Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

مطالعه سریع مقاله

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد.

در چند سال گذشته، تجارت الکترونیک رشد دو رقمی داشته است. رونق تجارت الکترونیک را می‌توان به دو دلیل اصلی نسبت داد: افزایش تمایل مشتریان به اعتماد به خرده‌فروشان آنلاین و روش‌های پرداخت امن و توانایی خرده فروشان در ارائه سریع‌تر محصولات بدون خدشه دار شدن تجربه مشتری.

افزایش تعاملات دیجیتال در سبک زندگی امروز، به معنای آن است که کسب‌وکارها باید سریع‌تر ادغام و تغییر مسیر دهند؛ در غیر این صورت، ناتوانی در این کار تنها به از دست دادن مشتریان منجر می‌شود. علاوه بر خرده فروشان، هر نهاد B2C مانند موسسات مالی و شرکت‌های مخابراتی نیز می‌تواند از شبکه رسانه‌ای خرده فروشی برای دسترسی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در یک مکان واحد استفاده کند. در واقع، آخرین پیش‌بینی‌ها نشان دهید که تا سال 2024، فروش خرده‌فروشی تجارت الکترونیک بیش از 20 درصد از کل فروش خرده‌فروشی را تشکیل خواهد داد. تبلیغات رسانه‌ای خرده‌فروشی همچنین انتظار می‌رود که تقریباً یک پنجم تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص دهد. در اینجا برخی از نکاتی که باید در مورد شبکه‌های رسانه‌ای تجارت الکترونیک بدانید، آمده است:

منبع درآمد اضافی ارائه می‌دهند

از همه مهم‌تر، رسانه‌های خرده فروشی، منبع درآمد جایگزینی ایجاد می‌کنند. از آنجا که تجارت الکترونیک جهانی حاشیه سود کمی دارد، درآمد تبلیغات، حاشیه امنی برای بازارهای آنلاین ایجاد می‌کند. اگر حاشیه سود در چند ماه کاهش یابد، می‌تواند ضربه بزرگی به سود خالص خرده فروش بزند. با این حال، خرده فروشانی که در این زمینه موفق می‌شوند ورود به دنیای تبلیغات به سرعت در حال گسترش تجارت رسانه‌های خرده‌فروشی هستند و شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی را به چالش می‌کشند.

 

مشکلات خود را اول حل کنید

با افزایش قوانین مربوط به حریم خصوصی و امنیت داده‌ها، رسانه‌های خرده‌فروشی به حل نگرانی‌های برندها در مشهد در مورد داده‌های شخص اول کمک می‌کنند. از آنجایی که برندها به‌شدت به داده‌های شخص ثالث وابسته هستند که به‌زودی از بین خواهند رفت، با استفاده از شناخت قوی خود از مشتریان، از تبلیغات آنلاین بهره می‌برند. برندها می‌توانند به‌راحتی از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای استخراج علایق، رفتار خرید، دفعات خرید و ترجیحات مشتریان استفاده کنند.

هدف‌گیری بسیار شخصی‌سازی‌شده در مشهد را امکان‌پذیر سازید.

رسانه‌های خرده‌فروشی به برندها امکان دستیابی به نتایج بسیار عالی را می‌دهند. کمپین‌های هدف‌گذاری شخصی‌سازی‌شده به‌طور مؤثر بازگشت سرمایه تبلیغات را اندازه‌گیری و به‌راحتی سطح موجودی کالاها را رصد کنید. رسانه‌های خرده‌فروشی نه تنها دیده شدن برند را افزایش می‌دهند، بلکه ارتباط بین هزینه‌ها و فروش را برای برندها بسیار آسان‌تر می‌کنند. با افزایش اهمیت و پتانسیل شبکه‌های رسانه‌های خرده‌فروشی، نیاز به ادغام این استراتژی انقلابی در بازاریابی و تبلیغات دیجیتال نیز بیشتر می‌شود.

پاورقی

آینده رسانه‌های خرده‌فروشی درخشان است. خرده‌فروشانی که می‌خواهند در آینده موفق باشند، باید برای سازگاری با رفتار همیشه در حال تغییر مشتریان، در تبلیغات رسانه‌ای خرده‌فروشی سرمایه‌گذاری کنند. با این حال، برندهایی که تمایل به استفاده از این فرصت دارند، باید با استفاده از داده‌های شخص اول، به ایجاد پایگاه مشتریان پایدار و توسعه شبکه رسانه‌ای خرده‌فروشی کارآمدتر بپردازند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی، پتانسیل عظیمی از نظر گزینه‌های هدف‌گیری و دسترسی برای برندها ارائه می‌دهند. با افزایش استراتژیک تبلیغات برندها، رقابت در بازار برای محصولات شما نیز بیشتر خواهد شد.

باید با دقت شبکه‌ی رسانه‌ای خرده‌فروشی مناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید تا بتوانید یک استراتژی تبلیغاتی چندکاناله داشته باشید که تصویر برند شما در مشهد را ارتقا دهد و به گسترش پایگاه مشتریانتان کمک کند.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *