09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

راهنمای بهینه‌سازی صفحات محصولات آمازون

آنچه در این مقاله می خوانید:

در دنیای وسیع و رقابتی تجارت الکترونیک، آمازون غول بی‌رقیب است. با میلیون‌ها فروشنده که برای جلب توجه مشتریان رقابت می‌کنند، داشتن صفحه‌ی محصولی بهینه‌شده در آمازون بسیار مهم است؛ صفحه‌ای که نه تنها خریداران بالقوه را جذب کند، بلکه آن‌ها را به خرید ترغیب نیز نماید.

مایلید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای کشف عناصر ضروری بهینه‌سازی لیست‌های آمازون خود و افزایش دیده شدن و فروش، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تحقیق کلمات کلیدی: بنیاد بهینه‌سازی

تحقیق کلمات کلیدی، سنگ بنای بهینه‌سازی لیست آمازون است. با شناسایی کلمات و عبارات کلیدی مرتبط و مناسب که مشتریان ممکن است برای جستجوی محصول شما از آن‌ها استفاده کنند، شروع کنید. ابزارهایی مانند ابزار کلمات کلیدی خود آمازون یا گزینه‌های شخص ثالث می‌توانند به شما در کشف کلمات کلیدی مرتبط با ترافیک بالا کمک کنند. کلمات کلیدی می‌توانید آن‌ها را به‌طور هوشمندانه در عنوان، فهرست ویژگی‌ها، شرح محصول و حتی کلمات کلیدی جستجوی خود در پنل مدیریت فروشگاه بگنجانید.

تحقیق کلمات کلیدی باید تبلیغات مورد نظرتان، از جمله تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را نیز در نظر بگیرد. البته، تبلیغات PPC آمازون یک تاکتیک تخصصی است که بهتر است توسط متخصصان انجام شود، بنابراین شاید بخواهید با یک آژانس تبلیغات PPC آمازون تماس بگیرید. رسانه‌های چندلایه تا بتوانید بودجه خود را به خوبی مدیریت کرده و بیشترین ترافیک را جذب کنید.

عنوان جذاب

نام محصول شما اولین چیزی است که مشتریان می‌بینند. بنابراین باید توجه آن‌ها را جلب کند و اطلاعات حیاتی را منتقل نماید. مهم‌ترین مزیت محصول، ویژگی‌های کلیدی و هرگونه مشخصات مهم را بگنجانید. اگرچه بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی بسیار مهم است، اما از پر کردن بیش از حد متن با کلمات کلیدی خودداری کنید، زیرا می‌تواند خوانایی و جذابیت عنوان را کاهش دهد.

مشاهده این مطلب  مزایای حمایت مالی از خبرنامه ایمیلی

موارد جذاب و گیرا

گلوله‌های فهرست در صفحه آمازون شما، مرجعی سریع برای خریداران بالقوه هستند. از آن‌ها برای برجسته کردن ویژگی‌ها و مزایای اصلی محصول خود استفاده کنید. به طور خلاصه توضیح دهید که چرا محصول شما برتر است، چه مشکلاتی را حل می‌کند و چرا مشتریان باید آن را انتخاب کنند. رقبا در حین انجام این کار، سعی کنید با استفاده‌ی طبیعی از کلمات کلیدی مرتبط، محتوا را جذاب و آموزنده کنید.

توضیحات دقیق محصول

شرح محصول فرصتی است برای ارائه اطلاعات دقیق‌تر در مورد محصولتان. از این فضا برای رفع نگرانی‌های احتمالی، ارائه دستورالعمل استفاده و روایت داستانی جذاب در مورد محصولتان استفاده کنید. کلمات کلیدی را به طور طبیعی بگنجانید اما اولویت را به خوانایی و وضوح بدهید. قالب‌بندی، مانند فهرست‌ها و پاراگراف‌ها، می‌تواند ارائه را بهبود بخشد.

تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا

تصاویر نقش مهمی در ترغیب خریداران به خرید دارند. شامل تصاویر متعدد با وضوح بالا تصاویر محصول را از زوایای مختلف نشان دهید، اما مهم‌تر از همه، مطمئن شوید که تصویر اصلی با دستورالعمل‌های آمازون مطابقت دارد. همچنین، استفاده از محتوای A+ (پیش‌تر محتوای برند ارتقا یافته) را برای افزودن فیلم و تصاویر بیشتر و غنی‌تر کردن تجربه خرید در نظر بگیرید.

استراتژی قیمت‌گذاری

قیمت‌های رقابتی می‌توانند به طور قابل توجهی روی فروش شما در آمازون تاثیر بگذارند. قیمت‌های رقبا را بررسی کنید و رقابت‌پذیر باشید بنابراین مشتریان را از برند خود دور نکرده و آنها را به سمت رقبا در صنعت نمی‌رانید. به یاد داشته باشید، قیمت‌گذاری می‌تواند برای بسیاری از مشتریان آمازون عامل تعیین‌کننده باشد، بنابراین هرگونه تخفیف، پیشنهاد یا بسته‌ای که ارائه می‌دهید را برای ترغیب خریداران برجسته کنید.

مشاهده این مطلب  نقشه برداری کلمات کلیدی: راهنمای گام به گام برای سئو بهتر

نقدها و امتیازات

نظرات مثبت و امتیازات بالا، اعتماد خریداران بالقوه را جلب می‌کند. مشتریان راضی را به… نظرتان را بنویسید و از خدمات مشتری عالی اطمینان حاصل کنید تا بازخوردهای منفی را به حداقل برسانید. در حالی که نمی‌توانید تمام نظرات را کنترل کنید، رسیدگی سریع به نگرانی‌های مشتری می‌تواند تأثیر بازخوردهای منفی را کاهش دهد.

گزینه‌های ارسال و تحویل

در صورت امکان، از سرویس «تحویل توسط آمازون» (FBA) آمازون استفاده کنید. FBA تضمین‌کننده‌ی تحویل سریع است که می‌تواند شانس شما برای برنده شدن در «باکس خرید» را افزایش دهد. سیاست‌های ارسال و زمان تحویل خود را به‌وضوح اعلام کنید تا انتظارات مشتریان به‌درستی تعیین شود.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

در دنیای پرتنش رقابت میان غول‌های فناوری، گاهی سکوت، از هر فریادی بلندتر شنیده می‌شود. این‌بار، توجه‌ها...

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
آیا داده‌ های ساختار یافته باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می‌شوند؟

آیا داده‌ های ساختار یافته باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می‌شوند؟

آیا افزودن داده‌های ساختاریافته (Structured Data) می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک کند؟ برای...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
آموزش کامل نصب Google Tag

آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴

اگر در سال ۱۴۰۴ هنوز از ابزارهای دقیق برای ردیابی تبدیل‌های سایت و تبلیغات گوگل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً...
ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

۷ ابزار برتر ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

تولید ویدیوهای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی یا کمپین‌های بازاریابی، همیشه یکی از چالش‌های بزرگ برای تولیدکنندگان...
چک لیست ۱۸ مرحله‌ای سئو فنی 1404

چک لیست ۱۸ مرحله‌ای سئو فنی 1404

سئو در سال ۲۰۲۵ تغییرات زیادی کرده و حالا بیشتر از همیشه نیازمند دقت، تحلیل‌های عمیق و بهینه‌سازی هوشمندانه...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070