Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

مزایای پیش‌سفارش در شاپایفای

بررسی سریع تیترهای مقاله

شش مزیت پیش‌سفارش در فروشگاه‌های شاپفای

پیش‌سفارش یکی از ابزارهای مؤثر در شاپفای است که می‌تواند به صاحبان فروشگاه‌های آنلاین کمک کند تا از مزایای زیادی بهره‌مند شوند. با استفاده از این ویژگی، کسب‌وکارها می‌توانند درآمد خود را قبل از شروع فروش محصولات جدید تضمین کنند. طراحی سایت وردپرس به همراه این ویژگی می‌تواند تجربه خرید مشتریان را بهتر کرده و آنها را تشویق به ثبت پیش‌سفارش‌ها کند.

خدمات سئو وردپرس نیز در افزایش دسترسی به محصولات پیش‌سفارش کمک می‌کند. با بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، شانس نمایش محصولات پیش‌سفارش به مشتریان بالقوه بیشتر می‌شود، که در نتیجه فروش سریع‌تر و کارایی بالاتری به همراه خواهد داشت.

shopper and business utilizing the advantages of pre-orders

پیش‌فروش‌ها اگر درست استفاده شوند، ابزاری قدرتمند برای فروش محصولات و ایجاد هیجان و درآمد در مشتریان هستند. آن‌ها به مشتریان اجازه می‌دهند محصولاتی را قبل از عرضه سفارش دهند و همزمان بینش و پیش‌بینی‌پذیری را برای روند غیرقابل پیش‌بینی پیش‌بینی فروش فراهم می‌کنند. و این فقط آغاز مزایای پیش‌فروش است.

می‌تواند بسیار ساده باشد: نام و توضیح محصول را همراه با تاریخ عرضه و زمان در دسترس قرار گرفتن آن، درج کنید و سپس … ساختار پایه سیستم پرداخت پیش‌سفارش سپس، تبلیغ محصولات خود را که به‌زودی عرضه می‌شوند، آغاز کنید و منتظر افزایش درآمد و اطلاعات ارزشمند باشید. این فرآیند بسیار ساده، مزایای زیادی دارد. به‌طور خاص، این شش مزیت اصلی پیش‌فروش در شاپفای و به‌طور کلی در تجارت الکترونیک است.

افزایش فروش و درآمد اولیه

از مهم‌ترین مزایای پیش‌فروش، بدون شک افزایش فروش است. به‌ویژه با ساختار پرداخت مناسب، می‌توانند جریان نقدینگی مورد نیاز برای مراحل نهایی تولید یا بازاریابی را تأمین کنند. این مزیت ساده‌ای است. اگر به مشتریان خود اجازه دهید حتی اگر محصول در انبار موجود نیست، آن را سفارش دهند، جریان درآمد شما قابل اطمینان‌تر می‌شود. با اجازه پیش‌سفارش محصول قبل از عرضه، می‌توانید سود خود را افزایش داده و جریان درآمدی امن‌تری ایجاد کنید.

پیش‌بینی تقاضا و درآمد

علاوه بر تاثیر مستقیم پیش‌فروش‌ها بر سود، آن‌ها به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند تا تقاضا (و در نتیجه، درآمد) آینده را پیش‌بینی کنید. پیش‌فروش‌ها اطلاعات ارزشمندی در مورد میزان انتظار برای محصول یا خدمتی خاص در اختیار کسب‌وکار الکترونیکی شما قرار می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا سطح تولید و موجودی خود را برنامه‌ریزی کنید.

اهمیت کارآمد مدیریت موجودی و سطح تولید را نمی‌توان بیش از حد تاکید کرد. میانگین خرده فروش آمریکایی دارای نرخ دقت موجودی فقط ۶۳ درصد بود. یعنی تقریباً ۴۰ درصد از محصولات موجود در انبار ممکن است دور ریخته شوند. جلوگیری از تولید بیش از حد یا اتمام موجودی به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا محصول مناسب را در زمان درخواست مشتریان در دسترس داشته باشد.

تصور کنید عدم قطعیت را به توانایی دانستن با دقت معقول تعداد مشتریانی که واقعاً محصول جدید شما را می‌خواهند، قبل از تولید نهایی یا بازاریابی تبدیل کنید. این مزیت اگر محصولاتی مانند پوشاک که در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند را می‌فروشید، بیشتر می‌شود؛ شما توانایی پیش‌بینی تقاضا را به دست می‌آورید که یکی از مزایای اصلی پیش‌فروش است.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

جلب هیجان قبل از راه‌اندازی

نفوذ به بازار شلوغ تجارت الکترونیک، در حالی که کاربران روزانه هزاران تبلیغ می‌بینند، کار دشواری است. اما همین هیجان برای تبلیغ یک محصول جدید در زمان راه‌اندازی آن حیاتی است.

پس چرا زود شروع نمی‌کنید؟ ساختن کمپینی بازاریابی در مورد پیش‌فروش به شما کمک می‌کند تا هیجانی که برای تبدیل توجه به شور و شوق و شور و شوق به فروش نیاز دارید را ایجاد کنید. حالا محتوای مهمی برای انتشار در وب‌سایت خود دارید. جریان ایمیل‌ها و پیش از اینکه محصولات جدیدتان جزئی از موجودی معمولی فروشگاه شوند، در مورد آنها در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید.

در دنیای شلوغ تجارت الکترونیک امروز، مخاطبان شما صبور نیستند و نمی‌خواهند برای خرید چیزی صبر کنند، در حالی که می‌توانند محصول مشابهی را از جای دیگری تهیه کنند. یک کمپین بازاریابی پیش‌فروش می‌تواند این نیاز به لذت آنی را برطرف کند.

وفاداری مشتریان را جلب و خرید مجدد را تشویق کنید

shopper checking the date before placing a pre-order on Shopify

با برنامه‌ریزی درست، یکی دیگر از مزایای پیش‌فروش‌ها، توانایی جذب مشتریان فعلی است. مثلاً ارائه تخفیف‌ها یا پیشنهادهای ویژه به پیش‌خریداران، حس منحصر به فردی در مورد پیش‌فروش ایجاد می‌کند که می‌تواند به افزایش تعامل و نرخ تبدیل منجر شود.

در این نوع استراتژی، به مشتریان فعلی فرصت داده می‌شود تا جزو اولین افرادی باشند که محصول یا خدمت جدید را امتحان می‌کنند. حتی می‌توانید آن را مشابه یک آزمون محصول در نظر بگیرید که در آن از آن‌ها خواسته می‌شود نظرات و بازخورد خود را ارائه دهند.

نتیجه‌ی این روش، تأثیر قابل توجهی بر وفاداری مشتریان خواهد داشت. همچنین حس تعلق و مشارکت را در میان مشتریان فعلی شما تقویت می‌کند و در این روند، تجارت‌های تکراری را افزایش می‌دهد. برنامه وفاداری و مزایای آن ممکن است با گذشت زمان بیشتر شود.

ساختارهای انعطاف‌پذیرتر پرداخت ایجاد کنید

تنظیم پیش‌فروش در شاپفای و دیگر فروشگاه‌های آنلاین، انعطاف‌پذیری ذاتی نیز به همراه دارد. شما (و مشتریانتان) می‌توانید هنگام خرید زودهنگام محصول، از میان دو ساختار پرداخت اساسی یکی را انتخاب کنید.

  • «پرداخت کن» رایج‌ترین ساختار پرداخت پیش‌سفارش است. مشتریان هنگام سفارش، کل مبلغ محصول را پرداخت می‌کنند. این امر به برخی از مزایای ذکرشده در بالا، مانند کسب درآمد زودهنگام، منجر می‌شود.
  • «پرداخت بعدا» به این معنی است که به مشتریان خود اجازه می‌دهید محصول را، معمولاً با یک پیش‌پرداخت جزئی، رزرو کنند. پس از ارسال کالا، مبلغ کامل پرداخت می‌شود. این روش، راهی عالی برای سنجش بازار قبل از عرضه محصولات جدید است.

هیچ‌کدام از این گزینه‌ها شما را ملزم به انتخاب ساختار پرداخت خاصی نمی‌کنند. در عوض، می‌توانید استراتژی خود را با برنامه کسب‌وکار، نیازهای نقدینگی و برنامه تولید خود هماهنگ کنید. دریافت پیش‌پرداخت همچنین به کاهش ریسک انبار کالاهای نفروخته کمک می‌کند.

سنجش میزان علاقه به محصولات یا تصمیمات بازاریابی آینده

در نهایت، بینش‌های کلی‌ای را که از پیش‌فروش‌ها و بر اساس تعامل مشتریان با آن‌ها به‌دست می‌آورید دست کم نگیرید. در واقع، این پیش‌فروش‌ها ممکن است نقش اساسی در تعیین چرخه‌های تولید و موجودی آینده فروشگاه آنلاین شما داشته باشند.

به عنوان مثال، مثال پوشاک بالا را دقیق‌تر بررسی کنید. اگر پیش‌سفارش پیراهن‌های چاپی می‌گیرید، اطلاعاتی که به‌دست می‌آورید به شما کمک می‌کند تا تعداد مناسب از اندازه‌ها و رنگ‌های این محصول خاص را تولید کنید. حتی بهتر از آن، بینش‌هایی برای محصولات آینده نیز خواهید داشت. این بینش‌های کلی‌تر مشتریان می‌تواند تولید تمام محصولات آینده شما، عکس‌هایی که در مواد بازاریابی استفاده می‌کنید و موارد دیگر را شکل دهد.

 

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *