Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

بهترین نرم‌افزار برای ردیابی نتایج تبلیغات فیسبوک پس از iOS14

بررسی سریع تیترهای مقاله

بهترین نرم‌افزار برای ردیابی نتایج تبلیغات فیسبوک پس از iOS14

به‌روزرسانی جدید iOS14 قابلیت دریافت مستقیم داده‌های عملکرد وبسایت و تبلیغات توسط هر برنامه‌ی شخص ثالث را از بین برده است که در نهایت به هدف‌گیری بهتر تبلیغات کمک می‌کرد.

با توجه به تغییرات اخیر در سیاست‌های حریم خصوصی اپل و تاثیر آن بر ردیابی تبلیغات در فیسبوک، طراحی سایت وردپرس می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا عملکرد تبلیغات خود را به شیوه‌ای مؤثرتر مدیریت کنند. وردپرس با قابلیت‌های یکپارچگی آسان با ابزارهای مختلف ردیابی و آنالیز، به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات فیسبوک خود را بدون نیاز به پیچیدگی‌های اضافی پیگیری کنید. افزونه‌های خاصی در وردپرس وجود دارند که به راحتی با پلتفرم‌های تحلیل داده ادغام می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا از تغییرات جدید در سیستم‌عامل iOS14 مطلع شده و تبلیغات خود را بهینه کنید.

اگرچه این موضوع ممکن است برای بیشتر بازاریابان دلسرد کننده باشد، اما هنوز هم چند روش برای ردیابی عملکرد تبلیغات شما وجود دارد. به عنوان آژانس رسانه‌های اجتماعی بازاریاب خوب، با تجربه مستقیم این مشکل، فهرستی از ابزارهایی را گردآوری کرده است که به شما در پیگیری نتایج تبلیغات فیسبوک بعد از به‌روزرسانی iOS14 کمک می‌کنند.

تاثیر iOS 14 بر تبلیغات فیسبوک چیست؟ چه تغییراتی ایجاد شده است؟

عرضه iOS14 تغییراتی را هم برای فیسبوک و هم برای تبلیغ‌کنندگانی که از آن استفاده می‌کنند، ایجاد کرده است. بیشتر این تغییرات حول این محور می‌گردد که اپل دیگر به ابزارهای تبلیغاتی اجازه ردیابی اطلاعات شما را نمی‌دهد.

قبلا فیسبوک می‌توانست وبسایت‌های بازدیدشده شما را ردیابی کند و بر اساس علایق‌تان تبلیغات هدفمند نشان دهد، اما اکنون دسترسی بسیار محدودی به این اطلاعات دارد. یعنی قابلیت‌های هدفمندی که قبلا انتظار و اتکای شما به آن‌ها بود، دیگر در دسترس نیست.

از آنجایی که تبلیغات کمتری با توجه به علایق کاربران نمایش داده می‌شود، احتمال عدم تعامل کاربران با کمپین‌های تبلیغاتی شما بسیار زیاد است.

از آنجایی که تبلیغات شما به تعداد مخاطبان پیشین نخواهد رسید، برای عملکرد مناسب و کسب بازده‌ی سرمایه‌گذاری، به بودجه‌ی بالاتری نیاز خواهید داشت.

همچنین، بدون دسترسی کامل به اطلاعات کاربران، ارزیابی اثربخشی تبلیغاتتان (برای شما و فیسبوک) سخت‌تر خواهد شد و در نتیجه بهینه‌سازی آن‌ها دشوارتر از همیشه می‌شود.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

پس از تغییرات اعمال‌شده در iOS14، خدمات سئو وردپرس نقش مهمی در تحلیل و ردیابی نتایج تبلیغات فیسبوک ایفا می‌کنند. با بهینه‌سازی سایت و ردیابی دقیق داده‌ها، شما می‌توانید اطلاعات مرتبط با بازدید و تعاملات تبلیغات خود را جمع‌آوری کنید. با استفاده از ابزارهای سئو مانند Google Analytics و Facebook Pixel، امکان ردیابی مؤثرتر نتایج تبلیغات حتی پس از اعمال تغییرات در سیاست‌های حریم خصوصی وجود دارد. این خدمات به شما کمک می‌کنند که استراتژی‌های تبلیغاتی خود را به‌طور دقیق تنظیم کرده و بهترین نتایج ممکن را به‌دست آورید.

اما بازاریاب خوب این کار را چگونه انجام می‌دهد:

مدیریت تبلیغات فیسبوک

بله، مدیر تبلیغات فیسبوک از قبل و به صورت رایگان در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان فیسبوک قرار دارد! این ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می‌دهد تبلیغات خود را ایجاد و مدیریت کنید و همچنین تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد تبلیغاتتان ارائه می‌دهد.

مدیریت تبلیغات بهترین گزینه برای مبتدیانی است که تجربه زیادی در تبلیغات فیسبوک ندارند و می‌خواهند کمپین‌های خود را کنترل کنند.

به‌راحتی می‌توانید نحوه‌ی استفاده از آن را خودتان یاد بگیرید، اما ابزارهای کافی برای خلق کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر نیز دارد. حتی می‌توانید از داشبورد تحلیل‌های داخلی ابزار برای مشاهده‌ی عملکرد تبلیغات خود و ایجاد تغییرات مورد نیاز استفاده کنید.

حالا شاید بپرسید که اگر مدیر تبلیغات دیگر به داده‌های شما دسترسی ندارد، چرا باید از آن استفاده کنید؟

خب، قبل از هرگونه بهینه‌سازی یا تغییر در کمپینتان، باید بدانید که در چه وضعیتی قرار دارید. و مدیر تبلیغات فیسبوک ابزاری بی‌نظیر برای ارائه تصویری واضح از تحلیل‌های شماست.

