Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چهار استراتژی اطلاع‌رسانی که باید در سال 2024 امتحان کنید

بررسی سریع تیترهای مقاله

چهار روش برون‌رسانی که باید در سال 2024 امتحان کنید

هر فرایند فروش با برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و جلب توجه آنها آغاز می‌شود. برای موفقیت در این کار، به یک استراتژی ارتباطی بی‌نقص نیاز دارید.

اما فقط برقراری ارتباط کافی نیست؛ باید پیوسته برای حفظ تعامل مخاطبان بالقوه و پرورش فعالانه سرنخ‌ها تلاش کنید.

آغاز سال نو، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد استراتژی ارتباطی شما و بررسی روش‌های جدید برای افزایش چشمگیر فروش در سال ۱۴۰۳ است. برای اطلاع‌رسانی مؤثر در سال 2024، خدمات سئو وردپرس نقش مهمی در دیده‌شدن اطلاعات و استراتژی‌های شما در موتورهای جستجو دارند. با بهینه‌سازی دقیق محتوای سایت با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، می‌توان مطمئن شد که استراتژی‌های اطلاع‌رسانی شما در جستجوهای مرتبط به خوبی نمایش داده می‌شود. افزونه‌های سئو وردپرس کمک می‌کنند تا ساختار سایت به‌گونه‌ای بهینه شود که محتوای شما سریع‌تر ایندکس شود و در نتایج جستجو رتبه بالاتری بگیرد. علاوه بر این، بهینه‌سازی تصاویر، متن‌ها و تگ‌ها کمک می‌کند تا تجربه کاربری بهبود یابد و مخاطبان به راحتی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. این خدمات به برندها کمک می‌کند تا استراتژی‌های اطلاع‌رسانی خود را به‌طور مؤثری از طریق جستجو و شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و مخاطبان بیشتری جذب کنند.

ارتباطات خود را خودکار کنید

ایمیل مارکتینگ روش تبلیغاتی انقلابی نیست، در واقع ۸۱ درصد از کسب‌وکارها از آن به‌عنوان کانال اصلی خود استفاده می‌کنند. برای برقراری ارتباط با مشتریان خود. این جای تعجب نیست، زیرا ایمیل روشی بسیار مؤثر برای دسترسی به مشتریان ثابت کرده است، با به ازای هر دلار هزینه، 40 دلار بازگشت سرمایه .

با این حال، این به معنای تضمین موفقیت ایمیل‌های شما نیست. موارد بسیاری ممکن است اشتباه پیش بروند، بنابراین باید استراتژی خود را با دقت طراحی کنید.

هرچند ایمیل مارکتینگ موثر است، اما زمان‌بر هم هست؛ چون برای گرفتن پاسخ مثبت، باید ایمیل‌های زیادی ارسال و پیگیری‌های زیادی انجام داد. اما با بسیاری از… نرم‌افزار و ابزارهای خودکارسازی ایمیل دیگر نباید ایمیل‌ها را به صورت دستی ارسال کنید.

این ابزارها در هر مرحله از فرایند ارتباط با مخاطبان به شما کمک می‌کنند؛ از ایجاد و تقسیم‌بندی لیست مشتریان بالقوه تا راه‌اندازی کمپین‌های ایمیلی خودکار و پیگیری‌های اتوماتیک. ارسال چندین ایمیل و پیگیری ضروری است، زیرا می‌تواند به دو برابر پاسخ بیشتر خودکارسازی به شما کمک می‌کند این فرایند را ساده و زمانتان را صرفه‌جویی کنید.

در سال 2024، برای اطلاع‌رسانی مؤثر، طراحی سایت وردپرس باید به‌گونه‌ای انجام شود که اطلاعات به‌صورت واضح و در دسترس کاربران قرار گیرد. طراحی صفحات فرود و بلاگ‌ها با استفاده از قالب‌های وردپرس می‌تواند به انتقال پیام‌های مهم و استراتژی‌های اطلاع‌رسانی کمک کند. با استفاده از افزونه‌هایی مثل سیستم‌های مدیریت محتوای پیشرفته، امکان ایجاد دسته‌بندی‌های خاص برای موضوعات مختلف و استفاده از محتواهای جذاب و بصری فراهم می‌شود. این طراحی‌ها کمک می‌کنند تا اطلاعات به‌سرعت به دست مخاطبان برسد و به آن‌ها تجربه‌ای ساده و روان از مرور سایت بدهد. به‌علاوه، با بهینه‌سازی سایت برای موبایل، می‌توان اطمینان حاصل کرد که اطلاعات به‌راحتی از هر دستگاهی قابل دسترسی است.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

 

ایمیل‌های خود را شخصی‌سازی کنید

قبل از راه‌اندازی کمپین ایمیل خودکار، باید الگوهایی طراحی کنید که با گروه‌های مختلف مخاطبان شما هم‌خوانی داشته باشد. فرستادن یک پیام یکسان به همه مخاطبان، اتلاف وقت است و تقریبا نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت. در عوض، سعی کنید پیام‌هایتان را تا حد امکان شخصی‌سازی کنید.

با (شروع کنید) ایجاد موضوع‌های جذاب برای شبکه‌سازی جذاب باشند، کنجکاوی را برانگیزند و حس فوریت ایجاد کنند. اما نکته اصلی شخصی‌سازی موضوع ایمیل است. اگر گیرندگان احساس کنند پیام به‌طور اختصاصی برای آن‌ها نوشته شده است، بیشتر احتمال دارد که ایمیل را باز کنند. می‌توانید با قرار دادن نام گیرنده یا شرکت او در موضوع ایمیل یا ذکر پیشنهادی خاص که با توجه به اطلاعات جمعیت‌شناختی او برایش جذاب باشد، به این هدف برسید.

پایان‌نامه‌ی ایمیلیتان به اندازه‌ی سرفصل آن اهمیت دارد، پس باید به آن توجه کنید. چگونه ایمیل خود را پایان دهید این آخرین چیزی است که مخاطبتان می‌خواند و بیشترین تاثیر را در احساس او پس از خواندن ایمیل خواهد گذاشت. اگر بتوانید تاثیر قوی‌ای بگذارید، احتمال اقدام مخاطب بیشتر می‌شود.

در پایان نامه، نام مخاطب را بنویسید. پایان ایمیل جای مناسبی برای فراخوان به اقدام است و اگر با یک پرسش تمام شود، پاسخگویی مخاطب محتمل‌تر خواهد بود.

همچنین، از غیررسمی بودن در ایمیل‌ها نترس. استفاده از چیزهایی مثل ایموجی در مکاتبات تجاری، زمانی غیرقابل تصور بود، اما حالا کاملا قابل قبول است.

ارتباطات دیجیتالی اغلب سرد و غیرشخصی به نظر می‌رسند. استفاده از ایموجی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا لحن پیامتان را بهتر کنید و آن را انسانی‌تر و شخصی‌تر نشان دهید. در واقع، برندهایی که از ایموجی در موضوع ایمیل‌های خود استفاده می‌کنند، ۵۶ درصد نرخ باز شدن بالاتری دارند. از کسانی که این کار را نمی‌کنند.

یادداشت‌های دست‌نویس و هدایای تشکر

با فراگیر شدن ارتباطات دیجیتال، به راحتی می‌توان برخی از روش‌های سنتی ارتباطی را نادیده گرفت. اما برخی از این روش‌ها بسیار موثرند، چون فرصتی برای رویکردی شخصی‌تر و انسانی‌تر ارائه می‌دهند.

از مناسبت‌های خاص مثل تعطیلات و تولدها برای فرستادن یادداشت‌های دست‌نویس و بسته‌های هدیه کوچک استفاده کنید. حتی می‌توانید محصولات برندینگ‌شده‌ی کاربردی که تقریبا هر روز استفاده می‌شوند یا به دوستان و خانواده منتقل می‌شوند را هم بگنجانید؛ در هر صورت این کار آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد.

این روش را فقط برای مشتریان ارزشمند و کسانی که قبلاً محصول یا خدمات شما را خریداری کرده‌اند، نگه دارید. این راهی عالی برای تشکر و یادآوری برند شماست.

شاید این بهترین روش مستقیم برای ارتباط گرفتن نباشد، اما قطعا به شما کمک می‌کند تا اعتماد مشتریان را جلب کرده و رابطه‌تان را با آن‌ها تقویت کنید.

از قدرت شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای دسترسی به مشتریان بالقوه هستند؛ اما نباید به آن فقط به‌عنوان راهی برای ارسال پیام‌های مستقیم به افرادی که پیش‌تر با آن‌ها ارتباطی نداشته‌اید، نگاه کنید.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

به جای آن، از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد روابط ارزشمند با مخاطبان خود استفاده کنید. با این کار شروع کنید… ایجاد شخصیت‌های ایده‌آل مشتری و بر اساس آن، فهرستی از مشتریان بالقوه‌ای که دوست دارید با آنها تماس بگیرید تهیه کنید. سپس، مخاطبان خود را بخش‌بندی کرده و آنها را بر اساس موقعیت مکانی، علایق، سن، اندازه کسب‌وکار و غیره گروه‌بندی کنید.

بعد از مرتب کردن لیست مخاطبان احتمالی، اولویت‌بندی کنید که با چه کسانی باید ابتدا تماس بگیرید و به‌تدریج با آن‌ها تعامل داشته باشید. این شامل هر چیزی از لایک و اشتراک‌گذاری پست‌های آن‌ها تا مشارکت در بخش نظرات می‌شود.

یکی دیگر از مزایای بزرگ رسانه‌های اجتماعی این است که به شما امکان می‌دهد مشتریان بالقوه خود را زیر نظر بگیرید و اطلاعات بیشتری درباره نیازها و علایق آن‌ها به دست آورید. این به شما کمک می‌کند تا رویکرد خود را شخصی‌سازی کرده و شانس تبدیل آن‌ها را افزایش دهید. فقط مراقب باشید، پیام‌های بیش از حد شخصی ممکن است آن‌ها را بترساند، بنابراین سعی کنید تعادل را پیدا کنید.

فقط زمانی که با دنبال‌کنندگان خود ارتباط برقرار کردید و اعتماد آن‌ها را جلب نمودید، باید به طور مستقیم با پیشنهاد خود با آن‌ها تماس بگیرید. کدام یک از این استراتژی‌ها را در سال 2024 امتحان خواهید کرد؟

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *