Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چرا خدمات بازاریابی تلفنی ممکن است برای کسب‌وکار شما مناسب باشد

بررسی سریع تیترهای مقاله

چه کسب‌وکار کوچکی باشید که به دنبال افزایش مشتریان خود هستید و چه شرکتی بزرگ که می‌خواهید به بازارهای جدید نفوذ کنید، بازاریابی تلفنی B2B می‌تواند ابزاری قدرتمند برای جذب مشتریان بالقوه و پر نگه داشتن چرخه فروش باشد. اما بسیاری از کسب‌وکارها با این دوراهی مواجه هستند: آیا باید خدمات بازاریابی تلفنی خود را برون‌سپاری کنند یا تلاش کنند نیازهای بازاریابی تلفنی خود را به‌صورت داخلی مدیریت کنند؟

ما در شرکت «بیش از کلمات مارکتینگ» این چالش را به خوبی درک می‌کنیم.

ما به‌عنوان یک شرکت بازاریابی تلفنی، اغلب به کسب‌وکارهایی کمک می‌کنیم که منابع یا تخصص لازم برای اجرای کمپین‌های بازاریابی تلفنی B2B خود را ندارند. با ارائه خدمات تلفنی بازاریابی برون‌سپاری‌شده ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم تا روی نقاط قوت خود تمرکز کنند و تولید سرنخ را به متخصصان بسپارند.

پس چه عواملی را هنگام تصمیم‌گیری برای برون‌سپاری تلفنماتیک یا انجام آن به‌صورت داخلی باید در نظر بگیرید؟ بیایید آن را بررسی کنیم.

نکات کلیدی

  • انعطاف‌پذیریچه بخواهید برای راه‌اندازی محصولتان یک کمک سریع بگیرید یا کمپینی پایدار برای افزایش سهم بازارتان داشته باشید، برون‌سپاری به شما امکان انطباق سریع می‌دهد.
  • دسترسی به تخصصشما از تیمی بهره می‌برید که تجربه‌ی غنی در زمینه‌های تماس سرد، تعیین وقت ملاقات و خدمات پشتیبانی مشتری در صنایع مختلف دارد و دیدگاه‌ها و ایده‌های جدیدی ارائه می‌دهد.
  • ریسک کاهش یافتهبا استفاده از یک تیم برون‌سپاری، از هزینه‌ها و ریسک‌های مرتبط با مدیریت یک تیم داخلی مانند جابه‌جایی، غیبت و عملکرد ضعیف، در امان می‌مانید.

اهداف کمپین بازاریابی تلفنی

مقیاس و گستره‌ی فعالیت‌های تجاری شما در بازار کسب‌وکار کمپین بازاریابی تلفنی نقش مهمی در تعیین بهترین بودن یا نبودن برون‌سپاری خواهد داشت.

خدمات بازاریابی تلفنی یکی از مؤثرترین روش‌های ارتباطی برای کسب‌وکارها است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و بالقوه برقرار کنند. این روش بازاریابی به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که نیاز به ارتباط مداوم و فوری با مشتریان دارند، بسیار مناسب است. با استفاده از خدمات بازاریابی تلفنی، شما می‌توانید به سرعت مشکلات یا سوالات مشتریان را پاسخ دهید، فرصت‌های فروش را شناسایی کنید و حتی نظرات مشتریان را جمع‌آوری نمایید. این نوع بازاریابی برای برندهای کوچک و بزرگ که به دنبال ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان هستند، بسیار مفید است.

برای کسب‌وکارهایی که به طراحی سایت وردپرس علاقه دارند، ارائه خدمات بازاریابی تلفنی می‌تواند به بازدیدکنندگان سایت کمک کند تا اطلاعات بیشتری دریافت کنند و به راحتی در روند خرید یا درخواست خدمات پیش بروند. این امر باعث می‌شود که تجربه مشتری بهبود یابد و نرخ تبدیل افزایش یابد. علاوه بر این، خدمات سئو وردپرس می‌تواند ترافیک سایت را افزایش دهد و به کسب‌وکارها کمک کند تا از طریق بازاریابی تلفنی، ارتباطات موثرتری با مشتریان برقرار کنند و آن‌ها را به خریداران وفادار تبدیل نمایند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

برخی کسب‌وکارها برای کمپین‌های کوتاه‌مدت، مانند تبلیغ یک رویداد یا راه‌اندازی محصول، به تلفن‌بازاریابی نیاز دارند. در این موارد، برون‌سپاری به شما امکان دسترسی به تلفن‌بازاریابان باتجربه را می‌دهد، بدون اینکه مجبور شوید برای نیازی کوتاه‌مدت، کارمند تمام‌وقت استخدام کنید.

برای اهداف بلندمدت، راه‌اندازی تیم داخلی ممکن است وسوسه‌انگیز به نظر برسد، اما حتی در این صورت، بسیاری از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند خدمات پشتیبانی مشتری و جذب مشتری را برون‌سپاری کنند تا انعطاف‌پذیری خود را حفظ کنند. نیازهای تجاری تغییر می‌کنند و نگهداری تیمی پویا در داخل شرکت می‌تواند هزینه‌بر باشد.

در شرکت مارکتینگ «مور ذن وردز»، ما خدمات تلفنماری B2B انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیری ارائه می‌دهیم که با رشد کسب‌وکار شما همراه است؛ چه هدف شما تولید سرنخ‌های کوتاه‌مدت باشد و چه جذب مشتریان بلندمدت.

 

سازگاری سیستم‌ها و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

به راحتی می‌توان اهمیتِ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خوب سامانه مدیریت ارتباط با مشتری، اگرچه برای تل مارکتینگ ضروری است. مؤثر بودن یک کمپین تل مارکتینگ تنها به مهارت تماس‌گیرندگان وابسته نیست؛ به سیستمی منظم برای مدیریت سرنخ‌ها، یادداشت‌های تماس، پیگیری‌ها و ردیابی عملکرد نیز نیاز دارد.

بسیاری از تیم‌های داخلی با سیستم‌های CRM قدیمی یا بهینه‌سازی نشده دست و پنجه نرم می‌کنند که منجر به عدم کارایی می‌شود. کندی سیستم‌ها می‌تواند به کاهش نرخ تماس و ناتوانی در پیگیری مؤثر تعاملات مشتری و در نتیجه از دست رفتن فرصت‌ها بیانجامد.

برون‌سپاری تل‌مارکتینگ شما اغلب به معنای دسترسی به یک سیستم CRM کاملاً بهینه‌شده است که فرآیند را ساده می‌کند. در شرکت «مور ذن وردز مارکتینگ»، ما از سیستم‌های CRM استفاده می‌کنیم که به‌طور خاص برای تل‌مارکتینگ خروجی پیکربندی شده‌اند. این امر تضمین می‌کند که هر تماس با مشتریان بالقوه ثبت می‌شود، هر پیگیری برنامه‌ریزی می‌شود و هر سرنخ برای حداکثر راندمان ردیابی می‌شود.

آموزش و تخصص

اگر تیم تل مارکتینگ داخلی دارید، آموزش ضروری است؛ اما آموزش به زمان و هزینه نیاز دارد.

شناخت محصول کافی نیست؛ باید درک عمیقی از بازار هدف، مشکلات مشتریان و چگونگی پاسخگویی محصول یا خدمتتان به نیازهای آنها داشته باشید.

وقتی کار را به تیمی باتجربه برون‌سپاری می‌کنید، آموزش و تخصص در آن گنجانده شده است. شرکت تل‌مارکتینگ B2B ما در صنایع مختلفی تجربه دارد و هر تل‌مارکتر آموزش دیده است تا بتواند تفاوت‌های بازارهای مختلف را درک کند. آن‌ها مهارت‌های لازم برای برقراری مکالمات طبیعی و جذاب با مشتریان بالقوه شما را دارند، نه اینکه صرفاً از یک متن از پیش تعیین‌شده استفاده کنند.

