شکوفایی کامل پتانسیل تیم شما: راهنمای بهینهسازی بیدردسر جریان کار
در نهایت، کارایی و بهرهوری سازمانها به چگونگی اجرای مؤثر فرآیندهای کاری آنها بستگی دارد.
خدمات سئو وردپرس نیز میتواند به بهینهسازی عملکرد تیمهای دیجیتال کمک کند. با بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو، تیمها میتوانند سریعتر به مخاطبان هدف خود دست یابند و عملکرد بهتری در بازار آنلاین داشته باشند. در حالی که سایت وردپرس به صورت عمومی بهینهسازی میشود، خدمات سئو وردپرس میتوانند به تیمها کمک کنند تا محتوای خود را برای جلب توجه بیشتر از طریق جستجوهای آنلاین بهتر مدیریت کنند. بهینهسازی وبسایت با سئو میتواند به تیمها کمک کند تا فرآیندهای کاری خود را از طریق جذب ترافیک بیشتر بهبود بخشند و در نتیجه بهرهوری و کارایی کلی تیم را افزایش دهند.
یک گردش کار موفق در آژانس میتواند کسبوکار شما را به سطح بعدی ارتقا دهد. با مدیریت صحیح گردش کار، شانس کاهش گلوگاهها، فرسودگی کارکنان و از دست دادن مشتریان بیشتر میشود؛ ضمن اینکه درآمدی را که بهدلیل ناکارآمدیهایی مانند انسجام ضعیف گروه از دست میدادید، حفظ میکنید.
در دنیای دیجیتال پویای امروز، داشتن یک جریان کاری بهینه از همیشه مهمتر است. روشهای مختلفی برای بهینهسازی آن وجود دارد، اما هدف اصلی آزاد کردن وقت شما و گروهتان است تا بتوانید با استفاده از ابزارهای بهینهسازی جریان کار، روی وظایف مهمتر تمرکز کنید. با این حال، باید مطمئن شوید که تیم شما آموزش استفاده مؤثر از این ابزارها را دیدهاند. به این ترتیب، ابزارهای مناسب میتوانند تفاوت بزرگی در راندمان جریان کاری سازمان شما ایجاد کنند.
ابزار مدیریت گردش کار چه کمکی به شما میکند؟
مدیریت گردش کار، هماهنگی وظایف درون یک تیم یا سازمان برای تکمیل پروژههای بزرگتر تعریف میشود. از این منظر، ابزارهای مدیریت گردش کار مانند ابزارهای ردیابی زمان ابزارهای خودکارسازی و ردیابی گردش کار، راهحلهایی هستند که به سازمانها در خودکارسازی و مدیریت فرآیندهایشان کمک میکنند. این ابزارها به سیستمی اشاره دارند که در تکمیل گردش کارها کمک میکند و بر فرآیندهای تکراری از دیدگاه کلان نظارت دارد.
از این ابزارها میتوان برای تعیین مجموعهای از وظایف و ترتیب انجام آنها، همکاری با اعضای تیم، و تعریف گردش کارهای مختلف برای انواع فرآیندها و برنامهها استفاده کرد. همچنین این ابزارها به کاهش تلاشهای دستی و خودکارسازی وظایف تکراری کمک میکنند.
طراحی سایت وردپرس میتواند نقش مهمی در بهینهسازی گردش کار تیمها داشته باشد. با استفاده از طراحی سایت وردپرس، شرکتها میتوانند ابزارها و سیستمهای مورد نیاز برای مدیریت بهتر پروژهها و فرآیندهای تیمی را به راحتی پیادهسازی کنند. سایتهای وردپرس انعطافپذیر هستند و میتوانند با استفاده از افزونههای متنوع به ابزارهایی مانند تقویمها، فرمها، و سیستمهای مدیریت پروژه مجهز شوند. این ویژگیها میتوانند گردش کار تیمها را ساده کرده و بهبود روندهای ارتباطی و سازمانی را در داخل تیم تسهیل کنند.
✔ خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.
مزایای استفاده از ابزار مدیریت گردش کار چیست؟
نرمافزارهای گردش کار، زمان مورد نیاز برای انتقال کارهای در دست اقدام بین وظایف را کاهش میدهند و امکان ردگیری و اطلاعرسانی مداوم را فراهم میکنند. این نرمافزارها به کاربران اجازه میدهند تا فرآیندها را بهطور خودکار و بهصورت سادهتر، معمولاً بهصورت ترتیبی، انجام دهند و به اطمینان از انجام صحیح و بهترتیب تمام وظایف کمک میکنند.
در اینجا برخی از مزایای خودکارسازی گردش کار آمده است:
- اشتباهات کمتر
- ارتباط و همکاری بهتر
- کار بیشتر در زمان کمتر
- دیگر وقت خود را صرف کارهای تکراری هدر ندهید.
- چندین کار را همزمان بدون احساس سرگردانی انجام دهید
- همه میدانند چه خبر است و اوضاع از چه قرار است.
- محیطی مثبتتر و پربارتر
ابزارهای مدیریت گردش کار، پیشرفت کار را دنبال کرده و آن را به صورت بصری نمایش میدهند؛ در نتیجه، همکاری و بهرهوری را بهبود میبخشند و خطاها را کاهش میدهند. این ابزارها زمان مورد نیاز برای انتقال کارهای در انتظار بین وظایف را کم میکنند و امکان ردیابی و اعلان مداوم را فراهم میآورند.
بیایید آن را روی یک مثال خاص بررسی کنیم.
یک راهکار هوشمند مدیریت گردش کار اژدهای صفحه این نرمافزار بسیار فراتر از یک نرمافزار سادهی مدیریت جریان کار است و بهبود عملکرد واقعی برای سازمانها ارائه میدهد. این پلتفرم، بهترین شیوهها را برای مدیریت تغییر، جلب حمایت رهبری، تدوین برنامههای آموزشی و موارد بسیار دیگر در اختیارتان قرار میدهد. همچنین به شما امکان ایجاد فضای کاری مشترک برای مشتریانتان را میدهد تا بتوانند اسناد را مشاهده کنند، در انجام وظایف همکاری داشته باشند و نظرات خود را ثبت نمایند. بنابراین شما میتوانید از این ابزار برای مدیریت جریان کاری مشتریانتان نیز استفاده کنید.
با نرمافزار مدیریت نمایندگی آن، میتوانید دامنهها را بسازید و درآمدهای آینده را پیشبینی کنید، از همکاری خلاقانه در زمان واقعی بهرهمند شوید و با بسیاری از برنامهها از جمله آفیس ۳۶۵، گوگل درایو، ترلو، اسلک، پیپلسافت، اماس داینامیکس و بسیاری دیگر ادغام شوید.
انواع مختلف ابزارهای مدیریت گردش کار چه هستند؟
سازمانها بیشتر ترجیح میدهند از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای مدیریت عملیات یا پروژههای بازاریابی مانند ایمیل مارکتینگ، شبکههای اجتماعی، بازاریابی محتوا، تحلیل بازاریابی و مدیریت پروژه. اگر آژانس شما در مدیریت وظایف و پروژهها و سازماندهی اسناد با مشکل مواجه است، وقت آن است که در نرمافزار مدیریت فرآیندهای کاری سرمایهگذاری کنید!
برای دیدن مثالهای مختلف ابزارهای مدیریت گردش کار و مزایا و معایب آنها، به پایین اسکرول کنید.
اژدهای صفحه
منبع: اسکرین دراگون
اسکرین دراگون نرمافزاری برای مدیریت جامع آژانسهاست که شرکتهای تبلیغاتی بینالمللی و آژانسهای مستقل نوظهور از آن استفاده میکنند. آژانسها با استفاده از اسکرین دراگون میتوانند درخواستها را آغاز و بهینهسازی کنند، پروژهها را برنامهریزی کنند، منابع را تخصیص دهند، در تولید محتوا همکاری کنند و مشتریان و بودجهها را مدیریت نمایند.
نرمافزار مدیریت نمایندگی اسکریندراگون به شما کمک میکند تا با برنامهریزی و تخصیص منابع پروژهها به صورت مؤثرتر، راندمان عملیاتی خود را بهبود بخشیده، بر ظرفیت کاری و میزان بودجه نظارت داشته باشید و همچنین با استفاده از تصحیح دیجیتال و گردش کار خودکار، سرعت توسعه و بررسی محتوا را افزایش دهید.
✔ سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.
مزایا
- رابط کاربری فراگیر و کاربرپسند
- متخصص بازاریابی و آژانسهای تبلیغاتی
- بسیار قابل تنظیم و شخصیسازی
معایب
- زیادی ویژگی داشتن ممکن است گیجکننده باشد.
محدوده قیمت
شروع از ۲۰ دلار در هر روز / آژانس: با اسکریندراگون تماس بگیرید
پربار
منبع: بهرهور
پلتفرم «پراداکتیو» مرکز یکپارچهای برای سازمانهای مختلف با هر نوع و اندازهای است که امکان مدیریت فروش، بودجه، برنامهریزی منابع، مدیریت پروژه، گزارشدهی و صورتحساب را در یک بستر واحد فراهم میکند.
مزایا
- به راحتی قابل پیگیری
- بهروزرسانی لحظهای
معایب
- خدمات مشتری ضعیف
محدوده قیمت
ضروری: ساعت ۹ شب / سازمانی: تماس بگیرید
✔ طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.
ماندی دات کام
منبع: ماندی دات کام
ماندی دات کام پلتفرمی باز است که به هر کسی امکان میدهد ابزارهای مورد نیاز خود را برای مدیریت تمام جنبههای کارش بسازد. این پلتفرم شامل الگوهای آماده و یا امکان شخصیسازی هر راهحلی برای کار، از خطوط فروش و موارد بسیار دیگر است.
