09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

باز کردن رشد از طریق سئوی سازمانی SaaS

چگونه از استراکچر دیتا (Structured Data) در بهبود سئو سایت استفاده کنیم؟
آنچه در این مقاله می خوانید:

مزایای SEO برای شرکت های SaaS

دلایل زیادی وجود دارد که شرکت های SaaS باید روی سئو تمرکز کنند. این شامل:

  • اعتبار. با هر نقطه تماس جدید، شما این فرصت را دارید که به عنوان پیشنهاد متخصص و مسلط دیده شوید. این به درک برند شما کمک می کند و محصول شما را به انتخاب آسان تری تبدیل می کند.
  • رشد. سئو باعث افزایش دید و آگاهی از برند شما می شود.
  • درآمد. هر نقطه تماس فرصتی برای تبدیل یا فروش است. شما ارزش طول عمر مشتری را افزایش خواهید داد و هزینه های جذب مشتری را کاهش خواهید داد.
  • از سایر کانال های بازاریابی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، می‌توانید از تبلیغات پولی برای هدف‌گیری مجدد مخاطبان بر اساس محتوایی که در وب‌سایت شما مصرف می‌کنند، استفاده کنید.

چالش های سئو برای شرکت های Enterprise SaaS

برخی از چالش های رایج سئو عبارتند از:

  • چرخه های طولانی فروش. محصولات SaaS سازمانی اغلب چرخه های فروش طولانی تر و پیچیده تری دارند. شما به محتوا برای حمایت از کاربران در هر مرحله از سفر خود نیاز دارید.
  • رقابت سخت. پول زیادی در خطر است و رقبای شما نیز برای بهبود نتایج خود سرمایه گذاری می کنند.
  • پیچیدگی. همه چیز پیچیده تر است. سازمان، وب سایت، هماهنگی بین تیم ها، جهانی شدن و غیره.
  • خرید خرید برای سئو. اگر شرکتی که با آن کار می کنید ارزش سئو را نبیند، منابع و اولویت بندی را نسبت به آنچه که شرکت مهم تر می داند از دست خواهید داد.

نمونه های SaaS SEO

در اینجا چند نمونه از شرکت‌های SaaS سازمانی وجود دارد که SEO را به خوبی انجام می‌دهند.

اهرفس

ما معمولاً نمونه‌ای هستیم که مردم برای سئوی محصول استفاده می‌کنند. ما محتوای اطلاعاتی برتر را با محتوای آگاه از راه حل میان قیف ترکیب می کنیم. هر وبلاگ و ویدیو به مردم می آموزد که چیزی چیست و نشان می دهد که چگونه Ahrefs می تواند به آنها در انجام وظایفشان کمک کند یا مشکلات آنها را برطرف کند.

در اینجا مثالی از این است که چگونه این را به طور طبیعی در محتوای خود وارد می کنیم.

ما همچنین ابزارهای رایگان، مطالعات داده‌ها، نمایش‌های برنامه‌ای که داده‌های ما را در بر می‌گیرد، محتوایی که عمودی‌های خاص را هدف قرار می‌دهد و موارد دیگر داریم.

ایده

بخش قالب‌های آنها نمونه‌ای عالی برای نشان دادن نحوه استفاده از محصول برای اهداف مختلف است.

اطلسی

این شرکت دیگری است که محتوای آن به خوبی با نیازهای کاربر هماهنگ است و محصول را به نمایش می گذارد.

بازاریابی محتوای سازمانی

بازاریابی محتوای سازمانی شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط برای جذب، مشارکت و حفظ مخاطبان هدف سازمان است.

بالاترین ROI ایجاد خواهد شد محتوای مبتنی بر محصول که به خواننده کمک می کند مشکلات خود را با استفاده از محصول شما حل کند. این یک مسیر طبیعی برای اشتراک های جدید ایجاد می کند و اساس استراتژی ما در Ahrefs است.

برای هر مقاله ای که قصد داریم در مورد آن در وبلاگ بنویسیم، به آن یک امتیاز بالقوه تجاری می دهیم. این امتیاز تخمین ما از ارزش ارائه محصول ما برای یک موضوع خاص است.

موفقیت در بازاریابی محتوای شما کار زیادی می طلبد. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید.

محتوای جدید ایجاد کنید

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می‌توانید ایجاد کنید، اما با منابع محدود، معمولاً بهتر است با محتوای معاملاتی پایین‌تر شروع کنید و سپس به سمت محتوا و ویدیوهای اطلاعاتی بروید. پس از به دست آوردن منابع بیشتر، می‌توانید مواردی مانند رویدادهای مجازی، دوره‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، مطالعات موردی، مقالات سفید، پادکست‌ها یا حتی مجلات یا کتاب‌ها را ایجاد کنید.

فرآیند فروش برای شرکت های سازمانی معمولا طولانی تر است. بسیاری از شرکت ها می خواهند از محتوای برتر و اطلاعاتی صرف نظر کنند و بیشتر بر ترافیک انتهای قیف که تبدیل می شود تمرکز کنند. با انجام این کار، آنها خط لوله خود را محدود می کنند و به رقبای خود فرصت می دهند تا به جای آنها به عنوان متخصص دیده شوند.

شروع با محتوای پایین قیف منطقی است، اما در نهایت، شما می خواهید آن محتوای برتر را ایجاد کنید و خط لوله خود را گسترش دهید.

هنگام ایجاد محتوا، باید فرآیندی را پیدا کنید که برای شرکت و تولیدکنندگان محتوا بهترین کار را داشته باشد. این بسته به اینکه چه کسی محتوای شما را ایجاد می کند تغییر خواهد کرد.

چه محتوایی باید ایجاد کنید؟

من دوست دارم به جای شروع تحقیق با لیستی از کلمات کلیدی، با صفحات برتر رقبای خود شروع کنم. اگر این داده‌ها را صادر و ترکیب کنید، در نهایت فهرستی از موفق‌ترین محتوای رقبای خود را خواهید داشت و می‌توانید با محتوایی شروع کنید که می‌دانید از قبل کار می‌کند و احتمالاً برای یک رقیب ارزش ایجاد می‌کند. من در مورد فرآیند خود برای این کار در مقاله خود در مورد نحوه ایجاد صحبت می کنم محتوای عالی.

مشاهده این مطلب  طراحی بنر مشهد

هر تیمی که تا به حال با آنها کار کرده‌ام، چه متمرکز بر محصول و چه متمرکز بر بازاریابی، دوست داشتند این داده‌ها را ببینند. ممکن است بخواهید ایجاد محتوای خود را در Google Sheets یا Airtable پیگیری کنید.

به طور متناوب، می توانید از شکاف محتوا ابزاری برای یافتن این فرصت ها، اما ممکن است به دلیل کلمات کلیدی مشابه، فرصت های تکراری را مشاهده کنید. ما به زودی این را برای اضافه کردن خوشه بندی و کمک به کاهش این نویز اضافی به روز خواهیم کرد.

در حال حاضر، ممکن است بخواهید کلمات کلیدی را از ابزار Content Gap صادر کنید، آنها را در آن جایگذاری کنید کاوشگر کلمات کلیدیو به تب Clusters by Parent Topic  بروید. این باید فرصت‌های محتوای واقعی را در اختیار شما قرار دهد که ممکن است پوشش آن را نداشته باشید.

سئوکاران تولید محتوا

برای سئوکارانی که محتوا را می نویسند، توصیه می کنم با کارشناسان صحبت کنید یا با آنها مصاحبه کنید تا بینش آنها را دریافت کنید. آنها ممکن است مقالات، ارائه ها، پادکست ها یا وبینارهایی داشته باشند که می توانید آنها را تغییر دهید. تیم فروش یکی دیگر از منابع عالی اطلاعات است. من همچنین به آنچه مردم در اطراف یک موضوع جستجو می‌کنند و صفحات دیگر پوشش می‌دهند نگاه خواهم کرد.

بسیاری از سازمان‌ها محتوای کپی تولید می‌کنند، اما این محتوای بیشتری است که همان چیزی است که قبلاً وجود دارد. این ضد آینده نیست. من شما را تشویق می کنم که بهتر عمل کنید. اگر بتوانید کمی بیشتر کار کنید و به اطلاعات موجود اضافه کنید، محتوای شما موفق تر خواهد بود.

نویسندگانی که محتوا تولید می کنند

شما احتمالاً تیمی از افراد دارید که محتوا را ایجاد می کنند و ممکن است بتوانید آنها را برای انجام این فرآیند خود توانمند کنید.

یکی از چیزهایی که دوست داشتم با تیم های محتوا استفاده کنم، تمرین مرتب سازی کارت بود. داده‌هایی را که درباره آن‌هایی که افراد جستجو می‌کنند و صفحه‌های برتر درباره آن صحبت می‌کنند، در نظر بگیرید و آنها را روی کارت‌های فهرست قرار دهید.

از نویسندگان محتوای خود بخواهید این را به گونه ای سازماندهی کنند که برای آنها منطقی باشد. آنها داده های شما را در موضوعات و موضوعات فرعی گروه بندی می کنند و بخش های محتوا یا صفحاتی را که باید بنویسند ارائه می کنند.

این امر به آموزش افراد کمک می کند تا خودشان این کار را انجام دهند، و هیچ پاسخ درست یا غلطی در مورد نحوه سازماندهی آن وجود ندارد. همچنین می‌توانید نشان دهید که چگونه صفحات برتر این اطلاعات را به عنوان تأیید کارکرد آن پوشش می‌دهند. تا زمانی که در مورد آنچه مردم به دنبال آن هستند می نویسید، به احتمال زیاد موفق خواهید شد.

از طرف دیگر، سئوکاران شما می‌توانند به نویسندگان طرح‌های کلی یا خلاصه‌های محتوایی با هضم آسان ارائه دهند که آنچه را که باید در مقاله‌ها درباره آن صحبت شود پوشش می‌دهد.

برای مشاهده عملکرد هر نویسنده یا تیم، می توانید نمونه کارها را ایجاد کنید. این به شناسایی بازیگران ستاره یا نویسندگان یا تیم هایی که ممکن است به کمک بیشتری نیاز داشته باشند کمک می کند.

متخصصان تولید محتوا

اگر کارمندان شما می خواهند محتوا بنویسند، باید راهی پیدا کنید که آنها را برای انجام این کار توانمند کنید. اینها کارشناسان شما هستند، و در حالی که محتوایی که ایجاد می کنند ممکن است نیاز به ویرایش داشته باشد، بینش این کارمندان ارزشمند است و ممکن است در جای دیگری نباشد.

اگر کارشناسان شما زمان لازم برای نوشتن محتوا را ندارند، گزینه دیگر این است که با آنها مصاحبه کنید یا از آنها بخواهید محتوایی را که ایجاد می کنید بررسی کنند. اکثر مردم معمولاً از ارائه بینش سریع به صورت شفاهی خوشحال هستند، که سپس می توانید از آن در محتوای خود استفاده کنید.

بهبود محتوای موجود

بهتر کردن محتوای موجود شما می تواند به پیروزی های سریع منجر شود. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید.

با کاهش ترافیک راضی باشید

یک فیلتر برای «ترافیک: رد شده» در قسمت اعمال کنید صفحات برتر گزارش در کاوشگر سایت و دوره زمانی خود را برای شش ماه یا یک سال گذشته تعیین کنید. به صفحاتی که ترافیک از دست داده اند نگاهی بیندازید تا ببینید کدام یک برای شما مهم هستند و فکر می کنید می توانید پیشرفت کنید.

مشاهده این مطلب  بهترین راه حل‌های پرداخت آنلاین برای فروشگاه آنلاین شما

دسترسی آسان

یکی از راه‌های رایج برای اولویت‌بندی بهبود محتوا، بررسی فرصت‌های کم‌مصرف است، مانند رتبه‌بندی صفحات در جایگاه‌های ۴ تا ۱۵ برای کلمه کلیدی اصلی‌شان. ممکن است بتوانید به سرعت محتوای این صفحات را بهبود بخشید رتبه بالاتر و ترافیک بیشتری دریافت کنید. استفاده کنید کنسول جستجوی گوگل یا کلمات کلیدی ارگانیک گزارش در کاوشگر سایت برای یافتن صفحاتی که متناسب با این صورت حساب هستند.

بهینه سازی برای قطعه های برجسته

برای محتوای اطلاعاتی، هدف گذاری قطعه های برجسته می تواند شما را به بالای SERP ها برساند.

در اینجا نحوه یافتن ساده ترین فرصت ها آمده است:

  • برو به Ahrefs کاوشگر سایت
  • دامنه خود را وارد کنید
  • برو به کلمات کلیدی ارگانیک گزارش
  • فیلتر برای کلمات کلیدی در موقعیت های # 1 – 5
  • فیلتر برای کلیدواژه‌هایی که گزیده‌های برجسته را فعال می‌کنند، در جایی که هدف رتبه‌بندی نمی‌شود.
  • به دنبال کلمات کلیدی بگردید که در آن صفحه شما پاسخی ندارد، سپس آن را اضافه کنید

این مسلماً مهم‌ترین قسمتی است که می‌توانید بنویسید اگر می‌خواهید برای پرس و جوهای اطلاعاتی رتبه‌بندی کنید. می‌توانید ببینید چه چیزی در حال حاضر برای یک قطعه واجد شرایط است و نوع چیزهایی که این قطعه‌ها ذکر می‌کنند، همراه با اینکه چرا ممکن است یکی از دیگری بهتر باشد. حالا شما فقط باید چیزی بسازید که بهتر باشد.

این یک مثال است: برای «نحوه ایجاد محتوا»، قطعه اصلی از inc.com است:

اگر “-inc.com» را به جستجوی خود اضافه کنید، این سایت را از نتایج حذف می کنید و می توانید دومین قطعه ویژه واجد شرایط را از hubspot.com مشاهده کنید:

می‌توانید این فرآیند را تکرار کنید و سایت‌های بیشتری را از نتایج حذف کنید تا قطعه‌های ویژه واجد شرایط بیشتری را ببینید. همچنین، می‌توانید بینش‌هایی در مورد آنچه برای دریافت قطعه‌های برجسته لازم است جمع‌آوری کنید و بفهمید که چرا ممکن است یکی بهتر از دیگری در نظر گرفته شود.

برای برخی از عبارات سر که ماهیت اطلاعاتی بیشتری دارند، ممکن است مجبور شوید پرس و جو را به صورت «[اصطلاح سر] چیست» اصلاح کنید تا این کار کار کند.

ترجمه مطالب موفق

اکثر شرکت‌های سازمانی در بسیاری از کشورها و به زبان‌های مختلف فعالیت می‌کنند و تیم‌های سئوی سازمانی آنها باید روی آن کار کنند سئوی بین المللی. اگر محتوایی دارید که در یک زبان به خوبی کار می کند، احتمالاً در زبان دیگری نیز به خوبی کار می کند. شما باید محتوای موفق را برای آن زبان های دیگر ترجمه کنید.

با وجود تخصیص حداقل منابع به این فرآیند، ما در Ahrefs در این زمینه موفق بوده ایم. این یکی از حوزه‌هایی است که من انتظار رشد گسترده‌ای را دارم، زیرا شروع به تمرکز بیشتر روی آن می‌کنیم.

یک ویژگی جدید در کاوشگر کلمات کلیدی که می تواند در این مورد کمک کند، توانایی ترجمه و دیدن معیارهای کلمات کلیدی در لیست کلمات کلیدی ذخیره شده است.

به عنوان مثال، ما یک لیست ذخیره شده از کلمات کلیدی SEO داریم. با یک کلیک، می توانم آن کلمات کلیدی را به آلمانی ترجمه کنم و معیارهایی مانند حجم جستجو و دشواری کلمات کلیدی (KD) را برای ترجمه آنها در آلمان ببینم. این به من کمک می کند تا بفهمم کدام موضوعات بیشترین تقاضای جستجو را در زبان ها و بازارهای دیگر دارند.

گاهی اوقات محتوای برند ایجاد کنید

احتمالاً با محتوایی مواجه خواهید شد که بیش از حد بر روی برند، بیش از حد متمرکز بر محصول یا حتی بیش از حد متمرکز بر کلمات کلیدی است. مردم از شما می خواهند که برای عبارات با صفحاتی که کنترل می کنند و با آنها همخوانی ندارند رتبه بندی کنید هدف جستجو. یک مثال خوب این است که کسی می خواهد "برخی کلمات کلیدی" را در صفحه محصول خود بپاشد تا برای یک اصطلاح اطلاعاتی رتبه بندی کند.

می توانید از ویژگی «شناسایی مقاصد» استفاده کنید کاوشگر کلمات کلیدی برای نشان دادن هدف اصلی هر عبارت و درصد ترافیک به هر نوع نتیجه. صفحه محصول برای «مدیریت محتوای سازمانی» به احتمال زیاد برای این درخواست رتبه‌بندی نمی‌کند زیرا رتبه‌بندی صفحات اصلی هدف اطلاعاتی است.

گاهی اوقات، ممکن است یک رتبه بندی صفحه محصول برای عباراتی مانند این وجود داشته باشد که در آن شما امتیازی در رتبه بندی داشته باشید، اما معمولاً این محصول محبوب ترین محصول در آن موقعیت است.

مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید بهینه سازی کنید و حتی محتوایی را با شرایط برند ایجاد کنید، اما این نباید استراتژی معمول شما باشد. همچنین نباید «برخی کلمات کلیدی» را در صفحات متمرکز بر برند یا محصول بپاشید تا سعی کنید برای اصطلاحات اطلاعاتی رتبه بندی کنید. این صفحات ممکن است پر از اصطلاحات تخصصی بازاریابی یا فروش باشند و محتوای مورد نیاز شما برای رتبه بندی را نداشته باشند.

مشاهده این مطلب  6 گام برای افزایش ترافیک سایت تجارت الکترونیک

بسیاری از وب‌سایت‌های سازمانی حجم زیادی از ترافیک کلی خود را از جستجوهای مارکدار دریافت می‌کنند و ممکن است رتبه خوبی برای عبارات بدون مارک نداشته باشند. ترافیک مارک چیز خوبی است. این با کیفیت بالا است و به خوبی تبدیل می شود، اما شما باید آن را حتی بدون کمک SEO به دست آورید.

استثناهایی که ممکن است برای شرایط مربوط به شرکت هایی باشد که خریداری شده اند یا محصولاتی که تغییر نام داده اند. ممکن است همچنان به محتوا یا اسنادی نیاز داشته باشید تا به شما کمک کند ترافیک آن شرایط را حفظ کنید و افراد را به نسخه‌های جدید محصول هدایت کنید.

محتوای سندیکایی

توزیع محتوا زمانی است که یک یا چند سایت شخص ثالث یک کپی از محتوایی را که در ابتدا در جای دیگری ظاهر شده است، مجدداً منتشر می کنند. این اغلب در مورد محتوای خبری اتفاق می افتد، اگرچه، صادقانه بگوییم، هر سایت محبوبی اسکراپر خواهد داشت و سایت های سازمانی ممکن است استراتژی توزیع پولی داشته باشند.

فواید زیادی برای سندیکاسیون وجود دارد، از جمله افزایش دسترسی. ما را بررسی کنید مقاله در مورد سندیکای محتوا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن و نحوه پیروی از بهترین شیوه ها.

محتوای قدیمی مرتبط را تغییر مسیر دهید

در بسیاری از موارد، URL های قدیمی شما دارای پیوندهایی از سایر وب سایت ها هستند. اگر نیستند هدایت شد به صفحات فعلی، سپس آن پیوندها از بین می روند و دیگر برای صفحات شما به حساب نمی آیند. برای انجام این تغییر مسیرها خیلی دیر نیست، و می توانید به سرعت هر ارزش از دست رفته را پس بگیرید و به رتبه بهتر محتوای خود کمک کنید.

در اینجا نحوه یافتن این فرصت ها آمده است:

  1. دامنه خود را در آن جایگذاری کنید کاوشگر سایت (همچنین به صورت رایگان در دسترس است Ahrefs Webmaster Tools)
  2. برو به بهترین از طریق پیوندها گزارش
  3. یک فیلتر پاسخ HTTP «404 یافت نشد» اضافه کنید

من معمولاً این را بر اساس «ارجاع دامنه‌ها» مرتب می‌کنم

صفحات œvs ایجاد کنید

ایجاد محتوایی که شما را با رقبا مقایسه می‌کند، به دلیل تمام موانع قانونی، ایجاد در یک محیط سازمانی دشوار است. من هنوز فکر می کنم که فشار دادن برای این نوع صفحات مفید است تا بتوانید روایت را کنترل کنید.

راه هایی وجود دارد که می توانید این کار را بدون داشتن جداول غول پیکر که هر ویژگی را با هم مقایسه می کنند انجام دهید. به هر حال اینها همیشه مغرضانه هستند. به عنوان مثال، در مورد ما در مقابل صفحه، ما نشان می دهیم که کاربران در مورد ما چه فکر می کنند و در مورد کیفیت داده ها و ویژگی های منحصر به فرد خود صحبت می کنیم.

این صفحه برای ما خوب عمل کرده است و من معتقدم که در آینده صفحات بیشتری مانند آن ایجاد خواهیم کرد.

ابزارهای رایگان ایجاد کنید

اگر بتوانید ابزارهای رایگان پیرامون محصول یا داده های خود ایجاد کنید، می توانید از آن به عنوان یک تاکتیک اصلی برای محصولات اصلی خود استفاده کنید.

ما از این استراتژی در Ahrefs استفاده می کنیم و برخی از صفحات پر ترافیک ما ابزارهای رایگان هستند. ما حتی تعدادی ابزار نوشتاری رایگان ایجاد کردیم که شروع به کسب درآمد کرده ایم.

محتوای برنامه ای ایجاد کنید

اگر توانایی ایجاد صفحات خوب به صورت برنامه نویسی با استفاده از داده های خود را دارید، می تواند یک راه عالی برای مقیاس بندی سریع باشد.

ما با مقدار کمی تلاش با استفاده مجدد از مؤلفه‌ها برای ایجاد «SEO برای صفحات x»، که x انواع مختلف کسب‌وکار است، موفقیت‌هایی کسب کردیم. بسیاری از اینها در حال حاضر رتبه خوبی دارند، اما در مقطعی معتقدم ما تلاش بیشتری خواهیم کرد و داده های بیشتری را برای بهتر کردن این صفحات به کار خواهیم بست.

ما در حال کار بر روی برخی بازی‌های برنامه‌ای اضافی هستیم که داده‌های ما را حتی بیشتر به نمایش می‌گذارند، و من انتظار دارم که منجر به تعداد زیادی سرنخ شود.

محتوای ویدیویی ایجاد کنید

محتوای ویدیویی می تواند برای مشاغل بسیار خوب کار کند. سام اوه هزاران سرنخ را برای Ahrefs درایو می کند.

یوتیوب Ahrefs بیش از 500 هزار مشترک با کمتر از 300 ویدیو منتشر شده دارد. بسیاری از آن ویدیوها بیش از 1 میلیون بازدید دارند!

در مشاغل گذشته‌ام، همیشه با ویدیوها به همان شیوه‌ای رفتار می‌کردم که محتوای وبلاگ را می‌کردم و نکات صحبت را پیرامون چیزهایی که مردم جستجو می‌کنند و می‌خواهند بدانند ساختار می‌دادم. این بسیار خوب کار می کرد، حتی برای صنایعی که مردم متقاعد شده بودند که افراد حاضر در صنعت ویدیوها را تماشا نمی کنند.

مشاهده این مطلب  7 راه برای کاهش رها کردن سبد خرید و نرخ پرش در سال ۲۰۲۰

لینک بیلدینگ سازمانی

لینک بیلدینگ سازمانی فرآیند به دست آوردن لینک به یک وب سایت سازمانی با هدف بهبود دید و رتبه بندی در موتورهای جستجو است.

شرکت های سازمانی به طور طبیعی لینک های زیادی را دریافت می کنند. در حالی که ممکن است با ایجاد لینک با چالش هایی روبرو شوند، این شرکت ها به دلیل اینکه چه کسانی هستند و چقدر پول در خطر است، فرصت های زیادی دارند.

شما گزینه های مختلف زیادی برای ایجاد لینک در یک محیط سازمانی دارید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، بخش پیوندها را بررسی می کنم فرصت ها گزارش در کاوشگر سایت. این گزارش دارای میانبرهایی برای گزارش های دیگر با فیلترهای اعمال شده است که به شما در انجام برخی از کارهای رایج کمک می کند.

در اینجا برخی از چیزهایی است که ممکن است بخواهید امتحان کنید.

دارایی های قابل پیوند ایجاد کنید

در سئو ما از اصطلاحات “ استفاده می کنیم دارایی قابل پیوند برای اشاره به محتوایی که به صورت استراتژیک برای جذب لینک ساخته شده است، œlink bait  اشاره می کند. چنین دارایی های قابل پیوند می توانند اشکال مختلفی داشته باشند:

  • بررسی های صنعت
  • مطالعات و تحقیقات
  • ابزارهای آنلاین و ماشین حساب
  • جوایز و رتبه بندی
  • راهنماها و آموزش های چگونه
  • تعاریف و اصطلاحات ابداع شده
  • اینفوگرافیک، گیفوگرافیک، وMap-o-graphics

همچنین می توانید از هر کارمند معروف صنعت یا رهبر فکری که دارید برای ایجاد نقل قول های جالب استفاده کنید که ممکن است پیوند داده شوند.

همچنین پدیده ای وجود دارد که در آن صفحات با رتبه بالا به مرور زمان به تعداد بیشتری لینک می شوند. اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب است که شما را به بالاترین سطح نزدیک کند، به احتمال زیاد پیوندهای بیشتری دریافت خواهید کرد. تیم سولو این را دور باطل سئو می نامد.

 

برای ایده های بیشتر، ما را بررسی کنید راهنمای بازاریابی محتوای سازمانی.

محتوای مشابه را برای ایجاد یک صفحه قوی تر ترکیب کنید

کلمه کلیدی آدمخواری زمانی است که یک موتور جستجو مرتباً رتبه‌بندی‌ها را بین چندین صفحه جابه‌جا می‌کند یا زمانی که چندین صفحه به طور همزمان برای یک کلمه کلیدی رتبه‌بندی می‌شوند اما به اندازه‌ای مشابه هستند که ادغام شوند. ادغام محتوای مشابه در راهنماهای جامع یا صفحات ستونی می تواند شانس شما را برای رتبه بندی و کسب لینک افزایش دهد.

محتوای خود را تبلیغ کنید

هرچه محتوای شما بیشتر دیده شود، به طور طبیعی پیوندهای بیشتری دریافت خواهید کرد. از تیم های دیگری که قبلاً در مورد آنها صحبت کردم برای تبلیغ محتوای خود در رسانه های اجتماعی و شاید پولی استفاده کنید. از روابط اینفلوئنسر برای تقویت دسترسی خود استفاده کنید. از تیم های روابط عمومی خود برای پوشش رسانه ای احتمالی استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که این تیم های دیگر سرشان شلوغ است و اولویت های خاص خود را نیز دارند. در مورد آنچه از آنها می خواهید تبلیغ کنند، انتخابی باشید. اگر از آنها بخواهید همه چیز را تبلیغ کنند، احتمالاً چیزی را تبلیغ نمی کنند.

دنبال ذکر نام تجاری بدون پیوند بروید

نام تجاری نامرتبط ذکرهای آنلاین (نقل از) نام تجاری شما یا هر چیزی که مستقیماً با نام تجاری شما مرتبط است انجام ندهید لینک بازگشت به سایت خود

شرکت‌های سازمانی تمایل دارند کمی در مورد آن صحبت شود و هر یک از این ذکرها فرصتی برای دریافت پیوند ارائه می‌دهند. حتی اگر در ابتدا پیوندی وجود نداشته باشد، درخواست آن ضرری ندارد. شما می توانید استفاده کنید کاوشگر محتوا برای یافتن این نام‌ها در وب و فیلتر داخلی برای برجسته کردن دامنه‌های بدون پیوند و تثبیت نام‌های بدون پیوند.

همچنین می‌توانید به دنبال نام تجاری نامرتبط از کارمندان کلیدی، نقل قول‌های معروف آن‌ها یا آماری از مطالعات خود باشید.

بازیابی پیوندها با احیای پیوند

سایت ها و به طور کلی وب همیشه در حال تغییر هستند. ما مطالعه ای انجام دادیم که نشان داد ~ دو سوم پیوندهای صفحات در وب ناپدید شدند در دوره نه ساله ای که بررسی کردیم.

در بسیاری از موارد، URL های قدیمی شما دارای پیوندهایی از سایر وب سایت ها هستند. اگر نیستند هدایت شد به صفحات فعلی، سپس آن پیوندها از بین می روند و ممکن است دیگر برای صفحات شما حساب نشوند.

برای انجام این تغییر مسیرها خیلی دیر نیست، و می توانید به سرعت هر ارزش از دست رفته را پس بگیرید و به رتبه بهتر محتوای خود کمک کنید.

در اینجا نحوه یافتن این فرصت ها آمده است:

  1. دامنه خود را در آن جایگذاری کنید کاوشگر سایت
  2. برو به بهترین از طریق لینک گزارش
  3. یک فیلتر پاسخ HTTP «404 یافت نشد» اضافه کنید
مشاهده این مطلب  چگونگی اثبات (و اندازه‌گیری) ارزش سئو در سال 2025 - آیا سئو ارزشش را دارد؟

من معمولاً این را بر اساس «ارجاع دامنه‌ها» مرتب می‌کنم

من حتی یک را ایجاد کردم اسکریپت برای کمک به شما برای مطابقت با تغییر مسیرها. نترسید. شما فقط باید چند فایل را دانلود کرده و آپلود کنید. نوت بوک کولب شما را از طریق آن راهنمایی می کند و کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد.

در حالی که این اسکریپت می تواند به صورت دوره ای اجرا شود، اگر دائماً مجبور به تغییر مسیر هستید، توصیه می کنم پیاده سازی را خودکار کنید. می توانید داده ها را از Ahrefs API و بازدیدها را از تجزیه و تحلیل خود به یک سیستم بکشید. سپس، منطقی مانند > 3 RD، > 5 بازدید در یک ماه و غیره ایجاد کنید و آنها را علامت گذاری کنید تا تغییر مسیر داده شوند، تغییر مسیرها را پیشنهاد دهید یا حتی به طور خودکار آنها را تغییر مسیر دهید.

اگر قبلاً یک سال یا بیشتر ریدایرکت‌ها را انجام داده‌اید، احتمالاً مقدار از قبل به صفحات جدید ادغام شده است. این همان چیزی است که گوگل توصیه می کند، و به نظر می رسید که درست باشد ما آن را آزمایش کردیم. همچنین می‌توانید پرچمی را برای «به‌عنوان هدایت‌شده» به منطق اتوماسیون اضافه کنید که بررسی می‌کند آیا صفحه قبلاً برای یک سال هدایت شده است یا خیر.

لینک ها و استراتژی های رقبا را کپی کنید

چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد. توصیه معمول برای سئوکاران یک گزارش تقاطع پیوند است که ما داریم، اما برای سایت های بزرگ بسیار پر سر و صدا است.

چیزی که من به جای آن توصیه می کنم این است بهترین از طریق لینک گزارش در کاوشگر سایت.

این به شما صفحاتی که بیشترین لینک را در یک وب سایت دارند نشان می دهد. برای ما، این صفحه اصلی، برخی از ابزارهای رایگان ما، و مطالعات وبلاگ و داده ما است.

گزینه دیگر این است ساختار سایت گزارش در کاوشگر سایت بر اساس دامنه های ارجاع یا صفحات ارجاع مرتب شده است.

این به من امکان می‌دهد به سرعت متوجه شوم که مواردی مانند وبلاگ، ابزارهای رایگان، واژه‌نامه، و ویدیوهای آکادمی آموزشی، همگی به خوبی مرتبط هستند.

ساخت لینک های داخلی

من همیشه پیدا کرده ام لینک های داخلی راهی قدرتمند برای کمک به رتبه بندی صفحات بالاتر باشد.

حتی دریافت این پیوندها در یک محیط سازمانی نیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات افراد مختلف مسئول بخش‌های مختلف وب‌سایت هستند، که می‌تواند باعث زمان‌گیر شدن لینک‌های داخلی شود و ممکن است نیاز به جلسات و پیگیری زیاد برای انجام پیوند داخلی داشته باشد.

علاوه بر موانع سیاسی، فرآیند پیوند داخلی می تواند کمی پیچیده باشد. یا باید سایت را به خوبی بشناسید و صفحات مختلفی را که به دنبال فرصت های پیوند هستند مطالعه کنید، یا می توانید فرآیندی را دنبال کنید که شامل خراشیدن و خزیدن زیادی برای یافتن فرصت ها است.

در Ahrefs، ما این کار را ساده، مقیاس‌پذیر و قابل دسترس ساخته‌ایم تا همه بتوانند این فرصت‌ها را پیدا کنند. ساده ترین راه برای دیدن فرصت های لینک داخلی با فرصت های پیوند داخلی گزارش در ممیزی سایت. ما به رتبه بندی صفحات شما نگاه می کنیم و پیوندهایی را از سایر صفحات سایت شما پیشنهاد می کنیم که در مورد آن چیزها صحبت می کنند.

من همچنین توصیه می کنم مراقب فرصت هایی برای استفاده از پیوند بهتر باشید متن لنگر. استفاده بیش از حد از متن لنگر پیوند عمومی برای سازندگان صفحه رایج است، مانند «بیشتر بیاموزید»، «بیشتر بخوانید» یا «اینجا را کلیک کنید.» می‌توانید به دنبال استفاده از این نوع کپی عمومی در لنگرهای داخلی گزارش در کاوشگر سایت.

از وب سایت های دیگر خود پیوند ایجاد کنید

اگر شرکت شما دارای چندین وب سایت است، می خواهید پیوندهایی بین آنها در جایی که منطقی است اضافه کنید. در نهایت، ممکن است بخواهید محتوا را در یک سایت ادغام کنید، اما این همیشه امکان پذیر نیست. حتی اگر اینطور باشد، ممکن است در یک بازه زمانی معقول اتفاق نیفتد، بنابراین ممکن است بخواهید در این مدت پیوندهایی بین سایت‌ها اضافه کنید.

این می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد و به یک منطقه خاکستری تبدیل شود، اما در اکثر موارد، اگر به طور طبیعی به صفحات مرتبط پیوند می دهید، خوب خواهید بود.

وب سایت های شرکت های دیگر را بخرید

همه چیز را نوشتم سئو برای ادغام و ادغام. هنگامی که شرکت دیگری را خریداری می کنید، محتوای آنها و پیوندهای آنها را به ارث می برید. این گزینه‌های خوبی را برای ادغام محتوا و پیوند به صفحات قوی‌تر باز می‌کند.

مشاهده این مطلب  روندهای بخش خدمات پیک و پست

 

سئو فنی سازمانی

سئوی فنی سازمانی عمل بهینه سازی وب سایت سازمانی برای کمک به موتورهای جستجو برای یافتن، خزیدن، درک و فهرست بندی صفحات شما است. این به افزایش دید و رتبه در موتورهای جستجو کمک می کند.

وب سایت های سازمانی جایی هستند که سئو فنی در آن می درخشد. پول زیادی در خطر است یک اشتباه می تواند میلیون ها صفحه را از فهرست خارج کند یا کل سایت را از نتایج جستجو حذف کند. یک اصلاح به طور بالقوه می تواند میلیون ها درآمد داشته باشد.

ما را بررسی کنید راهنمای سئو فنی سازمانی جایی که من در مورد انواع مختلف استراتژی های خزیدن، اولویت بندی، ارسال بلیط و برخی از پروژه های فنی SEO در زیر صحبت می کنم.

نمایه سازی را بررسی کنید

اولویت -بالا

احتمالاً برخی از صفحات ایندکس شده دارید که نباید ایندکس شده باشند، و بسیاری از صفحات فاقد فهرست هستند که باید ایندکس شوند. متعارف سازی مسئله دیگری است که باید بررسی کنید تا مطمئن شوید نسخه صفحه ای که می خواهید ایندکس شود همان نسخه ای است که ایندکس شده است.

ابتدا، را بررسی کنید شاخص ناپذیری گزارش در ممیزی سایت برای هشدارهای Noindex page.

Google نمی تواند صفحات را با این هشدار فهرست کند، بنابراین ارزش بررسی این را دارد که صفحاتی نیستند که شما می خواهید ایندکس شوند.

همچنین می توانید گزارش ساختار سایت را بررسی کنید کاوشگر سایت برای هر صفحه با ترافیک ارگانیک که نباید ترافیک داشته باشد.

اضافه کردن نشانه گذاری طرحواره

اولویت -بالا

من طرفدار نشانه گذاری طرحواره هستم، به شرطی که یک ویژگی جستجو در اختیار شما قرار دهد. راهنمای ما را بررسی کنید نشانه گذاری طرحواره تا ببینید کدام یک را باید اجرا کنید. اکنون ابزارهای جالبی وجود دارد که حتی می توانند نشانه گذاری طرحواره را بر اساس آنچه در صفحه مشاهده می شود پیشنهاد کنند.

تصحیح تجربه صفحه

اولویت – متوسط

در حالی که بسیاری از این موارد لزوماً برای سئو کار نمی کنند، اما برای کاربران و نحوه تجربه وب سایت شما مفید هستند، بنابراین ارزش کار کردن را دارند.

  • حیاتی وب اصلی. صفحات شما با این سرعت بارگذاری می شوند.
  • HTTPS. شما می خواهید صفحات شما ایمن باشند. تعداد شگفت انگیزی از سایت ها، > 6%، HTTPS را به HTTP هدایت می کنند.
  • سازگاری با موبایل. آیا صفحات شما در موبایل قابل استفاده هستند؟
  • بینابینی. شما نمی خواهید بینابینی های مزاحم یا آنهایی که بخش خوبی از صفحه را اشغال می کنند.

ما بیشتر این موارد را در حسابرسی سایت پوشش می دهیم. مثلا می کشیم PageSpeed Insights داده‌ها تا شما معیارهای واقعی گزارش تجربه کاربر Chrome (CrUX) را برای Core Web Vitals و همچنین معیارهای Lighthouse در Site Audit دریافت کنید.

پرچم هم می زنیم سئوی موبایل مسائل

سلامت و نگهداری عمومی وب سایت

اولویت – کم

اینها ممکن است تاثیر زیادی بر سئو نداشته باشند، اما می توانند یک ملاحظات مهم برای تجربه کاربر باشند.

  • لینک های خراب آنها را پیدا کنید و اصلاح کنید.
  • تغییر مسیر زنجیره ها. گوگل تا 10 پرش را دنبال خواهد کرد. من تا بعد از پنج پرش نگران نیستم.
  • اضافه کردن نقشه های سایت. من مطمئن خواهم شد که این خودکار است. اگر از شما خواسته شد که آنها را به صورت دستی ایجاد کنید، می توانید این کار را انجام دهید، اما فقط بدانید که اگر دستی باشد، به ندرت به روز نگه داشته می شوند. اگر آنها را بر اساس صفحات خزیده شده ایجاد می کنید، به احتمال زیاد همه موتورهای جستجو می توانند در هر صورت آنها را بخزند.

ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا هر یک از زنجیرها خیلی بلند هستند یا خیر. این مورد را در تب “Issues†در قسمت جستجو کنید تغییر مسیرها گزارش.

Hreflang

اولویت بستگی به سایت دارد

Hreflang به نشان دادن صفحه مناسب به کاربر مناسب در جستجو کمک می کند. این می‌تواند برای شرکت‌های سازمانی بسیار مهم باشد که به درستی کار کنند، زیرا خروج از مسیر بد یا کاربران مزاحم می‌تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

ما تعدادی از مشکلات hreflang مختلف را در حسابرسی سایت علامت گذاری می کنیم.

همچنین تجسم‌های خوبی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مسائلی مانند این تجسم خوشه‌ای hreflang را توضیح دهید. این نشان می دهد و به شما می گوید که چه چیزی خراب است، و توضیح آن را برای سهامداران بسیار آسان تر از صفحه گسترده معمولی می کند.

بودجه خزیدن

اولویت بستگی به سایت دارد

بودجه خزیدن می تواند برای سایت های بزرگتر با میلیون ها صفحه یا سایت هایی که اغلب به روز می شوند، نگران کننده باشد. به طور کلی، اگر صفحات زیادی دارید که هر چند وقت یک بار که می خواهید خزیده یا به روز نمی شوند، ممکن است بخواهید به دنبال افزایش سرعت خزیدن باشید.

مشاهده این مطلب  مروری بر تبلیغات رسانه‌ای

تجارت الکترونیک

کار تخصصی

سئوی تجارت الکترونیک برای هر سایتی که محصولات می فروشد مهم است.

برای سایت های سازمانی، ناوبری وجهی می تواند به ویژه دشوار باشد. خوشبختانه ما یک راهنمای عالی داریم ناوبری وجهی.

جاوا اسکریپت

کار تخصصی

هر چه سایت بزرگتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که با چندین پشته فناوری مواجه شوید. برخی از آنها ممکن است چارچوب های جاوا اسکریپت باشند. اینها نسبتاً جدیدتر از CMS ها هستند و توسط SEO ها کمتر قابل درک هستند، بنابراین ما یک راهنمای در مورد آن داریم SEO JavaScript که بسیاری از مشکلاتی که با آن روبرو خواهید شد، نحوه عیب یابی آنها و نحوه عملکرد فرآیند رندر برای Google را پوشش می دهد.

مهاجرت ها

کار تخصصی

آ مهاجرت وب سایت هر تغییر قابل توجهی در دامنه، URL ها، هاست، پلت فرم یا طراحی یک وب سایت است. شرکت های بزرگ دوست دارند این چیزها را تغییر دهند و این باعث خرابی می شود. سعی کنید هر استانداردی را بنویسید تا همه چیز ثابت بماند و تاثیر تغییرات به حداقل برسد.

ادغام و تملک

کار تخصصی

شرکت های سازمانی همیشه شرکت های دیگر را خریداری می کنند. زمانی که من کار می کردم سئوی سازمانی، احساس می کردم که دائماً در حال انجام یک پروژه ادغام وب سایت یا دیگری هستم. چیزهای زیادی ممکن است به خطا برود و پول زیادی در خط است. راهنمای ما را بررسی کنید سئو برای ادغام و ادغام برای اطلاعات بیشتر

تجزیه و تحلیل فایل لاگ

کار تخصصی

من معمولاً این وظیفه را در بخش توسعه‌دهندگان به طور جدی در نظر می‌گیرم، اما این کاری است که ممکن است گاهی از سئوکاران فنی خواسته شود که انجام دهند. ذخیره و تجزیه و تحلیل لاگ ها ممکن است گران باشد و حاوی اطلاعات خصوصی (PII) با آدرس های IP هستند. بسیاری از شرکت ها به SEO ها اجازه دسترسی به فایل های لاگ را نمی دهند. من می گویم در 99.9٪ موارد، گزارش آمار خزیدن در کنسول جستجوی گوگل به جای گزارش ها، نیازهای شما را برآورده می کند.

 

گزارش سئوی سازمانی

معیارهای سئوی سازمانی شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) هستند که برای اندازه‌گیری اثربخشی تلاش‌های سئوی شما استفاده می‌شوند. نظارت بر این معیارها به شما کمک می کند ارزش خود را اثبات کنید و موفقیت برنامه سئوی خود را نشان می دهد.

شما گزارش های سئوی مختلف زیادی را برای افراد مختلف در یک محیط سازمانی ایجاد خواهید کرد. راهنمای ما را بررسی کنید گزارش سئوی سازمانی برای دیدن برخی از گزارش‌هایی که می‌خواهید ایجاد کنید و معیارهایی که در آنها برای افراد مختلف گنجانده شود. این شامل مواردی مانند:

  1. چگونه معیارهای سئو را با پول برابر کنیم
  2. فروش سئو با مقایسه با رقبا
  3. معیارهای مختلف سئو برای گنجاندن
  4. ایجاد گزارش وضعیت یا پروژه
  5. گزارش از فرصت ها

ابزارهای سئوی سازمانی SaaS

برخی از ابزارهای محبوب سئوی سازمانی عبارتند از:

تولید – محصول بررسی ها قیمت گذاری مشتریان
اهرفس
  • G2 4.5
  • Capterra 4.7
  • گارتنر 4.5
از 14990 دلار / سال شروع می شود 50000+
رهبر ارکستر
  • G2 4.5
  • Capterra 4.4
  • گارتنر N/A
بدون قیمت گذاری عمومی 450+
شفافیت seo
  • G2 4.5
  • Capterra 4.8
  • گارتنر 4.5
  • شروع میشود از 3200 دلار / متر
    (1 دامنه)
  • شروع میشود از 4500 دلار / متر
    (چند دامنه)
3500+
Botify
  • G2 4.4
  • Capterra 4.2
  • گارتنر N/A
بدون قیمت گذاری عمومی 500+
BrightEdge
  • G2 4.4
  • Capterra 4.2
  • گارتنر 4.2
بدون قیمت گذاری عمومی 1700+

من آشکارا نسبت به Ahrefs تعصب دارم، اما ما واقعاً در لیگ خودمان هستیم که 44٪ از Samp;P 500 ما را انتخاب می کنند. نگاه کنید که چگونه ما را با سایر ابزارهای سئوی سازمانی در بازار مقایسه می کنیم.

و جستجوی ارگانیک ما سهم صدا (SoV).

مقاله ما را در مورد بررسی کنید ابزارهای سئوی سازمانی تا یاد بگیرید چرا باید ما را انتخاب کنید.

افکار نهایی

خیلی چیزها در خطر است سئوی سازمانی و فرصت های بسیار هنگامی که یک شرکت و افراد آن در نهایت پشت سئو قرار می گیرند، می توانند بر یک صنعت تسلط پیدا کنند.

اگر به یک آژانس سئو خارجی برای ارائه خدمات سئو برای شرکت SaaS سازمانی خود نیاز دارید، بررسی کنید دایرکتوری آژانس های سئو. بیش از 130 آژانس وجود دارد که خدمات SEO را برای شرکت های SaaS سازمانی ارائه می دهند.

اگر نکاتی دارید، تجربیات سئوی سازمانی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، یا سؤالی دارید، به من اطلاع دهید ایکس یا لینکدین.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

چگونه نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش دهیم - 12 روش قدرتمند برای افزایش نرخ تبدیل در مرحله تسویه حساب

سبدهای خرید رها شده یکی از بزرگترین مشکلاتی است که همه فروشندگان تجارت الکترونیک با آن دست و پنجه نرم...

12 راه برای تقویت سئو با کنسول جستجوی گوگل

به دنبال ارتقای رتبه و افزایش ترافیک هستید؟ در این صورت، کنسول جستجوی گوگل (GSC) ابزاری ضروری برای سئو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070