Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

تاثیر لینک های nofollow, sponsored و UGC روی سئو

بررسی سریع تیترهای مقاله

این روزهای موقع خرید بک لینک یه سری سوال ذهن هممون رو درگیر کرده.

  1. لینک فالو باشه یا نباشه؟
  2. اگر فالو نباشه کدوم حالت باشه؟
  3. با چه ترتیبی لینک های نوفالو بگیریم؟
  4. برای چه صفحاتی از سایت نوفالو واجبه و برای کدوم صفحات واجب نیست؟ (سایت های بزرگ 100 هزار صفحه ای)
  5. فاصله زمانی گرفتن لینک های مختلف مهمه؟ (براساس سختی کلمه و قعالیت رقبا)

و شاید ده ها سوال دیگر

خب اگر شما هم دوست دارین در مورد این نوع لینک ها و جواب این سوال ها بدونین با من همراه باشید.

راستی حتما نظرتون رو برام کامنت کنین. شما اکثرا چه نوع rel برای بک لینکتون در نظر می گیرین.

 

گوگل تصمیم گرفت برای بهتر کردن فضای وب و نحوه لینک دادن کلاه سیاه برای گرفتن رتبه در زمانی کوتاه حالت های مختلف لینک رو ارائه کند  تا سایت های فروش لینک از ترس از دست دادن جایگاه ها و ترافیک از این مدل لینک استفاده کنند.

حالا سایت های مختلفی در ایران مثل کارناوال و خیلی از سایت های دیگه قبل از فروش لینک می گویند که اینجا rel=ponsored هست. و در برخی مواقع یه شبه لینک ها را تغییر می دهند.

 

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

 

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *