سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

آموزش سئو محصولات در وردپرس

آموزش سئو محصولات در وردپرس
آنچه در این مقاله می خوانید:

اگر تصمیم دارید محصولات خود را در سایت وردپرسی خود وارد کنید بهترین کار این است که بدانید چه اقداماتی باید انجام دهید و چگونه محصولات را در سایت وارد کنید. ما در این مقاله نکاتی را در زمینه آموزش سئو محصولات در وردپرس معرفی کرده‌ایم که امیدواریم بتوانید از آن بهره ببرید.

با این وجود به یاد داشته باشید که تنها وارد کردن محصولات در سایت کافی نیست. بهتر است از بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ بخواهید تا شما را در راه رسیدن به قله‌های فروش بیشتر راهنمایی کند. ما شرکت یاسئومی را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌ها توضیحات
تنظیمات سئو امکان تنظیم عنوان، توضیحات و برچسب‌های متا برای هر محصول به صورت مستقیم در وردپرس.
نام‌گذاری تصاویر قابلیت افزودن متن ALT به تصاویر به منظور بهبود سئو و توضیح محتوای تصاویر.
ساختار URL امکان سفارشی‌سازی URL محصولات برای شامل کلمات کلیدی مرتبط و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو.
نقدها و بررسی‌ها امکان افزودن نقدها و بررسی‌های کاربران به صورت مستقیم در صفحه محصول، که می‌تواند اعتماد مشتری را بهبود بخشد و سئو را تقویت کند.
امنیت و HTTPS پشتیبانی از اتصال امن HTTPS برای افزایش اعتماد مشتریان و ارتقای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو.
بازاریابی محتوا امکان ایجاد محتوای مرتبط با محصولات برای جذب ترافیک ارگانیک و ارتقای رتبه سایت در نتایج جستجو.
بازاریابی ایمیل قابلیت جمع‌آوری ایمیل‌های مشتریان و ارسال اخبار، تخفیفات و اطلاعیه‌ها جهت افزایش فروش و مشتریان.
ارتباطات اجتماعی امکان اشتراک گذاری محصولات در شبکه‌های اجتماعی جهت افزایش آگاهی و نفوذ برند در محیط‌های اجتماعی.

آموزش سئو محصولات در وردپرس

برای اینکه بتوانید سایت بسیار مناسبی برای فروش محصولات خود داشته باشید، دانستن نکات مهم در هنگام ورود محصولات به سایت بسیار اهمیت دارد. البته نیازی نیست شما این موارد را بیاموزید؛ بلکه می‌توانید از خدمات دیتا اینتری شرکت‌هایی مانند یاسئومی کمک بگیرید و به این ترتیب فروش خود را افزایش دهید. این اقدامات عبارت هستند از:

مشاهده این مطلب  تاثیر رضایت کاربر در سئو می‌توانید انقلابی در وب سایت شما به پا کند
آموزش سئو محصولات
آموزش سئو محصولات در وردپرس: هیچ محصول و عکسی را بدون توضیحات وارد سایت نکنید.

گام اول: سایت فروشگاهی بزنید

سایت‌ها انواع مختلفی دارند. برخی خدماتی و برخی فروشگاهی هستند و هر کدام نحوه اداره کردن مختلفی را می‌طلبند. البته بهترین کار این است که اجازه دهید طراحی سایت فروشگاهی شما را شرکت‌های معتبری که در این زمینه تخصص دارند انجام دهند؛ اما در هر صورت به یاد داشته باشید که گام اول، سایتی مناسب است که در راستای خدمات شما طراحی شده باشد.

محصول بدون توضیحات، ممنوع!

هیچ محصولی را بدون اینکه توضیحاتی در مورد آن بنویسید، در سایت رها نکنید. مشتری شما نیاز دارد اطلاعاتی را در زمینه محصولی که قرار است خریداری کند کسب کند تا بتواند انتخاب درستی داشته باشد. البته فراموش نکنید که محتوای طولانی در این زمینه می‌تواند مشتری را خسته کرده و باعث شود از خیر خرید بگذرد. البته به یاد داشته باشید که محتوا را کاملا سئو کنید تا بتواند علاوه بر نظر مشتری، توجه گوگل را نیز به خود جلب کند.

از منوی سایت سرسری عبور نکنید!

منوی سایت شما باید بهینه سازی یا به اصطلاح سئو شده باشد. منوهای شلوغ اغلب می‌توانند مشتریان را گیج کنند و اجازه ندهند که بتواند محصول خود را به سادگی پیدا کند. هر چه مشتری راحت‌تر بتواند محصول مورد نظر را در دسته‌بندی‌ها و منوی سایت پیدا کند، احتمال ماندن در سایت و خرید از شما نیز افزایش خواهد یافت. پس همین الان نگاهی به منو بیندازید و ببینید چگونه می‌توانید آن را بهینه سازی کنید. نظر مشتری را در نظر بگیرید تا نتیجه رضایت بخش باشد.

گام بعدی، نگاهی به URLها بیندازید

شاید به نظر شما URLها اهمیت چندانی نداشته باشند؛ اما اصلا اینگونه نیست. هرچقدر این عناویت صفحات کوتاه‌تر بوده و بتواند محتوای صفحه را نشان دهد بیشتر این امکان برایش وجود دارد که موتورهای جستجو بتوانند آن را پیدا کنند. این نکته بسیار مهمی است که شاید در آموزش سئو محصولات در وردپرس نادیده گرفته شود. دقت کنید زمانی که وردپرس را نصب می‌کنید، حتما مجوزی که نشان می‌دهد موتور جستجو می‌تواند به سایت شما دسترسی داشته باشد را فعال کنید.

مشاهده این مطلب  آموزش صفر تا صد سئو رایگان

یک خط توضیحات متا!

نکته دیگر آموزش سئو محصولات در وردپرس این است که توضیحات متا بیش از آنچه تصور کنید مهم هستند. توضیحات متا در واقع بخشی است که در سرچ گوگل به عنوان توضیح برای محصول شما نشان داده می‌شود. در نتیجه این توضیح است که مخاطب ترغیب می‌شود محصول را بررسی کند. پس سعی کنید تا این بخش را بسیار جذاب بنویسید. توجه کنید که تعداد کلمات در این بخش باید 155 کلمه باشد تا بتواند به خوبی در زیر محصول دیده شود.

یک تگ آلت خوب!

سئوی محصول بدون تگ آلت در واقع یک گام ناقص برای سئوی محصولات است. وقتی شما تصویری در سایت بارگذاری می‌کنید، گوگل نمی‌تواند آن را شناسایی کند؛ اما این وظیفه تگ آلت است که تصویر را به شکلی برای گوگل مفهوم کند تا بتواند در صورت جستجوی کلمه کلیدی آن را برای مخاطب نشان دهد. به همین خاطر لازم است تا در تگ آلت از کلمات کلیدی استفاده کنید. البته باید چند کلمه به این کلمات کلیدی بیفزایید تا بتوانید نظر مشتری را نیز جلب کنید.

تکراری‌ها را دور بریزید

گوگل، از آن دست موتورهای جستجو است که از محتوای تکراری بیزار است. به همین دلیل اگر محتوایی یوتیک نباشد، یک امتیاز منفی برایتان محسوب می‌شود و می‌تواند رتبه گوگل شما را کاهش دهد. پس برای هر محصول هرچقدر هم که مشابه باشند سعی کنید محتوای یونیک و جدید بنویسید. البته دقت کنید محتوای شما با سایر سایت‌ها نیز مقایسه می‌شود و هر قسمت آن که کپی باشد، می‌تواند شما را یک گام از رتبه یک رنکینگ دور کند.

مشاهده این مطلب  نیازمندی های شرکت یاسئومی قبل از قرارداد
سئو محصولات در وردپرس
از نکات آموزش سئو محصولات در وردپرس: محتوای تکراری را از سایت خود حذف کنید.

سخن پایانی

محصولات خود را در سایت گذاشته‌اید؛ اما هنوز مشتری ندارید؟ گاه مشکل از محصولات شما نیست؛ بلکه مشکل اصلی در واقع آن است که به خوبی سئو کاری نکرده‎‌اید. در نتیجه لازم است تا بتوانید آموزش سئو محصولات در وردپرس را داشته باشید تا یک گام در رنکینگ جلو بروید.

برای این کار هم خودتان می‌توانید اقدام کنید و هم می‌توانید از متخصصان سایت یاسئومی کمک بگیرید. این کار می‌تواند به خوبی سایت شما را سئو کند و فروش بیشتری برای شما داشته باشد. همین الان با متخصصان ما تماس بگیرید!

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

آنالیز سایت معماری
آنالیز وبسایت های حوزه معماری چگونه انجام می شود؟
سایت‌ها تنها ویژگی که دارند تولید محتوا نیست. می‌توانند به شما نشان دهند که چه میزان توانسته‌اید مخاطبان...
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
در دنیای امروزی داشتن یک وب‌ سایت رسمی برای هر کسب و کار ضروری است، اما مهمترین مسئله پس از ایجاد یک...
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت به دلایل متعددی انجام می‌شود. از جمله آنها می‌توان به سنجش کیفیت و کمیت بک لینک‌ها،...
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی می‌تواند به دلایل مختلف شامل حفظ حریم خصوصی، بهبود عملکرد، امنیت، افزایش فضای...
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور سایت می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف انجام شود. از جمله این ابزار می‌توان به ابزار...
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار به شما کمک می‌کند تا مشکلات سایت خود را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070