با پایان یافتن سالی متفاوت برای همه ما، زمان آن فرا رسیده است که بهترین شیوههای تبلیغات کلیکی را در ماههای گذشته بررسی کنیم و برای بهبود بیشتر عملکرد کمپینهای جستجوی پولی خود، انتظارات آینده را بسنجیم.
هم اکنون زمان مناسبی برای مرور مجدد بهترین شیوههای تبلیغات کلیکی و همچنین پیادهسازی شیوههای جدید است. استراتژیهای تبلیغات کلیکی برای پیشبرد کمپینهای آتی شما. چه از آژانس تبلیغات کلیکی در لندن یا اینکه تیمی داخلی داشته باشید، مهم است که از آخرین روندها پیروی کنید تا کمپین شما در مشهد بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.
آینده تبلیغات پیپیسی در مشهد: بهترین روشها و استراتژیها برای سال ۲۰۲۳
پس آیندهی چه چیزی؟ بهترین شیوههای تبلیغاتی و سال ۲۰۲۲ چه چیزی به ما آموخت؟
بررسی بودجه
متاسفانه، گاهی اوقات تبلیغکنندگان در مشهد در یک روال ثابت میمانند و فراموش میکنند که توزیع بودجه رسانهای خود را مجددا ارزیابی و بررسی کنند.
هنگام مدیریت نظراتتان، باید در نظر بگیرید که کمپینهای کم بازده کمپینهایی که در طول سال بهینهسازی شدهاند اما نتیجهبخش نبودهاند، باید حذف شوند تا بودجه برای کمپینهای دیگر آزاد شود. همچنین باید شاخصهای رقابتی بررسی شوند تا مشخص شود آیا ترافیک اضافی قابل جذب وجود دارد که به رشد نتایج کمپینهای موفق کمک کند.
پلتفرمها و ویژگیهای جدید را آزمایش کنید
یکی از بهترین روشهای تبلیغات کلیکی پرداختی (PPC)، آزمایش پلتفرمهای پرداختی جدید و فراتر رفتن از محدودهی امن خودتان است. پلتفرمهای تبلیغاتی که میتوانید در نظر بگیرید شامل پینترست، اسنپچت و لینکدین میشوند. باید روشهای جدید را امتحان کنید. ابزارهای تبلیغات دیجیتال برای بهترین عملکرد
اگر هنوز از بسیاری از ویژگیهای موجود استفاده نکردهاید، زمانی را برای آزمایش آنها اختصاص دهید؛ ممکن است ویژگیای پیدا کنید که به کمپین شما کمک کند.
مخاطبان و مسیر خرید مشتریان خود را بشناسید
مهم است که به کل تصویر مخاطبانی که هدف قرار میدهید، نگاه کنید. در سال ۲۰۲۳، موفقترین بازاریابان PPC، روی مخاطب هدف خود بهعنوان بخشی از استراتژیشان تمرکز خواهند کرد. آن تبلیغکنندگانی که تلاشهای بازاریابی PPC خود را با مسیر خریدار همسو میکنند، در سال ۲۰۲۳ پیشرو خواهند بود. این امر از طریق تفکر در مورد مشتری و روش او در هنگام تصمیمگیری برای خرید از شما قابل دستیابی است. موارد زیر را در نظر بگیرید:
- چیزی که ممکن است به دنبالش باشند
- جایی که با هم در ارتباط هستند
- مدت زمان فرآیند خرید
بازاریابان باید رویکرد خود را تغییر دهند و به تعامل با… مخاطبان مناسب دو عامل مهم برای دسترسی به مشتریان، کلمات کلیدی و تصاویر هستند.
قدرت دادههای شخص اول
کارشناسان صنعت پیشبینی میکنند که روش گردآوری دادهها در آستانهی تغییر بنیادین است. این تغییر بهدلیل محدودیتهای اعمالشده بر کوکیهای شخص ثالث در مرورگرها و تغییرات در سیاستهای جهانی حریم خصوصی رخ داده است. برخی متخصصان حتی گفتهاند که موتورهای جستجو دیگر تمایلی به ردگیری اطلاعات مفید ندارند. بنابراین، مهم است که بتوانید بخشی از دادههای ترافیک خود را بازیابی کنید.
تبلیغات عالی در مشهد
در سال ۲۰۲۳، بیان واضح پیام اهمیت بیشتری پیدا میکند و نوشتن تبلیغات خوب، در مقایسه با تبلیغات بد، ارزشمندتر خواهد بود.
سال ۲۰۲۳ سالی است که باید تمرکز خود را بر شناخت مشتریان به عنوان انسان، نه صرفاً داده، تجدید کنیم. رسیدن به فرد مناسب در زمان مناسب، اما با پیام اشتباه، فرصتی کاملاً از دست رفته است. آنچه ارتباط احساسی ایجاد کرده و فرد را به تعامل وا میدارد، به خلاقیت بستگی دارد.
بنابراین، مهارتهای مرتبط با نوشتن و اجرای تبلیغات، هرگز تا این اندازه اهمیت نداشتهاند.
تجربه موبایل اهمیت دارد
اگر برندها بخواهند در سال ۲۰۲۳ موفق باشند، باید وبسایتی قابل دسترس داشته باشند که تمرکز اصلی سال آینده خواهد بود. هنوز بسیاری از برندها وبسایتی با تجربه کاربری مناسب برای موبایل ندارند و بسیاری از مردم هرگز از طریق دستگاه همراه خود از وبسایت آنها بازدید نکردهاند. بنابراین، تجربه کاربری موبایل را آزمایش و بررسی کنید، بهخصوص با توجه به اینکه افراد بیشتری از دستگاههای همراه خود بهجای رایانههای رومیزی استفاده میکنند و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
نحوه گزارشدهی خود را دوباره ارزیابی کنید
شاید سالهاست از یک گزارش عملکرد ثابت استفاده میکنید. هرچند ممکن است خوب کار کند، اما زمان آن رسیده که معیارهای کلیدی تبلیغات پرداختی خود را دوباره ارزیابی کرده و آن دادهها را به گزارشهایتان اضافه کنید. برای مثال، امسال گوگل معیار میانگین موقعیت را حذف کرد و اکنون پیشنهاد میکند به جای آن از نرخ نمایش برتر جستجو یا نرخ نمایش برتر مطلق جستجو استفاده کنید. چه از گوگل ادز استفاده کنید چه از مایکروسافت ادز، هر دو دارای صفحات خلاصهای با نمودارهای کاربردی هستند که در صورت نیاز به آنها به سرعت میتوانید از آنها استفاده کنید.
هنگام بازنگری گزارشهایتان، بررسی کنید که آیا هنوز از دادهها استفاده میکنید، اطلاعات قابل استفاده هستند یا خیر و چه معیارهای جدیدی میتوانید اضافه کنید. تنها در صورتی افزودن دادههای جدید منطقی است که قابل استفاده باشند و در تصمیمگیری درباره حساب سودمند باشند.
امیدوارم این راهنمای کوتاه، بینشی در مورد بهترین شیوههای تبلیغات کلیکی در سال آینده و روندها و روشهایی که باید در سال ۲۰۲۳ نیز به کار ببرید، به شما داده باشد. بهترین آژانسهای تبلیغات کلیکی برای استارتآپها فهرست منابع بیشتر