مزایا
- تمام اطلاعات پروژه را ساماندهی کنید
- روشهای شفاف
- مدیریت عالی اسناد
معایب
- ایمیلهای ناخواسته
- خدمات مشتری ضعیف
محدوده قیمت
قیمت پایه: ۸ بعد از ظهر / قیمت پیشنهادی: ۱۶ بعد از ظهر
آنها یک طرح رایگان ارائه میدهند.
کلیکآپ
کلیکآپ به قابلیتهای مدیریت پروژهاش شناخته میشود. این نرمافزار به شما امکان میدهد همه کارهای تکراری در گردش کارتان را خودکار کنید تا در زمان و هزینه صرفهجویی کنید. همچنین به سازمانها کمک میکند تا گردش کاری برای مدیریت هم وظایف داخلی و هم وظایف مربوط به مشتریان تنظیم کنند.
مزایا
- مدیریت آسان پروژهها
- طراحی خلاقانه
معایب
- هماهنگی ضعیف
محدوده قیمت
نامحدود: ۷ دلار در ماه / تجاری: ۱۲ دلار در ماه
آنها یک طرح رایگان ارائه میدهند.
کاراماجیک
منبع: ورکاماژیک
ورکاماژیک یک نرمافزار مدیریت پروژه مبتنی بر ابر و HTML5 است که برای آژانسهای تبلیغاتی خلاق و تیمهای تبلیغاتی داخلی در هر اندازهای طراحی شده است. این نرمافزار به کاربران امکان میدهد وظایف پروژه را ایجاد کنند، آنها را به افراد واگذار کنند و از طریق یک پورتال پیامرسانی واحد با یکدیگر در مورد این وظایف همکاری کنند.
مزایا
- بهروزرسانی لحظهای
- تابع برآورد
معایب
- رابط کاربری ضعیف
محدوده قیمت
داخلی: ۴۱ دلار در ماه / سازمانی: با ورکاماژیک تماس بگیرید
پیشنمایش صفحه
منبع: پیشنمایش صفحه
پیجپروف ابزاری آنلاین برای تصحیح و ویرایش است که فرآیند بررسی و تأیید کار را بسیار آسان میکند. این ابزار با ارائه گزینههای فراوان رابط کاربری، امکان شخصیسازی بیشتری را فراهم میآورد. در یک مطالعه موردی، پیجپروف خروجی بازاریابی را دو برابر و زمان تولید را به نصف کاهش داد.
مزایا
- مدیریت پروژه را آسانتر میکند
- کاربرپسند
معایب
- داشبورد پیچیده
محدوده قیمت
تیم: ۲۴۹ دلار در ماه / تیم پلاس: ۳۹۹ دلار در ماه
نسخه رایگان ارائه میدهند.
زاپیر
منبع: زاپیر
زاپیر یک راهکار تحت وب است که به شرکتها امکان اتصال برنامههای مختلف را میدهد تا گردش کار خود را خودکار کرده و بهرهوری را افزایش دهند. این ابزار مجموعه مناسبی را در اختیار تیمها قرار میدهد تا با صرف زمان و اشتباه کمتر، کار بیشتری انجام دهند.
مزایا
- ساماندهی و پیگیری وظایف
- خودکارسازی کارهای تکراری
- مبادلهی دادهها بهصورت لحظهای
- مطابقت دادن عناصر داده بین سیستمها
معایب
- ادغام ضعیف با سیستمهای شخص ثالث
- طرحهای تجاری گرانقیمت
- همکاری در طرح حرفهای امکانپذیر نیست.
محدوده قیمت
هزینه اولیه: ۱۸.۵۵ یورو / هزینه شرکت: ۹۱.۸۸ یورو
نسخه رایگان ارائه میدهند
چگونه ابزار مدیریت گردش کار مناسب برای آژانس خود را انتخاب کنیم؟
فناوری خودکارسازی گردش کار میتواند ابزاری قدرتمند برای بهبود بهرهوری، رضایت مشتری و موارد مشابه باشد. بهینهسازی فرایندها، حذف کارهای دستی و کاهش خطاها از مزایای کلیدی فناوری هوشمند خودکارسازی گردش کار هستند. با این حال، انتخاب یکی از آنها فرآیند آسانی نیست، زیرا هر کدام ویژگیها، قابلیتها و عملکردهای متفاوتی دارند. در اینجا نکاتی مفید برای انتخاب نرمافزار مناسب خودکارسازی گردش کار برای سازمان شما آمده است.
- نیازهای خود را مشخص کنید
- بودجه خود را در نظر بگیرید
- نیازهای تیم خود را در نظر بگیرید
- ویژگیها را ارزیابی کنید
- نظرات کاربران دیگر را بخوانید
- یک آزمایش انجام بده
انتخاب نرمافزار مناسب برای آژانس شما نیازمند بررسی دقیق و ارزیابی متفکرانه است. با استفاده از سیستم مدیریت گردش کار مناسب، میتوانید به طور کلی کارایی آژانس را افزایش داده، سود را بیشتر کنید و تجربه مشتری را بهبود ببخشید.