پیکسل فیسبوک

پیکسل قطعه کوچکی از کد است که روی وب‌سایت یا صفحه فرود شما اجرا می‌شود و بازدیدکنندگان را ردیابی می‌کند. درک و راه‌اندازی آن ساده است و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

به طور خلاصه، پیکسل با ارسال داده‌ها به فیسبوک، اطلاعات بازدیدکنندگان وب‌سایت یا صفحه فرود شما را جمع‌آوری می‌کند.

مثلاً اگر کسی از وب‌سایت شما بازدید کرد اما خریدی انجام نداد، می‌توانید با تبلیغات مختلفی او را هدف قرار دهید تا به مشتری پرداخت‌کننده تبدیل شود.

از آنجا که این یک کد است و هیچ برنامه شخص ثالثی دخالتی ندارد، iOS14 به پیکسل اجازه می‌دهد مستقیماً از طریق API تبدیل‌های فیسبوک، به رویدادهای (داده‌های) کاربر از سرورها دسترسی پیدا کند. سپس می‌توانید از این داده‌ها در تبلیغات خود استفاده کنید تا بیشترین بهره را از هزینه تبلیغات خود ببرید.

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس ابزاری عالی برای سنجش مخاطبان، ترافیک و تبدیل‌هاست.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

می‌تواند به شما در یافتن بهترین کانال‌های وب‌سایت، شناسایی صفحات فرود با بیشترین نرخ تبدیل و همچنین ارائه اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل کاربران با محتوای کلی سایت کمک کند. راه‌اندازی و استفاده از آن آسان است و از همه مهم‌تر، رایگان است.

چون فیسبوک نمی‌تواند معیارهای شما را ردیابی کند، می‌توانید مستقیماً وارد گوگل آنالیتیکس شوید تا کمپین‌های خود را ارزیابی کنید، استراتژی‌های خود را در پلتفرم‌های مختلف مقایسه کنید و عملکرد تبلیغات خود را در هر کانال بازاریابی که ترافیک را به سایت شما هدایت می‌کند، اندازه‌گیری کنید.

اگرچه ممکن است دیگر به داده‌های فردی دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با گروه‌های بزرگ‌تر یا حتی بخش‌های کوچک‌تر مشتریان کار کنید و تبلیغات فیسبوکتان را تنظیم کنید. این کار بر اساس مجموعه داده‌های خاص جمع‌آوری‌شده از طریق ارزیابی انجام می‌شود.

  • تعداد جلسات ایجاد شده از تبلیغات پولی شما
  • میانگین مدت زمان جلسه
  • جمعیت‌شناسی

می‌توانید برای همه بخش‌های مختلف مشتریان، تبلیغات پربازده‌تری ایجاد کنید؛ درست مانند کمپین‌های بازاریابی ایمیلی.

گزارش‌های شاخص‌های کلیدی عملکرد

شاخص کلیدی عملکرد شاخص کلیدی عملکرد گزارشی که تهیه می‌کنید به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به مشتریان نشان دهید. این گزارش معمولا به صورت ارائه تهیه می‌شود و هر اسلاید آن شامل متن و/یا تصاویری مانند نمودار، جدول و عکس است.

این تصاویر می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا بدون خواندن پاراگراف‌های طولانیِ توضیح نتایج، عملکرد کمپین خود را بهتر درک کنند.

قبل از به‌روزرسانی، گزارش‌های KPI به‌طور خودکار از طریق برنامه‌های شخص ثالث قابل دریافت بود. اما اکنون برای کسب بهترین نتیجه، باید این گزارش‌ها را به‌صورت دستی تنظیم کنید. و از آنجایی که KPI به درک بهتر عملکرد تبلیغات شما کمک می‌کند، سرمایه‌گذاری در ایجاد گزارش‌های دقیق، به‌خصوص پس از iOS14، بسیار مهم است.

اجازه دهید یک آژانس رسانه‌های اجتماعی، ردیابی تبلیغات شما را بر عهده بگیرد.

اگر از اصطلاحات فنی و گزینه‌های فراوان سردرگم شده‌اید، شاید استخدام یک آژانس رسانه‌های اجتماعی برای پیگیری تبلیغاتتان عاقلانه باشد.

یک آژانس می‌تواند خدمات جامعی در زمینه مدیریت تبلیغات به شما ارائه دهد؛ از جمله شخصی‌سازی استراتژی‌های حرفه‌ای ردیابی با ابزارهای تخصصی که نیازی به دخالت شما ندارند. و اگرچه به اندازه قبل خودکار نخواهد بود، اما تا زمانی که این کار سخت را برون‌سپاری کرده‌اید، نیازی نیست خودتان را درگیر جزئیات پیچیده این فرآیند کنید.

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

با سپردن پیگیری تبلیغاتتان به یک آژانس جامع رسانه‌های اجتماعی، دیگر نگران به‌روزرسانی الگوریتم‌های همیشه در حال تغییر و یا بهینه‌سازی کمپین‌هایتان متناسب با آن‌ها نخواهید بود.

همچنین تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته‌ای دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کند بر اساس آنچه برای شرکت شما بهتر جواب می‌دهد (و آنچه جواب نمی‌دهد) تصمیم‌های بهتری بگیرید.

در نهایت، استخدام یک آژانس، راهی خوب برای حفظ رقابت در بازار شلوغ است.

شاید شما وقت کافی برای مدیریت صحیح کمپین‌های تبلیغاتی فیسبوک خود نداشته باشید، اما آژانس‌ها تیم‌های اختصاصی دارند که به‌طور کارآمد و سریع بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورند.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *