای ذخیره سازی پر کنید.
دسترسی آسان به سایر سرویس‌های گوگل با یک اکانت جیمیل می‌توانید به سریع به تمامی سرویس‌های گوگل مانند گوگل درایو، گوگل کالندر، گوگل فتو و … دسترسی داشته باشید.
امنیت بالا جیمیل از تکنولوژی‌های پیشرفته امنیتی استفاده می‌کند که اطلاعات شما را در برابر حملات هکرها و نفوذهای ناخواسته محافظت می‌کند.
پشتیبانی از تبلت و گوشی‌های هوشمند با اکانت جیمیل می‌توانید به راحتی از طریق تلفن همراه یا تبلت خود به ایمیل‌های خود دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید.

آموزش ساخت جیمیل

  • ورود به وب سایت جیمیل: برای شروع، به(https://www.gmail.com) مراجعه کنید. این صفحه ورود به حساب جیمیل است. اگر حسابی ندارید، می ‌توانید روی “ایجاد حساب” کلیک کنید.
  • تکمیل فرم ثبت ‌نام: وقت آن رسیده است تا اطلاعات خود را وارد کنید. این فرم شامل اطلاعات اولیه مانند نام، نام خانوادگی، و ایمیل مورد نظر شما است. بهتر است ایمیلی انتخاب کنید که قبلاً استفاده نشده باشد.
  •  تأیید شماره تلفن: گام بعدی تأیید شماره تلفن شما است. گوگل این کار را برای اطمینان از امنیت حساب شما انجام می ‌دهد. برای این کار، شماره تلفن خود را وارد کرده و کد تأیید را که به آن می ‌فرستد، وارد کنید.
  •  تنظیمات امنیتی: پس از تأیید شماره تلفن، می‌ توانید تنظیمات امنیتی حساب خود را تنظیم کنید. این شامل انتخاب یک رمز عبور قوی و افزودن اطلاعات تماس برای بازیابی حساب است.
  •  تکمیل ورود: حالا که تمام مراحل ثبت ‌نام را پشت سر گذاشتید، می‌ توانید وارد حساب جدید خود شوید و از امکانات جدید جیمیل بهره‌ مند شوید.
مشاهده این مطلب  آموزش سئو محصولات در وردپرس

 

ساخت جیمیل با گوشی اندروید
تنظیمات، ورود به بخش حساب ها، اضافه کردن حساب جدید، انتخاب ایمیل، وارد کردن اطلاعات حساب

طریقه ساخت جیمیل با گوشی اندروید

  1. باز کردن برنامه تنظیمات: ابتدا برنامه تنظیمات گوشی اندروید خود را باز کنید. این برنامه معمولاً با نماد چرخ دنده در صفحه اصلی یا در منوی بالای صفحه قرار دارد.
  2. انتخاب بخش “حساب‌ ها و همگام‌ سازی”: در برنامه تنظیمات، به دنبال بخش “حساب ‌ها و همگام ‌سازی” یا ممکن است به عنوان “حساب ‌ها” یا “اکانت ‌ها” نامیده شود، بگردید و آن را انتخاب کنید.
  3. اضافه کردن حساب جدید: در این بخش، گزینه‌ ای برای اضافه کردن حساب جدید وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید.
  4. انتخاب “ایمیل”: با کلیک بر روی گزینه “ایمیل”، گزینه‌ های مختلف برای ایجاد حساب ایمیل ظاهر می ‌شود. در اینجا باید گزینه “Google” یا “گوگل” را انتخاب کنید.
  5. وارد کردن اطلاعات حساب: حالا وقت آن رسیده تا اطلاعات حساب جدید خود را وارد کنید. این شامل نام، نام خانوادگی، و ایمیل مورد نظر شما است. سپس روی “بعد” یا “ادامه” کلیک کنید.
  6. تنظیمات امنیتی: پس از تأیید شماره تلفن، می‌ توانید تنظیمات امنیتی حساب خود را تنظیم کنید. این شامل انتخاب یک رمز عبور قوی و افزودن اطلاعات تماس برای بازیابی حساب است.

با این گام‌ های ساده آموزش ساخت جیمیل، شما هم می ‌توانید یک حساب جیمیل بر روی گوشی اندروید خود ایجاد کنید و از امکانات آن بهره ‌مند شوید.

آموزش ساخت جیمیل بدون شماره

بسیاری از کاربران ممکن است بخواهند حساب جیمیل بسازند، اما از اینکه شماره تلفن خود را به اشتراک بگذارند، نگران باشند. شما می توانید برای ساخت اکانت خود در جیمیل بدون شماره همراه، همه مراحلی که در بالا گفته شده است را به درستی پشت سر بگذارید و اطلاعات دقیق خود را وارد کنید، هنگامی که از شما شماره تلفن خواسته شد به جای پر کردن فرم روی گزینه “بعد” بزنید.

مشاهده این مطلب  بررسی بک لینک سایت

اگر شماره تلفن خود را برای ساخت اکانت وارد نکنید اشکالی در ساخت اکانت برای شما پیش نمی آید و همچنان می توانید جیمیل برای خود بسازید.
حتی می توانید برای استفاده نکردن از شماره تلفن خود برای اپلیکیشن های مختلف از شماره مجازی استفاده نمایید. برای اینکار می توانید آموزش ساخت شماره مجازی را مشاهده کنید.

گوگل یک شرکت معتبری است که خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهد. یکی از این خدمات گوگل ادورز است که شما می توانید به راحتی از تبلیغات در گوگل ادورز استفاده نمایید.

 

آموزش ساخت جیمیل بدون شماره
می توانید اکانت خود را بدون استفاده از شماره تلفن بسازید و یا از یک شماره مجازی استفاده نمایید.

جمع بندی

نکات مهمی را که باید در حین آموزش ساخت جیمیل رعایت کنید این است که حتماً رمز عبور خود را به یاد داشته باشید و آن را در جایی امن نگهداری کنید. همچنین همیشه به تاریخ‌ های به‌روز رسانی برنامه ‌های مختلف خود توجه کنید تا از امنیت حساب جیمیل خود اطمینان حاصل کنید. با این گام‌ های ساده، شما هم می ‌توانید یک حساب جیمیل بسازید و از امکانات آن بهره‌ مند شوید.

 

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

آنالیز سایت معماری
آنالیز وبسایت های حوزه معماری چگونه انجام می شود؟
سایت‌ها تنها ویژگی که دارند تولید محتوا نیست. می‌توانند به شما نشان دهند که چه میزان توانسته‌اید مخاطبان...
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
در دنیای امروزی داشتن یک وب‌ سایت رسمی برای هر کسب و کار ضروری است، اما مهمترین مسئله پس از ایجاد یک...
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت به دلایل متعددی انجام می‌شود. از جمله آنها می‌توان به سنجش کیفیت و کمیت بک لینک‌ها،...
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی می‌تواند به دلایل مختلف شامل حفظ حریم خصوصی، بهبود عملکرد، امنیت، افزایش فضای...
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور سایت می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف انجام شود. از جمله این ابزار می‌توان به ابزار...
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار به شما کمک می‌کند تا مشکلات سایت خود را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070