Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

هشت نکته برتر برای فروش آنلاین

بررسی سریع تیترهای مقاله

جهان تجارت الکترونیک و فروش آنلاین در چند سال گذشته پیشرفت شگرفی کرده و رقابت در آن بی‌سابقه است. کلویی توماس از نقشه راه تجارت الکترونیک هشت نکته ضروری برای افزایش فروش آنلاین ارائه می‌دهد

استراتژی تجارت الکترونیک خود را تعیین کنید

برای فروش موفق آنلاین، باید استراتژی خود را مشخص و به آن پایبند باشید. این شامل کانال‌های فروش شماست؛ آیا فقط آنلاین (از طریق وب‌سایت) فروش می‌کنید یا فروشگاه فیزیکی هم دارید؟

همچنین باید طیف محصولات خود را که قرار است بفروشید مشخص کنید. آیا در یک زمینه خاص تخصص دارید یا طیف وسیعی از کالاها را عرضه می‌کنید؟

به جای «موبایل»، به «چند دستگاهی» فکر کنید.

مصرف‌کنندگان تفاوتی بین گشت‌وگذار در اینترنت با تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر رومیزی یا لپ‌تاپ نمی‌بینند؛ بنابراین شما هم نمی‌توانید این تفاوت را نادیده بگیرید.

مطمئن شوید که در همه پلتفرم‌ها (از جمله فروشگاه فیزیکی‌تان، در صورت وجود) تجربه‌ی مشتری مناسبی ارائه می‌دهید.

نرم‌افزار تجارت الکترونیک مناسب را انتخاب کنید

گزینه‌های وب‌سایت بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید؛ انتخاب وب‌سایتی مناسب برای کسب‌وکارتان بسیار مهم است. حتماً نحوه‌ی دریافت پرداخت‌های آنلاین را بدانید.

بیشتر کسب‌وکارها بهتر است با یک قالب ساده و آماده‌ی فروشگاه آنلاین شروع کنند. فروشگاه ساز شاپ فای یا اسکویشپز این سیستم‌های قدرتمند تجارت الکترونیک، همه کارهای مورد نیاز شما را به‌سرعت و آسانی انجام می‌دهند تا بتوانید روی بازاریابی خود تمرکز کنید.

به خدمات مشتری آنلاین خود افتخار کنید.

عامل مشترک در همه کسب‌وکارهای موفقی که با آن‌ها مصاحبه کرده‌ام پادکست این است که آنها متعهد به ارائه به مشتریان خود هستند خدمات عالی .

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

این فقط به معنای داشتن کارمندان خوش‌برخورد نیست؛ بلکه به این معنی است که در تمام فعالیت‌های کسب‌وکار خود، از محصولات گرفته تا وب‌سایت و تحویل، نیازهای مشتری را در اولویت قرار دهید.

تجربه تحویل فوق‌العاده‌ای ارائه دهید

اگر به دستت برسد استراتژی تحویل درست است، نرخ تبدیل وب‌سایتتان را افزایش داده و خریدهای مکرر را تشویق خواهید کرد. استراتژی تحویل شما همه چیز را پوشش می‌دهد؛ از قیمت و خدماتی که ارائه می‌دهید تا محتوای بسته و ظاهر بسته‌بندی.

برای رضایت مشتریانتان، سرمایه‌گذاری زمان و پول در این کار بسیار مهم است.

اولین خرید آنلاین و خریدهای بعدی را تشویق کنید

برای موفقیت، باید مردم را از مرحله ناآگاهی نسبت به خودتان به مرحله… برسانید.

  • بازدید از وب‌سایت تجارت الکترونیک شما
  • پرس و جو کردن
  • اولین بار سفارش می‌دهم
  • خرید مکرر

بسیاری از کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک فقط روی اولین سفارش تمرکز می‌کنند و به‌کلی به‌دست آوردن سفارش دوم را فراموش می‌کنند؛ این در حالی است که به‌دست آوردن سفارش دوم بسیار ساده‌تر است.

خواهید یافت متفاوت روش‌های بازاریابی با هر مرحله از این سفر خود را وفق دهید. برنامه‌هایتان را آزمایش، تحلیل و در صورت نیاز تغییر دهید.

یک برند آنلاین معتبر بسازید

امروزه خریداران اینترنتی بسیار باهوش هستند. همان‌طور که از وانت کهنه و کثیف غذا نمی‌خرید، خریدار اینترنتی هم از وب‌سایتی که به آن اعتماد ندارد خرید نمی‌کند. باید سخت تلاش کنید تا اعتماد مشتریان خود را جلب کنید؛ اعتماد به دست آوردن سخت است، اما از دست دادن آن آسان.

اعتماد باید در هر تعاملی که مشتری با کسب‌وکار شما دارد، ایجاد شود. نظرات مشتریان و نظرات در سایت شما به وعده‌هایتان عمل کنید و مطمئن شوید که همه اطلاعات سایت دقیق هستند.

تجربه خرید آنلاین خود را به طور مداوم بهینه کنید

این شعار شخصی من است. هیچ کاری که در کسب‌وکارتان انجام می‌دهید، هرگز تمام نمی‌شود؛ از برخی جهات، همه چیز دائماً در مرحله آزمایش قرار دارد. بنابراین باید سیاست بهینه‌سازی مداوم داشته باشید: ناحیه‌ای را که کمترین عملکرد را دارد پیدا کنید و آن را بهبود ببخشید.

بعد از انجام این کار، به سراغ موضوع بعدی که نیاز به تمرکز دارد بروید و این روند را تکرار کنید.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *