Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چگونه با تبلیغات منفی برخورد کنیم؟ (سوالات متداول)

بررسی سریع تیترهای مقاله

هفت پرسش رایج درباره نحوه برخورد با تبلیغات منفی

  1. چطور با تبلیغات منفی مقابله کنم؟
  2. چطور با تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی مقابله کنم؟
  3. چطور با تبلیغات منفی در مطبوعات محلی برخورد کنم؟
  4. چطور می‌توانم با تبلیغات منفی در مطبوعات تخصصی مقابله کنم؟
  5. اگر رقیبم درباره کسب‌وکارم شایعه‌پراکنی می‌کند چه کار کنم؟
  6. اگر کارمند سابقم در مورد کسب و کارم شایعه‌پراکنی می‌کند، چه کار کنم؟
  7. چگونه با استفاده از بازاریابی دیجیتال، از یک روابط عمومی بد بهبود یابم؟

با بدنامی چگونه برخورد کنم؟

چه با تبلیغات منفی موافق باشید چه نباشید، همیشه پاسخ دهید. در غیر این صورت، به مردم اجازه می‌دهید تصور کنند که تبلیغات منفی درست است. بدتر از آن، این تصور را ایجاد می‌کند که شما به شکایت اهمیت نمی‌دهید.

با این مشکل مثل یک … برخورد کنید. شکایت مشتری پس کاملا به حرف کسی که باعث بدنامی شده گوش کن.

با مهربانی سؤال کنید تا به حقایق برسید. خودتان را جای آن‌ها بگذارید. بدون سرزنش عذرخواهی کنید. بپرسید چه راه‌حلی قابل قبول است. سپس سعی کنید مشکلات را هر چه سریع‌تر حل کنید.

چطور با تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی برخورد کنم؟

اگر شکایت مسئله را برطرف کنید، فورا عذرخواهی کنید و آن را حل کنید.

اگر شکایت بی‌مورد بود، پاسخی بنویسید و آن را به فردی بی‌طرف نشان دهید تا نظر او را جویا شوید. اغلب، این فرد می‌تواند کلماتی مثبت‌تر و سازنده‌تر پیشنهاد کند.

بلافاصله برای مشکل پیش‌آمده عذرخواهی کنید و شرایط را توضیح دهید، اما هرگز وارد بحث نشوید.

چطور می‌توانم با تبلیغات منفی در مطبوعات محلی مقابله کنم؟

اگر پوشش رسانه‌ای موجه بود، آن را بپذیرید. شکایت و به موضوع بپردازید. سکوت صرفاً به معنای گناهکاری است.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

اما اگر پوشش منفی بی‌مورد باشد، این را هم بگویید و دلایل خود را بیان کنید.

برای اطمینان از منطقی و مثبت بودن کلامتان و سازنده بودن آن، پاسخ خود را با فردی مستقل بررسی کنید و از او بازخورد صادقانه بخواهید.

با تبلیغات منفی در مطبوعات تجاری چگونه باید برخورد کنم؟

نادیده گرفتن تبلیغات منفی در مطبوعات تخصصی، این تصور را ایجاد می‌کند که انتقادات وارد است. در حالت ایده‌آل، بهتر است از شخص ثالثی برای ردّ این موارد منفی استفاده شود، مثلاً مشتری خوب که با شما در این نظر که انتقاد ناعادلانه است، هم عقیده است.

مثلاً می‌توانید از مشتری بخواهید ایمیلی برای شما بنویسد که سپس می‌توانید آن را همراه با پاسخ خودتان به موضوع مورد نظر به نشریه ارسال کنید.

اگر رقیبم در مورد کسب‌وکارم شایعه‌پراکنی می‌کند چه کار کنم؟

هر رقبا گسترش شایعات بی‌اساس که می‌تواند به کسب‌وکار شما آسیب برساند، در قوانین افترا و تهمت بریتانیا قابل پیگرد قانونی است.

با این حال، مشاوره حقوقی می‌تواند پرهزینه باشد و اثبات گفته‌های رقیب و آسیب وارد شده به کسب‌وکار شما دشوار است. بنابراین، یک راهکار این است که با رقیب خود ملاقات کنید و مشکل را مستقیماً مطرح کنید.

اگر مشتریان بسیار مورد اعتمادتان را هم در جریان بگذارید، خبر معمولا به سایرین در صنعت خواهد رسید و در نتیجه شایعات ممکن است به جای شما به رقیبتان آسیب برسانند.

احتمال کمی دارد که با حضور یک خبرنگار این به نفع کار نیست. خبرنگاران دنبال سوژه هستند و اختلافات علنی بین دو کسب‌وکار می‌تواند سوژه خوبی باشد، اما سوجه‌ای که به نفع هیچ‌کدام از طرفین نیست. هدف شما این است که مسئله را حل کنید. تبلیغات به‌ندرت به این امر کمک می‌کند.

اگر کارمند سابقم در مورد کسب‌وکارم شایعه‌پراکنی می‌کند، چه کار کنم؟

در عمل، معمولا کاری نمی‌توان در مورد کارمند سابق ناراضی که پشت سر کسب‌وکار شما حرف می‌زند، انجام داد.

آنها قرارداد کار ممکن است محرمانگی را پوشش دهد و برای مدتی از جذب مشتریان شما توسط آنها جلوگیری کند، اما شایعه‌پراکنی موضوع دیگری است.

اگر شایعات بی‌پایه باشند و به کسب‌وکارتان آسیب برسانند، کارمند ممکن است طبق قوانین افترا و تهمت انگلستان مسئول شناخته شود. اما کمتر کارفرمایی حاضر است در چنین شرایطی اقدام به شکایت کند.

بسته به رابطه شما با کارمند سابق، ممکن است بهترین راه، ملاقاتی برای صحبت مستقیم درباره موضوع باشد. در غیر این صورت، وکیل شما ممکن است نامه‌ای تند و تیز با مضمون «خاتمه و خودداری» از سوی دفتر وکالت خود پیشنهاد کند که حاکی از اقدام قانونی بعدی در صورت عدم تمکین باشد.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

هرگز نباید سعی کنید از رسانه‌ها برای تلافی علیه کارمند سابق خود استفاده کنید. در واقع، آخرین چیزی که می‌خواهید این است که… داستان در رسانه‌ها .

چگونه می‌توان با استفاده از بازاریابی دیجیتال، از آسیب‌های روابط عمومی بد بهبود یافت؟

امروزه در مورد شکایات و شایعات، میدان اصلی نبرد اغلب رسانه‌های اجتماعی .

در بهبود وجهه آسیب دیده، هیچ جایگزینی برای سرعت و صداقت وجود ندارد. عناصر کلیدی شامل پذیرش مسئولیت، همدلی، «تصحیح کنترل‌شده»، و … است. گواهی‌نامه شخص ثالث .

اما آگاه باشید که روش‌هایی که برای انتشار پیام مثبت خود استفاده می‌کنید، به همان راحتی می‌تواند توسط کسانی که شکایتی موجه دارند، برای تشدید روابط عمومی منفی موجود، به کار گرفته شود.

پس از این گزینه ساده غافل نشوید که سکوت کنید و منتظر بگذرید تا تبلیغات منفی فروکش کند. اگر هدف شاکی فقط عصبانی کردن شماست، ممکن است به‌زودی خسته شود و دست بردارد

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *