تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

بهترین ایده‌ها برای آهن‌رباهای بازاریابی دیجیتال در مشهد 2024

آنچه در این مقاله می خوانید:

ایده‌های برتر آهن‌رباهای بازاریابی دیجیتال برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024

«میشه به حرفم گوش کنی؟ من اینجام!» در دنیای اینترنت، این طوری به نظر می‌رسه که برندها از دور داد می‌زنند تا توجه جلب کنند، منتظر می‌مونند و دنبال جذب مشتری هستند. یک آهن‌ربا مشتریِ خوب برای یک آژانس بازاریابی دیجیتال، همه اون چیزیه که برای رد شدن از این سر و صدا نیاز دارید! (البته اگه اینقدر ساده بود!)

علاوه بر این، مدت زمان تمرکز کاهش یافته به هشت و ربع ثانیه در دو دهه گذشته، شانس جلب توجه مشتریان بالقوه به گفته‌های شما کمتر شده است. اما به همان اندازه، درهای نوآوری را نیز می‌گشاید. هر بار می‌توانید با ارائه پیشنهادی جذاب، حیرت آن‌ها را برانگیزید!

انتظار جذب مشتری از همان ابتدا، بلندپروازانه است. چه بازاریاب فردی باشید چه یک آژانس، بزرگ‌ترین چالش امروز، ترغیب مردم به توقف و ارتباط با محصولات شما از طریق هدایای جذاب است.

در این وبلاگ، به بررسی بهترین ایده‌های آهن‌رباهای بازاریابی با ذکر مثال خواهیم پرداخت.

آماده‌ی پرواز با درک نقش آهن‌رباهای تبلیغاتی در مشهد هستید؟

اهمیت آهن‌رباهای هدایت‌کننده برای آژانس‌های مشهدی

بله، شما اطلاعات کاربر را می‌خواهید.

اما آیا پیشنهاد شما به اندازه‌ای ارزش دارد که کاربر اطلاعات خود را در ازای آن بدهد؟

مغناطیس‌های پیشرو بسیار قدرتمند هستند، اما برای استفاده از این قدرت، باید نحوه‌ی به‌کارگیری آن را بدانید.برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید«این باعث نمی‌شود که مردم روی آن دکمه کلیک کنند، بلکه…»ثبت نام کنید و از ۳۰٪ تخفیف برای محصول بعدی ما بهره‌مند شوید.این بیشتر یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز است.

مشاهده این مطلب  5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

اینستاگرام، لینکدین و دیگر شبکه‌های اجتماعی به دیده شدن برند شما توسط مشتریان بالقوه کمک می‌کنند؛ اما برای رسیدن به آن‌ها کافی نیستند. برای این کار به اطلاعات تماس آن‌ها نیاز دارید. اینجا جایی است که آهن‌رباهای جذب مشتری به کمک می‌آیند. مشابه زمانی که مشتریان برای خرید محصول یا خدمتی پول می‌پردازند، آهن‌رباهای جذب مشتری، محصولاتی مکمل را در ازای اطلاعات تماس کاربر ارائه می‌دهند.

برای دقیق‌تر شدن، هدف واقعی یک آهنربای مشتری این است که:

  • ایمیل‌ها را جمع‌آوری کن
  • شماره‌های تلفن
  • نام‌های کاربری

همه این‌ها برای ایجاد یک رابطه پایدار با مشتری است. حالا که اهمیت آن را می‌دانیم، بیایید اجزای کلیدی آهنرباهای مشتری ایده‌آل را درک کنیم.

اجزای کلیدی آهن‌رباهای قدرتمندبرای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال مشهد

ریختن انبوهی از مطالب خواندنی یا یک چک‌لیست شاید آسان به نظر برسد، اما ممکن است نتیجه‌ی دلخواه را به همراه نداشته باشد.

چرا؟ چون می‌توانستی زمان بیشتری صرف کنی تا چیزی واقعا مفید برای مشتریانت بسازی.

پس، مهم است که هدیه‌ی تبلیغاتی شما به این صورت باشد:

برای مصرف‌کنندگان شما مرتبط است

انتخاب موضوعی گسترده‌تر، احتمال جذب مخاطبان بیشتر را افزایش می‌دهد؛ اما در عین حال، توانایی تبدیل این مخاطبان به مشتریان باکیفیت را کاهش می‌دهد. بنابراین، روی نوع خاصی از مخاطبانی که برند شما به آن‌ها خدمات می‌دهد تمرکز کنید و به آن‌ها ارزش ارائه دهید. تمرکز بر یک مخاطب خاص، یکی از تغییرات کوچک اما بسیار مؤثر در بازاریابی محتوای شماست.

ارائه ارزش

ارائه شما باید آنقدر ارزشمند باشد که مصرف‌کنندگان حاضر شوند اطلاعات خود را در ازای آن بدهند. این ارائه باید شامل بینشی صنعتی باشد که در جای دیگری یافت نمی‌شود یا راه‌حلی برای مشکلات رایج صنعت باشد. تنها ارائه داده‌های منحصر به فرد باعث می‌شود که آنها در کسب‌وکار شما سرمایه‌گذاری کنند و به آن علاقه‌مند شوند.

مشاهده این مطلب  هزینه‌های ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل در مشهد

قابل اعتماد است

می‌خواهید مشتریان‌تان با پیشنهاداتتان جذب شوند، اما چگونه می‌توانند به شما اعتماد کنند؟ بینش‌ها، گزارش‌ها و مطالب خود را تا حد امکان با داده‌های ملموس پشتیبانی کنید. این کار اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.

قابل اشتراک‌گذاری است

اگر کسی محتوای شما را دوست داشته باشد و آن را به اشتراک بگذارد، به طور خودکار تبلیغات دهان به دهان خواهید داشت. در مجموع، این اجزا یک آهن‌ربای مشتری فوق‌العاده می‌سازند که مشتریان شما مجذوب آن می‌شوند.

حالا که با مؤلفه‌های اصلی یک هد لید مغناطیسی عالی آشنا شدیم، بیایید به پنج ایده جذاب برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال نگاهی بیندازیم.

5 ایده برتر برای هدایای مشتری در بازاریابی دیجیتال مشهد

ما فقط به ایده‌های عالی نیاز نداریم، به ایده‌هایی نیاز داریم که در هر مرحله از قیف فروش مؤثر باشند. آماده‌ی شنیدن اولین ایده هستید؟

از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

در سال 2023 درآمد بازاریابی ایمیلی ارزش آن بیش از ۱۰ میلیارد دلار آمریکا تخمین زده شد. اگرچه این کانال بازاریابی چندان جدید نیست، اما نتیجه می‌دهد. بازاریابی ایمیلی، هنگامی که به‌طور استراتژیک مورد استفاده قرار گیرد، فراگیرترین کانال بازاریابی برای هر مرحله از قیف فروش است.

چگونه؟

یکی از مهم‌ترین وظایف یک برند جدید، آگاهی‌سازی است. اینجا جایی است که ایمیل مارکتینگ مفید واقع می‌شود. شما می‌توانید بسته به نرخ باز شدن ایمیل و میزان تعامل، به‌صورت هفتگی، دوهفته‌ای یا ماهانه ایمیل ارسال کنید. مطمئن شوید که جدیدترین به‌روزرسانی‌های صنعت مربوط به کسب‌وکار خود را در اختیار مشترکان قرار می‌دهید. خبرنامه شامل انواع محتواست:

  • وبلاگ‌ها
  • بینش‌های بی‌نظیر صنعتی
  • خبر
  • اینفوگرافیک
  • گزارش‌ها و مطالعات موردی
مشاهده این مطلب  ایجاد شخصیت‌های خریدار جذاب: راهنمای برندهای جواهرسازی در مشهد با مثال

اما برای برندهای شناخته‌شده، استفاده از خبرنامه‌های ایمیلی به معنای آگاه نگه‌داشتن مشتریان از جدیدترین به‌روزرسانی‌هاست.

ایربنب مثال بسیار خوبی از ارسال ایمیل‌های عالی به مشتریان خود است. از معرفی بهترین مقاصد گردشگری فصل تا مکان‌های محبوب مسافران و ویژگی‌های جدید اپلیکیشن، ایربنب به‌طور هفتگی خبرنامه‌ای منتشر می‌کند و اتاق خبری دارد تا همه اخبار داغ و جدید خود را به اشتراک بگذارد.

Leverage Email Marketing  

در تصویر بالا، ایمیل عکس‌های واقعی کلبه را همراه با متنی خلاقانه و واضح نشان می‌دهد که بر تجربه سفر آبی تأکید دارد.

ایمیل فونت سبک دارد، عکس‌های واقعی در آن به‌کار رفته و دارای فراخوانی برای اقدام است که خوانندگان می‌توانند مستقیماً از صندوق پستی خود رزرو کنند! اگرچه روش معمولی است، استراتژی بازاریابی ایمیلی هنوز هم به همان اندازه مؤثر است!

راهنماها و چک‌لیست‌ها

کسانی که می‌خواهند برند جدیدی ایجاد کنند یا کسب‌وکار خود را گسترش دهند، همیشه در جستجوی ابزارهای کاربردی جدید یا راهنماهای گام‌به‌گام هستند. فهرستی از مواردی که نباید از دست بدهند، ارزش فوق‌العاده‌ای برای مصرف‌کنندگانی که در تلاش برای یافتن جایگاه خود هستند، دارد.

مثلاً اگر شرکت شما در زمینه مدیریت برند فعالیت می‌کند، می‌توانید چک‌لیستی برای مصرف‌کنندگان منتشر کنید که شامل فهرست مواردی است که باید در راهنمای سبک برند خود داشته باشند.

یک راهنمای سریع نیز با حل مشکلات پیچیده و برنامه‌ریزی مؤثر پروژه‌ها، برای مصرف‌کنندگان ارزشمند است.هدف برگه‌های تقلب، ترغیب کاربران به درون‌نگری و انجام کارهای پیچیده بدون احساس دلهره است.

دوره‌ها و کتاب‌های الکترونیکی رایگان را ارائه دهید

وقتی مشتریان بالقوه را با برند خود آشنا کردید، زمان آن رسیده که آن‌ها را به دسترسی به محتوای بیشتر دعوت کنید.

مشاهده این مطلب  6 نکته برای خلق محتوای تعاملی در شبکه‌های اجتماعی در مشهد

این مرحله پس از آن است که آنها برند شما را کشف کرده‌اند. پیش از ارائه راهکارهای آهن‌ربایی مشتریان جدید یا مدیران جذب مشتری بیشتر، همیشه پیش از رفتن به مرحله بعد، یادداشت‌های شخصی تشکر برای آنها ارسال کنید. شما در هر مرحله از مسیر، شریک آنها هستید، پس زمانی که آنها برای آشنایی بیشتر با برند شما اقدامی می‌کنند، آن را تأیید کنید.

گامی فراتر. بعد از جذب مشتری با افزایش آگاهی، وقت آن است که این رابطه جدید را تقویت کنیم. همه روابط انسانی به یک شکل عمل می‌کنند. باور کنید یا نه، حتی رابطه برند با مشتری هم فرقی ندارد و نیاز به توجه و تقویت مداوم دارد.

در همین مواقع است که دوره‌های کوتاه، کتاب‌های الکترونیکی یا راهنماها مفید واقع می‌شوند.

با استفاده از این منابع، به‌طور غیرمستقیم آن‌ها را در مورد صنعت آموزش می‌دهید و در عین حال دلیل انتخاب برند شما را هنگام خرید توضیح می‌دهید. این مرحله همچنین تصویری واضح از خواسته‌های مشتریان و مفید بودن این منابع برای آن‌ها به شما می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند تا لیست خود را حتی بیشتر تقسیم‌بندی کنید.

هاب‌اسپات یکی از شرکت‌های پیشرو نرم‌افزاری، کتاب‌های الکترونیکی رایگان در موضوعات متعدد ارائه می‌دهد.

Launch Free Courses and eBooks 

می‌توانید به‌سادگی کتاب الکترونیکی مناسب را انتخاب کنید، اطلاعات اولیه را وارد کنید و بلافاصله کیت را دریافت کنید!

کتاب‌های الکترونیکی به افزایش رهبری فکری و وفاداری به برند نیز کمک می‌کنند! اگر هنوز از این روش استفاده نکرده‌اید، این یک استراتژی مقرون‌به‌صرفه است که باید در نظر بگیرید.

وبینار یا پادکست برگزار کنید

این روش نیز برای تحکیم روابط با مشتریان، روشی مؤثر است. بر خلاف دوره‌های کوتاه و کتاب‌های الکترونیکی، میزبانی پادکست یا وبینار، راهی جذاب‌تر برای آموزش مشتریان است.

مشاهده این مطلب  ایمیل مارکتینگ چگونه می‌تواند مشتریان بالقوه مشهدی جذب کند؟

این شما نیستید که با مشتریان صحبت می‌کنید؛ شما آنها را به گفتگو دعوت می‌کنید و این تأثیر بسیار بیشتری دارد.

Host Webinars or Podcasts

با بیش از ۱۸۹.۳ میلیون بازدید ماهانه به راحتی می‌توانید وبینارهای زیادی را در وب‌سایت کورسرا پیدا کنید. فقط کافی است موضوع یا کلمه‌ی کلیدی مرتبط با دوره را جستجو کنید و وبینارهای فراوانی برای یادگیری خواهید یافت! به این ترتیب، این پلتفرم جایگاه خود را به‌عنوان یک شرکت ادتک در بازار تقویت می‌کند.

ارائه دوره آزمایشی رایگان یا مشاوره رایگان

پس از پرورش سرنخ با ایمیل، دوره‌ها و وبینارها، زمان مهم‌ترین گام بعدی فرا رسیده است:اقدامهیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

فقط مشتریانی که واقعا به استفاده از خدمات شما علاقه‌مندند، اقدام به خرید می‌کنند. و این اقدام، مهم‌ترین بخش سنتی قیف بازاریابی شماست. زمانی که مشتریان به این مرحله می‌رسند، باید آن‌ها را به خرید ترغیب کنید.

ساده‌ترین راه این است که مشاوره یا نمایشی رایگان از محصول یا خدمت خود ارائه دهید.

این مرحله برای شرکت‌های نرم‌افزاری (SaaS) ضروری است. ارائه نسخه نمایشی از محصول یا خدمت شما، فرصتی برای مشتریان فراهم می‌کند تا به‌صورت حضوری صحبت کنند و در صورت وجود هرگونه سوال یا نگرانی در مورد محصولات و راه‌های کمک شما، آن‌ها را مطرح نمایند.

دِمیو شرکتی که خدمات متعددی ارائه می‌دهد ابزارهای تحلیل بازاریابی شامل وبینارهایی با ارائهٔ نمایشی تعاملی ویدئویی از محصول خود است.

Offer Free Trials or Consultations

در ازای اطلاعات اولیه کاربر، ویژگی‌های دمیو را نیز با داده‌های مستند در صفحه‌ی خود برجسته می‌کند و به کاربران شفافیت می‌دهد.

مغناطیس رهبری برای آژانس بازاریابی دیجیتال این مطمئناً به نفع شما و نه رقیبان تان خواهد بود!

مشاهده این مطلب  مقایسه شاپيفای و ووکامرس برای کسب و کارهای مشهد

جمع‌بندی در مشهد

به جای نگران بودن از رقابت، به تعداد مشتریان بالقوه‌ای در مشهد که می‌توانید با منابع خود به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، فکر کنید. ارائه منابع مفید و رایگان راهی هوشمندانه برای جذب مشتریان مناسب است؛ اما فراموش نکنید که این تنها گام اول برای آغاز رابطه با مشتری است. ساختن رابطه‌ای پایدار مستلزم ارائه مداوم محتوای عالی و داشتن یک استراتژی توزیع قوی برای جذب سرنخ‌های خوب است. در صورت احساس سرگردانی، همیشه می‌توانید از مزایای استخدام یک آژانس بازاریابی دیجیتال در مشهد استفاده کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان،...

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل...

ایجاد محتوای عالی با هوش مصنوعی در مشهد

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته...

9 مزیت مهم بازاریابی محتوا در مشهد

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570