به همین دلیل، برون‌سپاری می‌تواند گزینه‌ای اقتصادی‌تر باشد؛ زیرا هم در وقت و هزینه آموزش تیم صرفه‌جویی می‌شود و هم از عملکردی در سطح متخصص بهره می‌برید.

آیا استعداد لازم برای تلفن‌بازاریابی را دارید؟

حتی با بهترین آموزش‌ها، همه کارکنان به طور طبیعی در بازاریابی تلفنی خروجی موفق نخواهند شد. این مجموعه مهارت‌هایی شامل ایجاد ارتباط، رسیدگی به اعتراضات و تبدیل سرنخ‌ها به مشتری به طور مؤثر است.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

تماس‌های تلفنی بازاریابی برای موفقیت نیازمند اعتماد به نفس، پشتکار و مهارت‌های عالی ارتباطی است. همه کارکنان در این محیط موفق نمی‌شوند و تماس‌های بازاریابی ضعیف اجرا شده می‌توانند تصویر منفی از برند شما ارائه دهند. مشتریان می‌توانند بی‌حرفه‌ای بودن تماس را تشخیص دهند و این امر می‌تواند به اعتبار شما آسیب بزند.

در «مور ذن وردز» ما بر کیفیت تمرکز داریم نه کمیت. تیم ما از متخصصانی تشکیل شده که مهارت‌های گسترده‌ای دارند و آنها را به تله‌مارکترهای بسیار موثری تبدیل کرده است. این شامل:

  • شناخت محصولتلفن‌بازاریابان ما تحقیقات خود را انجام می‌دهند تا بتوانند با اطمینان و بدون فروشندگی بیش از حد، محصول شما را معرفی کنند. آنها به جای فهرست کردن ویژگی‌ها، روی مزایای محصول یا خدمت شما برای مشتریان بالقوه تمرکز می‌کنند.
  • درک مخاطب هدفما وقت می‌گذاریم تا مشتریان شما را – نیازها، چالش‌ها و انگیزه‌های خریدشان – درک کنیم. این به ما امکان می‌دهد تا گفتگوهای معناداری داشته باشیم که با آن‌ها ارتباط برقرار کند.
  • مهارت‌های ارتباطی قویتیم ما با اطمینان صحبت می‌کند، لحنی محاوره‌ای دارد و سبک خود را با مخاطب مقابل تطبیق می‌دهد. چه در تنظیم سرعت صحبت و چه در برخورد مؤدبانه با اعتراضات، ما تضمین می‌کنیم که شرکت شما به بهترین شکل ممکن معرفی شود.

ملاحظات هزینه و بازگشت سرمایه

بازاریابی تلفنی، چه به‌صورت داخلی و چه به‌صورت برون‌سپاری، یک سرمایه‌گذاری است.

با این حال، هزینه‌های استخدام، آموزش و مدیریت یک تیم داخلی به‌سرعت افزایش می‌یابد، چه برسد به هزینه‌های سربار نگهداری سیستم‌ها، نرم‌افزار و تجهیزات. از سوی دیگر، برون‌سپاری اغلب راه‌حل مقرون‌به‌صرفه‌تری ارائه می‌دهد.

با همکاری با «بیش از کلمات»، از منابع، فناوری و متخصصان آموزش‌دیده‌ی ما بهره‌مند می‌شوید، بدون اینکه متحمل هزینه‌های ثابت شوید. علاوه بر این، از آنجا که ما بر نتایج تمرکز داریم، هدف همیشگی ما ارائه بازگشت مثبت سرمایه‌گذاری است.

ما خدمات بازاریابی تلفنی خود را به‌گونه‌ای ساختاربندی می‌کنیم که هر پوند هزینه شده به ایجاد سرنخ‌های باکیفیت و رشد کسب‌وکار کمک کند.

 

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *